سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 6 آذر 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 آذر 1400 راهبرد معاصر 2 آذر 1400 راهبرد معاصر 3 آذر 1400 راهبرد معاصر 4 آذر 1400 راهبرد معاصر 5 آذر 1400 راهبرد معاصر 6 آذر 1400 راهبرد معاصر 7 آذر 1400 راهبرد معاصر 8 آذر 1400 راهبرد معاصر 9 آذر 1400 راهبرد معاصر 10 آذر 1400 راهبرد معاصر 11 آذر 1400 راهبرد معاصر 12 آذر 1400 راهبرد معاصر 13 آذر 1400 راهبرد معاصر 14 آذر 1400 راهبرد معاصر 15 آذر 1400 راهبرد معاصر 16 آذر 1400 راهبرد معاصر 17 آذر 1400 راهبرد معاصر 18 آذر 1400 راهبرد معاصر 19 آذر 1400 راهبرد معاصر 20 آذر 1400 راهبرد معاصر 21 آذر 1400 راهبرد معاصر 22 آذر 1400 راهبرد معاصر 23 آذر 1400 راهبرد معاصر 24 آذر 1400 راهبرد معاصر 25 آذر 1400 راهبرد معاصر 26 آذر 1400 راهبرد معاصر 27 آذر 1400 راهبرد معاصر 28 آذر 1400 راهبرد معاصر 29 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۷    
فروش با قیمت قطعی وانت کارا تک کابین و دوکابین ویژه آذر و دی ماه 1400 از فردا دوشنبه آغاز خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۷    
ارزش سهام عدالت امروز 15 آذر 1400 با کاهش همراه بود که جزییات آن را در ادامه بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۱    
شاخص بورس با رشد هزار واحدی در 10دقیقه آغازین معاملات امروز همراه شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۰    
بازیگر سریال سرجوخه گفت: مدتی بود که من به دلیل از دست دادن پدرم سیروس گرجستانی از کارهایم عقب افتادم یا بهتر است بگویم حال روحی ام طوری نبود که بخواهم کاری انجام بدهم و روی کاری متمرکز شوم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۵    
محمدعلی زم، عکسی مربوط به 4-3 ساعت بعد از اعدام پسرش روح الله زم را در پاسخ به شایعات به وجود آمده در اینستاگرام منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۲    
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی و صید پشه خطرناک آئدس در محلات بندرعباس خبر داد و اعلام کرد پایش محله محور و سم پاشی و ضدعفونی حداکثری برای از بین بردن این پشه ناقل در حال انجام است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۲۲:۵۱    
استاندار تهران گفت: 750 میلیارد تومان برای تکمیل مترو پرند نیاز است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۱    
آیا برد پرسپولیس مقابل صنعت نفت برای یحیی گل محمدی و شاگردانش خوش یمن خواهد بود؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۲    
مربیان پرسپولیس می گویند تیم ما در بازی با صنعت نفت آبادان با سه مهاجم بازی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۶    
برخی از بانک ها به مشتریان خود وام با نرخ سود پایین می دهند. برخی از این بانک ها نرخ سود را 4٫5 درصد و برخی دیگر سود را یک درصد تعیین کرده اند. اما از کدام بانک ها وام با سود پایین می توان گرفت؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۶    
پاداش پایان خدمت بازنشستگان دو استان دیگر واریز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۱    
عیسی آل کثیر هنوز فاصله زیادی با روز های اوجش دارد و جایگاهش به شدت از سوی مهدی عبدی تهدید می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۱    
نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون، در استوری اینستاگرامش، اراده و پشتکار زهره کودایی، دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان ایران را ستود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۵    
اخبار واصله بیانگر این است که ستاد تنظیم بازار مخالف افزایش قیمت های قبلی خودرو بوده و به دنبال افزایش 10 درصدی قیمت است و احتمالا چهارشنبه هفته جاری، این ستاد نظر نهایی خود را اعلام می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۵    
تخصیص بودجه های هنگفت به ارتش اسرائیل با هدف حمله به تاسیسات هسته ای ایران، فایده ای ندارد و تنها هدر دادن میلیارد ها دلار است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۸:۳۱    
یک سال قبل زنی به نام پوپک به پلیس آگاهی تهران رفت و از مردی که دوست همسرش بود، شکایت کرد و مدعی شد این مرد او را آزار داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۸:۲۵    
این روزها انتخاب دروازه بان شماره یک استقلال، به دردسر شیرینی برای فرهاد مجیدی تبدیل شده است. سرمربی آبی های پایتخت با وجود داشتن رشید مظاهری و سیدحسین حسینی در لیست تیمش ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۰:۱۰    
مدیرعامل دیوار به حبس قطعی محکوم شد و دیوار درباره محکومیت اشکان میرآرمندهی بیانیه ای صادر کرد!
