جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۴۳Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 17 بهمن 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۶    
طلیعه فتح عنوان مجموعه ای است که به مرور برخی از وقایع دوران زندگی حضرت امام خمینی و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از ابتدای ورود ایشان به مبارزه علیه رژیم پهلوی تا سالروز وقوع انقلاب اسلامی می ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۳    
دو رویکرد بیرونی و درونی را برای تحلیل جریان امنیتی نظامی در سینمای رژیم پهلوی می توان در نظر گرفت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۳    
فرهنگسرای اندیشه نمایشگاه آثار هنری کانون یاران قلم را با حضور 3 بانوی نقاش و یک هنرمند میهمان برگزار می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۸    
کارگردان قلاده های طلا ، درمورد حواشی جشنواره و تحریم آن از سوی برخی از افراد توضیحاتی داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۸    
استاندار آذربایجان غربی گفت: هیئت دولت 30میلیون تومان کمک بلاعوض و 40میلیون تومان نیز تسهیلات قرض الحسنه برای هر واحد جهت تعمیرات اختصاص داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین معزی در بازدید از مناطق زلزله زده خوی گفت: امروز در جمع شما حضور پیدا کرده ام تا پیام محبت و سلام رهبر انقلاب را به مردم زلزله زده این منطقه برسانم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۸    
در یکی از اسناد ساواک، به ترفند آیت الله خامنه ای در دوران رژیم ستمشاهی برای حفظ جان سربازان انقلابی اشاره شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۸    
یک استاد دانشگاه و کارشناس صنعت خودرو بر این باور است که دستورالعمل جدید شورای رقابت به معنای سرشاخ شدن با کل نظام اقتصادی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۸    
بیانیه های موسوی و خاتمی بعد از پایان آشوب ها را می توان دو روی یک سکه برای خاموش نشدن آتش آشوب ها دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۳    
برنامه تلویزیونی خانه ما قرار است با رقابت خانواده های بوشهری، مهیای آنتن ماه مبارک رمضان شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۳    
مهدی رسولی مداح سرشناس کشورمان برای مداحی در مراسم جشن میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) و همچنین وفات حضرت زینب (س) راهی پاکستان شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۸    
جلد پنجم از ترجمه نهج البلاغه اثر حجت الاسلام رهبر با نام بر شانه های اقیانوس که جلد پایانی این مجموعه است، توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۸    
پورعرب گفت: با مشکلات فراوانی که کشورمان مثل جنگ تحمیلی هشت ساله، فشارهای اقتصادی پشت سر گذاشته است نباید به گونه ای عمل کنیم که دشمنان سوء استفاده کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۸    
بازیگر این روزهای پوست شیر به مناطق زلزله زده خوی رفت؛ در جشنواره فیلم فجر هم هنرمندان با این مردم آسیب دیده ابراز همدردی کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۳    
حجت الاسلام سید تاج الدین طاهری از روحانیون مبارز لرستانی است که همواره گامهای مؤثری در روشنگری و بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه برداشته است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۸    
پس از عفو گسترده محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب و متهمان حوادث اخیر، رئیس مرکز تحول قوه قضائیه از انجام اقدامات تحولی در عدلیه خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۸    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند اتحاد هستیم و این مسئله همیشه باید مدنظر باشد، گفت: وحدت جامعه زمینه توسعه در کشور است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۸    
همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پویش بزرگ مردمی جشن 44 از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۳    
مراسم معنوی اعتکاف پس از سه روز راز و نیاز معتکفان، با قرائت دعای ام داوود پایان یافت و معتکفان مصلی امام خمینی(ره) کرج را باحال و هوایی خاص ترک کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۸    
روایت موجود تنها بخشی از مجاهدت های طلاب و روحانیون جهادی حوزه علمیه آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده می باشد که منتشر می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۷    
