سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۵:۰۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 28 مرداد 1396 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 31 فروردین 1396 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1396 رجا نیوز 31 خرداد 1396 رجا نیوز 31 تیر 1396 رجا نیوز 31 شهریور 1396 رجا نیوز 30 مهر 1396 رجا نیوز 30 آبان 1396 رجا نیوز 30 آذر 1396 رجا نیوز 30 دی 1396 رجا نیوز 30 بهمن 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1396 رجا نیوز 1 مرداد 1396 رجا نیوز 2 مرداد 1396 رجا نیوز 3 مرداد 1396 رجا نیوز 4 مرداد 1396 رجا نیوز 5 مرداد 1396 رجا نیوز 6 مرداد 1396 رجا نیوز 7 مرداد 1396 رجا نیوز 8 مرداد 1396 رجا نیوز 9 مرداد 1396 رجا نیوز 10 مرداد 1396 رجا نیوز 11 مرداد 1396 رجا نیوز 12 مرداد 1396 رجا نیوز 13 مرداد 1396 رجا نیوز 14 مرداد 1396 رجا نیوز 15 مرداد 1396 رجا نیوز 16 مرداد 1396 رجا نیوز 17 مرداد 1396 رجا نیوز 18 مرداد 1396 رجا نیوز 19 مرداد 1396 رجا نیوز 20 مرداد 1396 رجا نیوز 21 مرداد 1396 رجا نیوز 22 مرداد 1396 رجا نیوز 23 مرداد 1396 رجا نیوز 24 مرداد 1396 رجا نیوز 25 مرداد 1396 رجا نیوز 26 مرداد 1396 رجا نیوز 27 مرداد 1396 رجا نیوز 28 مرداد 1396 رجا نیوز 29 مرداد 1396 رجا نیوز 30 مرداد 1396 رجا نیوز 31 مرداد 1396 
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۶    
شماری از طلاب انقلابی در نامه ای سرگشاده به دو نماینده مردم قم در مجلس، خواستار پیگیری مطالبات مردم در خصوص مسائل و اتفاقات اخیر اجتماعی این شهر شدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۱    
نخستین نشست شورای هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در محل بعثه تشکیل شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۱    
در نشست دپارتمان لیگ جهانی والیبال، گروه بندی سال 2018 این مسابقات مشخص شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۱    
گروه اقتصاد - رجانیوز: ایندکس 2017 پولشویی بال منتشر شده و به رویه سال های قبل، ایران در قعر جدول ریسک پولشویی است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۱    
روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود مطلبی با عنوان "میهمان " منتشر کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: خواننده رپ معروف در ساعت 20:15 امروز به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۰    
کودک 3 روز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان خصوصی ("د") شیراز بستری است؛ 5 بار هزینه معاینه پزشک متخصص می دهند، اما تشخیص بیماری که به کنار ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۱:۰۰    
شاید شبیه ترین دوره به فضای سیاسی سال 80 همین سال ها باشد که مجلس و دولت و شورای شهر در یکدستی سیاسی به سر می برند و هر از چندگاهی سهم خواهی ها و سیاسی کاری ها سر باز می کند و خود را نشان می دهد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۱:۰۰    
ثروت اندوزی مسئولین و سوء استفاده از اطلاعات موجود در مسئولیت های تصدی گری و حاکمیتی، یکی از نگرانی های مجلس قانون اساسی بود تا با پیش بینی اصل 142 راه را بر افراد سودجو ببندد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۰    
همزمان با شصت و چهارمین سالگرد کودتای 28 مرداد، کانال دکتر سعید جلیلی با انتشار این پوستر نوشت: برخی میگویند یک سری شعارهای تند بود که باعث شد امریکا به ما بی اعتماد شود ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۹:۵۰    
به نظر می رسد منافعی در این مجادله هست که آن را این قدر برای برخی سایت های حامی روحانی معنادار کرده و رگبار خبرهای منفی علیه ربیعی را شکل داده ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۹:۲۰    
عکس خبرگزاری آسوشیتد پرس مربوط به 28 ژانویه در حال بازنشر در فضای مجازی است که نشان می دهد از این جمع تنها ترامپ و مایک پنس باقی مانده اند!