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۷    
معاون نخست وزیر دولت موقت طالبان در افغانستان در دیدار با جهاد ارگینای، سفیر ترکیه در کابل گفت که کشورش نیاز به کمک آنکارا دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۱    
یکی از بازیکنان مورد علاقه فرهاد مجیدی که در تمرینات اخیر استقلال حضور دارد این روزها با درد تمرین می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۳:۵۲    
میرکاظمی، معاون رئیس جمهور اضافه کرد: تفکر لیبرال هشت سال هزینه های سنگینی به کشور تحمیل کرد اما حالا با حمایت مردم و تفکر “ما می توانیم” گره ها را باز خواهیم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۷    
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: هیچ پرواز مستقیمی از کشور های آفریقایی به ایران انجام نمی شود و تا اطلاع ثانوی پذیرش مسافر از این کشور ها ممنوع است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۳:۲۵    
حسین امیرعبداللهیان و وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در عشق آباد دیدار و گفتگو کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۳:۲۲    
شریعتمداری با بیان اینکه روز دوشنبه مذاکرات متوقف شده وین درحالی از سر گرفته می شود که روزهای هفتم و هشتم آذرماه به ترتیب با سالگرد ترور و شهادت دو تن از دانشمندان بزرگ هسته ای کشورمان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۱    
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که این رژیم هرگز به تاسیسات هسته ای ایران حمله نخواهد کرد و هدف از این تهدیدها، ترساندن آمریکاست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۵    
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: اشتباه ما درباره سند تحول این بود که توجه نکردیم خروجی سند چه خواهد شد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در دستورکار اولویت دار مجلس قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۰    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی و قربان قلی بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان بعد از ظهر امروز در عشق آباد با یکدیگر دیدار کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۲:۰۱    
برای شیوع و غالب شدن سویه جدید ویروس کرونا به عنوان واریانت غالب، اُمیکرون به غیر از سیستم ایمنی میزبان باید با رقیب خود یعنی واریانت های دلتا و دلتا پلاس بجنگد و این به سادگی رقابت واریانت دلتا با ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۲    
استقلال با سیستمی متفاوت به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۱:۴۰    
روزنامه نیویورک تایمز نوشت دو مقام دفاعی آمریکا حمله سایبری اخیر به جایگاه های سوخت در ایران را به رژیم صهیونیستی نسبت داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۱    
با آغاز هفته جاری روند قیمت ها در بازار خودرو دوباره افزایشی شده است و در این مدت خودروهای پراید، پژو و تیبا افزایش قیمت های چشمگیری را تجربه کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۱:۲۵    
باشگاه استقلال برای رسمی کردن حضور بدون مشکل ژستد و یامگا در بازی های تمیش منتظر تایید نهایی فدراسیون فوتبال در خصوص این پرونده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۶    
زهرا شیدایی، تکواندوکار وزن 57- کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله یک شانزدهم نهایی توانست النا میرونیوک از روسیه را با نتیجه 12 بر 9 شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۰    
باقی ماندن برخی از مهم ترین و پیچیده ترین مسائل مورد اختلاف در مذاکرات وین موجب می شود انتظار توافق یک شبه در گفت وگوهای هشتم آذرماه انتظاری غیرمعقول باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۷    
هافبک مغضوب تیم فوتبال استقلال هم چنان از جمع آبی پوشان پایتخت به دور است و باید منتظر حکم انضباطی اش توسط باشگاه استقلال باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۲    
آیت الله رئیسی به منظور شرکت در اجلاس پانزدهم سران کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در ترکمنستان، دقایقی پیش با استقبال رئیس جمهور این کشور وارد عشق آباد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۲    
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تشریح جزئیات جدید از طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: برخی کارمندان "استخدام" و برخی دیگر در این "تبدیل وضعیت" می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۰    
