جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۳May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۶    
گرچه پوتین هایش لنگه به لنگه بود؛ اما خط مقدم جنگ را رها نمی کرد. می گوید: موش های بزرگی در جزیره بودند و شبی نبود که موش ها روی ما رژه نروند ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
حجت الاسلام زمانی گفت: ما در مهرواه محله همدل 2 تلاش می کنیم یک قدم بیشتر دل های مؤمنین را به هم نزدیک تر کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
پروژه جدید عربستان سعودی برای توسعه شهر ریاض به دلیل ساختمان مکعبی که به گفته ناظران و منتقدان شباهت زیادی به کعبه دارد، در شبکه های اجتماعی جنجال برانگیخت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
اولین کنفرانس تخصصی بررسی وضعیت دین داری ایرانیان با سخنرانی شخصیت های علمی و حوزوی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۵    
رئیسی نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی هشدار داد و گفت: اگر به یک عمل خلاف قانون یا کم کاری و فساد رسیدید، حتما موضوع را گزارش کنید.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
رئیسی گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت و بالا رفتن تورم منجر شود، پذیرفتنی نیست و ستاد موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۰    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: بر همه ما طلاب به عنوان منادیان دین خدا در جامعه واجب است تا تمام تلاش خود را در مسیر التیام بخشی به دردهای زلزله زدگان به کارگیریم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۰    
خانم برقعی پس از یک هفته حضور در پاکستان و برگزاری نشست ها و برنامه های مختلف با بانوان طلبه، مسئولان و شخصیت های علمی این کشور به ایران بازگشت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۵    
اردوی آموزش عملی روایتگری ویژه دانش پژوهان دوره شهیدان اصلانی و دارایی به همت معاونت آموزش موسسه روایت سیره شهدا در یادمان های جنوب کشور برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب با مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۵    
حجت الاسلام میرفاطمی به نمایندگی از آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور از مناطق زلزله زده خوی بازدید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۵    
اعزام مبلّغ به یگان های ارتش ماه مبارک رمضان 1444 ه.ق از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۹    
چک کردن تلفن همراه در ابتدا قرار است چند دقیقه باشد، اما گاهی ساعت ها هم به طول می انجامد. کار بیهوده ای که به جای لذت بردن از صبح و شب ها در خانواده و دوست مجبورمان می کند به همه کارهایی فکر کنیم که ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۴    
زاویه دیگری از سینما که کمتر به آن پرداخته شده، سینما به مثابه صنعت است. هر صنعت فارغ از محصول دارای قواعدی است که رعایت آن ها سبب ارتباط بهتر آن صنعت با مخاطبان می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
مدافعان حرم به آقا پژمان لقب پژمان موتوری داده بودند چون با مهارت موتورسواری اش در میدان رزم با داعش مانع اسیر شدن هم رزمانش شده بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۸    
یک متخصص داخلی گفت: افرادی که ضعف سیستم ایمنی دارند، در زمان های خاص ممکن است مبتلا به ویروس تبخال شوند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۸    
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه پروژه هواپیمای قاهر در نقش هواپیمای بی سرنشین ظهور خواهد کرد، گفت: پروژه قاهر الآن در فناوری به بلوغ کامل رسیده است و در محصول تنوع ایجاد کردیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۷    
جشنواره مجلات علمی واحد های آموزشی حوزه های علمیه با حضور آیت الله اراکی در سالن مرحوم آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۷    
کتاب مادر مبارزان اثر حامد دلاوری و برگرفته از دروس تاریخ تطبیقی حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب است که چاپ و منتشر شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۲    
رضا پهلوی در مصاحبه مطبوعاتی اخیر خود گفته شاید بتوان راه نوآورانه ای برای انتخاب مقام سلطنت پیدا کرد ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۷    
