چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۵:۲۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 3 مرداد 1396 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 31 فروردین 1396 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1396 رجا نیوز 31 خرداد 1396 رجا نیوز 31 تیر 1396 رجا نیوز 31 شهریور 1396 رجا نیوز 30 مهر 1396 رجا نیوز 30 آبان 1396 رجا نیوز 30 آذر 1396 رجا نیوز 30 دی 1396 رجا نیوز 30 بهمن 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1396 رجا نیوز 1 مرداد 1396 رجا نیوز 2 مرداد 1396 رجا نیوز 3 مرداد 1396 رجا نیوز 4 مرداد 1396 رجا نیوز 5 مرداد 1396 رجا نیوز 6 مرداد 1396 رجا نیوز 7 مرداد 1396 رجا نیوز 8 مرداد 1396 رجا نیوز 9 مرداد 1396 رجا نیوز 10 مرداد 1396 رجا نیوز 11 مرداد 1396 رجا نیوز 12 مرداد 1396 رجا نیوز 13 مرداد 1396 رجا نیوز 14 مرداد 1396 رجا نیوز 15 مرداد 1396 رجا نیوز 16 مرداد 1396 رجا نیوز 17 مرداد 1396 رجا نیوز 18 مرداد 1396 رجا نیوز 19 مرداد 1396 رجا نیوز 20 مرداد 1396 رجا نیوز 21 مرداد 1396 رجا نیوز 22 مرداد 1396 رجا نیوز 23 مرداد 1396 رجا نیوز 24 مرداد 1396 رجا نیوز 25 مرداد 1396 رجا نیوز 26 مرداد 1396 رجا نیوز 27 مرداد 1396 رجا نیوز 28 مرداد 1396 رجا نیوز 29 مرداد 1396 رجا نیوز 30 مرداد 1396 رجا نیوز 31 مرداد 1396 
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۰    
نایب رئیس اول کمیسیون انرژی گفت: عدم اجرای مصوبه کارت سوخت موجب افزایش بحث قاچاق و غیرواقعی نشان دادن مصرف شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۰    
یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: گوش درد ها اگر علت عفونی و التهابی داشته باشند، باید به طور جدی پیگیری و درمان شوند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۰    
همین الان که ممنوعیت واردات برنج در بلاتکلیفی است برنج پرمحصول ایرانی روی 9 هزار تومان و برنج کیفی بالای 13 هزار در کارخانه فروخته می شد که قطعا با این روند باید منتظر برنج 20 هزار تومانی در بازار ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۰    
تجمع دانشجویی و مردمی مدافعان مسجدالاقصی عصر امروزسه شنبه سوم مردادماه با حضور جمعی از دانشجویان و آحاد مردم در مقابل دانشگاه تهران برگزار شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۵    
دادستان تهران گفت: ورود دادسرای تهران به موضوع راهپیمایی روز قدرس را به لحاظ ضرورت برخورد با جرم ارتکابی دانست و گفت: تاکنون از هشت متهم معرفی شده تحقیق شده و از سه متهم آخرین دفاع اخذ گردیده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۵    
به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، حرم مطهر امام رضا (ع) توسط جمعی از بانوان گل افشانی شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۵    
گروه امدادی در هفتمین روز حادثه برای گردشگران "چال کندی" دزفول، صبح امروز به رودخانه دز زدند، ولی همچنان از سرنوشت سه گردشگر این حادثه خبری نیست.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۵    
بخشی دیگر از این برنامه که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و هر چند ثانیه با تشویق حاضران قطع می شد، استندآپ کمدی وحید اشتری بود ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۵    
فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: احساس می شود رژیم صهیونیستی دارای توانمندی های سایبری پنهانی است و با ایجاد امکاناتی در ایران سعی در ضربه زدن دارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۵    
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: امسال با شناسنامه دار کردن موکب ها و جانمایی آنها در مکان های مناسب ساماندهی بهتری در پذیرایی از زائران اربعین خواهیم داشت.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۵    
نشریه آمریکایی فارین پالیسی روزسه شنبه درگزارشی با اشاره به مواضع دوحه در قبال بحران این کشور با چهار کشورعربی که آغازگر آن رژیم سعودی بود ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۰    
گروه تروریستی داعش چند تن از عناصر خود را در شهر تلعفر عراق، به اتهام فرار از میدان نبرد، آتش زد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۰    
