یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۷:۰۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه روز 3 اردیبهشت 1397 - raaherooz.com

راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۸    
در این مطلب با فواید فوق العاده و بی نظیر آبلیمو آشنا خواهید شد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
رئیس بخش کنترل سلاح سازمان ملل متحد پیش از آغاز گفت: وگو ها میان رؤسای جمهوری فرانسه و آمریکا در واشنگتن، خواستار پایبندی طرف های برجام به این توافق شد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۳    
طی حدود سه ماه برگزاری حراجی سکه 485 هزار قطعه تمام و نیم بهار آزادی فروخته شد، در حالی حراج متوقف شده که بعید نیست در آینده ای نزدیک بانک مرکزی دوباره آن را در دستور کار قرار دهد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین اظهارنظرش با یک سایت سوئدی، درباره حضور نداشتن زنان در ورزشگاه ها فوتبال در ایران صحبت کرده است.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۸    
رییس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون متبوعش مقرر شده که بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده و بافت های ناکارآمد شهری سرعت بگیرد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۲    
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز گذشته با عقب نشینی آشکاری کلیه فعالیت های هسته ای و موشکی را متوقف کرد تا با این اقدام چراغ سبزی را به دولت ترامپ برای رفع تحریم هایی که علیه این کشور در این حوزه در ...
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۸    
کارگردان سینما همزمان با برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: فضای جشنواره جهانی فیلم فجر سرد و یخ زده است و متأسفانه علیرغم چند سال برگزاری جشنواره فیلم فجر به صورت تفکیک شده ما هنوز نتوانسته ایم یک ...
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۳    
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که نتایج عملکرد 13 ساله گشت ارشاد با سند و مدرک گزارش شود.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۳    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه عده ای در شهرستان سرپل ذهاب هنوز در چادر زندگی می کنند و کانکس ندارند، گفت: یک نفر هم در شهرستان سرپل ذهاب بدون کانکس نیست ...
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۸    
ماشاءالله شمس الواعظین، نخستین متهم مطبوعاتی قاضی سابق، از خاطراتش می گوید.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۳    
پلیس راه راهور ناجا از بارش باران در محور های نیمی از استان های کشور خبر داد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۸    
در هفته گذشته دستوری از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد که با واکنش های بسیاری مواجه شد و انتقاداتی هم به همراه داشت و این بعد از آن بود که دولت قیمت ارز را تک نرخی کرده بود و این در ادامه آن سیاست بود.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۳    
حمزه فیضی پور