دبیر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه از برگزاری مرحله کشوری این جشنواره از 19 الی 21 بهمن ماه خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۲    
مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا(س) فعالیت های فرهنگی این نهاد حوزوی در مراسم معنوی اعتکاف را تشریح کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۷    
حجت الاسلام حسینی با اشاره به موفقیت ایران اسلامی در عرصه های مختلف گفت: این موفقیت ها به برکت انقلاب حاصل شده و با بیان این دستاوردها باید در جامعه امیدآفرینی شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۷    
حجت الاسلام ولی پور گفت: از بین طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران حوزه علمیه لرستان مبلغ جهت فعالیت و تبلیغ در فضای مجازی جذب می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۷    
طائف از اجرای پویش لبخند احسان در استان خبر داد و گفت: این طرح تا پایان 22 بهمن ادامه دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۲    
اصفهان - مراسم معنوی اعتکاف امسال با استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان بویژه دهه هشتادی ها و نودی ها در مساجد کاشان برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۲    
حجت الاسلام عبداللهی به ظرفیت تبلیغی ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: مبلغان از این ظرفیت برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب استفاده کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۷:۵۲    
شاهدات میدانی ما در چند روز اخیر حاکی از ظرفیت بسیار بالای امامان محله و مساجد، برای مدیریت میدان و حل مشکلات مردم در بحران است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۷:۵۲    
از اثرات فعالیت های تبلیغی در جمع معتکفین می توان به استمرار روحیه اعتکاف و تقویت معارف اسلامی و رفع شبهات اشاره کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۳:۵۷    
گستره ی اطلاعات رهبر معظم انقلاب و اشراف ایشان بر مبانی فقهی، تاریخی و سیاسی مسأله ی فلسطین، هر محقق و شیفته ی علم را به پای سخن ایشان می کشاند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۳:۵۲    
به توصیه رهبر معظم انقلاب باید تاریخ معاصر را تبیین کرد تا مردم بدانند در روزگار فقر و عقب ماندگی، رسم شاه و تلخک، بدون هیچ نگرانی، سفرهای تفریحی خارجی و درآوردن شکلک برای مردم بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۷    
حضرت می خواهند به کسی که درخواست نصیحت کرده است و دسترسی هم ندارد، کم دسترسی دارد، یک چیز جامعی را می خواهند به او بگویند.حاصل آنچه که پیغمبر می فرمایند این است که برو سراغ عمل، عمل، عمل صالح.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود به عفو رهبری، برجام، کارشکنی اروپایی ها و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۷    
برقراری آرامش در کشور از روزهای پایانی آذر، رسانه های خارجی فارسی زبانی را که حدود سه ماه می شد بیشترین محتوای تولیدی خود را روی پوشش و تحریک ناآرامی ها در شهرهای مختلف کشور متمرکز کرده بودند ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۸:۵۲    
مراسم قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو در قالب طرح پیش فروش متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرسوده غیر تاکسی، به صورت همزمان روز سه شنبه مورخه 25 بهمن ماه برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۸:۲۲    
یک زندانی سابق پاکستانی در عربستان جزئیاتی تکان دهنده از شکنجه و آزار و اذیت زندانیان اتباع خارجی در زندان های آل سعود را فاش کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۲    
امام خمینی در شب پانزدهم بهمن ماه اعضای شورای انقلاب را فراخواندند و به رای زنی پرداختند. دراین جلسه که از ساعت 17 تا 23 شب در پشت درهای بسته ادامه یافت ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۷:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۷    
وکیل پایه 1 دادگستری از راه های قانونی انسداد کد ملی، رقابت نمایندگان در تصویب قوانین و ناکارآیی جلسات مشاوره پیش از طلاق می گوید.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۲    
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس از ابلاغ دستورات 10گانه فرمانده کل انتظامی به فرماندهان انتظامی سراسر کشور خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۲    
جامعه مدرسین به مناسبت ایام الله دهه فجر در بیانیه ای اعلام کرد: راهپیمایی 22 بهمن مصداق بارز جهاد کبیر و عمل صالح و سعی مشکور و مأجور در درگاه الهی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۷    