حکمرانی آیکن هر چند در نظر ایده جذاب و مورد پسندی در سطح جهان است؛ اما در عمل موفق نبوده و ایراداتی بر آن وارد شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۷    
پایان نامه التجارة الإلکترونیة من منظور الفقه الاسلامی تجارت الکترونیک از منظر فقه اسلامی به نویسندگی احمد امداح است که توسط دانشگاه باتنه الجزائر اننتشار شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۷    
با وجود اختلاف نظر درباره حضور یا عدم حضور حبیب کاشانی در تیم امید، فدراسیون فوتبال فهرستی از مربیان را برای هدایت این تیم تهیه کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۲    
سرلشکر باقری در پیامی تصریح کرد: سینمای دفاع مقدس و مقاومت افتخار دارد سال ها حکایت گر دلدادگی، ایثار و پایمردی فرزندان رشید ایران در هشت فصل عشق، جهاد و مقاومت باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۷    
محمدی گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم، آرد مورد نیاز تمام واحدهای نانوایی تامین شده و هیچ نانوایی حق ندارد بگوید سهمیه کم است و پخت نداریم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۲    
فصل جدید برنامه تلویزیونی معلی در اعیاد شعبانیه با فضایی شاد و شمایل جشن از شبکه سه پخش خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۷    
موسوی گفت: اغتشاشات اخیر نشان داد که اگر به فرهنگ توجه نشود آثار آن را در اقتصاد و امنیت جامعه شاهد خواهیم بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۲    
کتاب اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی نوشته مرتضی سرهنگی را می خوانیم. این کتاب، نخستین بار در سال 1363 توسط انتشارات سروش منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۲    
سبک ارائه اخبار جدی و توجه نکردن به ارائه انواع محتوا و مطالب در قالب های سرگرم کننده می تواند از مجموعه اخبار یک بخش خبری صرف کلیشه ای تکراری ارائه دهد و از جذابیت های رسانه ای آن بکاهد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام وافی در ششمین نشست خبری با اصحاب رسانه فعالیت های بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه را تشریح کرده و به ارائه برخی از برنامه های این بنیاد پرداخت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۲    
معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: به شخصه اعتقاد دارم موضوع جمعیت مسئله اقتصادی نیست، بخش عمده اش فرهنگی و اجتماعی است و باید بیشتر متمرکز بر کار فرهنگی باشیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۷    
پلیس زن است آن هم در رسته ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: یگان ویژه ؛از خوشی ها و سختی ها می گوید و از روزهای اغتشاش.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۲    
حجت الاسلام خانی بر ضروت تلاش برای رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی مردم تأکید کرد و گفت: خدمت به مردم نیازمند روحیه جهادی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی در ادامه سفرهای استانی خود ساعتی پیش وارد استان کرمان شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۷    
حجت الاسلام آسوده از سنددار شدن 174 موقوفه در خراسان شمالی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۲    
تردیدی نیست که پدر و مادر خیرخواه ترین افراد برای فرزندان محسوب می شوند اما از موثرترین اشخاص و عوامل، در تاخیر ازدواج دختر و پسر برخی از همین والدین هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۲    
ارتش سوریه اعلام کرد که جنگنده های رژیم اسرائیل بامداد امروز به منطقه مسکونی کفرسوسه حمله موشکی کرده اند که در اثر آن دست کم 20 نفر شهید یا زخمی شده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۷    
چگنی نژاد به نقش مساجد در ترویج فرهنگ دینی جامعه اشاره کرد و گفت: احیای ظرفیت مساجد مهم ترین رویکرد کانون های فرهنگی هنری است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۷    
وحیدی درمورد پی گیری محاکمه شکنجه گران دوران پهلوی گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک بلکه همه کسانی که در دوره پهلوی منابع مالی کشور را غارت کردند باید مورد پیگرد قرار گیرند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۷    
اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت در روز عید مبعث رسول اکرم (ص) میزبان 60 زوج جوان برای انجام عقد ازدواج بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۷    
