جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۴۲Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 22 بهمن 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی سپاه گفت: به مرحله ای از قدرت دفاعی و نظامی دست پیدا کردیم که نه آمریکایی ها و نه هیچ قدرت دیگری جرات کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی را ندارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۹    
آیین اختتامیه چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر روز شنبه 22 بهمن ماه در سالن همایش برج میلاد برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۹    
مجموعه موشن گرافی ایران عزیز با هدف معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی توسط شبکه رسانه ای صف منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۳    
طی نشستی مطالبات مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین با حضور جمعی از فعالین و مبلغین عرصه بین الملل در موسسه بین المللی حضرت زینب(س) مورد بحث قرار گرفت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۳    
سردار وحیدی در جریان سفر به قم به همراه هیأتی متشکل از معاونان خود و استاندار قم، از طرح توسعه حرم حضرت موسی مبرقع علیه السلام بازدید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۰۸:۰۸    
همه نیامدند! همه بودند! 44 سال است که هستند و خواهند بود چرا که اراده خدا چنین بوده و یدالله فوق ایدیهم بارها در مصاف دشمن این را ثابت کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دروغ پردازی و سیاه نمایی علیه حکومت دینی و مردمی ایران به قصد شکست ملت و انقلاب ما، همواره سکه رایج آمریکا و متحدانش است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۱:۱۸    
کورش زارعی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن قم اظهار داشت: حضور مردم در شرایط حساسی که کشور سپری می کند بسیار باشکوه است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۱:۱۳    
جلد پنجم از کتاب بر شانه های اقیانوس شرحی ادیبانه و روان نهج البلاغه ترجمه و شرح حکمت های نهج البلاغه است که از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۹:۵۳    
نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران اسلامی و نیروهای مسلح به برکت انقلاب و آرمان "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" امروز در اوج اقتدار است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۹:۴۸    
تاریخ فراموش نمی کند که ملت ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همچون روزهای اول به خیابان آمدند و بار دیگر با آرمان های انقلاب بیعت کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۳    
تاریخ هر کشوری بیانگر هویت یک ملت است و زمانی می توان یک ملت عزتمند را سرخورده و افکار آنان را از حقیقت منحرف کرد و بر ایشان سلطه یافت که گذشته خود را از یاد ببرند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۳    
بقای و استمرار درخشان این نظام، خود شاهدی گویا بر توانمندی نظام نوپای اسلامی بر مقابله با تهدیدها و چالش ها و تبدیل آنها به فرصت است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۳    
مرحوم شهید نواب صفوی به گفته رهبر معظم انقلاب تاثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت انقلابی و سیاسی ایشان داشت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۳    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از حضور غرور آفرین مردم در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را عامل خنثی سازی نقشه های دشمنان ارزیابی کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۸    
مستند 6410 روز اسارت به کارگردانی زهره نجف زاده، دانش آموخته جامعه الزهرا و دانشکده دین و رسانه در جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین مستند شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۸    
مدیر حوزه های علمیه در پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1401 تقدیر و تشکر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۲    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار تقویت سامانه بارشی در کشور و بارش های سنگین در برخی استان ها از آغاز بارش برف و باران در تهران طی فردا یکشنبه خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۲    
علما و روحانیون در مصاحبه با خبرنگاران رسا در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن از حضور دشمن شکن ملت ایران تجلیل کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۲    
اصفهان با حضور انبوه و کم سابقه مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن، میدان امام خمینی از نخستین ساعات آغاز راهپیمایی مملو از جمعیت مردم همیشه در صحنه شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۵۷    
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن ساری گفت: اقتدار منطقه ای ایران و ماهیت استکبار ستیزی معجزه آفریده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۴۷    
حجت الاسلام لطفی نیاسر گفت: دشمنان انقلاب با جنگ ترکیبی در پی سست کردن اراده های مردم بودند که مردم نیز با مقاومت ترکیبی به مصاف دشمنان رفتند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۷    
کتاب اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی نوشته مرتضی سرهنگی را می خوانیم. این کتاب، نخستین بار در سال 1363 توسط انتشارات سروش منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۲    
فرمانده تیپ 83 امام صادق (ع) گفت: ملت ایران اسلامی ملتی نیست که با تهدیدها، تطمیع ها و حتی با تحریم های ظالمانه میدان را خالی کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۷    
در دوره پهلوی، اعیادی در تقویم ثبت شده بودند که نامشان هم به گوش خیلی ها نخورده است. ولی این اعیاد را به صورت رسمی جشن می گرفتند و چراغانی می کردند و یکی هم روز جشن و شادی بود به مناسبت تولد فرح ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۴:۵۲    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور چشمگیر ملت در راهپیمایی 22بهمن گفت: این حضور مسئولیت مسئولان نظام در رفع مشکلات را سنگین تر می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۴:۴۷    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود شگفتی دیگری خلق کرده و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود ساخت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۴:۴۷    
اصفهان – سردار چهارباغی گفت: ملت ایران با حضور در جشن های بیست و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و راه پیمایی 22 بهمن حماسه دیگری آفرید و مشت محکم دیگری بردهان دشمن زدند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۴:۴۲    
