سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۵:۲۵Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 25 مرداد 1396 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 31 فروردین 1396 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1396 رجا نیوز 31 خرداد 1396 رجا نیوز 31 تیر 1396 رجا نیوز 31 شهریور 1396 رجا نیوز 30 مهر 1396 رجا نیوز 30 آبان 1396 رجا نیوز 30 آذر 1396 رجا نیوز 30 دی 1396 رجا نیوز 30 بهمن 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1396 رجا نیوز 1 مرداد 1396 رجا نیوز 2 مرداد 1396 رجا نیوز 3 مرداد 1396 رجا نیوز 4 مرداد 1396 رجا نیوز 5 مرداد 1396 رجا نیوز 6 مرداد 1396 رجا نیوز 7 مرداد 1396 رجا نیوز 8 مرداد 1396 رجا نیوز 9 مرداد 1396 رجا نیوز 10 مرداد 1396 رجا نیوز 11 مرداد 1396 رجا نیوز 12 مرداد 1396 رجا نیوز 13 مرداد 1396 رجا نیوز 14 مرداد 1396 رجا نیوز 15 مرداد 1396 رجا نیوز 16 مرداد 1396 رجا نیوز 17 مرداد 1396 رجا نیوز 18 مرداد 1396 رجا نیوز 19 مرداد 1396 رجا نیوز 20 مرداد 1396 رجا نیوز 21 مرداد 1396 رجا نیوز 22 مرداد 1396 رجا نیوز 23 مرداد 1396 رجا نیوز 24 مرداد 1396 رجا نیوز 25 مرداد 1396 رجا نیوز 26 مرداد 1396 رجا نیوز 27 مرداد 1396 رجا نیوز 28 مرداد 1396 رجا نیوز 29 مرداد 1396 رجا نیوز 30 مرداد 1396 رجا نیوز 31 مرداد 1396 
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۱    
یکی از سایت های سنجش سرعت اینترنت در جهان، جدیدترین آمار خود را منتشر کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۰    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تحویل 600 نوزاد در معرض فروش به این سازمان گفت: فروش کودکان جرم است، بنابراین نیاز است که دستگاه قضایی به این مساله ورود پیدا کنند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۰    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شهید محسن حججی که برای کشور حاضر است اینگونه فداکاری کند، در بوته اردوهای جهادی به این کمال دست یافته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۰    
5 شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون در شهر مقدس قم تشییع و در بهشت معصومه (س) خاکسپاری شدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۰    
روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود امروز، مطلبی با عنوان "کدام ماه؟" منتشر کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰    
کتاب منظومه فکری آیت الله العظمی خامنه ای توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به قلم حجت الاسلام خسروپناه و جمع دیگری از پژوهشگران منتشر شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰    
در دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با رئیس جمهور ترکیه، دو کشور بر عدم برگزاری همه پرسی در کردستان عراق تاکید کردند و تحقق آنرا مخل امنیت منطقه دانستند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰    
رییس عملیات پزشکی حج 96 با بیان اینکه شایعه ناسالم بودن آب چاه زمزم تکذیب می شود، گفت: آب چاه زمزم کاملا سالم و بدون مشکل است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۰    
بررسی صلاحیت وزیر کشاورزی در روز پنج شنبه ناتمام ماند و ادامه بررسی ها به امروز رسید. تا کنون صلاحیت وزیر کشاورزی، دادگستری و دفاع در جلسه امروز مجلس مورد بررسی قرار گرفته ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۱    
تولیت آستان قدس به همسر، پدر و پدر خانم شهید محسن حججی مدال خادمی امام رضا(ع) را اهدا کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۱    
شاید شما هم جزو آن گروه از مردمی باشید که برای باز کردن گرهی از زندگی تان نیازمند دریافت وام هستید و در عین حال موفق به دریافت وام از نظام بانکی نشده اید.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۱    
وقتی شهید رشید پور را به خاک سپردیم دیدم پرچم قرمز بزرگی را روی مزار گذاشتند و گفتند این پرچم گنبد حضرت زینب است و من دیدم که فرستادن صله همچنان ادامه دارد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۱    
وی اظهار داشت: خیلی از شهدا دفعه چندمشان بود که به سوریه اعزام می شدند. پس اگر روحیه توهم و ماجراجوییشان آنها را می کشاند باید دفعه اول از بین برود و ببینند همه چیز واقعی است و دیگر نروند اما رفتند و ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۱    
خانواده شهید حججی، عصر امروز با تولیت آستان قدس رضوی،حجت الاسلام رییسی، دیدار کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۱    
ترکیب پرسپولیس برای دیدار با تیم سیاه جامگان مشخص شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۱    
بر اساس اعلام منابع محلی در ولایت سرپل واقع در شمال افغانستان، اکثر قربانیان 2 گور دسته جمعی کشف شده در منطقه میرزا اولنگ ، توسط مهاجمان مسلح سربُریده شده اند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۱    
سردار شریف با تأکید بر اینکه سپاه عملیات مستقل زمینی در سوریه نداشته است، گفت: انتقام سخت از داعش و تکفیری ها بواسطه شهادت شهید حججی در دستور کار سپاه قرار دارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۱    
