پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۸:۲۵Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 16 بهمن 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۷    
در حلقه لشکر فرشتگان روایتی از حاشیه های مراسم جشن تکلیف دختران دانش آموز با حضور رهبر معظم انقلاب است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۳    
کتاب زندگی عریان در جغرافیای دیجیتال نوشته حامد طاهری کیا را نشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در 242 صفحه منتشر کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۸    
فیلم مستند 6410 روز اسارت به کارگردانی خانم زهره نجف زاده، طلبه و دانش آموخته جامعة الزهرا سلام الله علی ها به بخش مستند چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر راه یافت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۳    
حجت الاسلام قطبی مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق، در وبینار آموزشی سطوح و مدل های کارآفرینی و مشاغل در ایران به تبیین انواع مدل های کار و درآمد پرداخت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۳    
عده ای از زندانیانی که مورد عفو عمومی مقام معظم رهبری با سر دادن شعار رهبر محبوب ما تشکر تشکر شادمانی خود را ابراز کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۳    
جایزه جهانی اربعین به عنوان برنامه ای فرهنگی دینی در مقیاس بین المللی به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی هر ساله برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۷:۵۲    
اتاق خیلی بزرگ نبود. معاونان، مسئولان مراکز و مدیران خیلی صمیمی و کنار هم نشسته بودند. پیرمردها روی صندلی و جوان ترها و البته کسانی که قدری دیرتر آمده بودند، روی زمین.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۹:۳۲    
مرکز پژوهش های مجلس راز طولانی تر شدن صف انتظار برای دریافت وام ازدواج و فرزندآوری را افشا کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۲    
نزار قبانی که بیشتر به اشعار عاشقانه اش درجهان شهرت دارد چندین ماه بعد از پیروزی انقلاب، در شب شعری که به افتخارش در ابوظبی برپا شد سروده ای را تقدیم امام خمینی (ره) کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۲    
پویش مطالعاتی عصر مقاومت و پویش سلام ایران به همت بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و مرکز رسانه کتاب پنج و هفت در حال برگزاری است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۲    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان این که حق عائله مندی کارمندان در سال 1402 با میزان 50 درصد افزایش به حدود 900 هزار تومان و حق اولاد با صددرصد افزایش به 400 هزار تومان خواهد رسید گفت ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۲    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن تلاش می کند پیروزی ها و دستاوردهای انقلاب را از حافظه تاریخی ملت پاک کند، اما وظیفه ما تبیین این دستاوردها در جهان است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۷    
سردار موحد ضمن بازدید از ستاد پشتیبانی اعتکاف در جمع معتکفین مسجد الغدیر، مسجد امام حسن عسکری (ع) و مصلی قدس حضور یافت و با معتکفین به گفت وگو نشست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۷    
کرمانشاه ماموستا قادری گفت: هیچ اموری با توهین و اغتشاش و اعتراض و نافرمانی مدنی اطلاح نمی شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۷    
کرمانشاه آیت الله علما گفت: حساب روحانیت ویژه است، ما باید با تأسی از پیامبر (ص) که بیدار می کرد، روشنگری کرده و بیداری ایجاد کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۲    
کرمانشاه ماموستا محمدی گفت: متاسفانه شاهد رها شدن حوزه فرهنگ در کشور هستیم که این یک خطر بزرگ برای جامعه محسوب می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۲    
حجت الاسلام هاشمی پذیرش مسؤولیت در هر جایگاهی را امانت خواند و گفت: باید از فرصتی که در اختیار داریم در جهت رفع مشکلات جامعه هدف استفاده کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۲    
کتاب اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی نوشته مرتضی سرهنگی را می خوانیم. این کتاب، نخستین بار در سال 1363 توسط انتشارات سروش منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۲    
رئیس حزب اسلامی افغانستان در کنایه ای به سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان که خواستار صلح با رژیم کودک کش صهیونیستی شده بود ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۷    
رهبر معظم انقلاب در بیان این شکوه معنوی بیاناتی دارند که برای معتکفین رهنمودی است در جهت استفاده هر چه بیشتر از این فرصتی که در اختیار آنها قرار گرفته است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۷:۴۷    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اهمیت راهیان نور به نورانیت آن است، گفت: راهیان نور فرصتی است که جهاد تبیین در آن است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۷:۴۷    
در این اطلاع نگاشت ابعاد مختلف موضوع رشد اقتصادی که در این بیانات از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد، مرور می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۷    
مسابقه بزرگ عالیجناب پدر، حضرت مادر را با محوریت حفظ دعای 24 صحیفه سجادیه برگزار می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۷    
عفو رهبری که در اصطلاح عفو خاص یا خصوصی نامیده می شود، عفوی است که از جانب رهبری در مناسبت های خاص مانند مناسبت های مذهبی و اعیاد به پیشنهاد رئیس قوه قضائیه صادر می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۷    