هیات چین در سازمان های بین المللی با انتقاد از مواضع دوگانه آمریکا گفته چرا ایران نمی تواند اورانیوم غنی شده بالای 3 ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۱    
فعالان بازار معتقدند نباید در شرایط فعلی خودرو به صورت وعده ای خرید کرد و مشتریان باید به شرط روئیت خودرو اقدام به پرداخت هزینه کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها سرمایه ارزشمندی برای مذاکره کنندگان ایرانی است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۵    
رئیس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: جلسه سازنده ای با رئیس کنگره اسپانیا داشتیم که در این جلسه در مورد مسائل مشترک اتحادیه اروپا و ایران و موضوعات دو کشور صحبت شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۷    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و بدخواهان ایران عزیز هشدار می دهیم برای توجیه حضور نامشروع و ناامن کننده خود در منطقه بویژه در خلیج فارس و دریای عمان از هرگونه ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۱    
رئیس جمهور پیش از سفر به ترکمنستان برای شرکت در اجلاس اکو تأکید کرد: از جمله سیاست های مهم ما که بارها اعلام کرده ایم این است که نسبت به همکاری با کشورهای همسایه و منطقه اولویت قائلیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۲    
حمایت علی کریمی از استقلال در ماجرای اختلاف آبی پوشان با سازمان لیگ باعث شد تا هواداران استقلال هم از اسطوره پرسپولیس حمایت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۲    
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه بر اقدامات اجرایی برای حل مشکلات اقتصادی تاکید کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۰    
تیم فوتبال استقلال در پایان هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور آماری جالبی را به نام خود ثبت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۷    
وزیر امور خارجه ایران در گزارشی درباره عملکرد یکصدروزه دستگاه سیاست خارجی گفت که جمهوری اسلامی برای یافتن راه حل سیاسی بحران افغانستان تلاش می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۲    
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی شرایط فروش اسکناس ارز به متقاضیان تغییر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۰    
دو بازیکن مصدوم پرسپولیس وضعیت نامشخصی برای همراهی این تیم در جدال با نفت مسجدسلیمان خواهند داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۷    
تیم مذاکره کننده ایرانی در حالی روز دوشنبه در وین با گروه 1+4 مذاکرات را برای رفع تحریم های غیرقانونی آمریکا آغاز می کند که بحث دریافت خسارت و تضمین از آمریکا برای عدم خروج مجدد از برجام برگ های ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۲    
یک باشگاه اماراتی برای نیم فصل پیشنهاد اغوا کننده و سنگینی به وحید امیری ستاره پرسپولیس و تیم ملی داده اما این بازیکن آن را رد کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه بزرگترین دشمن تل آویو، ایران است، گفت که امیدوار است ایران هیچگاه به سلاح هسته ای دست پیدا نکند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۲    
نماینده مردم میناب در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دارای سابقه و برنامه کاری روشنی است و فضای مجلس برای رأی آوری وی مثبت است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کارگروه مشترک مجلس و دولت برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۶    
رئیس جمهور گفت: واکسیناسیون عمومی باید تا رسیدن به شرایط اطمینان بخش ادامه یابد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۰    
آرای کمیته انضباطی فوتبال ایران اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۷    
فیلمبرداری فیلم سینمایی کابل پلاک 10 به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی نوید محمودی با بازی الناز شاکردوست اواخر مهرماه به پایان رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهشتی اظهار کرد: با وجود پوشش نسبتا بالای واکسیناسیون در اروپا، موارد ابتلا و مرگ ناشی از کووید 19 در بیشتر کشور های این قاره افزایش یافته است
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی اورژانس از مسمومیت 23 دانش آموز در مدرسه ای در کاشان با گاز مونوکسیدکربن خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۲    