رئیس ائتلاف شیعیان عراق در پیامی به آیت الله هاشمی شاهروی انتخاب وی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۱    
وزیر پیشنهادی بهداشت در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد که حقوقش علاوه بر وزارت بهداشت، سه میلیون و 200 هزار تومان است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهور در حکمی مسعود نیلی را به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسه علنی نوبت عصر فردا - پنج شنبه- برای ادامه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی مخالفت کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۱    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که بودجه موشکی ایران و افزایش آن به خود تهران مربوط است و ناقض قطعنامه های شورای امنیت نیست.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۱    
در پی شهادت حماسه ساز نجف آبادی"محسن حججی" که عاشورایی دیگر در قلوب مردم ایران رقم زد؛ نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با حضور در منزل شهید حضور پیدا کرد تا به خانواده شهید حججی این ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۱    
سیاست های ناکارآمد بودجه ریزی و نبود تعادل در درآمدها و هزینه های دولت، سبب سیر صعودی کسری بودجه شد؛ به طوری که کسری تراز عملیاتی 75.8 درصد رشد کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۱    
با توجه به تفکیک تعرفه ترافیک بین الملل و داخلی نرخ های جدید سرویس فیبر نوری شرکت مخابرات ایران (تانوما) اعلام شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۱    
وزیر پیشنهادی دفاع در دیدار با نمایندگان کمیسیون های اجتماعی و صنایع مجلس بر استمرار تقویت قدرت موشکی و پیش بینی 21 اقدام مهم در جهت تقویت بنیه دفاعی کشور تاکید کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۱    
تولیت آستان قدس رضوی به همسر، پدر و پدر همسر شهید محسن حججی مدال خادمی امام رضا(ع) را اهدا کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۱    
شرکت سایپا ابلاغیه اجرایی افزایش قیمت محصولات را به نمایندگی ها ارسال کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۱    
200 سرباز آمریکا به همراه 100 تروریست ارتش آزاد از 5 روز پیش وارد منطقه الشدادی در جنوب حسکه شده اند و تجهیزات نظامی نیز به این منطقه رسیده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۱    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره برخی شایعات پیرامون لیست جدید تیم ملی بزرگسالان توضیحاتی ارائه کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در حکمی از سوی رئیس جمهور به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۱    
بهادری با بیان اینکه در سطح ملی با برخی بی عدالتی ها روبرو هستیم، یادآور شد: این بی عدالتی ها در مجموعه نظام پزشکان و بهداشت و درمان دیده می شود ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف صحبت های روز گذشته رئیس جمهور برجام تبدیل به مکانیزمی نظارتی بر روی ایران شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
فرصت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 96 ساعت 24 امشب به پایان می رسد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
وزیر امورخارجه گفت: ایران برای تامین امنیت خود به هیچ کشوری متکی نیست و با اخم و خنده دیگران خوشحال و مضطرب نمی شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع ترکیه دیدار کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
استاد اقتصاد دانشگاه تهران گفت : اقتصادی که در آن تبذیر ، اسراف و وابستگی های تهدید زا وجود دارد با فاکتورهای و شاخصه های اقتصاد اسلامی که برگرفته از مکتب اسلامی است متفاوت است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: وزیر بهداشت و وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم لیست اموال و دارایی های خود را به مجلس و قوه قضائیه اعلام نکردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
شهیدی که در هفته اخیر ابعاد شجاعت و ایثارش در میدان جهاد علیه تکفیری ها تا آسمان ها رفته و زلزله ای در میان دلهای مردم سرزمین مان ایجاد کرده است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
به گفته مقام معظم رهبری با آن که هرساله از امام خمینی(ره) یاد می کنیم ولی تنها گوشه ای از بزرگی ایشان را گفته ایم، افزود: رهبر انقلاب حدود 30 سال در تمام جلسات خود از امام خمینی(ره) یاد کرده اند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۱    
گروه فرهنگی - رجانیوز: پروانه معصومی درباره دلیل حضورش در سریال آشوب گفت: ما مدت زمان کوتاهی در دوره موشک باران قدری طعم جنگ را در تهران تجربه کردیم اما اینها چه کشیدند که طی چند روز مجبور شدند خانه ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۱    
رسانه های انگلیسی از وقوع یک انفجار در نزدیکی فرودگاه ساوت اند لندن خبر دادند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۱    
172 تن از نمایندگان مجلس در نامه ای به هیئت رئیسه پارلمان از وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم تقدیر کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۱    
