شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 16 مهر 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 مهر 1401 خبر گزاری رسا 2 مهر 1401 خبر گزاری رسا 3 مهر 1401 خبر گزاری رسا 4 مهر 1401 خبر گزاری رسا 5 مهر 1401 خبر گزاری رسا 6 مهر 1401 خبر گزاری رسا 7 مهر 1401 خبر گزاری رسا 8 مهر 1401 خبر گزاری رسا 9 مهر 1401 خبر گزاری رسا 10 مهر 1401 خبر گزاری رسا 11 مهر 1401 خبر گزاری رسا 12 مهر 1401 خبر گزاری رسا 13 مهر 1401 خبر گزاری رسا 14 مهر 1401 خبر گزاری رسا 15 مهر 1401 خبر گزاری رسا 16 مهر 1401 خبر گزاری رسا 17 مهر 1401 خبر گزاری رسا 18 مهر 1401 خبر گزاری رسا 19 مهر 1401 خبر گزاری رسا 20 مهر 1401 خبر گزاری رسا 21 مهر 1401 خبر گزاری رسا 22 مهر 1401 خبر گزاری رسا 23 مهر 1401 خبر گزاری رسا 24 مهر 1401 خبر گزاری رسا 25 مهر 1401 خبر گزاری رسا 26 مهر 1401 خبر گزاری رسا 27 مهر 1401 خبر گزاری رسا 28 مهر 1401 خبر گزاری رسا 29 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۱    
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پزشکان همچنان برای نجات جان یک نظامی صهیونیست که در جریان تیراندازی در پست ایست و بازرسی شعفاط به شدت زخمی شده است، تلاش می کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۱    
رسانه دولتی ای آر دی آلمان روز شنبه به نقل از شرکت راه آهن "دویچه بان" اعلان کرد که علت اختلال در شبکه قطارهای این شرکت در شمال آلمان، خرابکاری بوده و تحقیق در ابن باره ادامه دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۱    
علیرضا قزوه، شاعر پیشکسوت در تازه ترین سروده خود به مناسبت بروز اغتشاشات اخیر در کشور به موضوع مهسا امینی پرداخت و آن را بهانه ای برای هرج و مرج و اغتشاش دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۵    
روایتی از یکی از شب های اغتشاش و درگیری در مشهد و شهادت یکی از خادمان جهادگر مشهدی که توسط اغتشاشگران در خیمه امام حسین(ع) به شهادت رسید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۵    
وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد، نیروهای نظامی این کشور و آمریکا در حال برگزاری رزمایشی مشترک با مشارکت ناو هواپیمابر رونالد ریگان در آب های ژاپن و در سایه تداوم آزمایش های موشکی کره شمالی هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۵    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: فردی که در حوادث اخیر این استان با واردکردن سلاح درصدد ایجاد فضای کشته سازی در لرستان بود، دستگیر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۵    
وزیر صمت با بیان "از هفته آینده واردات خودرو آغاز می شود"، گفت: نام نخستین افرادی که تمام شرایط برای واردات خودرو را دارند اعلام و کار واردات خودرو آغاز می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۰    
وزارت خارجه سوریه با اشاره به ادامه سرقت نفت این کشور توسط آمریکا تاکید کرد که واشنگتن باید فورا نیروهای غیرقانونی خود را از خاک سوریه خارج کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۰    
بوی تعفن از دولت تازه کار لیز تراس به تعبیر منتقدان او درحالی بلند شده که اختلافات در داخل حزب حاکم انگلیس نیز به نقطه اوج رسیده و نخست وزیر را بیش از هر زمان در آستانه سقوط قرار داده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۰    
رهبر کاتولیک های انگلیس در نامه ای به نخست وزیر این کشور، خواستار خودداری لندن از انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۰    
تصمیم کاهش تولید توسط کشورهای عضو اوپک پلاس، سیاست های آمریکا برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی در بازارهای جهانی را به چالش کشیده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۰    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فصل الخطاب و حکم ایشان لازم الاتباع است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۵    
پژوهشگر حوزه علمیه خواهران، اقناع افکار عمومی جامعه را لازمه تلاش هدفمند برای افزایش جمعیت کشور دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۰    
سفیر آمریکا در تل آویو همانند سایر مقامات آمریکایی با فرافکنی درباره مذاکرات رفع تحریم ها مدعی شد که توپ در این باره در زمین ایران است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۰    
مراسم باشکوه و میلیونی گرامیداشت سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) در استان صنعا و سایر استان های آزادشده یمن آغاز شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۰    
با تشدید بحران انرژی، دولت ایتالیا تمهیدات جدیدی را برای صرفه جویی بیشتر از جمله افزایش یک ساعته خاموشی سیستم های گرمایشی تعیین کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۰    
حزب دموکرات که در انتخابات میان دوره ای کنگره وضعیت دشواری دارد، این روزها با بحران مهاجران غیرقانونی و ناامنی در مرزهای جنوبی آمریکا مواجه شده و شرایط به گونه ای است که شهردار نیویورک را ناگزیر به ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۷:۱۵    
فرمانده انتظامی استان کردستان در تشریح جزئیات کشته شدن یک راننده خودروی سواری پراید توسط ضدانقلاب گفت: هویت این فرد در دست بررسی است و هنوز کسی در این رابطه بازداشت نشده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۷:۱۵    
