یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 14 مهر 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 مهر 1401 خبر گزاری رسا 2 مهر 1401 خبر گزاری رسا 3 مهر 1401 خبر گزاری رسا 4 مهر 1401 خبر گزاری رسا 5 مهر 1401 خبر گزاری رسا 6 مهر 1401 خبر گزاری رسا 7 مهر 1401 خبر گزاری رسا 8 مهر 1401 خبر گزاری رسا 9 مهر 1401 خبر گزاری رسا 10 مهر 1401 خبر گزاری رسا 11 مهر 1401 خبر گزاری رسا 12 مهر 1401 خبر گزاری رسا 13 مهر 1401 خبر گزاری رسا 14 مهر 1401 خبر گزاری رسا 15 مهر 1401 خبر گزاری رسا 16 مهر 1401 خبر گزاری رسا 17 مهر 1401 خبر گزاری رسا 18 مهر 1401 خبر گزاری رسا 19 مهر 1401 خبر گزاری رسا 20 مهر 1401 خبر گزاری رسا 21 مهر 1401 خبر گزاری رسا 22 مهر 1401 خبر گزاری رسا 23 مهر 1401 خبر گزاری رسا 24 مهر 1401 خبر گزاری رسا 25 مهر 1401 خبر گزاری رسا 26 مهر 1401 خبر گزاری رسا 27 مهر 1401 خبر گزاری رسا 28 مهر 1401 خبر گزاری رسا 29 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۱    
بابایی کارنامی با محکوم کردن اغتشاشات در کشور، گفت: خروش و اقدام انقلابی ملت با عظمت ایران در برابر فتنه گران بساط فتنه و اغتشاش را در کشور برچید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۱    
اولین نشست توجیهی طرح شهید بیاضی زاده، عرصه استعدادهای فقهی به همّت دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۶    
وزیر کشور با دستور رئیس جمهور برای بررسی حوادث اخیر استان سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۶    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه درباره اغتشاشات و هتک حرمت به مقدسات و همچنین حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب بیانیه ای صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۱    
مازندران - سردار مسلمی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی گفت: تولید محتوا در فضای مجازی باید براساس سنین مختلف آماده شود تا تاثیرگذاری بیشتری را شاهد باشیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۲:۰۶    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: باید صف کسانی که به گرانی ها و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند از صف افراد شرور که در پی آشوب و ناامنی هستند، جدا شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۶    
حجت الاسلام والمسلمین مدنی گفت: باید یک تحلیل درستی از همه جوانب اجتماعی حجاب صورت گیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۶:۵۱    
حجت الاسلام اصغری گفت: پاسخگویی به سؤالات و شبهات به دو زبان ترکی و عربی در بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۶    
سفر دو روزه آیت الله اعرافی به استان هرمزگان دیروز چهارشنبه آغاز شد و برنامه های مفصلی با حضور آیت وی طی این دو روز برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۶    
معنویت دینی دربردارنده معرفت، نیت الهی، و رفتار مطابق با شریعت الهی است؛ در حالی که معنویت مدرن در غیاب خدا و تقلیل تفکر، بر عشق انسان به خود و عالم استوار می باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۱    
سلسله دروس دانش تبلیغ دین با ارائه استاد حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در مدرسه امام کاظم برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۶    
پدر عمو عبدوک سرش را بالا می آورد و می گوید اگر اسیر بود، مثل بقیه اسرا نامه می نوشت و اسمش در لیست بود؛ کاش لااقل قبری داشت که آن جا می رفتیم و آرام می شدیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: باید برای معرفی و پاسداشت شهدا تلاش کنیم و نسل امروز را با اهداف و آرمان های آنها آشنا سازیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۱    
اصفهان حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اهمیت اخلاق در حوزه علمیه گفت: سهم اخلاق مداری و اخلاق منشی در حوزه علمیه بسیار موثر و کار ساز است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به تأسی از حضرت علی(ع)مظلومانه ولی مقتدرانه در صحنه حضور دارند، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و ارزش های اسلامی هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۶    
کرمانشاه آیت الله علما گفت: این همه دشمنی علیه نظام ما نشان از اقتدار و صلابت این کشور است، اگر ایران مملکتی ضعیف بود این همه دشمنان نسبت به آن حساس نبودند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۶    
خادمان سلطه روایتی است از روزنامه ها و روزنامه نگاران وابسته در دوران پهلوی که قلم و کاغذ خود را به رژیم سرکوبگر پهلوی و اربابانش فروختند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۶    
معاون تهذیب حوزه گفت: رسالت اصلی شورای تهذیب به عنوان بازوی فکری مدیر و معاون تهذیب مدرسه، ارتقای سطح بینش و نگرش تربیتی و مدیریت فرایند تهذیب و تربیت در مدارس است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف گفت: اجرای نیت واقفان، احیای موقوفات و بهره برداری صحیح از وقف در اولویت قرار دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۱    