معاون بین الملل اتاق ایران در خصوص تجارت غذای حلال، گفت: 80 میلیارد دلار کسری تامین غذای حلال در جهان است که ایران در افق 1404 می تواند سالانه حداقل یک درصد از این نیاز را جبران کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۰    
صبح شنبه طی یک سلسله اقدامات پیچیده اطلاعاتی و با تلاش سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۰    
حضرات آیات عظام سیستانی، شبیری زنجانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و مرحوم موسوی اردبیلی به پرسش های شفقنا درباره حقوق حیوانات پاسخ دادند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۰    
یکی از ده ها اتهام مطرح شده علیه رئیس بازداشت شده فدراسیون فوتبال اسپانیا، اقامت 2 ساله ماریا کلارامونت در یک هتل 5 ستاره است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۵    
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه زنی ها در این باره داغ است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهوری ترکیه با انتقاد از تهدیدات دولت آلمان علیه این کشور، گفت که در صورت تحریم ترکیه از سوی برلین، آلمان بهایی سنگین تر از آنچه تصور می کند، باید بپردازد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز ایران هراسی را به ایران دوستی تبدیل کردیم و دیگر حرف آمریکایی ها خریدار ندارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۰    
روابط عمومی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه از خنثی سازی حرکت تحریک آمیز یک رزم ناو آمریکایی برابر شناور گشتی این نیرو در خلیج فارس خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۵    
کارگردان مستند آقا سید روح الله در تازه ترین اثر هنری خود مستند کدام آزادی را ساخته است.وی پیش از این نیز آثاری از جمله شبیر در میان امواج و مامان بازی را کارگردانی کرده بود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۰    
وزیر دفاع قطر با اشاره به روابط حسنه کشورش با ایران تأکید کرد که در پی محاصره قطر از سوی کشورهای عربی، ایران حریم هوایی خود و تنها راه تنفس را به روی قطر گشود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۰    
سی ان ان مدعی شده ناو نیروی دریایی آمریکا در کرانه شمالی خلیج فارس اقدام به شلیک اخطار به سمت یک قایق ایرانی کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۰    
مهر نوشت: وزیر دفاع قطر تصریح کرد آغاز مذاکره برای حل بحران خلیج فارس با کشورهای محاصره کننده مشروط به لغو تحریم ها علیه دوحه است. ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۵    
روحانی چند هفته مانده به انتخابات هم علیه نمایش قدرت موشکی سپاه در مقابل تهدید های آمریکا، تهمت پراکنی کرد که با ذوق زدگی محافل صهیونیستی مواجه شد و چند روز بعد سنای آمریکا، سپاه را تحریم کرد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۵    
مشهود است که جوانان تحصیل کرده یا دانشجو مجالی برای خلق فرصتهای جدید شغلی پیدا کرده اند. نمایشگاه الکامپ میعاد این نسل امیدوار است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۵    
احسان محمدحسنی با حفظ سمت در بنیاد روایت و سازمان هنری رسانه ای اوج، مسئول بسیج هنرمندان شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۵    
به گزارش رجانیوز،برنامه هفته اول لیگ هفدهم (گرامیداشت دهه کرامت) به شرح زیر است: پنجشنبه 5 مرداد 96 پرسپولیس- فولاد خوزستان/ ورزشگاه آزادی ساعت 21 ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۵    
ورود نیروهای نظامی ایران برای مقابله با تحریم های جدید آمریکا کاملاً مشهود است. اما این مسئله از جایی آغاز می شود که دیپلماسی دولت یازدهم دیگر توانایی حفظ منافع ملی را ندارد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۵    
رئیس کمیته مشارکتهای مردمی و پذیرش زوار اربعین حسینی(ع) گفت: امسال در ایام اربعین حسینی موکبهای ایرانی هر شب یک میلیون و 500 هزار نفر را اسکان خواهند داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: اشتباه کارمند بانک در واریز 4 میلیارد تومان به حساب یک نفر تعمدی نبوده و انتشار اخباری مبنی بر واریز عمدی پول صحیح نیست و مصداق نشر اکاذیب است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۰    