دایی مادر مرحومه نیکا شاکرمی ادعاهای مادر او را مبنی بر اینکه مصاحبه و اظهارات بستگان مرحومه تحت فشار امنیتی صورت گرفته است، مضحک خواند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۷:۱۵    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز شنبه به کسانی که با مسکو از زبان تحریم سخن می گویند، هشدار داد که صبر روسیه حدی دارد ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۴    
کتاب مجلس شورای اسلامی دوره ی ششم توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۴    
کتاب چهل حدیث از امام صادق (ع) از انتشارات سیمای شرق به زبان اسپانیولی منتشر و روانه بازار نشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۴    
کرمانشاه حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: دشمن در برهه کنونی متوسل به یک جنگ هیبریدی و چند لایه در حوزه های مختلف عقیدتی اجتماعی شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۴    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۹    
الاسدی تصریح کرد: جنبش های مقاومت در جغرافیای جهان اسلام، قدرتمند و متحد عمل می کنند و جنبش های محور مقاومت و مجاهدان فلسطینی با هماهنگی کامل به کار می بندند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۹    
به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم در کالج فارسی بوسنیایی و با همکاری بنیاد ملاصدرا در سارایوو مسابقه کتابخوانی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۴    
سازمان حقوق بشری "القسط" از محکومیت سه نفر دیگراز اعضای قبیله الحویطی عربستان به اعدام پرده برداشت که به اجرای طرح "نئوم" اعتراض کرده بودند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۹    
حسام بدران یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر ادامه مقاومت ملت فلسطین تا نابودی کامل اشغالگری تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۴    
علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان به گفته سیدحسن نصرالله، بی ارزش است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۹    
بدرالدین الحوثی تأکید کرد که همه تلاشهای استکبار و وابستگان آن در تمامی اعصار که در دوران ما، آمریکا و اسرائیل است، این بوده که مردم را از نور به سمت تاریکی بکشانند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۷    
کشکولی با بیان اینکه با بصیرت افزایی و روشنگری بین نسل نو باید جلوی توطئه های دشمن ایستاد، گفت: با وجود توطئه های دشمن، نظام جمهوری اسلامی هر روز قوی تر می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۲    
طائف از برگزاری رزمایش مشق احسان به یاد شهدای مدافع امنیت و توزیع 6 هزار و 600 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۰:۱۷    
سران سه قوه با تأکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور، از هوشمندی مردم در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در وقایع هفته های اخیر قدردانی کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۲    
دانش خانواده و جمعیت عنوان دو واحد درسی است که با تصویب جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف تبیین عوامل مؤثر در تشکیل، استحکام و تعالی خانواده ارائه می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۷    
خانواده محوری موضوعی است که اخیراً بسیاری از کشورهای غربی نظیر انگلستان و آلمان، با آگاهی از خطر فروپاشی نظام خانواده و تأثیر آن مجدداً به احیای این سیاست رو آورده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۲    
رئیس ستاد 13 آبان با بیان اینکه آمریکا دشمن درجه اول ایران و انقلاب است، گفت: دشمنی آمریکا با ایران مربوط به گرفتن لانه جاسوسی نیست و به قبل از انقلاب اسلامی باز می گردد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۷    
مدیر حوزه های علمیه مهمترین رسالت معاونت تبلیغ را راه اندازی لشکر سایبری عمیق، جذاب و اثرگذار عنوان کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۷    
حجت الاسلام محمدهادی هدایت در تبیین ضرورت بصیرت در دوران فتنه گفت: امروزه نقطه امید دشمن القاء ناکارآمدی نظام است که متاسفانه برخی از داخل کشور و حتی سکولارهای حوزه علمیه همصدا با دشمن ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۷    
شدت حملات سپاه علیه مراکز فرماندهی و تجمع گروهک های تروریستی در کردستان عراق به قدری بوده که تنها در یک مورد، مقر فرماندهی گروهک تروریستی پاک به طور کامل نابود شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۷    
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: محصولات تولیدی جمهوری اسلامی ایران درهرکجای دنیا که باشد به لحاظ کیفیت باید سرآمد و زبانزد باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۲    
معاون آموزش انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: وقتی بحران یا آشوبی در جامعه ایجاد می شود، بازار اخبار جعلی و فیک نیوزها بسیار زیاد داغ می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۲    
رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم گفت: یک ملک به ارزش تقریبی 3.5 میلیارد تومان در روستای جعفرآباد شهرستان جعفریه وقف شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۲    
