پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۲۰:۰۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 27 بهمن 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۰۱:۳۵    
آیت الله اعرافی گفت: در ایران بعد از اسلام شخصیت های بزرگی در همه علوم بروز و تجلی کرد و در ایران شاهد باروری علوم در همه رشته ها هستیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۲۳:۲۵    
معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در راستای حمایت های مؤثر مادی و معنوی از هنرمندان حوزوی، اقدام به بروزرسانی بانک اطلاعات طلاب هنرمند نموده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۸    
زیویار با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس لرستان 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تکمیل است، گفت: این باغ موزه ظرفیتی برای پاسداشت رشادت رزمندگان دفاع مقدس است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۳    
حجت الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه باید رشادت، شجاعت و جوانمردی شهدا در جامعه بازگو شود، گفت: از ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای و تبلیغی استفاده شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۶:۱۲    
مدیر اجرایی دهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت تصریح کرد: برای نخستین بار این همایش به صورت بین المللی برگزار شد و 200 طلبه خارجی از 4 کشور شرکت کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۷    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی خدمت در کمیته امداد را جزء باقیات الصالحات دانست و گفت: سعی کنید از افرادی که انگیزه خدمت به مددجویان دارند، استفاده کنید.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی گفت: نباید برخی به بهانه عدالتخواهی با رفتارهای افراطی، جامعه را به سمت هرج و مرج و بی قانونی ببرند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۷    
رحیم پور ازغدی گفت: از ویژگی های طلاب تمدن ساز جلب اعتماد مردم و خدمتگزاری برای آنها است و طلبه موفق تمدن ساز می تواند سرنوشت یک جامعه را تغییر دهد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۲    
حجت الاسلام دهقانی گفت: اگر مسجد رفتن، صدقه دادن و انجام اعمال عبادی بدون نیت و از سر عادت شکل بگیرد چندان نمی تواند ارتقاء دهنده بُعد معنوی انسان باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام فرمانیان گفت: حوادث اخیر، نتیجه عدم تبیین بود به طوری که طرفین نمی توانستند درک متقابلی از ذهنیت و باورهای هم داشته باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۷    
بیست و چهارمین همایش کتاب سال حوزه با تجلیل از برگزیدگان و آثار شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۷    
انتشارات جامعه الزهرا، با برپایی غرفه در نمایشگاه کتاب دین، به معرفی و ارائه کتب آموزشی، پژوهشی و همچنین پایان نامه هایی که تبدیل به کتاب شده اند پرداخت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین خطیب با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین گفت: نگاه به شرق و حضور فعال و راهبردی ایران با کشورهای همسایه، چین و روسیه دشمن را به هراس انداخته است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۲    
معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران از تلاش معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اختصاص کاغذ به ناشران خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۲    
مقیمی گفت: با توجه به اینکه قم در رتبه نخست تولید کتب دینی قرار دارد، ناشران استانی باید تلاش بیشتری کنند تا به رتبه نخست چاپ کتب دینی نیز دست یابند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۷    
عکس خاص، از روز برفی مسجد مقدس جمکران
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۷    
حجت الاسلام جزایری اظهار داشت: در سال جاری نسبت به دوره قبل شاهد پیشرفت کمی و کیفی هستیم، زیرا آثار ارسالی از هزار و 200 عدد به هزار و 458 عدد رسیده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۲    
وزیر کشور گفت: تاکنون ماشین آلات و تجهیزات قابل توجهی وارد استان چهارمحال و بختیاری شده است و در صورت نیاز اقدامات ضروری در دستور کار قرار می گیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به قدرت، اقتدار، بازدارندگی و ابهت ایران در دنیا، گفت: اقتدار امروز ما ناشی از تبعیت و پیروی از امامین انقلاب است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۲    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به تبیین نقش حوزه علمیه استمرار جبهه حق و هدایت پرداخت و گفت: نقش حوزه علمیه خواهران معلمی و مادری است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۲    
