پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۴:۵۵Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 2 بهمن 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۶    
علی فروزان فر با بیان اینکه تایید گزارش های سازمان تبلیغات از سوی رهبر معظم انقلاب مایه دلگرمی بود گفت: عرضه محصولات فرهنگی با محتوای خوب نیازمند ویترین است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۲    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای ضمن گرامیداشت بهمن خونین 57 شعار محوری فجر چهل و چهارم را ایران استوار، 44 سال افتخار و عناوین ایام الله دهۀ مبارک فجر امسال را اعلام کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۷    
اولین آزمون ورودی سطح چهار رشته تفسیر تنزیلی در حوزه علمیه، ششم بهمن ماه از سوی مؤسسه قرآنی تمهید برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۷    
وقتی هسته اولیه سازمان از بین رفت، افرادی که باقی ماندند، روکش تغییر روی خود کشیدند، اما، چون قضیه کشته شدن نیروهایشان به دست خودشان لو رفته بود، میان مردم عنوان کردند کسانی که از ما جدا شدند ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۳    
جزئیات طرح تکریم همسر و فرزندان فعال طلاب و روحانیون مرکز خدمات حوزه های علمیه منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۳    
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان بزرگ(رضوی،جنوبی، شمالی) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه حمایت صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۰۰:۱۳    
حاج غلامرضا سازگار گفت: تبلیغات امروز می تواند در ذهن جامعه امام حسین علیه السلام را شمر کند و شمر را امام حسین کند ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۰    
تفاوت آشوب های اخیر با آشوب های قبلی در این بود که مبحث خشونت و کشتار در آن پر رنگ بود، چه خشونت کلامی که فحاشی بود و چه فیزیکی که کشتار مدافعان امنیت بود ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۰    
آخرین پیشنهاد که در اواخر ماه نوامبر (دهه ی اوّل آذر) ارائه گردید دو راه را مطرح می کرد: تشکیل شورای سلطنت با عضویت افسران ارشد ارتش یا یک شورای سلطنت معرفی شود و یک شورای نظامی جداگانه ایجاد گردد و ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۵    
رئیس هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی در پیامی درگذشت همسر حضرت آیت الله سبحانی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۰۸:۳۰    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رجب و بهمن، ماه انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۰۷:۵۵    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بیانیه ای تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی اتحادیه اروپا را محکوم کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۰۷:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به موضوعاتی که انقلاب را مورد تهدید قرار می دهد، گفت: سپاه پاسداران حافظ انقلاب است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۰۷:۴۵    
کرمانشاه فرماندار و امام جمعه اسلام آبادغرب در محکومیت قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی توسط پارلمان اروپا بیانیه ای صادر کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۰۰:۴۵    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن اقدام خصمانه اروپا علیه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، سپاه را افتخار ملت دانست و نقش این نهاد را در مبارزه با تروریسم بی نظیر خواند
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۰    
مرحوم آیت الله آقامجتبی تهرانی می گفت: در روایتی آمده است که فرمودند رجب را رجب الاصب می گویند؛ زیرا رحمت و مغفرت خداوند در این ماه بر بندگانش ریزش می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۵    
روشنگری امام نسبت به کاپیتولاسیون و آگاه کردن مردم نسبت به ابعاد خیانت بار این قرارداد، زمینه ساز جرم دوم حسنعلی منصور و خیانت دوم وی به افکار عمومی مردم ایران گردید ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۰    
جنگ 22روزه سال 2009 که اولین درگیری گروه های مقاومت فلسطینی با رژیم صهیونیستی بود به الگویی برای جنگ های آینده تبدیل شد و مقدمه ای شد تا مقاومت با بهره گیری از درس های آن ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۰    
امیراصلان افشار می گوید: سرانجام روز خداحافظی فرارسید. وسایل قبلا در دو هواپیمای بوئینگ قرار گرفته بود ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۰    
هیچ ملتی به اندازهٔ ما ایرانیان که هشت سال در یک جنگ نابرابر درگیر دفاع از سرزمین مان بودیم، به دنبال صلح و امنیت برای همهٔ مردم نیست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۰    