کرمانشاه سردار ریحانی گفت: شهید همدانی شهید بزرگواری است که در دفاع مقدس موی سپید و در دفاع از حرم موی به خون خضاب کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۷    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم مسلح شدن نسل جوان به سلاح علم تأکید کرد و گفت: علم عزت آفرین و اقتدارآفرین است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۷    
دوره هنر روایت با هدف آموزش و شبکه سازی فعالان جهاد تبیین با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۷    
حجت الاسلام عباسی اصل دبیر رویداد ملی زندگی معتقد است این رویداد، یک اتفاق ملی است که برای هم افزایی و به اشتراک گذاشتن ره یافت ها و تولیدات در این حوزه استفاده شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۷    
نمایشگاه مجازی کتاب تهران با وجود گستردگی و حضور فراگیر ناشران، محدود است چراکه امکان جستجوی آثار و تبلیغ ناشران فراهم نیست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۷    
کنعانی درباره تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نوشت: تمام مردم ایران بدون هیچ گونه تفکیک و تبعیضی، سال های طولانی است با تحریم های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۷    
کتاب عیون مسائل نفس و شرح آن همزمان با اولین سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی (قدس سره الشریف) در دوجلد به زبان فارسی تجدید چاپ شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از پیگیری بیمه آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام بابایی گفت: وقتی در برابر کسانی که مسأله حجاب را مورد سؤال قرار می دهند،مدام یک شعار و نمادی را تکرار می کنیم و اساساً هیچ پویایی نظریه جدید مطرح نمی کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۲    
پرواز شماره22؛ خداحافظ کرخه، جنگ پابرهنه ها از جمله کتاب هایی است که رهبر معظم انقلاب برآن تقریظ زده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۷    
این کتاب تلاش می کند، حسین وارث آدم را، که ذیل خوانش یکی از کلاسیک های جامعه شناسی جهانی - علی شریعتی - صورت بندی شده است، مورد بازخوانی انتقادی قرار دهد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۲    
رئیسی دانشگاه ها و مراکز علمی را اتاق اندیشه ورزی دولت دانست و گفت: دانشجویان و اساتید ما اجازه تحقق خیال های باطل دشمن را در محیط دانشگاه نخواهند داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۲    
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا ، کتاب درباره عدالت فرهنگی به قلم احمد اولیایی در 375 صفحه به همت انتشارات دانشگاه باقرالعلوم(ع) به چاپ رسید. ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: معیارهای قانونی روشن است؛ اگر اظهارات افراد خلاف قانون باشد ازسوی مراجع قانونی به ما اعلام می شود و ما در بررسی صلاحیت ها به آنها رسیدگی می کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۷    
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار حفظ عمل صالح را از انجام عمل سخت تر دانست و گفت: مهم این است که انسان بتواند حسنات خود را حفظ کند و با خود به قیامت بیاورد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۲    
تمرکز مطلق بی بی سی بر آشوب های اخیر ایران منجر به تولید حجم زیادی از غیرمستند توسط این رسانه شده و سایر بخش های خبری بی بی سی را نیز تقریبا به حالت انفعال درآورده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۷    
حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیام تسلیتی در پی درگذشت آقای موید تصریح کردند: شعر روان و دلنشین این هنرمند مومن غالباً در خدمت معارف و ارزشهای دینی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۷    
حجت الاسلام والمسلمین ملانوری به بحث شبکه سازی مبلغین اینترنتی اشاره کرد و گفت: افرادی باید مشغول تبلیغ در فضای مجازی شوند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۲    
سرلشکر باقری گفت: ممکن است فریب خوردگان مسیر آشوبگری را با تهییج عناصر مزدور ادامه دهند که البته مسئولیت فرماندهی انتظامی این است که آرامش را به کشور بازگردانند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۷    
مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها با حضور رئیس جمهور در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۲    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس به جهت خدمتگزاری و دفاع از جان، مال و ناموس مردم در مقابل تهدیدات و عملیات های ترکیبی حضور داشت ایستاد و مقابله کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۲    
کتاب دولت سری نوشته غلامحسین باغانی روایت شجاعت و پاک بازی رزمندگان و خاطرات جمعی از اسرای اردوگاه موصل 2 است که طی نبردی نابرابر به اسارت دشمن بعثی درآمدند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۲    
هفتادمین فصلنامه خانواده پژوهی با 10 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۲    
سرکار خانم سالک فضای مجازی را بر سبک زندگی و نوع پوشش بانوان بسار تاثیرگذار دانست و از رها بودن سنگرها در مقابل این جبهه جنگ نرم ابراز ناراحتی و گلایه کرد.