مصری گفت: اقتدار ایران در همه عرصه ها امروز زمینه عصبانیت استکبار جهانی شده است ولی با این وجود هرگز جرأت تعدی به این کشور را ندارند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۴:۳۷    
زلزله ترکیه به هفتمین بلای طبیعی مرگبار در قرن اخیر تبدیل شده و صد ها هزار نفر را بی خانمان کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۴:۳۷    
وزیر کشور گفت: انقلاب با وجود همه تحریم ها در طول این چهل و چهار سال با مقاومت و مجاهدت جوانان و مردمانش استوار ایستاده و مسیر پیشرفت را طی می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۴:۲۷    
قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن امسال قرائت شد که در این بیانیه از اصحاب قلم و سخن خواسته شد با راهبرد جهاد تبیین توطئه های شوم دشمن را نقش برآب کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۴:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: 22 بهمن هرسال قدرت نمایی ملت ایران در مقابل ظالمین و دشمنان نظام است و امروز تحقق آنرا در خیابان های ایران می بینیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۴:۱۲    
آیت الله آملی لاریجانی نظام با اشاره به شکست فتنه گری و تفرقه افکنی دشمنان انقلاب گفت: این حضور حماسی، سیلی محکمی بر کسانی است که علیه نظام فتنه و فتنه گری کرده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دین و وظیفه ما مسوولین این است که با تصمیمات درست و کارآمدی به مردم خدمت کنیم؛ امروز کارآمدی حق الناس است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۲    
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب حقیقتا به معنای جدی کلمه، تماشایی و ستودنی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اتحاد ملت ایران سبب وحشت دشمنان است، گفت: ملت ایران در برابر دشمن ید واحده هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۲    
سردار نقدی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز گفت: در سایه این حضور مردم باری دیگر به گوش جهانیان رساندند که پای انقلاب و آرمان های انقلاب ایستاده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز یک 22 بهمن دیگر در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است، گفت: 22 بهمن روز پایان سلطه سلطه گران بر ایران است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۷    
کرمانشاه ماموستا ثنایی گفت: ملت ایران می دانند که حفظ نظام و انقلاب از اولویت هاست و مشکلات اقتصادی در کشور با همت دولت انقلابی برطرف خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۲    
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: مردم ایران اسلامی با حضور خود نشان دادند که ترفندهای دشمنان برای ناامیدی و القای ناکارآمدی نظام اسلامی نقش برآب شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۴۲    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: جوانان ما دیرهنگام ازدواج می کنند و تن به مسئولیت در سن بهنگام نمی دهند و آمار های وحشتناکی از تجرد قطعی در کشور داریم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۳۷    
سردار نقدی با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف پس از پیروزی انقلاب، گفت: این پیشرفت ها مرهون ایثار و شهادت مردم، روستائیان و عشایر است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۳۲    
رئیس مجمع نمایندگان طلاب حضور مردم در راهپیمایی را موجب عصبانیت دشمن تلقی کرد و گفت: از شکوه راهپیمایی امروز مردم، منافقان و دشمنان دق خواهند کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۳۲    
امام جمعه قم گفت: مردم انقلابی و با بصیرت ایران، امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن ماه خوش درخشیده و با حضور با شکوه خود نقشه دشمنان را نقش برآب کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۱۲    
فلاحی نیا، با اشاره به خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی امروز از سوی مردم در سراسر کشور، گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب هراس و خشم بین دشمن می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۷    
رئیس مجلس خبرگان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: همیشه بدهکار مردم هستیم چراکه مردم حق انقلاب، اسلام و امام خمینی را ادا کرده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۳۲    
الهی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه امنیت کشور است، گفت: این امنیت را نیز خود مردم با پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی تضمین می کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۳۲    
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: امروز این حماسه و اجتماع پرشور راهپیمایی 22 بهمن برای نشان دادن وحدت و اتحاد همه مردم مسلمان برای حفظ انقلاب است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۷    
راهپیمایی 22 بهمن، همزمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار و مردم با حضور با شکوه خویش در این مراسم خط بطلانی بر یاوه گویی های بدخواهان نظام جمهوری اسلامی کشیدند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۶    
راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن 1401 در 1400 شهر و 38 هزار روستای کشور با حضور مردم همیشه در صحنه برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۰:۵۱    
مازندران - مردم ولایت مدار و با بصیرت مازندران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر برگ زرینی را در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۰:۳۱    
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار دنیا را دکان و تجارتخانه آخرت دانست و گفت: قیامت و برزخ هیچ خبری به غیراز بازتاب عمل انسان نیست و دنیا دارالعمل و آخرت دارالحساب است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۰:۳۱    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تلاش برای استقلال اقتصادی و ایجاد شغل در جامعه را یک کار نبوی دانست و بر بومی سازی چرخه تولید تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۶    
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب و شهیدان پیمان خواهیم بست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۱    
مرکز خدمات حوزه های علمیه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۱    
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به مناسبت 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.