قائم مقام رئیس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در نامه ای به خبرگزاری رسا در پاسخ به سخنان آیت الله اراکی ذکر چند نکته را ضروری دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۷    
ماموران شاه آنقدر از فعالیت های انقلابی شهیده طلعت علی محمدی کینه به دل گرفته بودند که بعد از آنکه سرب داغ ژ-3 را در سرش خالی کردند ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: هیئت هایی جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش بینی شده تشکیل شود تا هرچه سریعتر محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۴:۱۷    
اصلاح طلبان نیز مانند خاتمی فهمیده بودند چیزی از او باقی نمانده که به درد خرج کردن و سرمایه جمع کردن بخورد، تنها یک چیز از خاتمی مانده بود ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۷    
نشست سوم از سلسله نشست های تخصصی تفسیر موضوعی شهید صدر چهارشنبه، 19 بهمن، ساعت 16 برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۷    
رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای وقوع حادثه زلزله در ترکیه و سوریه را به رؤسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و بر آمادگی ایران برای ارائه کمک های امدادی تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۲    
پهلوی دوم اولش اسمش محمدرضا بود و فامیلی اش پهلوی و عنوانش اعلیحضرت شاه ایران و تمام. ولی بعدها آن قدر لقب به اسمش چسباند که القابش را به قول ایرانی ها تریلی نمی کشید و صدا زدنش هم مکافات شده بود و ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۲    
حجت الاسلام رفیعی گفت: اغواء احساسات اجتماعی مردم به ویژه نسل جوان و بی تفاوتی ما نسبت به مسائل پیرامونی هدف دشمنان از فتنه اخیر بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۷    
اصفهان کارشناس مسائل دینی با اشاره به نقش بلا در رشد انسان گفت: اگر کسی برخی بلاها را نچشد به بعضی مقامات نمی رسد، یکی از این مقام ها شهادت است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۲    
سرلشکر موسوی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به دلیل ماهیت و تعقیب جدی آرمان ها و وفادار ماندن به شعارهای اصلی و اساسی در معرض دشمنی و خصومت قدرت های استکباری قرار دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۷    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی و تقویت آن از بارش برف و باران در 27 استان تا پنجشنبه خبر و نسبت به کولاک برف و آب گرفتگی معابر هشدار داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری هفتگی، ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان سوریه و ترکیه از آمادگی نهادهای امدادرسانی، درمانی و بهداشتی ایران برای کمک به آنها خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۲    
مراسم اختتامیه اولین دوره سراسری تربیت تدوینگران متون درسی حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۲    
هشتمین جایزه جهانی اربعین با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۷    
پشتوانه روایتگری خوب و موثر حضرت زینب(س) را می توان در شناخت و معرفت، نوع بینش و تفسیر حضرت زینب(س) از هستی جستجو کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۷    
اجرای برنامه های تفریحی به شیوه مصرف روزانه اردوگاه زلزله زده ها تبدیل شده است و علاوه بر این ها، روحانیون جوان درد دل های مردم را شنیده و آن را به مسئولین منتقل می کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۲    
درحالی که موسسه نظامی رژیم صهیونیستی سال جدید میلادی را با انواع چالش های داخلی و خارجی آغاز کرده، معضل سرقت از پایگاه های حساس ارتش اسرائیل همچنان با شدت ادامه دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۷    
نماینده مجلس خبرگان گفت: وجود رهبری آگاه، مقبول و مقتدر و نیز حضور مردم اطاعت پذیر و بصیر، نقش بسیار موثری در ماندگاری انقلاب اسلامی داشته و دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۲    
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار خدمت بی منت به انسان ها را سبب قرب الی الله، دفع بلا و فریاد رس قیامت دانست و گفت: برای خدمت به خلق الله هیچگاه خود را طلبکار ندانیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۰۷:۴۷    
تاج الدینی جشنواره فجر را ویترینی برای نشان دادن آزادی بیان و به رخ کشیدن بیان های مختلف دانست و جشنواره فیلم فجر پدر جسنواره های ایران برشمرد.