یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 مهر 1401 خبر گزاری رسا 2 مهر 1401 خبر گزاری رسا 3 مهر 1401 خبر گزاری رسا 4 مهر 1401 خبر گزاری رسا 5 مهر 1401 خبر گزاری رسا 6 مهر 1401 خبر گزاری رسا 7 مهر 1401 خبر گزاری رسا 8 مهر 1401 خبر گزاری رسا 9 مهر 1401 خبر گزاری رسا 10 مهر 1401 خبر گزاری رسا 11 مهر 1401 خبر گزاری رسا 12 مهر 1401 خبر گزاری رسا 13 مهر 1401 خبر گزاری رسا 14 مهر 1401 خبر گزاری رسا 15 مهر 1401 خبر گزاری رسا 16 مهر 1401 خبر گزاری رسا 17 مهر 1401 خبر گزاری رسا 18 مهر 1401 خبر گزاری رسا 19 مهر 1401 خبر گزاری رسا 20 مهر 1401 خبر گزاری رسا 21 مهر 1401 خبر گزاری رسا 22 مهر 1401 خبر گزاری رسا 23 مهر 1401 خبر گزاری رسا 24 مهر 1401 خبر گزاری رسا 25 مهر 1401 خبر گزاری رسا 26 مهر 1401 خبر گزاری رسا 27 مهر 1401 خبر گزاری رسا 28 مهر 1401 خبر گزاری رسا 29 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۸    
صَبورانه حکایت جذاب یکی از فرزندان وطن است، معرفی بانوی جانباز انسیه تاج زاده قمی که به قلم نویسنده حوزه ایثار و شهادت، ریحانه غلامیان گردآوری شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۰۰:۰۳    
وزیر علوم تحقیقات و فناوری از طراحی شاخص های نظارت مداوم بر عملکرد دانشگاه ها هم خبر داد و تاکید کرد که این شاخص ها به دانشگاه ها ارسال شده و از این پس روسای دانشگاه ها بر اساس این شاخص ها رصد و ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۳:۴۸    
خودکشی در هر قشری عمل زشت و ناپسندی است، اما شاید در ذهن تان بتوانید برای خودکشی افرادی که در طبقات پایین تر جامعه هستند، دلیلی بیاورید و خودتان را مجاب کنید ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۳:۲۳    
فارسی صحبت می کنند و ادعای ایرانی بودن دارند اما تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا مردم ایران شاد نباشند، حتی در ورزش؛ البته سابقه عداوت این عده بسیار طولانی تر از چند هفته اخیر است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۲:۵۸    
مدیران روزنامه شرق بهتر است به این سؤال پاسخ دهند که چرا شبه رسانه هایی ازجمله بی بی سی فارسی و اینترنشنال و صدای آمریکا برای آزادی خبرنگاران این روزنامه، این چنین بی طاقت و دلواپس شده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۸    
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها وزارت بهداشت بر ضرورت ایجاد مراکز سطح دو درمان ناباروری در تمام دانشگاه های علوم پزشکی تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۸    
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پاسدار رضا خانی چگنی از تیپ 57 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرستان به شهادت رسید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۳    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس از تصویب طرح ساماندهی مهاجران در این کمسیون خبر داد و گفت: طرح در نوبت بررسی درجلسه علنی قرار دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش عنوان کرده که لیست اسامی معلمان مهرآفرین به خزانه دولت ارسال شده و منتظر است که خزانه و سازمان برنامه و بودجه پرداختی ها را برای معلمان ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۸    
تحلیل های مختلفی درباره علت این سانسور خبری درباره وضعیت جسمانی و مرگ احتمالی سلمان رشدی مطرح شده است اما چیزی که مشخص به نظر می رسد اهمیت این پرونده برای جریان رسانه ای در غرب است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۳    
یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، هفته جاری شاهد امضای توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خواهیم بود، چون اسرائیل آمادگی خود را برای امضای آن اعلام کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۸    
این تحول مهم در عرصه سیاسی یکی از متحدان دیرینه ایالات متحده در آمریکای لاتین سبب شده آنچه موج چپ های ضدآمریکایی در آمریکای لاتین نامیده می شود، ملموس تر از قبل احساس شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۸    
در چهارمین جلسه دادگاه میلاد حاتمی عنوان شد؛ میلاد حاتمی دختران را اغفال می کرد و به بهانه دادن پول و خانه و ماشین از آنها می خواست به ترکیه بیایند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۸    
رضا پهلوی روز گذشته در نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره کودتای 28 مرداد، ضمن سکوت درباره این واقعه، از دخالت خارجی در اتفاقات اخیر حمایت کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۸    
هانیه رستمیان نخستین سهمیه کاروان ایران و رشته تیراندازی در المپیک پاریس را به دست آورد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۳    
سخنگوی صنعت آب کشور اعلام کرد، مصرف آب شرب تهران با زمان اوج تابستان برابری می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۲    