رضاخان پهلوی زمانی که سردار سپه بود، خود را فردی مذهبی نشان می داد و دسته عزاداری محرم راه می انداخت و می خواند: اگر در کربلا قزاق بودی/ حسین بی یاور و تنها نبودی اما وقتی شاه شد ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۵    
چطور می شود که شما از حق مردم دم می زنید و مدعی تضییع حقوق شان هستید اما خود در یک مسجد کوچک مدیریتی متزلزل و با مشکلات فراوان دارید؟
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش در مورد مطالبه رهبر انقلاب درباره گنجاندن اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی، گفت: بخشی از این کار توسط همکاران بنده در کتب سال آینده انجام شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۰    
یک نماینده عراق گفت: نخست وزیر سابق عراق به دستور آمریکا اقدام به مختومه کردن پرونده ترور شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس کرده بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مشروح این نشست را در آدرس زیر ببینید: https://aparat.com/v/H7qEb
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۱۰    
در عوامل عدم فرزندآوری افراد بیش از 50 دلیل احصاء شده است که فقط یک چهارم آنها اقتصادی بوده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۱۰    
جامعه اطلاعاتی کشور طی اطلاعیه ای حمایت قاطع خود از نهاد پرصلابت، ایثارگر، مردمی، ضدتروریستی و ضداستکباری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۵    
مازندران - مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران از ثبت همایش ملی علامه حسن زاده آملی در پایگاه اسنادی علوم جهان اسلام خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۵    
وزیر کشور با اشاره به اینکه کشور سالم یعنی کشوری که با مالیات اداره شود گفت: اکثر کشورها بر اساس مالیات ها اداره می شوند و درآمدهای نفتی باید وارد صندوق توسعه شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۵    
کرمانشاه صفدری گفت: قول می دهم تمام مسائل و موارد قانونی قابل پی گیری فعالان قرآنی را که قابلت طرح از طریق وزارت متبوع و معاونت قرآن و عترت باشد را پیگیری کنم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۵    
کتاب اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی نوشته مرتضی سرهنگی را می خوانیم. این کتاب، نخستین بار در سال 1363 توسط انتشارات سروش منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارد، گفت: نیروی انتظامی در اعتمادسازی مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی نقش آفرین باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۰    
با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی قم و معاونت تهذیب و تربیت حوزه پویش کتابخوانی از کتاب شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۰    
دومین نشست علمی پژوهشی واکاوی مسئله حجاب و عفاف در فقه و قانون از سوی معاونت پژوهش جامعة الزهرا(س) برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۰    
نمایندگان آیت الله اعرافی به منزل حجت الاسلام معروفی از اساتید سطوح عالی حوزه رفته و از وی عیادت کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۴    
به همت دفتر تبلیغات اسلامی، نمایشگاه دستاوردهای مسئله محور دفتر تبلیغات اسلامی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۴    
اصفهان – حجت الاسلام بصیرتی از میزبانی بیش از 30 مسجد شهرستان کاشان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برای مردم بویژه دهه هشتادی ها خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۴    
مدیر حوزه های علمیه استان تهران با حضور در دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی،از نزدیک با فعالیت های این دبیرخانه آشنا شدند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۴    
بیست و دومین شماره از دوفصلنامه علمی_ترویجی حدیث حوزه با 7 مقاله در 180 صفحه منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۴    
سومین مدرسه فقه نظام، با عنوان تببین فقهی و اقتصادی خلق پول در بانکداری و دلالت های آن برای طراحی مدل عملیاتی بانکی با حضور آیت الله اراکی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۴    
در روزهای اخیر، تصاویری در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه در داخل ساختمان های یک شرکت اینترنتی برخی کارمندان کشف حجاب می کنند، منتشر شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۹    
کتاب اسرار ماه رجب؛ ادب حضور اثر محمدتقی فیاض است که توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری جلوه ی نور علوی منتشر شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۹    
آیین نامه حمایت از پژوهشگران فعال توسط شورای عالی حوزه های علمیه به تصویب رسیده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۹    
