چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۱:۴۵Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 3 اسفند 1398 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1398 رادیو گفت و گو 31 اردیبهشت 1398 رادیو گفت و گو 29 خرداد 1398 رادیو گفت و گو 31 تیر 1398 رادیو گفت و گو 31 مرداد 1398 رادیو گفت و گو 31 شهریور 1398 رادیو گفت و گو 30 مهر 1398 رادیو گفت و گو 9 آبان 1398 رادیو گفت و گو 30 آذر 1398 رادیو گفت و گو 30 دی 1398 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1398 رادیو گفت و گو 1 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 2 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 3 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 4 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 5 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 6 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 7 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 8 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 9 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 10 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 11 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 12 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 13 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 14 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 15 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 16 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 17 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 18 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 19 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 20 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 21 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 22 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 23 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 24 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 25 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 26 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 28 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۹    
یک کارشناس مسائل بانکی، با اشاره به قرار گرفتن نام کشورمان در لیست سیاه FATF گفت: امیدواریم بانک مرکزی با تدابیری که اتخاذ می کند التهابات مربوط به این موضوع را در بازارمالی و ارزی مدیریت و مهار کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۰    
رضا عامری تاکید کرد: هدف این نیست که دولت از شرکت های دانش بنیان دائما حمایت کند و برای آنها پول تزریق کند و اساسا این کار ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
پژوهشگر مطالعات ادیان و معرفت فلسفی با بیان اینکه سنت شرقی سکوت، آرامش و خلوت و انقطاع را متجلی می کند، گفت: در این خلوت حذف اضافات و آرزوهای گزاف اتفاق می افتد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی گفت: کلیه تمهیدات لازم برای چندین میلیون زائر در ایام نوروز در مشهد مقدس فراهم شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۰    
هنرمند خوشنویس در رابطه با تلفیق هنرها اظهار داشت: شعر اگر با خط خوش نوشته شده باشد، تاثیری دو چندان بر مخاطب می گذارد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل خبر فوری گفت: در گذشته فضای اخبار انتخاباتی بیشتر به سمت بحث های نخبگانی می رفت ولی امروز با حضور فضای مجازی، سیاست مداران و مسئولان در یک اتاق شیشه ای زندگی می کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۰    
کارشناس دفتر مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست از ضعف اطلاع رسانی و عدم نگاه واقع بینانه به جایگاه سند الگوی پیشرفت در حوزه مدیریت محیط زیست انتقاد کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۰    
سلیمان پور گفت: مشارکت مردم استان قم انصافاً قابل تحسین بود و قمی ها در این دوره نیز حماسه بزرگی برای نظام خلق کردند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۰    
کیایی تاکید کرد : هر چه سقف درآمدزایی در سینما بالاتر رود، بیانگر اینست که مخاطب به سینما رفت و آمد دارد و تعاملی بین این دو برقرار است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۰    
معاون اسبق سازمان توسعه تجارت ایران اظهار کرد: ما حتی در شرایط تحریم به توسعه تجارت اعتقاد داریم و در 11 ماه امسال بیش از 38 میلیارد دلار حجم صادرات داشتیم و واردات نیز 39 میلیون دلار بود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
یکی از همرزمان سردار فضلی، در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: حاج علی فضلی یک قله رفتاری دارد که از هر نقطه ای که نگاه کنیم ، این ویژگی اخلاقی و رفتاری را در او مشاهده می کنیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
حسن علیپور با اشاره به وجود بیش از چهار هزار و 500 شرکت دانش بنیان فعال در کشور گفت: این شرکت ها تا پایان سال 97 حدود 378 هزار میلیارد ریال درآمد داشته اند که این درآمد حاصل خدمات یا محصولاتی است که ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل سامانه 7030 با اشاره به شیوه های نوین کسب و کارهای آنلاین گفت: این سامانه به همه کسانی که ظرفیت درآمدزایی داشته ولی ابزار آن را ندارند، امکان کسب درآمد می دهد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
جهانپور با اعلام اینکه تا ظهر روز جمعه 18 نفر از هموطنان با تشخیص قطعی ابتلا به این بیماری شناسایی شدند گفت: متاسفانه چهار نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
کارشناس مسائل رسانه گفت: "مشارکت پایین" و "انتخابات حکومتی" دو کلید واژه ای بودند که رسانه های معاند به شدت مورد استفاده قرار می دادند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
رئیس نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس با بیان اینکه نهمین جشنواره مد و لباس فجر 29 بهمن ماه به انتهای کار خود رسید گفت: اختتامیه فردا چهارم اسفند ماه در تالار وحدت ساعت 14 برگزار خواهد شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۰    
میزان افزایش حقوق و دستمزد کارگران و مشمولان قانون کار برای سال آینده متفاوت از میزان افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان دستگاه های اجرایی است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۰    
دبیر جایزه ادبی لیلی با بیان اینکه کتاب های عامه پسند در سراسر جهان به رمان های عاشقانه و پرکشش تعلق دارد، گفت: ژانر عامه پسند با قلم نویسنده های باهوش و خلاق پیش می رود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۵    
وزیر بهداشت، مهم ترین مشکل کرونا ویروس را قدرت بالای سرایت آن دانست.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۵    
رئیس ستاد انتخابات استان یزد اظهار کرد: هیچ مشکل امنیتی و حاشیه ای درباره اقدامات و فرآیندهای مربوط به انتخابات نداشتیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
برنامه گفتگوی علمی، سوم اسفند با حضور اساتید و کارشناسان از مشکلات شرکت های دانش بنیان سخن می گوید.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
برنامه روزنه رادیو گفت و گو با موضوع عفونت های دهان و دندان با حضور علی تاجرنیا، رئیس جامعه دندانپزشکی ایران روانه آنتن شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۰    
برنامه گفتگوی سیاسی، سوم اسفند به تحلیل سالگرد کودتای انگلیسی رضاخان و مروری بر سابقه دخالت های انگلیس در یکصد سال گذشته در ایران می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۰    
طهماسب مظاهری از وجود عوامل غیراقتصادی در افزایش نرخ ارز سخن گفت و افزود: در این بخش، بانک مرکزی با ضربه گیرهایی که در اختیار دارد باید نوسانات ناشی از عوامل خارج از نقدینگی و افزایش تقاضا را کنترل ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۵    
کارگردان مستند "خنده در تاریکی" که سلسله تولیدات مربوط به حوزه نمایش شهرهای مختلف ایران را در دست تولید دارد، از ساخت فیلم های مستندی با موضوع پیشینه تئاتری شهرهای رشت، تبریز، تهران خبر داد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج رسمی برخی حوزه های انتخابیه انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۵    
نویسنده کتاب "سواد رسانه ای از الف تا ی" این اثر را که به همت شبکه رادیویی گفت وگو تدوین و گردآوری شده است، کامل ترین کتاب در حوزه سواد رسانه ای دانست.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۵    
خراسانی با بیان اینکه بحران کاهش غذا در آینده به خاطر کاهش تولید نخواهد بود گفت: عوامل دیگری از جمله تحریم ها و مشکلات اقتصادی در این خصوص دخیلند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۵    
معاون پژوهش و بین الملل مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حال حاضر نظام بانکی، نظام بیمه و مالیات سه مانع و بمب بزرگ در این حوزه هستند که باید از سر راه برداشته شوند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۰    
برنامه گفتگوی اقتصادی، سوم اسفند موضوع معایب و مزایای نمایشگاه های بهاره را بررسی می کند.