شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 7 آبان 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 آبان 1401 خبر گزاری رسا 2 آبان 1401 خبر گزاری رسا 3 آبان 1401 خبر گزاری رسا 4 آبان 1401 خبر گزاری رسا 5 آبان 1401 خبر گزاری رسا 6 آبان 1401 خبر گزاری رسا 7 آبان 1401 خبر گزاری رسا 8 آبان 1401 خبر گزاری رسا 9 آبان 1401 خبر گزاری رسا 10 آبان 1401 خبر گزاری رسا 11 آبان 1401 خبر گزاری رسا 12 آبان 1401 خبر گزاری رسا 13 آبان 1401 خبر گزاری رسا 14 آبان 1401 خبر گزاری رسا 15 آبان 1401 خبر گزاری رسا 16 آبان 1401 خبر گزاری رسا 17 آبان 1401 خبر گزاری رسا 18 آبان 1401 خبر گزاری رسا 19 آبان 1401 خبر گزاری رسا 20 آبان 1401 خبر گزاری رسا 21 آبان 1401 خبر گزاری رسا 22 آبان 1401 خبر گزاری رسا 23 آبان 1401 خبر گزاری رسا 24 آبان 1401 خبر گزاری رسا 25 آبان 1401 خبر گزاری رسا 26 آبان 1401 خبر گزاری رسا 27 آبان 1401 خبر گزاری رسا 28 آبان 1401 خبر گزاری رسا 29 آبان 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۵    
شمش الواعظین سردبیر بسیاری از روزنامه های زنجیره ای مدتی قبل گفته بود که روزنامه های اصلاح طلب هم کارمند به رسانه های ضد انقلاب صادر می کنند و هم خوراک به آنها می دهند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۶    
بررسی ها حاکی از تلاش اسراییل برای شراکت با شرکت های اماراتی در حوزه هایی که حساسیت افکار عمومی کشورهای اسلامی درباره آن کمتر برانگیخته می شود مانند تولیدات کشاورزی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۱    
گزارش ها حاکی از آن است ذخایر گاز بریتانیا فقط برای 9 روز کافی است و نخست وزیر جدید این کشور در تلاش برای کاهش هزینه ها در حال بررسی تعلیق بودجه کمک های خارجی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۵    
مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال از خواندن سرود تیم ملی توسط ملی پوشان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۸    
نصیر حیدری از عملیاتی شدن تفاهم نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مستضعفان برای پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن به خانوار های دارای دو فرزند معلول و بالاتر خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی دولت ضمن پاسخ به سئوالات جوانان و دانشجویان در دانشگاه شیراز، گفت: دولت بین معترض و اغتشاشگر تفاوت قائل است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۲    
حجت الاسلام لطیفی گفت: برای حل مسائل نظام اسلامی نیازمند افرادی با ویژگی هایی خاص هستیم که بتوانند درک صحیحی از مسأله و حلّ آن داشته باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۲    
مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی در سومین حرم اهل بیت(ع) از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در حرم بانوی کرامت برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۲    
در نشست مشترک سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد و اعضا به بررسی مسائل مختلف و اولویت های کشور پرداختند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۲    
پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که تنها یک نیم کره از مغز می تواند در تشخیص کلمه ها و چهره ها مانند عملکرد هر دو نیم کره عمل کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۱:۲۲    
تیم ملی فوتبال تونس ممکن است به دلیل دخالت دولت در امور فدراسیون فوتبال این کشور از جام جهانی قطر کنار گذاشته شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۰:۵۷    
رئیس اتحادیه نان های حجیم گفت:دولت سالانه حدود 120 هزار میلیارد تومان به صورت مستقیم و غیرمستقیم به یارانه نان تخصیص می دهد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۰:۰۲    
یک نشریه آمریکایی با ابراز نگرانی از اقدامت غرب هشدار داد: با ارسال گسترده تسلیحات به اوکراین آن را به سوریه یا لیبی بعدی تبدیل نکنید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۹:۵۷    
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه تجزیه ایران محور اصلی دشمن در فتنه اخیر است، گفت: وظیفه ما طلبه ها این است که ابعاد توطئه دشمن را روشن کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۷    
دیر غذا خوردن بافت چربی شما را تغییر می دهد و کالری سوزانده شده را کاهش می دهد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۸:۳۲    
در این خبر خودروهایی که با 500 میلیون تومان می توان در ایران خرید را معرفی خواهیم کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۸:۱۲    
قرارگاه حوزوی انقلاب طی بیانیه ای با اشاره به حوادث اخیر کشور از انفعال در عرصه فضای مجازی انتقاد کرد و ایجاد بستر امن برای کسب وکار مردم در فضای مجازی را خواستار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۳۷    
اطلاع نگاشت | خط شیطان در دور جدید آشوب ها
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۳۲    
یک نشریه آمریکایی ضمن اذعان به قدرت مرگ بار پهپادهای ایرانی، تهدید اخیر ایران درباره استفاده از پهپاد انتحاری دوربرد آرش-2 برای حمله به تل آویو و حیفا را راستی آزمایی کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به اینکه دشمن، ایران یکپارچه را نمی خواهد، گفت: حوادث و ناآرامی ها ناخالصی ها را از قطار انقلاب پیاده می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۱۷    