در سال 52 که تعدادی از مرتبطین ایشان دستگیر شدند، معلوم شد وی با نام مستعار شیخ عباس تهرانی در حوزه علمیه چیذر زندگی میگرده و از همانجا مبارزات خود علیه رژیم را ادامه میداده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۲    
به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایشگاه کارتون و کاریکاتور در نگارستان اشراق قم برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۷    
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا ، نمایشگاه به خاطر یک مشت دلار با مشارکت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۷    
اصفهان – سرهنگ اکبری گفت: علیرغم همه فتنه گری های دشمن علیه اسلام و نظام، جشن های چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۲    
حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه جشن تکلیف جشن بندگی خداوند است، گفت: جشن تکلیف بهترین فرصت آشنایی دانش آموزان نوتکلیف با فرائض دینی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۷    
رویداد فرهنگی رسانه ای مبینا ویژه طلاب خواهر استان قم برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۲    
سرداب امام جواد علیه السلام در ضلع شمالی حرم امامین جوادین علیهم السلام تکمیل و آماده میزبانی از زائران شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۲    
شب شعر بزرگ انقلاب سه شنبه 18 بهمن ماه 1401 از ساعت 18 الی 20 در آستان مقدس امامزاده صالح علیه السلام برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۷    
با تحقق نسخۀ الهی عدالت در بستر جامعه، ظرفیت تمدن سازی انقلاب اسلامی آشکار می شود و جامعه را در مسیر تمدن سازی قرار می دهد و می توان آن را به فعلیت رساند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۷    
مجموعه مصور سرو انقلاب از بیانات امام خمینی درباره پیروزی انقلاب اسلامی توسط رسانه khamenei.ir منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۲    
در دوره پهلوی به افسران و درجه داران ارتش اجازه داده نمی شد اقدامات عملیاتی و لجستیکی انجام دهند، چون هزاران مستشار نظامی از آمریکا به ایران آمده بودند و تمام امور اجرایی را در دست داشتند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۷    
یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که ریاض، قاهره و تل آویو به دنبال پروژه مشترک گازرسانی از سرزمین های اشغالی به خاک عربستان سعودی هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۴:۴۲    
رئیس کل دادگستری استان فارس از برگزاری دادگاه متهمان پرونده حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۷    
به مناسبت فرارسیدن چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب و اعیاد ماه رجب رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات دهها هزار نفر از متهمان و محکومان موافقت کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح واریز مبلغ خودرو پیش از قرعه کشی گفت: با شرط جدید خودروسازان ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۲    
خاندان پهلوی با چپاول و بلعیدن ثروت زمینداران و ملاکین و متلاشی کردن نیروهای اقتصادی اجتماعی، به درآمدهای غیرمالی خود افزودند و درآمدهای ریالی را نیز به حساب های خود در خارج از کشور منتقل می کردند
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۷    
دموکرات ها بهانه های جمهوریخواهان درباره اظهارات موسوم به یهودستیزی عمر را قبول ندارند و آن را تلافی اخراج دو نماینده جمهوریخواه از کمیته های مجلس در سال 2020 می خوانند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۷    
اسماعیلی گفت: هر هفته ده هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده می شود و پیش بینی شده تا 100هزار قطعه زمین نیز برای ساخت خانه ویلایی به مردم تحویل داده شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۷    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا، از بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی خبر داد. بارش ها در تهران از روز سه شنبه آغاز می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۷    
با توجه به مابه التفاوت نرخ 23هزارتومانی تسعیر در بودجه و نرخ نیما که 28هزار و 500 تومان است، حدود 140هزار میلیارد تومان منابع ریالی بیشتر از این محل به دولت خواهد رسید و یکی از پیشنهادات مهم در این ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۷    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی، گفت: هدف امام از قیام، تشکیل حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی و بیداری عدالت طلبان دنیا و در نهایت آماده شدن جهان برای ظهور است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران اجرایی در حال تلاش برای حل مسائل و مشکلات مردم زلزله زده خوی هستند که از کمیسیون عمران می خواهم بر این موضوع نظارت داشته باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۲    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با انتقاد از اساسنامه خانه ملی گفتگوی آزاد خواستار تطبیق این ایده با قانون اساسی و اسناد بالادستی شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۲    
حجت الاسلام ابوالحسنی گفت: مرحوم حضرت آیت الله صافی مرجعی بود که یک شخصیت استثنایی، جامع و تکرارناشدنی داشت و در یک کلام عصاره حوزه به شمار می رفت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۷    
حجت الاسلام تراشیون با اشاره به برخی از شاخصه های خانواده های موفق، خانواده را محل رشد و ارتقای انسان به سوی ذات اقدس الهی دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۰۷:۵۲    
مازندران - حجت الاسلام غلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی نام و یاد علی(ع) و فرهنگ غدیر زنده شده و همین موضوع موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان است.