با وجود اینکه سازمان جهانی بهداشت هنوز جزئیاتی از میزان سرایت سویه اومیکرون ویروس کرونا را اعلام نکرده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۶    
تلویزیون ملی افغانستان اعلام کرد که سخنرانی ملاحسن آخوند نخست وزیر طالبان برای اولین بار پس از تسلط این گروه بر کابل منتشر خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۱    
در پیش بودن مذاکرات 8 آذر و وجود شرایط ایده آل برای ایران جهت موفقیت در مذاکرات و "ناکامی و بی اثر شدن تحریم ها" بعنوان "آخرین سلاح آمریکا" در قبال جمهوری اسلامی ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۱    
بعد از گذشت نزدیک به 7 سال از آغاز جنگ یمن، واشنگتن و ریاض در مسیر دستیابی به اهداف اعلام شده خود یعنی شکست دادن انصارالله و تثبیت دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن در این کشور با چالش های ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۲    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از انهدام شبکه بزرگ قاچاق سازمان یافته لوازم خانگی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۶    
معاون ارزی اسبق بانک مرکزی که به جرم دخالت 159میلیون دلاری در بازار ارز فردایی در نیمه دوم 96 به 8سال حبس محکوم شد گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۷    
متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 87 بیمار نیز جان خود را از دست دادند و 3 هزار و 45 مبتلای جدید کرونا در کشور شناسایی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تایید صلاحیت یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه این کمیسیون خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۰    
پدر خشمگین در جریان اختلاف خانوادگی پسر 16 ساله اش را به قتل رساند،
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۷    
اصغر شاهوردی امروز ششم آذرماه وارد پانزدهمین سالی می شود که بی صدا و بی حرکت روی تخت افتاده و برای خانواده اش جز تلخی و بی رحمی سینما چیزی باقی نمانده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۶    
علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات روز دوشنبه در وین امروز وارد پایتخت اتریش شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۱    
یک دوستدار خوش ذوق طبیعت، ویدیویی در شبکه های اجتماعی از خوش و بش با یک خرس به اشتراک گذاشته است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. وی در این ویدئو به خرس می گوید: سلام، خدا قوت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۲    
سید جواد هاشمی بازیگر محبوب کشورمان در مراسم خاکسپاری آرمان عبدالعالی حضور یافت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۰    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه اومیکرون واکسن گریز است، گفت: اقدامات پیشگیری برای مقابله با این سویه جدید کرونا باید در کشور سخت گیرانه شود و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضروری و الزامی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۵    
هانی زاده می گوید که گزارش هایی به دست می رسد که رژیم صهیونیستی در حال ایجاد پایگاه های جاسوسی و شنود در اطراف قره باغ است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به رژیم صهیونیستی هشدار داد که پیش از تهدید کردن، در آینه نگاهی به حد و اندازه واقعی خود بیندازد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۱    
یک رسانه صهیونیستی مدعی شد، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در سفر به شامل فلسطین اشغالی، با برخورد سرد مقامات رژیم صهیونیستی مواجه شد و حتی نخست وزیر این رژیم با هدف علنی کردن مخالفتش با واشنگتن ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۷    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد درخصوص هدفگذاری این نهاد برای افزایش میزان مستمری مددجویان در سال آینده گفت: برای میزان مستمری مددجویان کمیته امداد در سال آینده در مراحل کارشناسی هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۲    
مدیر شرکت آب منطقه ای استان یزد گفت: شاید در حال حاضر وضعیت آب شرب انتقالی یزد از حالت بحرانی خارج شده باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۶    
کشور های غربی و امپراطوری های رسانه ای وابسته به آن ها به آشوب در داخل کشور نیاز دارند تا بتوانند در مذاکرات آن را به عنوان شاخصی از اثرگذاری تحریم ها معرفی کرده و سپس از آن به عنوان یک برگ چانه زنی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۰    
