چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۷:۰۷Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 17 مرداد 1396 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 31 فروردین 1396 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1396 رجا نیوز 31 خرداد 1396 رجا نیوز 31 تیر 1396 رجا نیوز 31 شهریور 1396 رجا نیوز 30 مهر 1396 رجا نیوز 30 آبان 1396 رجا نیوز 30 آذر 1396 رجا نیوز 30 دی 1396 رجا نیوز 30 بهمن 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1396 رجا نیوز 1 مرداد 1396 رجا نیوز 2 مرداد 1396 رجا نیوز 3 مرداد 1396 رجا نیوز 4 مرداد 1396 رجا نیوز 5 مرداد 1396 رجا نیوز 6 مرداد 1396 رجا نیوز 7 مرداد 1396 رجا نیوز 8 مرداد 1396 رجا نیوز 9 مرداد 1396 رجا نیوز 10 مرداد 1396 رجا نیوز 11 مرداد 1396 رجا نیوز 12 مرداد 1396 رجا نیوز 13 مرداد 1396 رجا نیوز 14 مرداد 1396 رجا نیوز 15 مرداد 1396 رجا نیوز 16 مرداد 1396 رجا نیوز 17 مرداد 1396 رجا نیوز 18 مرداد 1396 رجا نیوز 19 مرداد 1396 رجا نیوز 20 مرداد 1396 رجا نیوز 21 مرداد 1396 رجا نیوز 22 مرداد 1396 رجا نیوز 23 مرداد 1396 رجا نیوز 24 مرداد 1396 رجا نیوز 25 مرداد 1396 رجا نیوز 26 مرداد 1396 رجا نیوز 27 مرداد 1396 رجا نیوز 28 مرداد 1396 رجا نیوز 29 مرداد 1396 رجا نیوز 30 مرداد 1396 رجا نیوز 31 مرداد 1396 
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۷    
اگرچه مایکروفر برای بسیاری از مواد قابل استفاده است، اما انواع خاصی از مواد غذایی وجود دارند که می توانند کیفیت غذایی خود را در صورت مواجهه با دماهای بالا تولید شده توسط این دستگاه از دست بدهند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۲    
برخی از زنان، داعش را علی رغم به سلطه گرفتن زنان ، اجبار خشونت آمیز در اجرای تفسیر خود از شریعت و نسل کشی علیه یزیدی ها ، منبع "توانمندسازی" می دانستند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از اینکه طب سنتی به دلیل سوء مدیریت ها در کشور مغفول مانده است، گفت: تجویز غیرقانونی دارو در این مراکز به یکی از چالش های نظام سلامت تبدیل شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۲    
سه شنبه 17 مردادماه جلسه شورای شهر تهران برگزار شد. در حاشیه ی جلسه جمعی برای پیگیری مشکلاتشان با شهرداری قصد ورود به شورای شهر را داشتند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۲    
"همایش دیده بان بیدار" به منظور بررسی مواضع سیاسی و فرهنگی شهید شیخ فضل الله نوری در موضوع مشروطیت از سوی موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران برگزارمی شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۲    
جان فاینر ، از مقام های سابق وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه ادعاهای مقام های دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ایران روح برجام را نقض می کند را رد کرد. ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۲    
بر روی بسته بندی بعضی از برندها هم برچسب فارسی نیز حک شده و نام کشور سازنده و مجوز واردات و پخش آن در ایران نوشته شده است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۲    
دادگاه جنایی مرکزی عراق امروز(سه شنبه) حکم اعدام 27 تن از عواملی که در جنایت معروف به اسپایکر نقش داشتند صادر کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۲    
دولت دوازدهم که از چند روز قبل کار خود را آغاز کرده بود امروز مورخه 17 مرداد 1396 وزرای پیشنهادی خود را معرفی کرد. حسن روحانی، مسعود کرباسیان را به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت اقتصادی معرفی کرد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۲    
روحانی به وضوح درک کرده است که از این پس اصلاحات است که به او برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور نیاز دارد، جریانی که در نظر روحانی به یک اقلیت ضعیف و مدیریت پذیرتبدیل شده ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۲    
وزیر خارجه سابق آمریکا و همسرش در مراسم عروسی یک فوتبالیست ساکن سرزمین های اشغالی در نیویورک شرکت کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۷    
یک خبرگزاری ترک گزارش داد که ترکیه ساخت دیوار در مرز مشترک خود با ایران همانند دیوار ساخته شده این کشور با سوریه را آغاز کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۷    
دبیر ستاداربعین گفت:محدودیت های فنی صدور روادید در اربعین95 در سفارت عراق وجود داشت که این محدودیت ها رفع شد اما امسال باتدابیر صورت گرفته با عراق،سفارت این کشور مکانیسم های جدیدی را درنظر گرفته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۷    
رئیس گروه آمارهای جمعیتی ثبت احوال به رواج سبک زندگی اسلامی در جامعه برای کاهش طلاق و پایین آمدن سن ازدواج تأکید کرد و گفت: میزان موالید از سال 95 در کشور کاهش یافته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری مردی که با انتشار تصاویر شخصی خانمی در تلگرام اقدام به تهدید و اخاذی از وی کرده بود، خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان خبر داد که بررسی جز 5 بند 10 سیاست های کلی انتخابات در خصوص رجل مذهبی سیاسی و مدیر و مدبر بودن تنها دستور جلسه فردای شورا نگهبان است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۷    
مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش باشگاه پرسپولیس در مورد نابودی اسرائیل توئیتی را منتشر کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۷    
روزنامه رای الیوم دیدار هیأت نمایندگان و اتحادیه کار تونس با رئیس جمهور سوریه در دمشق را نشانه تلاش دولت تونس برای برقراری روابط رسمی با سوریه و تبادل قریب الوقوع سفرای بین 2 کشور توصیف کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۷    
پرسپولیس و استقلال به دلیل بدهی های کلان میلیاردی در خطر حذف از لیگ قهرمان آسیا قرار دارند و باید دید چه تیم هایی جایگزین آنها در لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۷    
شواهد و قرائن نشان می دهد که کماکان اختلافات اردوگاه های سیاسی ، قبیله گرایی ها و سهم خواهی های برخی جناح های سیاسی ، حامیان دیروز روحانی را به چالش های در پیش روی او تبدیل کرده است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۷    
فرمانده گردان های سیدالشهدای عراق تأکید کرد که شب گذشته حمله مشترکی توسط نیروهای آمریکایی و داعشی به نیروهای حشد الشعبی در نوار مرزی عراق و سوریه صورت گرفته است و دولت عراق نیز به این مسئله اذعان ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۷    
دبیر انجمن روغن نباتی گفت: سازمان حمایت امروز بررسی قیمت روغن را نهایی کرد و در صورت تایید ستاد تنظیم بازار نرخ این محصول از هفته آینده برای مصرف کنندگان افزایش می یابد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۷    
مراسم فارغ التحصیلی جمعی از خلبانان هواپیمای اف5 نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری وحدتی برگزار شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۷    
مدتی است که موضوع تغییرات ساختاری و اساسی در وزارت خارجه در محافل رسانه ای مطرح و درباره آن گمانه زنی هایی صورت می گیرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۷    
روز 17 مرداد 1298، وثوق الدوله رییس الوزرای وقت ایران و لرد کرزن وزیر خارجه وقت بریتانیا قرارداد مشهور 1919 را امضا کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: گزینه پیشنهادی وزارت علوم فردا از سوی دولت به مجلس اعلام می شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص رسیدگی به نقض و عدم اجرای کامل قوانین توسط بانک مرکزی با موضوع موسسه کاسپین به قوه قضائیه جهت بررسی و رسیدگی موافقت کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۷    
سرتیپ ستاد امیر حاتمی از سوی روحانی به عنوان گزینه پیشنهادی دفاع معرفی شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۷    
مسعود سلطانی فر اقدام دو ورزشکار ایرانی در رویارویی با تیمی از رژیم صهیونیستی با پیراهن تیم پانیونیوس یونان را محکوم کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که جلسات بررسی رای اعتماد وزرای کابینه دوازدهم از سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۷    
مراسم تودیع و معارفه معاون عملیات نیروی انتظامی برگزار شد و سردار حسین ساجدی نیا به عنوان معاون جدید نیروی انتظامی حکم خود را از فرمانده ناجا دریافت کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۷    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در بازدید از نمایشگاه شرکت های دانش بنیان گفت: سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی حمایت از شرکت های دانش بنیان است و حداقل بخش دولتی نباید کمتر از بخش خصوصی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۷    
مسئول ایثارگران بسیج سپاه قدس گیلان گفت: مدافع حرم سرهنگ مرتضی حسین پور شلمانی در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) صبح امروز در سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۷    
رهبرانقلاب در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی اصغر مروارید را تسلیت گفتند
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۷    
سعدالله اسماعیلی با اشاره به خدمات مرکز اورژانس استان کردستان به زائرین راهیان نور غرب و شمال غرب کشور گفت: خدمات بیمارستانی به زائرین راهیان نور فوری و رایگان است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۷    
مسئولان وزارت صنعت بایستی پاسخگو باشند. بین اضلاع مثلث ایدرو، ماموت و فولکس واگن چه توافقاتی صورت گرفته که افکار عمومی از آن مطلع نیستند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۷    
رییس جمهور در حکمی اسحاق جهانگیری را به عنوان معاول اول رییس جمهور در دولت دوازدهم منصوب کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: معاون پارلمانی دولت در مورد عدم معرفی وزیر علوم گفته است دولت هنوز در مورد گزینه نهایی وزارت علوم به جمع بندی نرسیده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۲    