کتاب مبانی و الگوهای مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی رونمایی شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۲    
کتاب مبانی و الگوهای مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی اثر روح اله تولایی و علی عسگرحلوایی است که توسط موسسه چاپ و انتشارات دانشگاه جامع امام حسین(ع) چاپ و منتشر شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۲    
حجت الاسلام موسوی گفت: خدمت به ایثارگران یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ما نباید از این مهم غافل شویم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۲    
مسئول برگزاری دوره پودمانی تعالی در گفت وگویی از برگزاری سومین فصل از دوره تعالی ویژه اساتید با حضور اساتید برجسته حوزه در مشهد مقدس خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۲    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که اولویت نخست ستاد احیاء امر به معروف اجرای حکم خدا باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۲    
به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم، مراسم عزاداری، با حضور اقشار مختلف مردم مومن ورامین در مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۷    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: با طرف عراقی بر سر تهیه گذرنامه ویژه اربعین حسینی(ع) توافق شد که از ویژگی های آن، ارزان بودن قیمت و سرعت چاپ و تحویل آن است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: حضور ملت ایران در میدان سبب تضعیف دشمن و امیدواری و قیام مردم یمن و لبنان و غزه و دیگر کشور ها می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۲    
نمازجمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۷    
در قرآن می فرماید خداوند به آدم و حوا فرمود: وَ لا تَقْرَبا هذِهِ الشَّجَرَةَ فَتَکُونا مِنَ الظَّالِمین به این شجره نزدیک نشوید که از ظالمین خواهید شد ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۲    
پژوهشگر و مدرس تاریخ انقلاب اسلامی گفت: از جمله مقاطعی که تاریخ نگاران و علاقه مندان به پژوهش در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی باید به آن تسلط ویژه ای داشته باشند جنگ های بین ایران و روس است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۲    
حجت الاسلام مدرس، طلبه انقلابی و جهادی در اثر سانحه رانندگی در مسیر زیارت حضرت رضا(ع) به رحمت حق پیوست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۷    
ملکه نگاه از بالا به مسیر و ارزیابی های راهبردی؛ با همین نگاه، خدای متعال حضرت امام را برای ما مکشوف کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۲    
آیت الله فاضل لنکرانی با اشاره به لزوم چاره اندیشی برای رفع فقر در کشور گفت: حل مشکل فقر به برنامه ریزی اساسی از سوی دولت، مجلس، همه نهادها و حوزه علمیه نیاز دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۷    
پس با اشاره به ضرورت حکومت و اسلامی شدن آن یقینا ذهن ما به این سمت می رود که حکومت در مبانی اندیشه بزرگان و متفکران آن حکومت چگونه است ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
رئیس جمهور سفر به چین را بسیار پرثمر و موفق دانست و گفت: برداشت میزبان یعنی کشور دوست ما چین و هم برداشت همکاران من از این سفر بسیار مثبت بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
این گزارش تصویری مروری است بر حال و هوای نوگلان تازه به تکلیف رسیده ای که اولین نماز خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتدا می کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۷    
انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی، اگرچه کم تر از نیم قرن است که پا به صحنه سیاسی دنیا گذاشته، اما نشان داده است که در مقایسه با سایر نظام های سیاسی تفاوت های جدی و عمیقی دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۲    
در بیانیه مشترک ایران و چین بر ضرورت لغو تحریم ها به گونه ای قابل راستی آزمایی برای از سرگیری اجرای کامل و مؤثر برجام تاکید شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۲    