آیت الله خاتمی از برگزاری یازدهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در 2 و 3 اسفندماه خبر داد و به تشریح برنامه های این اجلاسیه پرداخت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۲    
شرایط دریافت هدیه ازدواج طلاب از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۷    
استاد حوزه گفت: اگر آقای سروش محلاتی اهل اجتهاد هستند بهتر است به منابع متقن و صحیح مراجعه کنند و بدیهیات انقلاب و اسلام را به مسلخ ظنیات و توهمات نبرند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
سازمان هواشناسی از افزایش دما در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر خبر داد و نسبت به ریزش بهمن در ارتفاعات البرز هشدار صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
مخاطب علاوه بر خیره ماندن و لذت بردن از گرافیک بالای انیمیشن سینمایی بچه زرنگ ، از همراهی کردن با داستان فیلم نیز لذت می برد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم صهیونیستی علیه اهدافی در دمشق و حومه آن را که منجر به شهادت و زخمی شدن 20 نفر شد، محکوم کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۷    
باوجود تاکیدات مکرر رهبری به مسئله فرهنگ و لزوم اهتمام ویژه بر آن؛ اما گویا گوشی شنوا برای شنیدن این همه تاکیدات وجود ندارد و هر ساله بودجه فرهنگی کشور روند کاهشی دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۷    
در حال حاضر دو سال است که رشد جمعیت ایران اسلامی منفی شده و ما به انقراض نسل بسیار نزدیک هستیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز نسل جوان شناخت کلی از فوتبالیست های جهان دارد، اما شناخت کلی از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) ندارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۲    
نشست تخصصی بررسی باید ها و نباید های شعر رضوی در بیست و ششمین محفل هفتگی شعر مشارق برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۷    
زمان امتحانات کتبی نوبت دوم سطوح عالی و دروس فوق برنامه سطح آزاد اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
حجت الاسلام محمدحسنی گفت: نظام سلطه می خواهد فرهنگ برهنگی را در جامعه ما جایگزین فرهنگ حجاب و عفاف کند و این هدف را به عنوان راهبرد اضمحلال دنبال می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۱    
رهبر معظم انقلاب ابتدای درس خارج فقه با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله) درباره ی اثرات و تبعات اخروی ریاست ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۱    
بیست و چهارمین اجلاسیه معاونان تهذیب و تربیت حوزه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری و دکتر رحیم پور ازغدی آغاز به کار کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۱    
دوره پیشرفته سطح یک نظام جامع اندیشه اسلامی ویژه طلاب سطوح عالی حوزه علمیّه قم(پایه 7 و بالاتر) در قم برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۱    
حجت الاسلام رهنما گفت: دوره تعالی یک مهندسی معکوس از جدول ساحات طلبگی به سمت الزاماتی که تحقق و نهادینه کردن اهداف ما است که در آن ساحات طلبگی اقتضا می کند، می باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۱    
آیت الله اعرافی با اشاره به نقش هوش مصنوعی در توسعه مرزهای علوم اسلامی، گفت: منابع و مصادر علوم اسلامی باید به صورت دسترسی آزاد ارائه شوند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۱    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی جریان غدیر را استمرار مبعث برشمرد و گفت: پیامبر اکرم(ص) بزرگترین جلوه خدا بوده و از ازل تا ابد هیچ روزی به شرافت مبعث نیست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۶    
اصفهان – آذرباد از جمع آوری کمک های 150 میلیون تومانی نقدی و غیر نقدی خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان و ارسال آن به زلزله زدگان خوی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۷:۴۱    
ایزانلو گفت: کاهش اعتبارات فرهنگی مربوط به فصل دین و مذهب بوده و دلیل این کاهش تفکر دولت است که به جای توجه به فرهنگ بما هو فرهنگ می خواهد اقتصاد فرهنگ را افزایش دهد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۰:۳۱    
آیت الله کعبی با تبیین دوره های مختلف تاریخ اسلام به تلاش های جباران در انحراف اسلام اشاره کرد و امام خمینی(ره) را احیاگر بزرگ اسلام ناب دانست.