انگار هم برجام از نظر رئیس مجلس غیراساسی است که در بیست دقیقه به تصویب رسیده و هم آبروریزی بین المللی نمایندگان و ابتذال در مجلس موضوع غیراساسی است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۲    
نشست دو روزه کارشناسان اجلاس آستانه در تهران آغاز به کار کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۲    
معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از فرصت مجدد دانش آموزان برای ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۲    
این روزها زیر آسمان این شهر مادران شهدایی وجود دارند که با وجود سال های زیاد از شهادت فرزندشان، اما هنوز با صدای هر زنگی منتظر رسیدن فرزند شهید خود هستند و حکایت شهید فرهادی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۲    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نُرم کاوش شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به صورت میانگین بین 500 تا 600 شهید در طول سال است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۲    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای قانون خدمت وظیفه عمومی را اصلاح و مقرر کردند که مشمولان خدمت وظیفه عمومی دارای مدرک دیپلم برای ادامه تحصیل نمی توانند به خارج از کشور بروند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۲    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در مورد حواشی مراسم تحلیف خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی ناجا به رفتار نماینده مجلس در فرودگاه مهرآباد با مامور پلیس واکنش نشان داد و گفت: پلیس از این نماینده شکایت کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۲    
شهید غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری از خبرنگارانی بود که با خلاقیت بالا و بروز توانایی های خود اطلاعات سپاه را در دوران دفاع مقدس بنیان گذاشت و در کسوت یکی از فرماندهان جنگ به شهادت رسید.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۲    
نخستین ویدوی از لحظه ثبت سلفی حقارت نمایندگان مجلس منتشر شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۲    
دهمین جلسه رسیدگی به اتهامات دو متهم پرونده موسوم به فساد نفتی دقایقی پیش در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی دانشگاه آزاد از تخفیف 50 درصدی شهریه این دانشگاه برای دانشجویان مناطق محروم خبرداد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۲    
پدیده ماه گرفتگی دیشب در آسمان ایران و کشورهای همسایه رویت شد. این تصویر از آسمان بین الحرمین و در حین ماه گرفتگی دیشب گرفته شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۲    
رضا تقی پور، عضو سابق شورای شهر اسلامی تهران در گفت وگو با خبرنگار استادنیوز پیرامون عملکرد قالیباف در زمان تصدی شهرداری تهران و سوابق اجرایی نامزدهای جدید این نهاد بیان داشت ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۲    
با حکم رئیس کل بانک مرکزی، سید احمد عراقچی، به سمت معاون ارزی بانک مرکزی منصوب شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران در روزهای پایانی شورای شهر و شهرداری تهران، خواستار استیضاح شهردار تهران به دلیل واگذاری یک زمین به موسسه خیریه امام رضا (ع) شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۲    
ارتش رژیم صهیونیستی از سقوط هلکوپتری از نوع " آپاچی" وابسته به رژیم صهیونیستی خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۲    
مقوله مُد نباید ساده انگاشته شود و به پوشش و آرایش زنان و جوانان منحصر گردد بلکه باید توجه داشت که مُد به تمامی شئون و عرصه های حیات تعمیم یافته است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۲    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک های رسالت و مهرایران افزایش سقف وام قرض الحسنه از 15 میلیون تومان به 20 میلیون تومان را ابلاغ کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۲    
نماینده مردم ورامین در مجلس از احتمال ارائه لیست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم به مجلس در روز چهارشنبه خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۲    
اگر در امریکا سیاستمداری این کار را نمی کند و اگر هم کرد به صلابه کشیده می شود به خاطر این است که رسانه ها در این کشور قدرت دارند و این اتفاق می افتد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار پاسخنامه داوطلبان کنکور سراسری سال 1396 به همراه کارنامه اولیه بر روی سایت سازمان سنجش خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۲    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به توقف روند افزایشی قیمت این نوع گوشت در بازار گفت: میزان واردات و توزیع گوشت استرالیایی افزایش یافته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۲    
کارگران قدیمی ترین شرکت تولید انواع تابلو برق در ایران که در آستانه تعطیلی قرار دارد، 6 ماه حقوق دریافت نکردند، همچنین 13 ماه از پوشش بیمه تامین اجتماعی خارج شدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۲    
حالا دیگر اصلا جای تعجب ندارد که یک روز سیدعباس عراقچی را در حال عکس گرفتن از جان کری و هلگا اشمیت ببینیم و روزی دیگر ...