پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۳۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه روز 9 اردیبهشت 1397 - raaherooz.com

راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به اینکه گل پرمصرف ترین ماده مخدر در بین زنان است، از فعالیت 40 مرکز نگه داری و درمان زنان در سراسر کشور خبر داد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پیشرفت کار در بازسازی مناطق زلزله زده سرپل ذهاب مطلوب است و بازسازی این مناطق تا شهریور ماه امسال به پایان می رسد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل آمار و جمعیت ثبت احوال گفت: طبق آمار از سال 91 تا 96 تنها هفت درصد ازدواج ها به طلاق منجر شده است.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۴    
بازار سکه در سال جدید روند سینوسی را گذراند و درحالیکه بالاترین نرخ یعنی مرز دو میلیون تومان را تجربه کرد و بعد از اعلام دلار تک نرخی بیش از 200 هزار تومان ارزان شد ...
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۹    
طرفداران فوتبال مراکش نیز از طرح لباس این کشور برای جام جهانی ابراز ناراحتی کردند.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۴    
سیستم لنفاوی از غدد، گره های لنفاوی، طحال، تیموس و لوزه تشکیل شده است. این سیستم، سلول ها را پاکسازی و ضایعات سلولی بدن را از بافت ها به خون منتقل می کند تا از طریق 2 عضو اصلی و سم زدای بدن یعنی کبد ...
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۴    
رئیس جمهور نشاط نیروی کار را لازمه حمایت از کالای ایرانی دانست و با تاکید بر اینکه اشتغال آفرینی در گرو حمایت از کالای داخلی است، اظهارداشت: کالا باید جذاب و زیبا باشد و کار باکیفیت و محصول با کیفیت ...
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۴    
رهبر کره شمالی اعلام کرد این کشور به بازرسان بین المللی اجازه خواهد داد در ماه می شاهد بسته شدن مراکز آزمایش هسته ای باشند.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۹    
عضو شورای ملی زعفران گفت: قیمت طلای سرخ به دلیل ورود دلالان به بازار این محصول، حدود یک میلیون تومان در ایام بعد از تعطیلات نوروز، افزایش یافته است.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۹    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از مهاجرت بسیاری از اهالی خوزستان به کرج و مشهد به دلیل معضل گرد و غبار خبر داد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۹    
دولت های یازدهم و دوازدهم پروژه نوسازی بافت فرسوده مسکن ناایمن با جمعیت 20 میلیون نفری را آغاز کرده، اجرای این پروژه ملی و تحقق اهداف آن بدون همراهی بخش خصوصی و مشارکت مردم امکان پذیر نیست.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۴    
پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام علت اختلال در این پیام رسان را مشکل گرمای بیش از حد در یکی از سرور های تلگرام اعلام کرد.