شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۴۱Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 23 اسفند 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام سید محمدحسین طباطبایی با اشاره به آیاتی از قرآن می گوید باید نسبت به عدم اشاعه اخبار نامعتبر و تهمت به دیگران مراقب بود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
هزاران زن یمنی با برگزاری تظاهراتی در صنعا، جنایت ائتلاف سعودی در استان حجه و کشتار غیرنظامیان را محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین در مراسم یادواره شهید دکتر نقوی، ایشان را آموزگار مردم انقلابی پاکستان دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
در ادامه تجاوزات به مسجدالاقصی، صبح امروز 200 شهرک نشین صهیونیست به صورت غیرقانونی وارد این مکان مقدس شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۱    
رییس کمیته عالی انقلاب یمن در پیامی توییتری به قطعنامه سنای آمریکا، که خواستار قطع حمایت نظامی واشنگتن از ائتلاف تحت رهبری سعودی در جنگ یمن شده است، واکنش نشان داد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۱    
دو نوجوان هنگ کنگی به نام های محمد حمزه 10 ساله و محمد عمر 11 ساله موفق به حفظ کامل قرآن کریم به همراه شماره آیات و صفحات شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۱    
پس از ممانعت رژیم صهیونیستی از پخش اذان در مسجدالاقصی اذان در این مکان مقدس دوباره پخش شد و نمازگزاران نماز صبح را در مسجد الاقصی اقامه کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۱    
یک رسانه رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به کنفرانس خبری سید هاشم الموسوی ، از قول او نوشت: جنبش نجباء با تشکیل یگان "آزادسازی جولان" درصدد مبارزه با اسرائیل است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۵    
مجلس سنای آمریکا قطعنامه ای را که خواستار قطع حمایت نظامی آمریکا از ائتلاف تحت رهبری سعودی در جنگ یمن است به تصویب رساند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۱:۰۶    
مراسم چهلمین روز در گذشت محمدنبی حبیبی دبیرکل سابقحزب موتلفه اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۷    
دومین نشست اندیشه ورزی با موضوع بیانیه رهبر انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب اسلامی در کاشان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری نخستین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی اقتباسی با عنوان گام دوم خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۵    
اختتامیه اولین دوره مهارت های کاربردی تبلیغ با رویکرد تربیتی مبلغان جهان اسلامی و گام دوم انقلاب در قم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۲    
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر ضرورت ملاک شایسته سالاری در کارگزاران نظام اسلامی، گفت: کارگزاران باید دغدغه مند نسبت به منافع امت اسلامی باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۶    
استاد حوزه علمیه گفت: از آنجایی که حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در بعد علمی دارای شخصیت بالایی است باید اقشار علمی همدان از وی استفاده کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۰    
حجت الاسلام احمدی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید تبدیل به یک گفتمان غالب در حوزه های علمیه شود تا بتوانیم رسالت خود را نسبت به آن انجام دهیم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دنیاطلبی مهم ترین آسیبی است که روحانیت را تهدید می کند، گفت: زهد، تقوا و ساده زیستی همواره مهم ترین شاخصه روحانیت بوده است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید به نقات قوت و ضعف گذشته توجه کرده، مواجهه تعاملی و اجتماعی با جامعه داشته باشیم و در جهت استقرار تمدن نوین اسلامی گام برداریم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۵    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: مباحث دینی باید به زبان ساده و گیرا برای مردم تبیین و تشریح شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۶    
کمتر از دو سال به انتخابات مجلس باقی است. در همین رابطه، احزاب مختلف خود را برای این هماورد سیاسی آماده می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۶    
ساده انگاری است که تصور کنیم صهیونیست ها از پروتکل های علمای صهیون دست کشیده اند یا آرمان از نیل تا فرات را به بوته فراموشی سپرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۷    
بیانیه فوق استراتژیک گام دوم معطوف به این نکته است که برای خنثی سازی جنگ شناختی و نرم غرب و امیدبخشی به مردم باید جوانان را به میدان آورد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
رییس ستاد مرکزی اعتکاف قم، با حضور در جامعه المصطفی، با حجت الاسلام والمسلمین عباسی دیدار و گفتگو کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 240
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۷    
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه توجه به جوانان را از اولویت های رهبری دانست و گفت: رهبری به عنوان یک معلم جوانان را مخاطب قرار داده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: باید فضائل، آثار وخدمات علمای بزرگ شیعه به جامعه اسلامی و جهانی ارائه شود تا مشخص باشد یک انسان تا چه اندازه می تواند تأثیرگذار باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: تبیین گام دوم انقلاب در مدارس علمیه کاشان از سوی اساتید شروع شده و در حوزه کاشان به صورت جدی دنبال می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
کرسی علمی ترویجی "رهبری کریمانه در مدیریت اسلامی" با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
نشست اتحادیه بین المجالس اسلامی در مغرب با حاشیه هایی مانند عدم حضور هیأت ایران و درگیری لفظی میان نماینده عربستان و لبنان بر سر ایران همراه بود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