باورش سخت است ولی قیمت کارخانه ای برخی محصولات سایپا از نرخ بازار آن بیشتر است و خریدارانی که ماه ها در انتظار تحویل بودند ضرر مضاعف متحمل شده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۱۷    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: موضع گیری های به موقع، شفاف و سریع که باید از سوی خواص حوزوی صورت بگیرد یک مقداری کم کاری، کوتاهی و دیر وقت اقدام می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۱۲    
کرمانشاه آیت الله علما گفت: اقتدار ایران امروز برای ابرقدرت های جهانی غیرقابل تحمل است از این رو دست به هر جنایتی می زنند که این اقتدار و قدرت را ملت و نظام ما بگیرند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: پس از اتفاقات اخیر مسئولین نمایشگاه کتاب فرانکفورت گفتند مجبور به تغییر مکان غرفه ما هستند و نمی توانند امنیت ما را تامین کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۷    
کرمانشاه حجت الاسلام احمدی گفت: مردم در تمام بحرانها حضور داشته اند و حرف اول را میزنند و همیشه به نفع انقلاب و اسلام صفحه معادلات را تغییر داده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۷    
آیت الله سعیدی گفت: مردم روز گذشته با راهپیمایی باشکوه خود از قوه قضاییه درخواست کردند که با صحنه گردانان اصلی اغتشاشات با رویکرد اشداء علی الکفار برخورد شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۲    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن هرگاه در پیشبرد اهداف شوم خود در همه عرصه ها به یأس کامل می رسد، دست به فعالیت های کور می زند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۲    
انجمن های علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) پیرو حوادث اخیر کشور بیانیه ای صادر کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۷    
استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: سنت الهی این است که در مسیر رسیدن به اوج کمالات و قله های تمدنی قطعا فشار و آزمایش وجود دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ما صرافی ها را موظف کردیم آمار خرید و فروش و قیمت عرضه و تقاضای شان را در سایت بازار متشکل افشا کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی گفت: رویکرد نیاز محوری و مسئله پژوهی می بایست در میان مراکز و نهادهای پژوهشی نهادینه شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۲    
فیلم سینمایی بدون قرار قبلی برای حضور در بخش مسابقه فیلم های بلند بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم مینسک در بلاروس انتخاب شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۷    
سازمان ملل متحد بر روسیه و اوکراین هشدار داد تا صادرات خود از دریای سیاه را ادامه دهند و این امیدواری به وجود آمده که قیمت کالاهای اساسی در بازارهای جهانی کاهش یابد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۷    
فنتانیل رنگین کمانی، یک ماده افیونی هشداردهنده به جدیدترین ماده مخدری تبدیل شده است که والدین می ترسند برای هالووین عرضه شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۷    
با همکاری دبیرخانه حمایت از طرح های پژوهشی، کتاب تعارض قوانین؛ مطالعه تطبیقی حقوق موضوعه و فقه و حقوق اسلامی با تأکید بر احوال شخصی به زودی چاپ و منتشر می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۷    
معاون تولید کانون پرورشی در دوره مدیرعاملی محسن چینی فروشان از گرفتاری های تولید عروسک های دارا و سارا می گوید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۲    
کتاب رساله حقوق امام سجاد(ع) اثر شهید عبدالحمید دیالمه منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۷    
مدیرعامل سرخ ها قصد دارد برای رسیدگی به پرونده خبرساز راهی دادگاه سوییس شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گلپایگانی از اساتید علم کلام حوزه علمیه قم، دو درس با عناوین درس خارج امامت بر محوریت کتاب المراجعات و درس مسیر پیامبری را ارائه می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۷    
مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران طی پیامی شهادت مظلومانه طلبه بسیجی آرمان علی وردی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۲    
مسابقه شوتبال نامی آشنا برای جوانان ورزش دوست و از مسابقات پر مخاطب تلویزیون است که علاوه بر علاقه مندان به فوتبال، توانسته است تماشاچیان زیادی را پای تلویزیون بکشاند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۷    
سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش باد شدید طی امروز تا چهارشنبه در 14 استان از جمله تهران و کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۷    
اصفهان حجت الاسلام فیاض گفت:برنامه های یادواره شهدای شمال شهر اصفهان در یکصد نقطه از منطقه شمال شهر اصفهان برگزار شده و تلاش کردیم مخاطب یادواره قشر جوان و نوجوان باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۱۷    
