پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۲۰:۰۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 18 بهمن 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۶    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند مورخین و تاریخ نگاران بهتر است به سراغ روایت تاریخ بروند و کمتر تاریخ را تحلیل کنند. در واقع بیشتر به دنبال روایت تاریخ و ارائه اطلاعات تاریخی باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۸    
در حالی که شاه به دلیل رژیم استبدادی اش فاقد یک پایگاه مستحکم مردمی بود و نسبت به اطرافیان خود نیز چندان اطمینان خاطر نداشت، طبیعتاً به سوی پدرخوانده خود یعنی آمریکا متمایل شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۳    
کرمانشاه آیت الله علما گفت: امروز استکبار برای نسل جوان توطئه های بسیاری همانند جنگ نرم در آستین دارد لذا باید به شدت مراقب جریان نفوذ باشیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۳    
کرمانشاه مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: بر خلاف تبلیغات دشمنان، اسلام دین رحمانیت و مهربانی است نه دین شمشیر و خشونت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۳    
همرزم حاج قاسم سلیمانی گفت: ایران در این 44 سال منطقه وسیعی را تحت کنترل قرار داده که بدون حضور سخت و فقط با منطق صورت پذیرفته است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۳    
نشریه هتاک فرانسوی اینبار با انتشار تصویری از زلزله ترکیه، خسارات مادی و انسانی در این کشور را به سخره گرفت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۸    
منابع خبری اعلام کردند که به دنبال زلزله ویرانگر، بیست تکفیری از زندانی در شمال سوریه گریختند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۸:۲۸    
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 71 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 24 میلیون تومان است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۸    
حجت الاسلام محمدی شاهرودی با بیان اینکه جهاد فرهنگی، بزرگترین مأموریت ما است، گفت: باید حرف امام جامعه را به اقشار مختلف انتقال دهیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۸    
در دوران قاجار باور این بود که زنان نمی توانند باسواد شوند و باسوادی زنان ننگ محسوب می شد! بعد از 180 سال حکمرانی ذلت بار قاجاریان و پهلوی ها ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۸    
رئیس جمهور با ابراز تاسف از محاسبات غلط برخی کشورهای اروپایی درباره محیط داخلی ایران آن را ناشی از عدم درک حقیقت ملت ایران و وابستگی به منابع اطلاعاتی معاند دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۸    
مسئولان سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با اهدای لوح از تلاش های خالصانه مدیر جامعة الزهرا(س) و بانوگل گیری قدردانی کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۳    
به همت واحد فرهنگی حرم مطهر، نمایشگاهی با غرفه های متعدد، با عنوان های،سیره شهدا، خاندان ویرانی، تبیین دستاورد ها انقلاب، روز شمار دهه فجر در حرم برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۸    
ایشان پس از رسیدن به مقام اجتهاد، به دعوت گروهی از بزرگان لار به این شهر عزیمت کرد. سید از زمان ورودش به ایران تا شروع نهضت مشروطه ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۸    
فرمانده کل ارتش گفت: انواع پرنده های باسرنشین و بدون سرنشین در پایگاه عقاب 44 حضور دارند و پایگاه های ما امکان عمل و عکس العمل های لازم را در نقاط مختلف ایجاد کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۳    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح گفت: ساخت پایگاه های امن که پایگاه عقاب 44 یکی از چندین نمونه آن ها است، تداوم خواهد داشت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۴۳    
پایگاه هوایی راهکنشی عقاب 44 ارتش با حضور سردار سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی رونمایی شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۳    
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران و خانم تمیزکار مدیرکل پژوهش های تحصیلی مرکز مدیریت، با طلاب و اساتید مدارس علمیه شهرستان زابل دیدار کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۸    
از مشکلاتی که شاید کمتر در جامعه و روابط خانوادگی به آن پرداخته شده، حضور فرزندان جوان و ازدواج نکرده در کنار والدین است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۸    
عصر نوبت خانه مصدق بود. بنابر این گزارش اول جمعیتی انبوه به منزلش حمله کردند، اما با آتش مسلسل عقب رانده شدند؛ کلی آدم کشته و مجروح شدند ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۸    
استاد حوزه گفت: رهبر معظم انقلاب، ولی و پدر جامعه و مظهر و نمادی از رحمت و محبت امامت و ولایت هستند که بسیاری از اغتشاشگران را مورد عفو و بخشش قرار دادند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۳    
حجت الاسلام و المسلمین رجبی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران در سفر به استان سیستان و بلوچستان از مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان خاش بازدید کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۳    
همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، 12 مبلغ ایرانی و بین الملل از پنج کشور جهان با حضور در مدارس استان قم به جهاد تبیین پرداختند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۳    
حجت الاسلام سرلک بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های مختلف در جهت تبیین و ترویج ارزش ها در جامعه تأکید کرد و گفت: هنر، زبانی رسا برای انتقال معنویت است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، در سفر به سیستان و بلوچستان با طلاب و اساتید و مسئولان حوزوی این استان دیدار کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۸    
حجت الاسلام محققی و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا در سفر به مشهد مقدس با دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۳    
فکر کنید مادر باشی و دور و برت پُر باشد از تناقضاتی مثل مباحث فرهنگی و فضای مجازی و از همه بدتر بلاتکلیفی های بعد از پاساژگردی و پیج های فروش لباس .