بلومبرگ در گزارشی هشدار داد که تورم سالانه انگلیس ممکن است تا آغاز سال آینده میتلادی به 15 درصد برسد چرا که افزایش شدید قیمت انرژی ادامه خواهد داشت و این امر باعث جهش هزینه های زندگی در این کشور می ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۲    
عصر امروز تجمعی با عنوان گردهمایی معترضان به جمهوری اسلامی در برلین آلمان برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۷    
دوازدهمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج 5 شهید حسینیانِ مسجد فاطمیه(س) قم با عنوان شب های پرستاره برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۳    
حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه دعا سرشار از بالاترین درس های عرفان اسلامی است، گفت: عشق به این ارزش ها و درس های عرفانی چراغ راه برای گذر از راه های پر پیچ و خم است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۳    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کاملا معلوم است که یک ائتلاف جهانی از آل سعود، آمریکا و رژیم صهیونسیتی تا تجزیه طلبان داخلی برای اغتشاشات اخیر کنار هم قرار گرفته بودند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۷    
رؤسای قوا تصریح کردند: وظیفه همه دستگاه ها و نهادها همکاری و تعامل در جهت اجرای سیاست ها و برنامه های دولت و ناکام گذاشتن دشمنان در رسیدن به اهدافشان است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۲    
اعلام شده بود که 27 خودرو پورشه به دلیل مغایرت در اطلاعات سیلندر از مزایده قبلی اموال تملیکی حذف شده اند اما مقایسه اطلاعات قیمتی نشان می دهد که تفاوتی در قیمت پایه این خودروها در مزایده دوم اعمال ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۲    
صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های دانش بنیانی که نخبگان برگزیده طرح شهید تهرانی مقدم بنیاد ملی نخبگان را جذب کنند، تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیون تومانی اعطا می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۲    
مخالفت برخی اعضای اتحادیه اروپا از جمله آلمان، هلند و مجارستان با طرح تعیین سقف قیمت برای گاز روسیه باعث شد این اتحادیه باز هم در رسیدن به توافق در مورد این طرح ناکام بماند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۲    
کارگردان مستند "به من اشاره کن" می گوید که با ساخت این فیلم می خواسته زندگی عادی ناشنوایان را به نمایش بگذارد و بگوید هیچ فرقی بین آنها با بقیه وجود ندارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۲    
فرمانده انتظامی خاش از انهدام باند فروش سلاح غیرمجاز در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبرداد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۷    
نتانیاهو اساساً یکی از دلایل بی ثباتی و بحران تشکیل کابینه در سرزمین های اشغالی است. اگرچه لیکود به رهبری نتانیاهو در 3 انتخابات از 4 انتخابات برگزارشده موفق به کسب جایگاه اول شد ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در زمان حاضر نرخ بازگشت ارز حاصل از صادرات در کشور به 85درصد رسیده و آمار بسیار خوبی است اما انتظار بر این است که این نرخ به زودی زود به 100درصد برسد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۷    
وزیر امور خارجه ترکیه ضمن حمایت از تصمیم عربستان و اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت، از آمریکا به خاطر تهدید عربستان انتقاد و راه حل مشکل قیمت نفت را برداشتن تحریم های ایران و ونزوئلا عنوان کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۷    
وزیر اقتصاد با تعریف یک وظیفه جدید برای مدیران استانی وزارت امور اقتصاد و دارایی، خطاب به آنها تأکید کرد: عملکرد بانک های استان از لحاظ رعایت تکالیف را ماهانه و به صورت متناوب اعلام کنید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۷    
رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان با اشاره به لزوم حل سریع پرونده های سیاسی این کشور تأکید کرد که سفارتخانه ها نمی توانند رئیس جمهور موردنظر خود را به لبنان تحمیل کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۷    
معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: پرونده ای حقوقی در دادگستری تهران برای تعیین خسارات تشکیل و رأی لازم علیه آمریکا به دلیل داشتن نقش مستقیم در اغتشاش های اخیر صادر می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
دبیر سیاسی خبرگزاری تسنیم گفت: اقدامی که کشور کانادا علیه رسانه های ایرانی انجام داد یک اقدام تروریستی در حوزه رسانه بود ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
بررسیهای آماری نشان می دهد فدراسیون روسیه با احتساب سرمایه گذاری در دست انجام در حوزه نفت و گاز اولین کشور خارجی سرمایه گذار در ایران در شش ماهه نخست سال جاری بوده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