یک اندیشکده آمریکایی می گوید بزرگ ترین نقطه عطف در خصوص مهار همه گیری زمانی بود که ایران تحت زمامداری رئیس جمهور جدید تسریع روند تزریق روزانه واکسن کووید-19 را کلید زد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۷    
کتاب المسجد فی فقه النظام الإسلامی به قلم آیت الله اراکی و توسط انتشارات اندیشه ناب ماندگار به چاپ رسید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۲    
دهمین نشست الی الحبیب پیرامون جهاد تبیین و نقش مداحان در اوضاع و احوال کنونی جامعه در تهران برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۲    
عبدالعظیم حسنی مشهور به سیدالکریم، عالمی زاهد، عابدی پرهیزگار، محدثی سُترگ، امانت داری امین، راستگوی کریم و معتمدی مورد اعتماد جامعه شیعی بوده است
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۲    
حجت الاسلام صالح به تشریح جزئیات برگزاری همایش بین المللی فقه و تربیت پرداخت و گفت: مهلت ارسال چکیده مقالات به این همایش تا یکم آذرماه 1401 تمدید شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۷    
خانم تمیزکار طی حکمی از سوی معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، به عنوان مدیرکل پژوهش های تحصیلی این نهاد حوزوی منصوب شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۲    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر ترویج سیره عملی شهدا تأکید کرد و گفت: پیام یادواره شهدا، عمل به سیره عملی شهدا خصوصا نماز جماعت، حیا و دیگر سجایای اخلاقی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۷    
دومین کارگاه آموزشی خبرنگار جهادی با حضور مسئولان رسانه ای استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، قزوین و اردبیل در شهر زنجان برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۲    
دومین دوره کنگره ملی بزرگداشت 6090 شهید استان قم در روز 26 آبان ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۲    
اعضای دبیرخانه و کمیته علمی همایش بین المللی فقه و تربیت، با مدیر حوزه های علمیه دیدار و گزارشی از فرایند برگزاری این همایش ارائه کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۲    
مدیر حوزه های علمیه گفت: باید علوم پایه معطوف به حوزه های علوم انسانی و اجتماعی را در حوزه های علمیه تقویت کرده، به سمت نظریه پردازی های مبتنی بر اصلاح حرکت کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۲    
به همت جامعة المصطفی العالمیه خراسان همایش بین المللی فقه و تربیت با شرکت 20 نهاد حوزوی و دانشگاهی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۷    
سرلشکر سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: آقای بایدن، شما را از ایران و منطقه بیرون راندیم و آرزوهای شما را در این سرزمین دفن خواهیم کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۴۷    
رئیس جمهور گفت: ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه گرایی و با دارا بودن روابط همسایگی کهن، زمینه های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۴۷    
در حالی که پنتاگون از اختصاص بسته جدید کمک نظامی 275میلیون دلاری آمریکا به اوکراین خبر داده است، افزایش بهای این کمک ها وحدت نظر دو حزب آمریکایی در موضوع لزوم ادامه کمک به اوکراین را تضعیف کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۳۷    
آیت الله رجبی بر لزوم برخورد قاطع با عوامل و آمران جنایت تروریستی شاهچراغ تأکید کرد و گفت: دشمنان بدانند با اقدامات تروریستی، ملت ایران بیدارتر خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۲    
نظرسنجی ها در آستانه برگزاری بیست و پنجمین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی از کاهش چشمگیر خوش بینی در میان ساکنین سرزمین های اشغالی به امنیت داخلی این رژیم حکایت دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۲    
در راستای تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توسعه سواحل شمالی و جنوبی کشور، دولت طراحی و ساخت "اَبَربندر سواحل مکران" را در دستور کار قرار داده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر همه پس اندازشان را خرج کردند، اما نه تنها هیچ نتیجه ای نگرفتند بلکه اقدامات آن ها نتیجه معکوس داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۲    
نماینده مجلس خبرگان رهبری بر لزوم برخورد قاطعانه دستگاه قضا با مخلان امنیت کشور تاکید و انتظار مردم را اشد مجازات برای جنایتکاران عنوان کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۲    
آیت الله خاتمی به اشاره به پیشتازی مراجع تقلید در استفاده از فناوری های نوین گفت: تحول امری توقف ناپذیر است و حوزه های علمیه می بایست در زمینه هوش مصنوعی پیشتاز باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۷    
مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) تهران در اطلاعیه ای جزئیات مراسم وداع و تشییع طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی را اعلام کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۷    
در پی اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، مجمع طلاب و فضلای فرزند شهید بیانیه ای صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۷    
دهمین شماره ماهنامه تخصصی خط جهاد از سوی دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه به صورت چاپی، الکترونیک و دیواری منتشر شد.