سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 24 آذر 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 آذر 1400 راهبرد معاصر 2 آذر 1400 راهبرد معاصر 3 آذر 1400 راهبرد معاصر 4 آذر 1400 راهبرد معاصر 5 آذر 1400 راهبرد معاصر 6 آذر 1400 راهبرد معاصر 7 آذر 1400 راهبرد معاصر 8 آذر 1400 راهبرد معاصر 9 آذر 1400 راهبرد معاصر 10 آذر 1400 راهبرد معاصر 11 آذر 1400 راهبرد معاصر 12 آذر 1400 راهبرد معاصر 13 آذر 1400 راهبرد معاصر 14 آذر 1400 راهبرد معاصر 15 آذر 1400 راهبرد معاصر 16 آذر 1400 راهبرد معاصر 17 آذر 1400 راهبرد معاصر 18 آذر 1400 راهبرد معاصر 19 آذر 1400 راهبرد معاصر 20 آذر 1400 راهبرد معاصر 21 آذر 1400 راهبرد معاصر 22 آذر 1400 راهبرد معاصر 23 آذر 1400 راهبرد معاصر 24 آذر 1400 راهبرد معاصر 25 آذر 1400 راهبرد معاصر 26 آذر 1400 راهبرد معاصر 27 آذر 1400 راهبرد معاصر 28 آذر 1400 راهبرد معاصر 29 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۲    
باران کوثری در فیلم سینمایی بی همه چیز با گریمی بسیار متفاوت نسبت به آثار پیشینش دیده می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۲    
ساخت اسپری خوشبو کننده هوا روشی آسان برای تهیه خوشبو کننده هوا با الهام از زیبایی طبیعت و راهی برای آوردن طراوت به خانه و لذت بردن از آن است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۱    
آب خیارشور برخلاف تصور رایج فواید بسیاری دارد که در این مطلب می خوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۲    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از دستگیری 8 محتکر کالا در کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۷    
انار یکی از میوه های اصلی شب یلدا است که برای تزیین شب یلدا عروس از آن استفاده می کنند. در این مطلب دو مدل تزیین انار شب یلدا عروس را به شما آموزش می دهیم
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۲    
چند روز قبل، سه دختر 14 ساله به بهانه رفتن به مدرسه از خانه شان در یکی از شهرستان های مرکز کشور خارج شده و دیگر برنگشتند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۶    
با نزدیک شدن به زمستان و سرد شدن هوا، نیاز بدن به موادمغذی برای تامین انرژی و مقابله با بیماری ها تغییر می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۱    
نماینده باشگاه استقلال در برنامه شب های فوتبالی توضیحاتی را درباره شکایت سازمان لیگ از این باشگاه ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۶    
زمانی که علیپور در ایران بازی می کرد، لااقل توی چشم بود و با فشار هواداران هرازگاهی به طور تشریفاتی به اردوی تیم ملی دعوت می شد، اما حالا او به کلی فراموش شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گسترش هنر و ادبیات زمینه های بروز و ظهور فصلی شکوهمند از تبلور و تجلی میراث ارزشمند هنر ایرانی اسلامی را فراهم آورد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۵ - ۰۹:۵۶    
معاون اول رئیس جمهور، گفت: مذاکره از موضع ضعف با قدرت های جهانی راهبرد ایران نیست و باید با بهره گیری از ظرفیت های بسیاری که در اختیار کشور است، امور اجرایی را در داخل مدیریت کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۵    
خروجی آماری بازی پیکان و پرسپولیس برای شخص یحیی گل محمدی ارزش زیادی داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۰    
رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا با بیان اینکه تاکنون ابتلا به سویه امیکرون در کشور گزارش نشده است به شیوع این سویه در برخی کشورهای همسایه اشاره کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور از وزارت بهداشت خواست در کنار اقدامات خود در زمینه واردات واکسن، جلسه ای را با شرکت های تولیدکننده واکسن داخلی برگزار و هماهنگی های لازم را برای تأمین واکسن برای سال های آینده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۵    
یک مقام آمریکایی به توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۶    
طی جلسه ای که بین معاون وزارت ورزش و جوانان و معاون امور اقتصادی و دارایی برگزار شد بر تسریع روند واگذاری سرخابی ها تاکید شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۶    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه فردا میزبان همتای مجارستانی در تهران خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۰    
وزیر امور خارجه گفت که متون پیشنهادی ایران در مذاکرات وین کاملا مبتنی بر برجام است و هیچ نکته فرابرجامی در آن نیست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه سه کشور اروپایی عضو برجام با بیان اینکه بیانیه ای که در آن به تقصیر آمریکا اشاره نشده باشد، صرفا بیان کننده اوج جهل صادرکنندگان آن نسبت به واقعیت است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۰    
دیپلمات ارشد روسیه گفته توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی کمک ارزشمندی به مذاکرات رفع تحریم ها در وین است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۵    
وزیر بهداشت با بیان اینکه در مدت کوتاهی با کمک وزارت امور خارجه 150 میلیون دُز واکسن وارد کشور کردیم که امروز میزان واکسیناسیون به 87 درصد رسیده، گفت: اگر موفقیتی در حوزه واکسن حاصل شده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۲    
مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات وین با اشاره به دیدارهای دیپلماتیک امروز خود با هیأت مذاکره کننده ایرانی با هیأت های انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۳    
علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، شایعه حقوق 80 میلیونی نمایندگان مجلس را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۷    
پیش بینی اینکه سرنوشت مذاکرات برجام به کدام سو پیش خواهد رفت مستلزم توجه به این نکته است که تعهدات هسته ای ایران کمتر وابسته به تفسیر است تا تعهدات طرف غربی.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۱    
حجت الاسلام خطیب گفت: دشمن و معاندین برای ایجاد بحران های داخلی، تجمعات و اعتراضات و بهره برداری از آن تلاش وافری انجام می دهند که هوشیاری مردم، نقشه دشمنان را نقش برآب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور با اشاره به خطرات و نگرانی های ناشی از برداشت بی رویه از سفره های زیرزمینی و در نتیجه فرو نشست زمین ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به نظر بنده لایحه بودجه از انسجام خوبی برخوردار است زیرا دولت در این لایحه یک هدف گذاری بلندمدتی پیش بینی کرده است که به نظر من با این لایحه می تواند به آن اهداف ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی پنتاگون در مصاحبه ای از پیشرفت های پهپادی ایران ابراز نگرانی کرده و گفته پهپادهای ایران مدام دقیق تر و مرگبارتر می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۶    
عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: بازپرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن شامل دوران ساخت که به طور کلی سه سال اول است، نمی شود و متقاضی بعد از سه سال پرداخت اقساط را آغاز می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۶    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت لحن و ادبیاتی که آقایان به کار برده اند نشان می دهد که آن ها می خواهند تیم دیگری را جای پرسپولیس به لیگ قهرمانان بفرستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۱    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران هم مدافع و حامی حقوق بشر است و هم مخالف نقض حقوق بشر در هر جای دنیا.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۱    
مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین، امروز ضمن ملاقات با مذاکره کنندگان سه کشور اروپایی در نشستی سه جانبه با نمایندگان چین و روسیه حضور یافت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۵    
میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی حصول توافق بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را به دو طرف تبریک گفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۸:۵۶    
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته پژوهش تأکید کرد: تولید علم و ایجاد قدرت علمی پایه و اساس پیشرفت انقلاب اسلامی و پیش روندگی و پیش برندگی سپاه و پاسداری است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۸:۴۷    
طبق آخرین آمار بانک مرکزی، در مهر ماه سال 1400، در مجموع 5.4 میلیون فقره چک مبادله شده که تنها 476 هزار فقره چک برگشت خورده است. بنابراین نسبت تعداد چک های برگشتی به مبادله شده برابر با 8 ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۵    
متن کامل قانون رتبه بندی معلمان منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۲    
کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد داور دیدار پرسپولیس و پیکان یک اشتباه تاثیرگذار داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی طالبان گفت که ارتش آمریکا مسئول کشتار غیرنظامیان بیگناه افغان از طریق حملات هواپیماهای بدون سرنشین است و دولت این کشور باید به خانواده های قربانیان غرامت بپردازد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۷    
نشست شورای معاونین وزارت اطلاعات با حضور وزیر اطلاعات، معاونین وزیر و رؤسای سازمان های تابعه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان وی، برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۱    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای اعلام کرد بر اساس توافق صورت گرفته به زودی دوربین های نظارتی جدید آژانس در مرکز تولید سانتریفیوژهای پیشرفته در کرج نصب شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۵    
ولایمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در دیدار مجازی خود توافق کردند یک مکانیسم ارتباط مالی مستقل ایجاد کنند که از دیگر کشور ها تاثیر نپذیرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۶    
عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از تصویب کلیات طرح دو فوریتی دو شوری شدن رسیدگی به لایحه بودجه در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات محلس شورای اسلامی از بودجه 12 هزار میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: با تصویب طرح رتبه بندی معلمان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۷    
دولت روسیه اعلام کرد پیشنهادات خود درباره ضمانت های امنیتی را به آمریکا تحویل داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۱    
فصل جدید مجموعه مستند گنجینه به کارگردانی حنیف شهپرراد از چهارشنبه این هفته ساعت 20 روی آنتن شبکه مستند می رود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۲    
رئیس جمهور چین در نامه ای به رئیس تشکیلات خودگردان نوشت: مسأله فلسطین مسأ له ای اساسی در منطقه غرب آسیاست و تا زمانی که حل نشود منطقه روی صلح حقیقی را نخواهد دید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۶    
