چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۱:۴۰Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 4 اسفند 1398 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1398 رادیو گفت و گو 31 اردیبهشت 1398 رادیو گفت و گو 29 خرداد 1398 رادیو گفت و گو 31 تیر 1398 رادیو گفت و گو 31 مرداد 1398 رادیو گفت و گو 31 شهریور 1398 رادیو گفت و گو 30 مهر 1398 رادیو گفت و گو 9 آبان 1398 رادیو گفت و گو 30 آذر 1398 رادیو گفت و گو 30 دی 1398 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1398 رادیو گفت و گو 1 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 2 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 3 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 4 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 5 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 6 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 7 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 8 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 9 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 10 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 11 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 12 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 13 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 14 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 15 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 16 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 17 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 18 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 19 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 20 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 21 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 22 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 23 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 24 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 25 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 26 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 28 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۲    
برنامه گفتگوی اقتصادی، پنجم اسفند موضوع دلایل انتشار زود هنگام رشد اقتصادی را بررسی می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۷    
تحلیلگر سیاسی با اشاره به اینکه مجلس قبل و دولت دوازدهم انتظارات مردم را براورده نکردند، گفت: مردم در شرایط بد اقتصادی و با وجود کم کاری های دولت بازهم در انتخابات مشارکت کردند که نشان از هوش و درایت ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
مهدی صالحی اظهار داشت: در فضای مجازی هر شخص با ادعاهای مختلف و به کارگیری روش های شخصی که عموما درست هم نیستند، نسبت به تدریس موسیقی اقدام می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: به جد خطاب به آن هایی که قصد بازی با سلامت مردم را دارند تاکید می کنم دست از این کارها بردارند واِلا برخورد تند و سختی با آن ها خواهد شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۲    
کارشناس مسائل بین الملل،با اشاره به آمار جدید اعلام شده توسط آمریکایی درمورد تلفات عین الاسد تصریح کرد ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد شگفت انگیز 17 هزار و 106 واحدی به رکورد جدیدی دست یافت.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۲    
رئیس پژوهشکده دولت اسلامی با بیان اینکه رسانه قدرتی دارد که دموکراسی را به دیکتاتوری تبدیل کند، گفت: امپراطوری رسانه قصد جهت دهی افکار مردم ما را دارد در حالیکه خود آن ها به دموکراسی احترام نمی ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۷    
توفیقی گفت: درسه سال گذشته دستمزدی که برای کارگران تعیین شد، بالاتر از نرخ تورم بود اما اگر دولت وظایف حاکمیتی را نپذیرد وحقوق اجتماعی را رعایت نکند ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
برومند گفت: افراد علاقمند به گردشگری دریایی می توانند استان هرمزگان را به عنوان مقصد مهم و زیبا انتخاب کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۷    
ابراهیمی نیا با اظهار اینکه تمام کالاها در نمایشگاه های بهاره دارای کد و نرخ مشخصی اند گفت: اتحادیه ها و مسئولان سازمان تعزیرات در نمایشگاه برای نظارت حضور دارند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۲    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: خط خبری غرب دوکلید واژه داشت؛ یکی اینکه مجلس ایران بی اثر است و دوم تحریم انتخابات بود ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۲    
امین جواهری گفت: با توجه به اطلاعیه اخیر وزارت ارشاد و شرایط بحرانی کشور احتمال دارد که این جشنواره به تعویق بیفتد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۷    
همه ساله با داغ شدن بازار اقلام اساسی خانوار در شب عید قیمت محصولات پروتئینی دچار نوسان می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: گاهی کالاهای قاچاق بویژه تجهیزات رایانه ای از مبادی رسمی با جعل برخی اسناد و مدارک وارد کشور می شوند اما عمدتاً از مرزهای دریایی و بخشی به صورت هوایی وارد کشور می ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۲    
قادری از واهمه زیاد رسانه های معاند از مشارکت مردم در انتخابات گفت و اظهارکرد: تمام تلاش این رسانه ها این بودکه بگویند هرمیزان از مشارکت کم شود ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۷    
یزدانی گفت: زنده ماندن این رویروس در سطح صاف پنج ساعت است اما تا 9 ساعت و چهارده روز و نیم هم گفته شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۷    
جمالی اظهار داشت: مهم ترین مشکل فعلی افراد نابینا مسئله فقدان مراکز آموزش های مهارت های فنی و حرفه ای برای این افراد است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۲    
سیداسماعیل موسوی در پاسخ به این سوال که احزاب سیاسی چگونه می تواند مشارکت سیاسی را از توده به نخبگان هدایت کند، گفت: یکی از کارکردهای احزاب در ایران اینست که با جذب نخبگان ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۷    
دادرس 25 اسفند را زمان بسیار بدی برای برگزاری انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال دانست و گفت: به نظرم انتخابات باید دهم و یا دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۷    
در یک سال گذشته (2019-2020) حدود 10 هزار آمریکایی بر اثر آنفلوآنزا جان خود را از دست داده اند؛ این آمار رسمی در حالیست که تعداد مرگ ناشی از کرونا در چین هنوز به 3 هزار نفر هم نرسیده!