ساعت کاری مدارس شهر تهران همانند مهرماه است؛ بر این اساس ساعت کار مدارس ابتدایی از ساعت 8.30 صبح آغاز می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
سومین روز از جشنواره فیلم کوتاه تهران شاهد قدرت فیلم های متنوع و در ژانرهای گوناگون بود. اسامی فیلم های برتر نشان می دهد که مردم و علاقه مندان سینما کارهایی که تنوع ژانری داشته باشند را می پسندند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
رئیس فدراسیون فوتبال به شایعات حذف تیم ملی از جام جهانی قطر واکنش نشان داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
نماینده روسیه در مذاکرات امنیت و کنترل تسلیحات در وین گفت: تعداد مزدوران خارجی جدید شرکت کننده در درگیری نظامی در اوکراین در ماه های اخیر به طور پیوسته در حال افزایش است و اتباع انگلیسی، لهستانی ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر تناقض در کلام و رفتار مقامات آمریکایی از شتاب واشنگتن برای توافق با ایران خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۱    
حجت الاسلام ابوطالبی گفت: حجت الاسلام والمسلمین شریفی از نظر ابعاد مختلف علمی و توجه به مسائل اجتماعی و عینی جامعه سرآمد بوده و شایسته این جایگاه است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۶    
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای خبر منتسب به وزیر کشور در حمایت از یک شرکت خاص تولید کننده وسایل نقلیه عمومی را تکذیب کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۶    
اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت برای ایام معصومیه به تولید کلیپ هایی به زبان های عربی، اردو و انگلیسی برای پخش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۱    
ظریفیان گفت: انگیره بخشی به نخبگان کشور که سرمایه های طلایی جامعه هستند، نیازمند تکریم و گرامیداشت آنان است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۱    
کاظمی گفت: امروزه کشور ما در مرجعیت رسانه ای و مدیریت افکار عمومی دچار ضعف شدید است و برعکس رسانه های دشمنان، سوژه سازی های متداولی از سوی رسانه های داخلی انجام نمی شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
خانم امروز ایرانی را باید جامع دید تا درک درستی از دینداری پیدا کنیم و ظاهرگرایانه با تقلیل پوشش حکم به کاهش دینداری ندهیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای می فرماید: مرحوم حاج آقا مصطفی از لحاظ سادگی، وضع زندگی به معنای واقعی کلمه زاهد بود ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۶    
اطلاع نگاشت | روباه خبیث دُم بریده
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر هوشیاری دانش آموزان در برابر توطئه های دشمن، گقت: همه تمرکز آمریکا و اسرائیل برای مخدوش کردن ذهن نسل جوان ایران است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۱    
لباف گفت: سقط جنین هایی که انجام می گیرد عوارض جسمی و روح و روانی بسیاری را برای مادران باردار دارد که ما عوارض آن را به دو قسم عوارض زودرس و عوارض دیررس تقسیم کرده ایم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۱    
شماره 35 فصلنامه علمی پژوهش های انقلاب اسلامی با 11 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶    
کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: برخی سلبریتی ها در اغتشاشات با کلام و موضع گیری خود آتش فتنه را شعله ور کردند که این را باید دشمنی با اصل نظام و اسلام دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
شماره 51 فصلنامه علمی زن در فرهنگ و هنر با 7 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
نمایندگان آیت الله اعرافی به عیادت حجت الاسلام محمد قاروبی تبریزی رفتند و ضمن ابلاغ سلام مدیر حوزه های علمیه از وی عیادت کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
غریب آبادی گفت: باید پرونده ای حقوقی در دادگستری تهران برای تعیین خسارات تشکیل و رای لازم علیه آمریکا به دلیل داشتن نقش مستقیم در اغتشاش های اخیر صادر شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
شماره 26 دوفصلنامه علمی پژوهش های علم و دین با 2 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۶    
طی چند سال اخیر شاهد پیشرفت در طراحی و ساخت بازی های رایانه ای بوده ایم و در این مدت بازی های بسیاری در سبک های مختلف و برای انواع پلتفرم ها توسعه یافته و منتشر شده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۱    
پژوهشگر حوزه گفت: جریان غیرانقلابی به دنبال اثبات دیدگاه و تفکرات خود هستند و برای این هدف از هر موضوعی که دلالت بر دیدگاه آنها دارد، استفاده می کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۶    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: در حوادث اخیر دو پلتفرم اینستاگرام و واتس اپ، با دشمن در خارج از کشور و با منافقین و رژیم صهیونیستی هماهنگی داشتند و این اثبات شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