قالیباف در جلسه امروز مجلس گفت: معیشت و شایسته سالاری معلمان در بررسی نظام رتبه بندی مورد توجه قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۶    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: تعیین سقف و ایجاد محدودیت برای ارتقاء رتبه معلمان با روح حاکم بر این قانون مغایرت دارد. رتبه بندی باید ایجاد رقابت انگیزشی بین معلمان کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۰    
مستند پول سیاه در قاب شبکه افق نقش می بندد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۵    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان، حداقل حقوق معلمان 8 میلیون و 80 هزار تومان و حدکثر آن حدود 16 میلیون تومان تعیین شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۲    
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است: احتمال کاهش اثربخشی واکسن روی اُمیکرون وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۰    
در آخرین خبر از رتبه بندی معلمان امروز 24 آذر 1400 مجلس شورای اسلامی پس از یک دهه چشم انتظاری معلمان و فرهنگیان سرانجام لایحه رتبه بندی معلمان را به تصویب رساند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۷    
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: در صنعت هوایی به هیچ عنوان فکر نمی کردیم که برای پهپادهای ایرانی به این میزان مشتری وجود داشته باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۷    
مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 49 میلیارد ریالی قاچاقچی برنج در استان خوزستان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت:گفت و گوهای هسته ای بدون اتمام عملیات بازرسی موفق نخواهد بود و بازرسی تأسیسات هسته ای ایران به دیگر طرف ها ضمانت می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با رد اتهامان کشورهای عضو شورای همکاری های خلیج فارس گفت:بیانیه دیشب نشان دهنده نگرش غیرسازنده و ناصواب برخی کشورهای عضو این شورا در قبال ایران است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۶    
جعفر سلمانی دیروز گل حساس و 3 امتیازی برای استقلال به ثمر رساند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۰    
قیمت سهام عدالت امروز 24 آذر 1400 پس از پایان زمان معاملات بازار سرمایه مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۷    
سرمربی استقلال به شکلی جالب به شایعات در مورد اختلافش با مربی ایتالیایی این باشگاه واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۱    
باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم سابق تیم ملی ایران است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۵    
کیم کارداشیان در حساب اینستاگرامی خود از موفقیتش در آزمون وکالت ایالت کالیفرنیا خبر داد و از کسانی که وی را در این راه همراهی کردند، تشکر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۲    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با پیکان در امروز 24 آذر 1400مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۲    
کارشناس حوزه مالیات گفت: برای رشد مالیات بر ارزش افزوده نیاز به پیش زمینه هایی همچون، تاسیس سامانه پایانه های فروشگاهی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۶    
فاطمه محمدبیگی گفت: وسایل پیشگیری هم در دسترس و هم قابل تهیه است فقط رایگان بودنش برداشته شد. در شرایطی قرار گرفتیم که جمعیت کشور کم است چرا باید وسایل پیشگیری را با یارانه به مردم بدهیم؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۷    
بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۷    
سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت طی حکمی، مهدی عرفاتی را به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی دولت منصوب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۱    
روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز در واکنش به بالاگرفتن تهدید های نظامی رژیم صهیونیستی، عاقبت دست کم گرفتن توان مقابله به مثل ایران را به صهیونیست ها گوشزد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۵    
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: نرخ نان براساس نرخ نامه سال 1400 است و قیمت نان تا آخر سال تغییری ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۵    
نماینده روسیه در مذاکرات وین با تعجب آور خواندن موضع طرف های اروپایی در مذاکرات وین، تیم ایرانی را بسیار آماده و سازگار با شرایط توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۲    
ویتامین B 2 یا ریبو فلاوین یکی از ویتامین های محلول در آب است که محل ذخیره عمده ای در بدن ندارد. ریبوفلاوین برای متابولیسم قندها، اسید های آمینه و چربی ها ضروری است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۲    
فروشندگان لوازم خانگی می گویند: خریدار رغبتی به ارائه کد ملی خود به ما ندارد و ما نیز ملزم به دریافت کد ملی هستیم چرا که باید فروش کالا در سامانه تجارت درج شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۰    
افرایم هالیوی رئیس پیشین سازمان جاسوسی موساد در اظهاراتی مدعی شد، تنها کشوری که قدرت ایجاد توافق در وین را دارد، چین است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۰    
تورم در عربستان نسبت به سال گذشته افزایش یافت که ناشی از افزایش 47.9 درصدی قیمت بنزین نسبت به سال گذشته در این کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۱    
نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: اگر خودرو تولید ملی است، بنزین و جان مردم هم سرمایه ملی است. بیش از این با خودروهای گران و بی کیفیت سرمایه های ملی و انسانی ما را در جاده ها نسوزانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۵    
طاهره همیز، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل خانواده، نفوذ فرهنگ و تفکرات غربی در سیاست های جمعیتی ما را یکی از دلایل کاهش موالید و رواج تک فرزندی دانست و در اشاره به تبعات تک فرزندی گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۲    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۶    
وزیر امور خارجه با اعلام این که دیشب به توافق خوبی با آژانس بین المللی انرژی اتمی دست یافتیم، درباره مذاکرات جاری در وین گفت: طرف های مقابل پذیرفته اند متن های پیشنهادی جدید ایران هم روی میز باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۷    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: حقوق معلمان با تصویب قانون رتبه بندی معلمان بین 8 میلیون تا کمی بیش از 16 میلیون خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت والده مکرمه حجت الاسلام والمسلمین فاضل لنکرانی را تسلیت گفتند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۱    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت به سوءتفاهمی درباره ردیف اعتبارات مصوبات سفرهای استانی پاسخ داد و در واکنش به موضوع انتشار اخبار پرداخت حقوق های نجومی در برخی دستگاه ها گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۲    
جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رییس جمهور امروز برگزار و تصمیمات لازم برای مدیریت بازار شب یلدا اتخاذ شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۲    
نماینده دائم جمهوری اسلامی در سازمان ملل با تأکید بر جدیت هیأت ایرانی در مذاکرات وین تأکید کرد ایالات متحده باید تضمین دهد دیگر از برجام خارج نمی شود و همه تحریم های ایران رفع می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۶    
هم اکنون شاخص آلودگی هوای تهران 155 واحد است. منطقه 19 با شاخص 174 آلوده ترین منطقه تهران است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۶    
سرخ ها در این فصل هفت گل دریافت کرده اند که پنج گل حریفان باعث شده آن ها از تیم مقابل عقب بیفتند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۷    
ستاره استقلالی و ایرانی تیم الشباب امارات جزو اهداف تابستانی غول فوتبال اسکاتلند قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۱    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به جزئیات جزئیات طرح رتبه بندی معلمان گفت: تصویب این طرح کار بزرگی بود که پس از 10 سال انجام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۲    
علاقمندان موسیقی که همواره مورد حمایت و احترام دستگاه های فرهنگی کشور بوده و هستند حق داشته و دارند که به اظهارات غیرقانونی و قابل تأمل آقای موسوی، معترض باشند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر از وقوع زمین لرزه 4.6 ریشتری در قلعه قاضی داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت، گفت: انفجار منزلی بر اثر نشت گاز در این شهرستان منجر به جان باختن دانش آموز 13 ساله شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶    
عضو قضائی شورای رقابت طی نامه ای از دادستان کل کشور خواستار پیگیری اقدامات غیرقانونی وزارت صمت و خودروسازان در خصوص افزایش قیمت شد و تأکید کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۷    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: به تمام صرافان تذکر دادیم که حضور دلالان در صرافی ها ممنوع است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۲    
با افزایش سالیانه حقوق معلمان و به تبع آن افزایش فوق العاده رتبه بندی، اعتبار 25 هزار میلیارد تومان به هیچ عنوان کفایت پوشش رتبه بندی را در همان حد سال 1400 نخواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۶    
نایب رئیس مجلس گفت: کسی در مجلس حقوق 80 میلیون تومانی دریافت نکرده و حقوق نمایندگان نیز زیر 20 میلیون تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۰    
توصیه می شود هیچ گاه اجازه ندهید فرزندانتان تخمه را با پوست یا میوه ها را با هسته بخورند. زیرا این کار می تواند موجب چسبندگی روده، یبوست و درد و ناراحتی در آن ها شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۷    
وزیر خارجه اردن بر حمایت این کشور از گفت وگوهای وین برای رفع تحریم های ایران تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۷    
بنابر مصوبه کارگروه تنظیم بازار، قیمت تولید کننده به صورت آزمایشی بر روی 8 قلم کالای مصرفی و اساسی درج می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۵    
رویکرد زمان دار کردن مذاکرات که به صورت هماهنگ از سوی سه کشور اروپایی و همچنین در گفتگوهای آژانس با سازمان انرژی اتمی پیگیری می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۵    
سال آینده قرار است یارانه جدیدی به حساب مردم واریز شود. یارانه ای که گفته می شود به 7 دهک اول جامعه پرداخت می شود و مبلغ آن بین 90 تا 120 هزار تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۲    
رودی ژستد، بازیکنی که به عنوان یک گلزن به استقلال پیوسته بود حالا لقب آقای پاس گل استقلال را گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۶    
نمایندگان مجلس در نشست امروز خانه ملت، مواد باقی مانده از لایحه رتبه بندی معلمان را بررسی و به تصویب رساندند.
  • ۱