حجت الاسلام مسعودی گفت: حوزه علمیه باید در جهت بیانیه گام دوم انقلاب گام برداشته و امید است که بازخوانی مکرر و تبدیل به اسناد عملیاتی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام لیالی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان یک گفتمان به بدنه حوزه های علمیه تزریق شود و حوزه های علمیه آن را مطالبه گری کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با صدور پیامی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان را تبریک گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۲    
طلاب و روحانیان خراسان جنوبی در اجتماع خود مبنی بر حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب با صدور بیانیه پایانی از این پیام رهبر معظم انقلاب حمایت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۰    
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: تهیه اطلس تبلیغی و سامانه مُبلغین با اولویت بندی نیازهای مُبلغان در خراسان جنوبی در دست اقدام است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۷    
رهبر انقلاب تأکید کردند: در مقابل تهاجم حداکثری دشمنان باید به بسیج حداکثری امکانات و توانایی ها و نیروهای خود اقدام کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۷    
حجت الاسلام صادقی گفت: اقدامات سپاه بسیار گسترده و در زمینه های مختلف است که اصحاب رسانه می توانند منعکس کننده این دستاوردها باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۱    
سردار فدا با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور، گفت:40 سال توطئه آمریکا برای شکست دادن انقلاب اسلامی شکست خورده است و شاهد هستیم که در منطقه مفتضح شده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 240
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۵    
فضائلی گفت: جامعه اسلامی با باورمندی به گشایش و نصرت الهی و امیدواری به امت اسلامی، بدون ذره ای تزلزل ایستاده است و رو به جلو قدم بر می دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۵    
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مسؤولان صدای ناله مردم را بشنوند، گفت: مسؤولان باید با برنامه ریزی و تدابیر لازم مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۶    
مردم از وضعیت بازار گلایه مند هستند
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم از وضعیت قیمت ها گلایه مند هستند، بر ضرورت نظارت دقیق بر مسأله قیمت گذاری ها تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
جدول اکران نوروزی امسال,شامل فیلم های کمدی و اجتماعی است که در این گزارش به جزییات آن پرداخته ایم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۶    
در نوشتار حاضر تلاس شده است تا برخی از ویژگی های بیانیه گام دوم انقلاب احصاء و مورد اشاره قرار گیرد تا ان شاءالله در راستای تحقق اهداف آن گامی مؤثر برداشته شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری در پایان ششمین اجلاس دوره پنجم این مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۰    
حجت الاسلام پورمحمدی گفت: رهبر معظم انقلاب در آستانه عبور از چهل سالگی انقلاب منشور و بیانیه حرکت در گام دوم انقلاب را به عنوان نقشه راه بیان کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۲    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد از بی توجهی دولت و مسؤولان به بخش های تولیدی، خواستار تشکیل کارگروهی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اجتماع طلاب و روحانیون لبیک به ولی فقیه و گام دوم انقلاب است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۶    
سالروز رحلت عالم مجاهد آیت اللَّه سیدابوالقاسم کاشانی گرامی باد
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۶    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان بدانند انقلاب به پایان نمی رسد چرا که این انقلاب بر اساس عقل، فطرت و علم است و هرگز کهنه نمی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۰    
پیوستن به کنوانسیون های خارجی به قصد گرفتن بهانه ازدشمن خطای استراتژیک است
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۷    
سردار عروج گفت: توان نظامی ما نسبت به زمان جنگ 10 برابر شده است و تجربه جنگ تحمیلی ثابت کرد که پیروزی ما بر وفق وعده الهی بوده است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۶    
حجت الاسلام گرجی گفت: نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان از نظر جایگاه علمی در بین طلاب و دوستان زبانزد به علم و فضیلت است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۰    
معاون پژوهش حوزه علمیه امام کاظم(ع) با اشاره به برنامه های پژوهشی این مرکز، گفت: برگزاری جلسات شبه دفاعیه مقاله تأثیر خوبی بر روند پژوهشگر شدن طلاب داشته است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۷    
حجت الاسلام ملیحی گفت: باید در مورد گذشته کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نحوی که اوضاع کشور به ویزه برای نسل جدید روشن شود، اطلاع رسانی قوی صورت گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
حجت الاسلام موسیوند گفت: اگر نیروی انسانی جوان با آن تلاش و قدرت کافی وارد عرصه های مختلف کشور شود همه مشکلات کشور حل خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
معاون آموزش حوزه علمیه امام کاظم (ع) گفت: این مجتمع 14 مجموعه علمی دارد و بیش از 3 هزار طلبه از محضر بیش از 350 نفر از اساتید برجسته سطوح عالی و خارج استفاده می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۲    
معاون فرهنگی حوزه علمیه امام کاظم(ع) با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در این مرکز از راه اندازی واحد مشاوره خانواده ویژه طلاب و خانواده های ایشان در سال آینده خبرداد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۶    
استاد حوزه علمیه گفت: دغدغه طلاب و حوزه های علمیه در صورتی که داعیه انقلاب دارند، گسترش و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۴:۰۶    
حضرت آیت الله جوادی آملی تأکید کرد: جای اشیا را باید اشیا آفرین تعیین کند و اگر کسی خودش تصمیم بگیرد فرعون می شود.