جانشین پلیس راهور ناجا از محدودیت تردد به 22 شهر نارنجی خبر داد و گفت: سفر به بقیه شهر ها آزاد است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۱    
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: در هر ماه باید 4 تا 5 هزار میلیارد تومان از بانک بابت پرداخت حقوق بازنشستگان با سود 35 درصد قرض شود و ادامه این شرایط در آینده مشکلات جدی تری برای حقوق ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۲    
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: دانشگاه ها می توانند به جای 2 هفته، تا یک ماه (4 هفته) بازه زمانی امتحانات را افزایش دهند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۶    
برخی رسانه ها با اشاره به نتیجه یک نظرسنجی سراسری در آمریکا، درباره احتمال نامزدی میشل اوباما همسر باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری 2024 گمانه زنی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۱    
زمان برگزاری آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۲    
دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جامع گروه سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی مرکز منابع انسانی این وزارتخانه در روز جمعه 19 آذر ماه سال جاری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۰    
بر اساس نقشه جدید رنگ بندی کرونا که روز گذشته منتشر شد، پس از 289 روز همه شهر های ایران از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۷    
مشاور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت، در پی تروریستی خواندن حماس توسط انگلیس هنیه دستوراتی برای بسیج حداکثری مواضع حمایتی از مسأله فلسطین بویژه در سطح کشور های عربی داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۵    
برخورد اتوبوس با خانه ای در مکزیکوسیتی موجب کشته شدن 19 نفر و زخمی شدن بیش از 30 نفر شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: در پی درگیری یک قاتل متواری مسلح با پلیس آگاهی استان و به هلاکت رسیدن وی گره دو پرونده قتل در شهرستان های شیراز و کوار باز شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تصریح کرد که کشور های حاشیه خلیج فارس خواهان احیای برجام به منظور توسعه روابط دیپلماتیک و اقتصادی با ایران هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۷    
بامداد امروز از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با موضوع خدمت مسئولین به مردم، رونمایی شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۱    
سفیر ایران در دمشق با اشاره به سطوح بالای همکاری میان ایران و سوریه و همپیمانی دو طرف تاکید کرد که استراتژی دشمن علیه دمشق تغییر نکرده است، تنها تاکتیک را تغییر داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۵    
با توجه به رویکرد متزلزل ولیعهد سعودی و موانع داخلی و بیرونی، احتمال رسیدن وی به تاج و تخت پادشاهی بسیار کم است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۶    
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: برنامه بنده خلاصه می شود به اینکه برنامه اجرایی سند تحول بنیادین را مستقر کنیم اگر این برنامه مستقر بشود بحث رتبه بندی و معیشت معلمان، عدالت آموزشی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۵    
هوشنگ شجری، کارشناس مسائل اقتصادی کاهش نرخ تورم را یکی از اولویت های دولت و از مطالبات اصلی مردم دانست و با تاکید بر ضرورت اصلاحات ساختاری در اقتصاد کشور ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۵    
رئیس انجمن دیابت ایران با تاکید بر افزایش مبتلایان به دیابت طی سال های اخیر گفت: یکی از علامت های بیماری دیابت، بی علامتی است. ممکن است فردی قند بالا داشته، اما هیچ علامتی نداشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۸:۴۶    
رسانه های صهیونیستی گزارش داده اند وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای رایزنی درباره ایران به واشنگتن سفر خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۸:۴۰    
نیوزویک مدعی شده روسیه در تلاش است در قالب یک توافقنامه امنیتی در خلیج فارس میان ایران و عربستان سعودی توافق حاصل کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۸:۳۷    
حسین امیرعبداللهیان در گزارشی از یکصد روز فعالیتش در سمت وزارت امور خارجه، با بیان این که قطعا دست ما بسته نخواهد بود و گزینه های مختلفی در مقابل ما قرار دارد ...
  • ۱