کاندیدای حامی حسن روحانی با بیان این که باید نیروهای جوان در دولت دوازدهم حضور داشته باشند، گفت: در دولت دوازدهم سمت نمی خواهم اما هر مسئولیتی که به من بدهند حاضر آنرا انجام دهم.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۰    
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف ده هزار لیتر سوخت قاچاق، 27 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 39 متجاوز مرزی ، توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه ایران در زمینه نرخ بیکاری گفت: ما در این موضوع از بین 10 کشور منطقه در رتبه نهم قرار داریم و در جهان از بین 105 کشور رتبه نود را به خود اختصاص داده ایم ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۰    
دادستان کل کشور از جمع بندی پرونده های مربوط به انتخابات تا یکی دو ماه آینده خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۵    
رئیس بنیاد مستضعفان درباره اهدای اسناد علوی توسط بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون حدود 40 هزار سند به ارزش 600 میلیارد تومان به مردم مناطق محروم واگذار شده که 99 درصد آن هبه از سوی مقام معظم رهبری بوده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۵    
جانشین وزیر دفاع گفت: دشمنان با پروازهای شناسایی در منطقه به ویژه خلیج فارس و دریای عمان به دنبال رصد فعالیت های نیروهای مسلح در جهت شناسایی و تحلیل قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران هستند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۵    
به همت جامعه ایمانی مشعر، اختتامیه پنجمین سوگواره های عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار می گردد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۰    
باید با اقتصاد مقاومتی مجموعه اقداماتی را صورت دهیم که سلاح تحریم را از دست امریکایی ها بگیریم و این خدمت بزرگی به کشور خواهد بود چرا که با این کار عملا آمریکاییها متوجه می شوند که با سلاح تحریم دیگر ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۰    
تمرینات نیروهای ویژه هوابرد سپاه پاسداران در چین آغاز شده است. قرار است که این نیروهای در رشته هوابرد (Airborne platoon) در مسابقات نظامی 2017، شرکت کنند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۰    
وزیر اطلاعات از خنثی سازی بیش از 120 عملیات تروریستی در چند سال اخیر در کشور خبرداد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۰    
رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: آقای ناطق نوری از عضویت در هیئت موسس این دانشگاه استعفا داده، اما هنوز استعفای وی پذیرفته نشده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۰    
نویسنده ی محترم ریشه ی سعادت انسان مدرن را در تکثر برداشت و اندیشه یا همان پلورالیزم تصور می کند و جامعه را به احترام به آزادی اندیشه در تمامی ساحتها رهنمون می گردد تا جاییکه مدعی است انسان مدرن در ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق گسترده در بازار آهنگران تهران خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۵    
اجتماع خودجوش دانشجویی و مردمی در محکومیت هتک حرمت مسجد الاقصی امروز برگزار می شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۵    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نسبت به نمایندگان توهین آمیز است گفت: کمیسیون قضایی به داد گاه نظامی شکایت می کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه این نوع گوشت دوباره گران شده از مذاکره با کشورهای استرالیا، رومانی و نیوزلند برای واردات گوشت به کشور خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۵    
برای روز نخست ماه قمری در روایات اعمالی از جمله نماز و صدقه ذکر شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۵    
حدود 2 سال پیش در ضمن انجام مصاحبه ای خدمت یکی از مدیران ارشد سازمان برنامه و بودجه بودم. ایشان دل پری از نقایص و کمبودهای قانون خدمات کشوری داشت ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۰    
به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) قصیده ای از امام خمینی (ره) در مدح ایشان منتشر می شود.