شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۰۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 5 اسفند 1398 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1398 رادیو گفت و گو 31 اردیبهشت 1398 رادیو گفت و گو 29 خرداد 1398 رادیو گفت و گو 31 تیر 1398 رادیو گفت و گو 31 مرداد 1398 رادیو گفت و گو 31 شهریور 1398 رادیو گفت و گو 30 مهر 1398 رادیو گفت و گو 9 آبان 1398 رادیو گفت و گو 30 آذر 1398 رادیو گفت و گو 30 دی 1398 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1398 رادیو گفت و گو 1 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 2 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 3 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 4 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 5 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 6 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 7 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 8 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 9 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 10 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 11 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 12 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 13 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 14 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 15 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 16 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 17 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 18 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 19 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 20 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 21 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 22 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 23 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 24 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 25 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 26 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 28 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۷    
وزیر نفت از قابلیت تولید بیش از هزار میلیون متر مکعب گاز در روز با نصب همه سکو های 27 گانه پارس جنوبی تا قبل از نوروز 99 خبر داد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۷    
یک کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به حضور مردم در انتخاب مجلس یازدهم اظهار کرد :این حضور،پیروزی بزرگی برای مردم ایران و نظام مردم سالار دینی است .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۲    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، از تصویب نشدن کلیات لایحه بودجه سال آینده ، توسط نمایندگان مجلس انتقاد کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۷    
عباس کوهساری بیان کرد: دانشگاه ها باید زمانی پذیرای دانشجوی دکترای تخصصی باشند که آن دانشجو بتواند نیازهای جامعه را برطرف کند که متاسفانه در کشورمان این موضوع خیلی دیده نمی شود و دلیل آن وجود مشکلات ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
الهیاری از اجرای" طرح نشاط و شادابی" در قالب برگزاری نوروزگاه ها و رویدادهای فرهنگی خبرداد و گفت: بیش از 2 هزار رویداد فرهنگی برای نوروز 99 در اصفهان پیش بینی شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۲    
یک کارشناس مسائل غرب اسیا ، با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به برخی از مواضع جریان مقاومت در سوریه تاکید کرد ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۷    
مدیرکل هواشناسی گفت: این سامانه بارشی بر خلاف سامانه بارشی فروردین ماه رگبارهای کوتاه مدت قوی تری دارد اما به علت اینکه سطح آب رودخانه ها پایین است احتمالا خسارات کمتری بر جای خواهد گذاشت.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
مصطفی تقوی اظهار داشت: در دهه های گذشته کتاب های مختلف زیر 5 هزار نسخه چاپ نمی شدند، اما امروزه بسیاری از کتاب ها با تیراژ حدود 200 نسخه به چاپ می رسند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مصاحبه با رادیو گفت و گو جزئیات طرح ترافیک در سال 99 را تشریح کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
میرمیران گفت: مردم به هیچ عنوان از فست فود استفاده نکنند چرا که سیستم ایمنی و بدن را در برابر بیماریهای عفونی و ویروسها تضعیف می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۷    
دکتر سید اشکان اردیبهشت، رییس کمیته پزشکی فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: دوپینگ علاوه بر ورزش های رقابتی و قهرمانی در ورزش های همگانی نیز دیده می شود که عوارض جانبی گریبانگیری دارد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
احمدنسب گفت: سرانه آب تجدیدشونده در ایران تقریبا کمتر از هزار متر مکعب است و این یعنی کشور ما در هر شرایطی حتی بارندگی هم جزو کشورهای دارای بحران آب است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
حسینی هاشمی با بیان اینکه رفتن نام ایران در لیست سیاه FATF یک پارامتر اقتصادی موثر بر کاهش ارزش پولی نیست ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۲    
پروفسور جیمز موریس بیان کرد: همه اضطراب ها به دلیل احساس تنهایی است و انسان زمانی که احساس ناراحتی یا نقص می کند، ناخودآگاه تنها می شود زیرا انسان موجودی است که دارای عشق است و از عشق ساخته شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۷    
رئیس مجلس گفت: مردم با مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رأی به رکن اصلی مردم سالاری اعتبار بخشیدند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۷    
کیانوش جهانپور با بیان اینکه در نظام های سلامت جهانی، مولفه ای به نام استفاده از ماسک برای پیشگیری از بیماری های ویروسی نداریم ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۲    
مدیرمسئول روزنامه کیهان معتقد است که اساساً FATF معاهده بین المللی نیست و هدف از پذیرش FATF مسدود کردن راه های دور زدن تحریم ها بر ایران است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۲    
رئیس مرکز تحقیقات راه و مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه نقش مهندسان در حفظ جان مردم کمتر به ذهن می رسد گفت: نقش مهندسان در حفظ جان و تامین سلامت انسانها کمتر از پزشکان نیست.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۷    
صفاری گفت: اینکه FATF ما را بلک لیست می کند تاثیرات جدیدی بر اقتصاد ایران نخواهد گذاشت چراکه ما دو سال است که بلک لیست شده ایم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
جعفری با اشاره به برآورد اولیه از خسارات وارده به منطقه زلزله زده گفت: بیش از 3 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی بین 50 تا 100 درصد خسارت دیده و اغلب روستاها نیز تخریب شده اند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۲    
کارشناس گردشگری با بیان اینکه هنر تا حد زیادی به بهتر شدن حال گردشگری کمک می کند گفت: از جمله این هنرها، سینماست که می توان از آن برای رونق گردشگری استفاده کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۷    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه پیروز این انتخابات، مردم بزرگ ایران اسلامی بودند گفت: اینک نوبت منتخبان مردم است که برای گره گشایی از وضعیت معیشت اقدام کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۲    
امیر سرتیپ دوم علی عبدی بسطامی گفت: این عملیات در محدودیت های مختلف در عراق انجام شد و تلفات سنگینی هم بر دشمن وارد کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۷    
محمدجواد بادین فکر اظهار داشت: هر فرد حاضر در فضای مجازی به صورت مستمر هویت خود را بنابه نظر و تعداد لایک مخاطبان خودش تغییر می دهد و سعی می کند هویتی را بسازد که باب میل مخاطب باشد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۲    
حمیدرضا مقدم فر با اشاره به حضور 43 درصدی مردم، بیان کرد: مردم با وجود گلایه ها و نارکارآمدی برخی دستگاه ها، فشار رسانه ای خارجی و شیوع ویروس کرونا ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۲    
گودرزی گفت : برای ریشه کن سازی فساد در کشور راهی جز پیاده کردن مکتب حاج قاسم سلیمانی نداریم چرا که او توانست در برابر فساد بزرگ تروریسم منطقه ایستادگی کند و آنها را شکست دهد .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۷    
آسیاچی با بیان اینکه دانشجویان دکتری در راس هرم تحصیلی آکادمیک در دنیا قرار دارند، گفت: کسانی که وارد دکتری می شوند به دو مسیر کشیده می شوند ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۷    
منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم گفت: مجلس آینده؛ مردمی و انقلابی است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۷    
کارشناس اقتصادی گفت: وزن فشار تحریمی آمریکایی بر تعاملات بانکی و مالی ما به مراتب از FATF جدی تر است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۷    
امیرپور با اشاره به بازار خراب گردشگری گفت: موسسات، آژانس های هواپیمایی، عرضه کنندگان بسته های سفر و تورگردان ها حاضرند از این موضوع سوء استفاده کنند و مطلوب مسافران را ارائه ندهند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۲    
برنامه "بی قاب، بی نقاب" کاری از رادیو گفت و گوست که به شفاف سازی چالش های موجود در حوزه های گوناگون با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد.