جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۷May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1400 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1400 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1400 خبر گزاری رسا 31 تیر 1400 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1400 خبر گزاری رسا 30 مهر 1400 خبر گزاری رسا 30 آبان 1400 خبر گزاری رسا 30 آذر 1400 خبر گزاری رسا 30 دی 1400 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1400 
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
حجت الاسلام گرجیان گفت: امروز هم اگر علامه ملا صالح حائری بود به مردم توصیه می کرد نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشند. به خصوص این روز ها که نزدیک انتخابات است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
لاکچین در ابتدایی ترین شکل خود، یک دفتر کل دیجیتال است، با این حال، یکی از بزرگترین مشکلاتی که سیستم غیرمتمرکز بلاکچین می تواند حل کند، تقلب رأی دهندگان است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۱:۳۰    
در آستانه روز قدس سلسله نشست های سرطان قرن به همت کانون اندیشه جوان به صورت مجازی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۱:۲۷    
آزمایش نسخه اندرویدی برنامه "کلاب هاوس" آغاز شده اما این در حالی است که به دلیل هجوم محصولات جدید مکالمه صوتی، جذابیت کلاب هاوس کمی کمرنگ شده است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۱:۲۷    
کارگردان سینما و تلویزیون گفت: رئیس قوه قضائیه از زمانی که روی کار آمد، نشان داد هدفش اصلاح امور و برخورد با مفاسد در عمل است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۱:۲۷    
با همکاری معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه و بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه، مسابقه معارفی ماه و راه با محوریت دعای 44 صحیفه سجادیه به صورت مجازی برگزاری می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۵    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حضور با افتخار و سربلند در مذاکرات موسوم به هسته ای مرهون مجاهدت ها و تولید قدرتی است که حاج قاسم ها برای کشور رقم زدند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۲    
قالیباف با بیان اینکه مجلس حامی سهامداران خرد زیان دیده از سیاست های غلط است، تصریح کرد: امیدواریم با اصلاح رویه ها، اعتماد به این بازار بازگردد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۶    
نشست رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها با مسئولان آموزش عالی و جمعی از اساتید دانشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۰    
تقویت مالی صندوق تثبیت بازار سرمایه و رفع ممنوعیت اعطای تسهیلات بانکی برای خرید سهام پیشنهادهایی بود که مورد تصویب شورایعالی هماهنگی اقتصادی قرار گرفت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما با اشاره به اینکه کلاب هاوس یک نرم افزار ایدئولوژیک است گفت: هر جا که ادمین دارد، یک رویکرد ایدئولوژیک قطعی وجود دارد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۷    
از مجموعه ریحانه کتاب مادر عشق ، روایت داستانی از زندگی حضرت ام البنین (س) به زودی از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۷    
من همیشه سعی می کنم گفت وگو فضای صمیمانه و طبیعی خودش را پیش ببرد؛ در واقع مخاطب حس کند، من و مهمان برنامه در خانه او نشسته ایم
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۶    
در این بسته اخباری شامل نتایج جدیدترین نظرسنجی درباره انتخابات ریاست جمهوری و لیست اولیه اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 را تقدیم مخاطبان می کنیم.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: عقب ماندگی های اجرای عدالت در گام نخست انقلاب باید در گام دوم به گونه ای جبران شود که مردم طعم شیرین عدالت را احساس کنند
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۱    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا درباره حمایت از بازار سرمایه برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۲    
خوزستان - حجت الاسلام آذر افروز گفت: در نظام ولایی و حکومت الهی نباید در برابر ظلم سکوت کرد؛ نباید صحبت های ولی فقیه به عنوان مرجع و هدایت گر نظام روی زمین بماند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۶    
لوح | به خدای کعبه رستگار شدم
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۶    
لرستان - حجت الاسلام سپهوند به بیان فضیلت شب قدر پرداخت و گفت: این ایام فرصتی برای بیدار شدن است و باید شب قدر را با معرفت سپری کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: وظیفه حاکم آن است که فقرزدایی کند، نه فقیر را کمک کند؛ چون کمک به فقیر کاری عاطفی است و از غیر رهبران الهی هم ممکن است صادر شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۵    
مسؤولان برگزاری جشنواره علامه حلی(ره) با توجه به در خواست های متعدد طلاب با تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره موافقت کردند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین زمانی گفت: یکی از مواردی که انتخابات را تهدید می کند این است که جریانات انقلابی وحدت نکنند و این به کاندیداهای انقلابی آسیب می زند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۰    
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهید سلیمانی دیپلمات فوق العاده ای بود، گفت: باید همواره نام حاج قاسم را به عنوان الگوی مبارزه با استکبار مطرح کنیم.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام نوروزی بر لزوم برگزاری مناظره، تذکر و برخورد قانونی با توهین کنندگان به بزرگان علمی تأکید کرد و گفت: اندیشه علامه مصباح یزدی تفسیر دیدگاه امام خمینی(ره) است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۶    
مسؤول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه گفت: انتخابات در نظام اسلامی، رقابتی سالم بوده و این رقابت در سایه احترام، نقد وارد کردن است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: همواره تلاش هایی از سوی جبهه مقابل برای به فراموشی سپرده شدن موضوع قدس که اولین و اصلی ترین مسئله جهان اسلام است صورت می گیرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
استاد حوزه گفت: دوگانه سازی ها وهن و مردود است و از آنجا نشأت می گیرد که برخی مانند غریق موقعیت خود را از دست رفته می بینند و به هرچیزی برای حفظ جایگاه خود چنگ می زنند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
سیاست نظام گفت برید با جان کری قدم بزنید؟، این هم حذف برنج از سفره مردم!، واکنش یامین پور به ابراز تاسف ظریف، اتفاقا ظریف حرف کارشناسی ندارد بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
قدر به معنای قیمت و ارزش است و چه چیزی ارزشمندتر از قرآن کریم وجود دارد بنابراین انسان در ماه رمضان بخصوص در این شب عظیم باید آمادگی پیدا کند تا حقایق و آموزه های قرآن کریم را بپذیرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی بر ضرورت نقش آفرینی روحانیت در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روی تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
پیامبر اکرم(ص) فرمودند: ای مردم هر گاه هلال ماه رمضان برآید درب های آسمان و بهشت گشوده و درب های جهنم بسته می شوند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
روزه داران در ماه مبارک رمضان از اذان صبح تا اذان مغرب باید از برخی کارها اجتناب کنند تا روزه آنان باطل نشود و در صورت انجام بعضی کارها، روزه شخص روزه دار باطل می شود
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۱    
ظریف در صوت ادعا می کند کشور درون چاه بود و من از درون چاه کشور را در آوردم. آیا سال 92 وضع اقتصادی بهتر بود یا الان؟ ما الان ته چاه هستیم یا آن زمان؟ از مردم سؤال کنید.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۱    
خراسان شمالی - حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه خدا مقام دانشمندان را رفیع قرار داده است گفت: تکریم علم و عالم و تعلیم و تعلم درواقع تجلیل از جایگاه رفیع انسان سازی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۲    
خواندن سوره قدر در شبهای مبارک قدر سفارش زیادی شده است.بر همین اساس استراحت کردن در روز قبل،کم خودن غذا درشب قدربرای آمادگی شب زنده داری،زمینه بهره برداری از شب قدر را در انسان فراهم می کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۶    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، وزش باد شدید و رعدوبرق طی امروز تا جمعه آینده خبر و نسبت به آسیب به محصولات کشاورزی 10 استان هشدار داد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
اصفهان - مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: علمای بزرگ ابتدا در معنویت و عبودیت تمام و کمال بودند سپس به درجات بالای علمی و اثرگذاری در جامعه رسیدند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۲    
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک طرق مشهد از طلبه هایی است که مسجد را سنگری برای فعالیت های جهادی و امور خیر قرار داده و معتقد است بهترین پایگاه برای فعالیت های فرهنگی و مومنانه در هر محله ای ...
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۲    
کرمانشاه - حجت الاسلام فاضلی گفت: تاکنون 200 متقاضی برای ورود و ادامه تحصیل در مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
خورشید عالمتاب قاسم سلیمانی و مالک اشتر نخعی قابل تخریب شدن نیست، اینها مدافع حرم بودند و دست و دل مدافع حرم همیشه به پای فیض علی بسته است ...
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
اصفهان - حجت الاسلام سهراب زاده از جمع آوری بیش از33میلیارد ریال زکات در شهرستان کاشان در سال گذشته خبرداد و گفت: کاشان سال گذشته 31 درصد درآمد زکات استان اصفهان را دارد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۱    
عضو هیأت رییسه مجلس گفت: دولت که در این هشت سال کاری برای معیشت مردم نکرده، لااقل در ماه های پایانی عمر خود جلوی شیب تند گرانی ها را بگیرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۱    
خراسان شمالی - حجت الاسلام جعفری گفت: شهید مطهری شخصیتی استثنایی با منظومه فکری عمیق و دقیق بود که این بینش عمیق سد محکمی در برابر هجمه های دشمنان ایجاد کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۵    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سخنرانی تلویزیونی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز قدس خطاب به مردم ایران و جهان اسلام خبر داد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۲    
خوزستان - حجت الاسلام برهانی گفت: استقبال خانواده های هویزه از طرح محفل خانگی قرآن کریم نشان دهنده ایمان و زندگی قرآن محور آنان است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
نگاه سیستمی رهبر انقلاب و درهم تنیده دیدن حوزه های متکثر کشور که خنثی کننده توطئه ها و برهم زننده دوقطبی های کاذب و شکاف های سیاسی و اجتماعی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
صفحه اینستاگرامی محمدباقر قالیباف نوشت: ⁣لایحۀ رتبه بندی معلمان در دستور کار مجلس؛ حفظ شأن معلمان و ارتقای عدالت آموزشی در رأس اولویت های دولت آینده⁣. ⁣
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
لرستان - حجت الاسلام خانی با اشاره به نقش آفرینی حوزه علمیه در حوادث تاریخ ساز گفت: امروز نیز نیاز جنبش های اسلامی حوزه علمیه کارآمد است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۶    
خانم تبسم در وبیناری به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس، گفت: سازمان همکاری اسلامی وظیفه خود را در حق فلسطین فراموش کرده و بازیچه بعضی از کشورھای عربی شده است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۰    
مسابقات قرآن کریم در شهر پیشاور ایالت خیبرپختونخوا شمال غرب پاکستان در رشته های تلاوت و حفظ برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۷    
مسلمانان دهلی بخاطر وضعیت وخیم بیماران کرونایی در دهلی پایتخت هندوستان، مساجد را به مرکز درمانی کرونا تبدیل کردند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۱    
مجلس علمای امامیه جمو و کشمیر هند در اطلاعیه ای اعلام کرد: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا در کشور روزجهانی قدس به صورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۶    
شبی که حتی امام معصوم علیه السلام که مقدرات تمام انسان ها در آن شب به امضای شریف ایشان می رسد، خود نیز در حال رکوع و سجود و قیام و دعاست.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۰    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم بزرگداشت روز قدس، در تهران و با حضور نمایندگان کشورهای جبهه مقاومت نظیر یمن، فلسطین، لبنان و عراق برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
خوزستان - حجت الاسلام رستگار گفت: همانطور که آیات قرآن به امانتداری تاکید دارند ما موظفیم امانت را به اهلش برسانیم و از انتخاب های قبیله ای بپرهیزیم.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
حجت الاسلام فرحزاد گفت: بُعد خدمت رسانی به مردم و رحم به مردم از ابعاد مهم عبادت است؛ چیزی که انسان را نجات می دهد خدمت به مردم است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
استاد حوزه علمیه گفت: عده ای با آگاهی و علم به تاریخ، به دلیل مسائل جناحی اقدام به تحریف تاریخ اهل بیت می کنند، غافل از اینکه با تحریف تاریخ خرمشهرها فتح نمی شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۲    
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از بیانات حکیمانه روز گذشته رهبر معظم انقلاب بیانیه ای صادر و ایجاد دوگانگی میدان و دیپلماسی را به شدت محکوم کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۶    
حجت الاسلام محمدی گفت که اگر حوزه از نخبگان خود حمایت ویژه داشته باشد، می تواند شهید مطهری ها تربیت کند اما دریغ از توجه به استعدادهای جوان در حوزه.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۶    
حجت الاسلام حسینی گفت: شهید مطهری در پیش از انقلاب، از سوی برخی از حوزویان نه تنها جایی نداشت که برتافته هم نمی شد
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۵    
رمان یوما نوشته مریم راهی اثری است که برای هر مخاطب ادبیات دینی حرف هایی تازه ای دارد، بستر اصلی این رمان بیان فرازهایی از زندگی حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۷    
حجت الاسلام طاهری با اشاره به ضرورت تبیین اندیشه رهبر معظم انقلاب برای جامعه، گفت: طرح پژوهشی دوساله رهیافت یک مجموعه طبقه بندی کامل از اندیشه امامین انقلاب ارائه می دهد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۵    
مازندران - معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از فعالیت 38 مبلغ در طرح ضیافت الهی استان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۰:۳۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۰:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۶    
حجت الاسلام کاشانی گفت: امیرالمومنین(ع) فرمودند علامت کارگزار صالح این است که از غذای مردم بیچاره با خبر است و قانون باید اولویتش فقرا باشد.