حجت الاسلام فتحی نیا گفت: اگر بخواهیم در یک کلام یکی از حرف های نو انقلاب اسلامی را بیان کنیم، می توانیم هویت بخشی دینی به ساحت های مختلف را بهترین نوع آن ذکر کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۷    
همزمان با برگزاری دهمین دوره همایش قرآن، عترت و سلامت حضرت آیت الله نوری همدانی به این همایش پیامی صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۷    
مرندی گفت: آنچه را که در حد و توانمان است علیرغم مشکلاتی که وجود دارد باید نسبت به نظام جمهوری اسلامی انجام دهیم و دست از صیانت از انقلاب اسلامی برنداریم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۷    
صبر به همان معنایی است که مکرّر عرض کرده ایم؛ یعنی این حرکتی را که شروع کرده متوقّف نکند، استقامت کند؛ صبر یعنی این.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۲    
فیلم استاد شبیه فیلم فروشنده ساخته شده است و بعضی از صحنه های ابتدای فیلم مناسب مخاطب نوجوان و جوان نیست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۲    
در این اطلاع نگاشت به بررسی بازتاب بین المللی فتوای امام خمینی (ره) ببه ارتداد و اعدام سلمان رشدی می پردازیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۲    
هشتمین دورۀ جامع آموزش منظومۀ فکری رهبر معظم انقلاب در سه بخش منظومۀ معرفتی، منظومۀ ارزشی و منظومۀ کنشی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در گزیده ای از بیانات خود که در کنگره جهانی امام رضا (ع) تحلیلی از علّت زندانی شدن طولانی امام موسی بن جعفر (علیه السلام) ارائه فرمودند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۷    
کتاب نوآوری های فلسفی حکیمِ سبزواری منبعی درسی برای دانشجویان رشتۀ فلسفۀ اسلامی در درس های حکمت متعالیه و تاریخ فلسفۀ اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری چاب شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۲    
آیت الله اعرافی شناخت تطورات زمان را از ویژگی های بزرگان حوزه برشمرد و گفت: گذشته حوزه علمیه بسیار پرافتخار است اما نباید به گذشته بسنده کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۱    
نشست معرفی و بررسی کتاب کلمه الحق نوشته آیت الله ملامحمدجواد صافی گلپایگانی که اثری منظوم در خصوص تاریخچه دوره رضاخانی است برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۶    
فرهنگ، مبدأ همه خوشبختی ها و بدبختی های ملت است اما در تمام دولت ها جزو مظلوم ترین و مهجورترین بخش های برنامه و بودجه بوده و کمتر عنایت و دقتی به آن می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی به تبیین ویژگی های امام کاظم(ع) در بیان اندیشمندان اهل سنت پرداخت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۶    
نخستین مجمع عمومی نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب با حضور اعضای هیئت رئیسه این نهاد حوزوی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۶    
همایش کتاب سال حوزه در دوره بیست و چهارم خود همزمان با ششمین جشنواره مقالات علمی حوزه با حضور شخصیت های حوزوی در حال برگزاری است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۶    
استاندار قم از بسیج چهره های علمی و تجهیزات تخصصی کشور برای کشف علت حادثه در مدارس قم خبر داد و گفت: حتی ضعیف ترین احتمالات هم بررسی شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۱    
اصفهان مدیر موسسه تحقیقات راهبردی تمدن اسلامی گفت: پولطلا بستر اقامه حق را فراهم می کند در حالی که پول اعتباری ریل نظام سرمایه داری و عامل بازتوزیع ناعادلانه ثروت است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۱    
اصفهان آیت الله مهدوی با بیان اینکه انسان دنیاپرست نابینا و ناشنوا است، گفت: گوش این افراد نه حق را می شنود و نه چشم آنها حق را می بیند و تمام حواسشان به مادیات است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۶    
حجت الاسلام و المسلمین ملانوری ضمن بیان نکاتی از زندگانی ائمه اطهار(ع)، پاسخگویی به شبهات را رمز موفقیت جهادگران تبیین دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۶    
حجت الاسلام داودالموسوی روحانی پرتلاشی که در کنار فعالیت های تبلیغی با ایجاد یک شبکه تشکیلاتی به حل معضلات اقتصادی و اجتماعی محله مسکن مهر دامغان روی آورده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۶    
افتتاحیه دومین دوره آموزش مجازی حضوری معارف اسلامی باحضور 70 نفر از مستبصرین در اردوگاه یاوران حضرت مهدی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.