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: این مناسب نیست که برخی سفرا در سایر کشورها به دنبال بحث مالی و ادامه تحصیل خود باشند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۱    
همزمان با ایام شهادت امام جواد(ع) و امام محمد باقر(ع)؛ 47 نقطه از 12 استان کشور، میزبان پیکر پاک و نورانی 86 شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۱    
نقش و جایگاه مردم در نظام حکومتی اسلام بحثی است که در بخش سوم به آن پرداخته شده است. در مباحث اندیشه سیاسی، حکومت بر دو رکن استوار است؛ قدرت و مشروعیت که در اندیشه سیاسی اسلام ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۲    
وقتی که در تاریخ 23 تیر 1394 کشور های 1+5 و مسئول سیاست گذاری اتحادیه اروپا با ظریف برجام را امضاء کردند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۲    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حقوق دیپلمات های ایرانی کمترین حقوق در بین دیپلماتهای هم سطح است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۲    
مراسم تجلیل از حاج عیسی جعفری خادم امام خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام سیدعلی خمینی، نادر طالب زاده، فرماندار قم، مدیرکل بنیاد شهید و اعضای شورای شهر قم در بیت بنیانگذار کبیر ایران در قم برگزار شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۲    
مردم مشهد صبح امروز با حضور در فرودگاه شهید هاشمی نژاد از خانواده شهید حججی استقبال کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۲    
ماست های کارخانه ای حاوی مقدار زیادی قند صنعتی است که برای بدن مضر است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۳    
نماینده مردم مشکین شهر گفت: در برنامه های وزیر پیشنهادی اقتصاد به جز نظریه پردازی چیزی ندیدم، اقتصاد عدد و رقم میخواهد و باید مشخص شود امروز کجا هستیم و بعد از 4 سال کجا خواهیم بود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۳    
سایت نودِ اقتصادی آمد پایگاه خبری نودِ اقتصادی ، رسانه فعال در حوزه اقتصاد، از امروز، به صورت رسمی به شبکه اطلاع رسانی و تولید خبر اقتصادی کشور پیوست. ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۳    
نماینده مخالف با وزیر پیشنهادی اقتصاد با بیان اینکه هماهنگی وزارتخانه های اقتصادی را از وزیر اقتصاد انتظار داریم گفت: عدم هماهنگی وزرای اقتصادی یکی از دلایل ناکارآمدی اقتصاد کشور است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۳    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی دارای قدرت تعامل و همکاری چند جانبه است و 28 سال سابقه معاونت وزارت دارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۳    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز همچنان بلاتکلیف است و ما امیدواریم آقای کرباسیان به طور شفاف در این رابطه با مردم صحبت کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۳    
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کرباسیان در سال های بعد از انقلاب بدون وابستگی به هیچ جناح، فرقه و خط سیاسی خاص برای مملکت کار کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد رئیس مجلس برای ادامه یافتن بررسی صلاحیت وزرا در شیفت شب مخالفت کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۳    
وزیر پیشنهادی اقتصاد از تدوین برنامه توسعه بازار سرمایه خبر داد و گفت:بار مالیات بر ارزش افزوده از دوش صادر کنندگان و وارد کنندگان برداشته می شود و لایحه آن به مجلس ارائه خواهد شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۳    
شبکه المیادین اعلام کرد، نیروهای سپاه پاسداران عملیاتی برای گرفتن انتقام خون شهید محسن حججی در سوریه آغاز کرده اند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۳    
روابط پاکستان و ایران تا جایی خوب بوده که دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا برعهده پاکستان است اما مشخص نیست وقتی ترکیه و عربستان و آلمان از هزاران کیلومتر آن طرف تر خود را به جشن ملی پاکستان می رسانند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۲    
نماینده آستانه اشرفیه گفت: 75 درصد مردم از عملکرد وزارت اطلاعات راضی هستند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۲    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آقای علوی در این چهار سال مرد میدان نبود هر چند که قدردان تلاش های او در وزارت اطلاعات هستیم.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۲    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای علوی به مقوله امنیت نگاه فرهنگی دارد و این یکی از ویژگی های مثبت اوست.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۲    
وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات گفت: در این مدت چهار سال که در وزارت اطلاعات گذشت اهتمام به حفظ نظارت و عدم وابستگی جناحی و کارشناسی در محورهای راهبردی در دستور کار بوده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی با رد ادعاهای علی مطهری در خصوص عدم هماهنگی نهادهای اطلاعاتی، گفت: شورای هماهنگی اطلاعاتی در کشور وجود دارد در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تشکیل جلسه می دهد.