رئیسی با بیان اینکه سازوکارهای داخل دانشگاه برای تأمین نظم و امنیت دانشگاه کفایت می کند، گفت: ضدانقلاب و منافقین تلاش کردند از ظرف دانشگاه شریف اهداف خود را پیگیری کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۱    
استاد حوزه علمیه گفت: دستگاه قضایی باید سران این فتنه و حوزویان و سلبریتی هایی را که اعلامیه دادند و در آتش فتنه دمیدند، پیگیری و تعقیب قضایی کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۱    
مدیرکل اوقاف استان قم گفت: نیازهای روز جامعه باید مورد توجه قرار بگیرند که معیشت نیازمندان و پشتیبانی از جبهه علم و فناوری دارای اولویت هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۶    
همایش یاوران وقف با حضور واقفان و دست اندر کاران نهاد وقف در قم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اینکه حجاب در سطح اجتماعی از نظر فقهی چه حکمی دارد یک بحث است و اینکه بتوانیم آن را اجرا کنیم یا نکنیم یک بحث دیگر است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۱    
حجت الاسلام مجتهدزاده بر ضرورت وضع قانون برای هنرمندان تأکید کرد و گفت: موضع گیری های سلبریتی ها سبب ایجاد خسارتهای مادی و معنوی شده و آنها در قبال این مسأله مسؤول هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۶    
صد و پنجاهمین فصلنامه علمی پژوهشی تعلیم و تربیت با 9 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین ربانی در گفت وگوی تلفنی با سردار اشتری از خدمات ارزشمند فرماندهی انتظامی تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم گفت: رسانه های دشمن در تولید رویداد ها و روایت ها برنامه و تجربه کافی دارند؛ اما رسانه های ما در این زمینه کار نکرده و ناتوانند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۷    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: امروزه مقصران اصلی مسئله فرهنگی حجاب و عفاف، متولیان امر فرهنگی در کشور هستند و در دولت های گذشته کوتاهی های بسیاری شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۲    
کتاب نور نیایش پژوهشی در زندگی و سیره امام سجاد (ع) که توسط حجت الاسلام ابوالفضل هادی منش چاپ و روانه بازار کتاب شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۷    
سی و نهمین فصلنامه علمی پژوهشی خانواده و پژوهشی با 8 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۷    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم تربیت نیروی ولایی تاکید کرد و گفت: موسسه امام خمینی نماد تحول در حوزه های علمیه و نماد تربیت نیروهای مومن و انقلابی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۲    
حضرت آیت الله نوری همدانی برخورد با اخلالگران امنیت را ضروری دانست و گفت: در جریانات اخیر دشمنان با کمک رسانه های معاند سعی در ضربه زدن به نظام را داشتند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۷    
آیت الله خاتمی گفت: اردوگاه فتنه سال 88 با همه اعضایش تشکیل شد و آمریکا با اغتشاشگران همراه شد و سران اسرائیل اعلام کردند اغتشاشگران پیاده نظام آنان هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۷    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که هیچ ضرب و جرح و برخورد فیزیکی با خانم مهسا امینی صورت نگرفته است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۲    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با روایتی تحلیلی و منظومه ای، هجمه دشمن را تشریح کرده و امید، آرامش، بصیرت و آگاهی را ارتقا بخشیدند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۷    
آیت الله خاتمی با اشاره به این که این فتنه دشمنان نیز با درایت رهبری و بصیرت ملت ایران خنثی شد، گفت: در مسیر حمایت از نظام اسلامی با کسی تعارف نداریم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۷    
بیش از 600 نفر از اساتید و فضلای حوزه علمیه در بیانیه ای تصریح کردند: حوزه علمیه و بدنه طلاب و اساتید آن، بر عهد خویش با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، استوار مانده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی عامل توطئه دشمنان است، با جوانان فریب خورده با آرامی و با دشمنان و عوامل فتنه برخوردی قاطع باید صورت بگیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۲    
اصفهان حجت الاسلام احمدیان گفت: فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی باید به صورتی باشد که در جامعه میدان داری کند و به جای واکنشگر، کنشگر فرهنگی باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۸    
موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با همکاری کنگره بین المللی میرزای نائینی(ره) کرسی علمی ترویجی بررسی و نقد کتاب در آستانه تجدد را برگزار می کند.