برنامه حرم شناسی به همت واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت به صورت ویژه برای اردوها و کاروان های زیارتی بویژه دانش آموزان دنبال می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۶    
سلبریتی ها به دلیل شهرتی که در میان مردم پیدا کرده اند، می توانند به راحتی خطوط سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و حتی اقتصادی را جهت دهی کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۶    
شهیدان، عارف ترین عُرفای روزگار خویش بودند که فهمیدند و فهماندند مرگ صمیمی تر از زندگی است، البته به شرط آن که راه و هدف، کسب رضای حضرت خالق باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۶    
خادمین بانوی کرامت مهمان مجتمع آموزشی فرهنگی دکتر حسابی قم شدند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵    
نماینده خبرگان گفت: هر کسی که در مسیر حفظ نظام قدم بردارد جهاد کرده است و حفظ آثار شهدای دفاع مقدس و احیای نام آنان نیز جهاد فی سبیل الله است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵    
شیخ غازی حنینه در جمع دانش آموزان مجتمع دکتر حسابی گفت: امروز در حضور شما اعتراف می کنم که ما دوستدار اهل بیت هستیم و دوستانشان را دوست می داریم و با دشمنانشان، دشمنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
حجت الاسلام حکیمیان گفت: خدمت رسانی به جامعه علمی در مرکز مشاوره خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و کاربردی سازی علوم انسانی در این مرکز ازجمله رویکردهای این پژوهشگاه است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۵    
رئیسی با اشاره به اینکه علی رغم تحریم ها و تهدیدها شاهد رشد صادرات در کشور هستیم گفت: دشمن نمی خواهد ما رشد کنیم و به همین دلیل آشوب و بلوا ایجاد می کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۰    
حجم گسترده خسارات جانی، مالی و روحی وارده در این ایام تحت تاثیر این اخبار خلاف واقع، نقش پیام رسان های دشمنان را در بحران آفرینی های اجتماعی به خوبی آشکار می سازد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
با همکاری دبیران و مبلغ طرح امین، دانش آموزان متوسطه دخترانه مدرسه بقیه الله(عج) قم میزبان پیکر پاک شهید گمنام شدند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
کنعانی ادعا های بی اساس درباره انتقال پهپاد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد کرد و گفت: در دفاع از منافع ملت ایران اندکی تردید به خود راه نخواهیم داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰    
بیست و پنجمین دوفصلنامه پژوهش های ترجمه در زبان و ادبیات عربی با 12 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۵    
پنجاه و پنجمین فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی با 12 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۰    
چهل و دومین فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های سیاسی جهان اسلام با 7 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۰    
کتاب رفتار با حیوانات بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) اثر حجج اسلام والمسلمین عیسی زاده در 71 صفحه روانه بازار نشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: امروزه این امر که هیچ کس حق ندارد در مراکز عمومی آنچنان که دلش می خواهد لباس بپوشد، امری قابل قبول و مورد پذیرش افراد جوامع جهانی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۰    
معاونت سطوح عالی حوزه علمیه قم از تمدید انتخاب واحد سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
ایران با صدور خدمات فنی و مهندسی در صنعت پالایش نفت خام و میعانات گازی، پروژه های پالایشی نیازمند تکمیل، به سازی ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۵    
نمایش فصل شیدایی در قم، پس از 18 شب اجرا و استقبال 135 هزار نفری مردم به کار خود پایان داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۵    
استاد حوزه و دانشگاه فصل شیدایی را نمونه ای از حکمرانی فرهنگی دانست و از عدم توجه متولیان فرهنگی به تولید این دست آثار حکیمانه انتقاد کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۰    
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: انسان با ایمان و با تقوای فریب دنیا، مال و ثروت، مقام، شهوت، شهرت، شبهات و دروغ های فضای مجازی را نمی خورد،
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۷:۳۵    
نشست تخصصی بررسی نقش امامین انقلاب اسلامی در هدایت و راهبری دفاع مقدس به همت دانشگاه جامع امام حسین برگزار می شود.