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۷    
برنامه گفتگوی سیاسی، چهارم اسفند به تحلیل آرایش سیاسی مجلس آینده با انتظارات سیاسی و اقتصادی از مجلس یازدهم می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۲    
دمرچیلی گفت: در حال حاضر با حذف دو برند خارجی از بازار لوازم خانگی، فرصت طلایی و گرانبهایی برای تولیدکنندگان لوازم خانگی ایجاد شده که می توانند تولیدات خود را به بازار عرضه کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۴    
یاسر برخورداری گفت: اینکه به اشتباه می گوییم ایران در لیست سیاه قرار گرفته است یک بازی رسانه ای است و برای مردم چنین تداعی می شود که قرار است مشکلات و تحریم های اقتصادی بیشتر شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۴    
محمودزاده در رابطه با مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی گفت: بر اساس ظرفیت های جدید و ریزش ها در مرحله اول در تلاشیم تا قبل از پایان سال مرحله دوم ثبت نام را انجام دهیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۹    
مدیر مسئول روزنامه ایران ورزشی گفت: اعضایی که برای انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا شدند به جای ارائه برنامه سراغ لابی کردن برای تعداد رای رفتند و با این روند فوتبال ما به جایی نخواهد رسید.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۹    
برنامه "بی قاب، بی نقاب" کاری از رادیو گفت و گوست که به شفاف سازی چالش های موجود در حوزه های گوناگون با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۴    
اقراریان گفت: امروز رسانه ها در منطقه غرب آسیا وابستگی جدی و روشنی به دلارهای نفتی دارند که در پیوند با رژیم اشغالگر قدس در حال طراحی و برنامه ریزی علیه فرزندان مقاومت با محوریت ایران است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۴    
معاون کل وزیر بهداشت گفت: 80 تا 90 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا درمان خاصی نمی خواهند و خود به خود خوب می شوند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۴    
دکتر مسعود مردانی گفت: همانقدر که کرونا بسیار می تواند خطرناک باشد بسیار راحت نیز می شود از آن فرار کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۹    
احمدی اظهار داشت: یکی از سیاست های امسال برای نمایشگاه های بهاره تاکید بر عدم ورود کالای خارجی است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۹    
مشاور اسبق فدراسیون فوتبال تأکید کرد: اگر بگوییم فیفا با موضوع بازنشستگی به عنوان قانون بالادستی مشکل دارد مغالطه کردیم زیرا به هیچ وجه اینگونه نیست.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۴    
رهبر انقلاب ضمن تشکر از مردم ایران در پی امتحان بزرگ انتخابات فرمودند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۴    
هومن حسین زاده با اشاره به اهمیت سوژه طنز گفت: سوژه های طنز به شدت به بافتهای تاریخی وابسته هستند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۹    
هشتک گفت و گو چهارم اسفند با حضور کارشناسان به بررسی ترویج مدهای نامتعارف در فضای مجازی می پردازد.