مدیر دفتر امور نخبگان حوزه های علمیه در گفت وگو با خبرگزاری رسا، ضوابط شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه را تشریح کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۴    
یکی از وظایف مهم امام باقر(ع) برپایی دین، اصلاح جامعه و تبیین معارف بود و هر یک از امامان دیگر(ع) نیز با توجه به شرایط زمانی که در آن قرار داشتند، به تبیین می پرداختند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۹    
حلول ماه رجب، ماه مناجات و بندگی و ماه مولای متقیان، امیرالمؤمنین علیه السلام بر همه شیعیان مبارک باد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۴    
ارتباط مؤثر بین معلم وشاگرد نقش بسزایی در افزایش یادگیری شاگردان دارد و عدم توجه به قواعد گفت و گو یکی از موانع این ارتباط مؤثر است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۴    
تاریخ که در حافظه ملت ها از یادها و خاطره ها فراتر می رود و هویت ملی را می سازد، سرشار از درس ها و عبرت ها و انباشته از دانایی و آگاهی است ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۴    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه هایی با اشاره به نفوذ و ماندگاری هوای سرد در کشور نسبت به اختلال در انتقال حامل های انرژی و خسارت به کشاورزان هشدار صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای، مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محکوم کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۴    
امیر دریادار ایرانی گفت: چهار دهه است که برادران ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از مظلوم می کنند و این را به عنوان یک رسالت ادامه خواهند داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۴    
کشور های مختلف اقدام یک فرد افراطی در سوزاندن قرآن کریم در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم سوئد را به شدت محکوم کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۹    
دبیر همایش ملی حکمرانی اسلامی گفت: همایش حکمرانی اسلامی با حضور آیت الله کعبی و حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۹    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به برخی از ویژگی های مسجد تراز اسلامی اشاره کرد و گفت: نخستین ویژگی مسجد تراز اسلامی شخص امام جماعت است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۹    
حجت الاسلام سرلک احیای اعتکاف را از برکانت انقلاب خواند و گفت: در راستای برگزاری این مراسم معنوی و باشکوه برنامه ریزی های فرهنگی صورت گیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۹    
وزیر دفاع گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری تولید محصولات دفاعی به لحاظ ارزش ریالی 80 درصد رشد داشته و تولید محصولات غیر نظامی نیز دو برابر شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۴    
همزمان با فرارسیدن اولین روز از ماه رجب که مصادف با سالروز میلاد امام باقر (ع) است، مجالس جشن و شادی در اماکن متبرکه، مساجد و هیأت های مذهبی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۹    
قالیباف گفت: سپاه منحصربه فردترین نهاد ضدتروریستی در جهان است که علی رغم همه حمایت های آمریکا، با کمک مردم منطقه حکومت داعش را ساقط کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۴    
رضاخان پهلوی زمانی که با کودتا پا در عرصه سیاست گذاشت، اموالی نداشت، اما 53 سال بعد که فرزندش و خانواده اش مجبور به خروج از کشور شدند، اموال بسیار زیادی داشتند که بخشی از آن چندهزار قطعه زمین بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۴    
رئیس جمهور گفت: بارها مسئولان به ما گفتند که اگر سپاه، حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت های آنها نبود، اکنون شرایط در کشور ما و منطقه به شکل دیگری بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۴    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: حسادت انسان را منزوی و سرنگون می کند و طبق آیات قرآن حسود به آقایی نمی رسد و ایمان او نیز به مرور نابود می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۷:۵۴    
کرمانشاه سروری گفت: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف از ششم بهمن در کرمانشاه آغاز می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۷:۵۴    
کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: کسانی که به دنبال پررنگ کردن اختلاف بین برادران اهل سنت و اهل تشیع هستند، رسما از دین اسلام خارج می باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۷:۴۹    
مراسم گرامیداشت شهدای بمباران هوایی سال 1365 و شهدای گروه سرود دانش آموزی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۷:۳۹    
دومین فراخوان ایده های خلاقانه در راستای اجرای طرح بزرگ شهر همدل اعلام شد.