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۳    
در سال 1320 همین راه آهن باعث اشغال ایران شد. در این سال زمانی که امریکا و انگلیس (متفقین) قصد کمک به دولت اتحاد جماهیر شوروی در جنگ با آلمان را داشتند، ایران را بهترین مقصد یافتند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۳    
هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور سردار کبیری پور و ایمان شمسایی و تجلیل از 25 برگزیده رشته های گزارش، مصاحبه، یادداشت، تیتر، موشن و اینفو و بخش ویژه خاتمه یافت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۳    
خبرگزاری رسا، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دستاوردها و پیشرفت های نظام اسلامی را در ویژه نامه راز ماندگاری بررسی می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۸    
شروین حاجی پور که در ایران است به خوبی حقیقت برایش آشکار است اما باید جور دیگر وانمود کند. او راهی جز این ندارد که چنین القا کند: من و مردم برنده شدیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۸    
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون تردید عناصری که حضورشان برای امنیت و آرامش مردم و جامعه مضر است، به هیچ وجه نباید از زندان آزاد شوند و جای آنها در زندان است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۳    
سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا شنبه آینده در برخی مناطق کشور و کاهش 5 تا 10 درجه ای دما در نوار شمالی و غربی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۳    
مستند فرهنگ امروز سه شنبه 18 بهمن ماه به پخش خاطرات مقام معظم رهبری (مدّ ظلّه العالی) در سال های انقلاب و رویدادهای این روز در سال 57 اختصاص دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۳    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح گفت: رژیم صهیونیستی امروز تهدیداتی را مطرح می کند، اما به خوبی می داند قدرت اعمال هیچ گونه تهدیدی را ندارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۸    
شماره 114 جزوه بیاناتی دیدارنگار منتشر شد که این جزوه گزارشی جامع از محتوای سخنان رهبر انقلاب است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۸    
طی چندماه اخیر رهبر انقلاب بارها اشاره کرده اند که بین افراد حاضر در خیابان باید تمایز قائل شد و با همه نباید با یک شیوه برخورد کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: برای عظمت زینب کبری سلام الله علیها همین بس که صیانت از حرم ایشان، ده ها میلیون لشکر مقدمه ساز ظهور را در منطقه به خط کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
کارشناس سواد رسانه ای گفت: جشنواره فجر امسال می تواند از تهدید ها و ضعف ها، فرصت ها و دستاورد هایی را برای نظام ایجاد کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل بیت با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد اعظم گفت: معتکفین شب گذشته مهمان سفره حرم بانوی کرامت شدند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
حجت الاسلام احمدی گفت: عموم مردم می توانند با شرکت در پویش نذر حجاب در تهیه چادر زائران، تامین لباس بانوان نیازمند و کاهش قیمت محصولات مرتبط با حجاب و عفاف مشارکت کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۳    
جهاد از ریشه لغوی جهد به معنای سعی و تلاش و کوشش می باشد و جهاد بماهو جهاد، امری مقدس و ارزشمند است و تفاوتی نمی کند جهاد در چه عرصه ای و زمینه ای باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۳    
حجت الاسلام حسینیان گفت: آزادی تعداد قابل توجهی از محکومان با عفو رهبر معظم انقلاب قطعاً پیام اصلی انقلاب را برای همه جهانیان به دنبال خواهد داشت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۸    
دوره سطح یک نظام جامع اندیشه اسلامی با رویکرد اندیشه ای به هویت و شخصیت طلبگی با حضور 185 نفر از طلاب پایه سه تا شش ورودی دیپلم و اساتید، برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۳    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی اجازه دادند مومنین مجاز هستند از یک سوم وجوهات شرعیه خویش برای کمک به حادثه دیدگان استفاده کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۸    
آیت الله آملی لاریجانی ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با مسؤولان و اعضای هیئت علمی دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح برخی مواد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران جهت تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۸    
فراخوان عضویت بانوان طلبه حوزه های علمیه خواهران در انجمن های علمی پژوهشی از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۲    
حجت الاسلام حسناتی تحقق اسلام به تمام معنا را از مؤلفه های حوزه انقلابی دانست و به تبیین نقش روحانیت در استمرار انقلاب اسلامی پرداخت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۲    
اصفهان- حجت الاسلام صنعتکار گفت: تولد امیرمومنان(ع) در کعبه و خانه خدا یکی از نشانه ها وسرمایه گزاری خداوند برای تداوم رسالت و نبوت بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۷    
مرکز خدمات حوزه های علمیه در اطلاعیه ای از نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی با اساتید، فضلا و طلاب برادر خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۲    
هر ساله همزمان با ایام البیض ماه رجب بسیاری از مردم ایران اسلامی با حضور در مساجد به عبادت اعتکاف می پردازند و 13 رجب علاوه بر ولادت امیرمؤمنان، اعتکاف را تداعی می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۷:۵۲    
در راستای برگزاری همایش ملی بیانیه گام دوم، فکر ورزی و آزاد اندیشی ، آزاد اندیشی در عرصه معنویت و اخلاق با حضور اساتید برجسته این حوزه مورد بررسی قرار می گیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۷:۵۲    
به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم، کارگاه توانمند سازی و اعزام طلاب به عرصه جهاد تبیین، با حضور اساتید این حوزه، در شهر قم برگزار می شود.