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۸:۱۰    
تصویر زیر جعفر پناهی را در حال دریافت جایزه دولتی از دست عزت الله ضرغامی، رییس وقت سازمان صداوسیما نشان می دهد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۰    
اظهارات یک نماینده مخالف بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت با واکنش عجیب رئیس مجلس مواجه شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۰    
یک تحلیل گر سیاسی در صفحه فیس بوک خود نوشت که یک هیات از روزنامه نگاران و تحلیل گران سیاسی با رهبر جریان صدر عراق در نجف دیدار و گفت وگو کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۰    
در یکم سپتامبر امسال شهاب سنگی عظیم از فاصله 7 میلیون کیلومتری زمین می گذرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۰    
"سندپژوه اسناد بریتانیا درباره ایران" می گوید: تلاش غیر مستند، غیرقابل اثبات ناکام و ناکارآمد برای نشان دادن مزدور بودن و حقوق بگیر بودن برخی از رهبران روحانی ایرانی که برای چندمین بار توسط این رسانه ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۰    
نکته جالب توجه این است که حتی روزنامه رسمی دولت نیز صحبت های محمد جواد ظریف را رد می کند چنان که روزنامه دولتی ایران روز 22 خرداد ماه امسال در گزارش مفصل اقتصادی خود و در اعترافی تلخ بیشترین رقم جذب ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۰    
به دلیل مقارن بودن اذان صبح با پرواز آبادان - مشهد، نماز جماعت صبح به امامت امام جمعه خرمشهر در باند فرودگاه به همراه خلبان هواپیما اقامه شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از ایجاد تیپ های هجومی، نیروی مخصوص و واکنش سریع در برابر تهدیدات نوظهور و شیوه های نوین جنگ در سطح این نیرو خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۰    
آیین تعویض پرچم گنبد مطهر حرمین شریفین کاظمین در آستانه شهادت امام جواد(ع) با حضور خادمین حرم برگزار شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۰    
نخستین جلسه مجلس خبرگان قانون اساسی با حضور نمایندگان برگزیده مردم، برای بررسی نهایی پیش نویس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 28 مرداد 1358 گشایش یافت.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۰    
به دنبال وقوع یک انفجار تروریستی در منطقه تشرین واقع در لاذقیه سوریه چند نفر کشته و زخمی شدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۰    
کارل ایکان، میلیاردر سرمایه گذار سرشناس آمریکایی که به عنوان مشاور ویژه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا فعالیت داشت اعلام کرد که از این سمت کناره گیری می کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۰    
مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان گفت: سمانه شاددل ، به عنوان اولین شهردار زن به سمت شهردار منطقه 2 زنجان منصوب شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۰    
مسوولان سفارت ایران در کابل، ادعای بازداشت یک مهاجم انتحاری ایرانی را توسط نیروهای امنیتی در استان نیمروز رد کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۰    
همانطور که مستحضرید بنا به تصمیم شورای عالی امنیت ملی در بهمن ماه سال 89 که مورد تأیید جنابعالی نیز قرار گرفت سران فتنه 88 در حصر خانگی به سر می برند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۰    
طبق قانون، هر پرونده ای، از زمانی که در اختیار شورای امنیت ملی است، امنیتی است و هیچ نهاد دیگری اجازه ورود به آن را ندارد؛ وقتی این پرونده از دستور کار شورای امنیت ملی خارج شد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۰    
پزشکی قانونی تهران از فوت 25 تهرانی به دلیل مصرف قرص برنج در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۰    
نوزدهمین سالگرد شهید لاجوردی چهارشنبه این هفته با سخنرانی معاون اول قوه قضائیه در یادمان شهدای هفتم تیر برگزار می شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۰    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه متهمی خبر داد که با غصب عنوان مامور پلیس، اقدام به زورگیری از رانندگان می کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۰    
منابع محلی در روسیه اعلام کردند که در یکی از شهرهای این کشور، فردی با چاقو به سمت مردم حمله ور شده است و هشت نفر را زخمی کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۰    
رسانه های استرالیایی از ورود یک خودرو به داخل جمعیت در پیاده رو یکی از محله های پر رفت و آمد شهر سیدنی خبر دادند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۰    
وکیل مدافع محسن مهاجرانی می گوید پرونده دکل نفتی به مجتمع ویژه امور اقتصادی ارجاع شده اما برای موکل وی کیفرخواستی صادر نشده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۰    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی را در هفته منتهی به بیستم مرداد در تهران منتشر کرد که براساس آن نرخ 6 کالا نسبت به هفته قبل از آن افزایش داشت.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۰    
در جلسه امروز منتخبان شورای شهر پنجم تهران ترکیب هیات رییسه شورا مشخص شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۳۰    
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۳۰    
نماینده مردم خمینی شهر گفت: رئیس جمهور باید هیأت وزیران را به صورت کامل معرفی می کرد و اکنون برای تعیین و تکلیف از شورای نگهبان استفساریه گرفت.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۰    
پیکر مطهر 19 شهید گمنام دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم عصر جمعه بیست و هفتم مرداد ماه در میان استقبال پرشور مردم از چهار راه معلم مشهد به سمت چهارراه آزادشهر تشییع شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۰    
اعضای شورای شهر پنجم تهران، محسن هاشمی را برای ریاست انتخاب کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۰    
امروز بررسی صلاحیت ها با ادامه رسیدگی به صلاحیت آخوندی پی گرفته شد. پس از آن نوبت به وزیر صنعت و معدن و وزیر ارشاد رسید. همچنان فقدان نطق های قوی در میان نمایندگان موافق و مخالف به چشم می آید.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۰    
دقایقی قبل، سخنرانی عباس آخوندی وزیر پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از خود سخنرانی کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از کاهش جامعه عشایری این استان در 30 سال اخیر ابراز نگرانی کرد و گفت: برای ماندگاری جامعه عشایری و حتی مهاجرت معکوس برنامه های مطلوبی در دستور کار داریم.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۰    
مقاومت لبنان عملیات خود علیه گروهک داعش را با عنوان و ان عدتم، عدنا آغاز کرد؛ همزمان عملیات ارتش سوریه نیز در قلمون غربی برای قطع کردن خطوط امدادی داعش شروع شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش با اشاره به آمار انتخاب رشته کنکور سراسری 96 گفت: تعداد 498 هزار و 78 داوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود در کنکور 96 اقدام کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۰    
یک منتخب شورای پنجم گفت: روز چهارشنبه (اول شهریور ماه) پایان کار شهردار کنونی تهران خواهد بود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۲۰    
نظامیان رژیم آل خلیفه از مدتی پیش بسیاری از ساختمان های شهر العوامیه را تخریب کرده اند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۰۰    
مرتضی الویری از نامزدی ریاست شورای شهر انصراف داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۰۰    
محمدمهدی سیار غزلی را به شهید محسن حججی، شهید مدافع حرم، تقدیم کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۰    
ششمین جلسه برای بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم دقایقی پیش آغاز شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۰    
معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه گفت که یمن با فاجعه انسانی سه بعدی یعنی قحطی، شیوع بیماری وبا و ظلم ناشی از درگیری ها که جهان اجازه تداوم آن را داده است، مواجه است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۰    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز جمعه از رویکرد دوگانه آمریکا در قبال تروریسم انتقاد کرد. ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۰    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، غلامعلی خوشرو نماینده ایران در سازمان ملل روز جمعه در بیانیه ای به اظهارات اخیر نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه ایران، پاسخ داد. ...