یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 29 مهر 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 مهر 1401 خبر گزاری رسا 2 مهر 1401 خبر گزاری رسا 3 مهر 1401 خبر گزاری رسا 4 مهر 1401 خبر گزاری رسا 5 مهر 1401 خبر گزاری رسا 6 مهر 1401 خبر گزاری رسا 7 مهر 1401 خبر گزاری رسا 8 مهر 1401 خبر گزاری رسا 9 مهر 1401 خبر گزاری رسا 10 مهر 1401 خبر گزاری رسا 11 مهر 1401 خبر گزاری رسا 12 مهر 1401 خبر گزاری رسا 13 مهر 1401 خبر گزاری رسا 14 مهر 1401 خبر گزاری رسا 15 مهر 1401 خبر گزاری رسا 16 مهر 1401 خبر گزاری رسا 17 مهر 1401 خبر گزاری رسا 18 مهر 1401 خبر گزاری رسا 19 مهر 1401 خبر گزاری رسا 20 مهر 1401 خبر گزاری رسا 21 مهر 1401 خبر گزاری رسا 22 مهر 1401 خبر گزاری رسا 23 مهر 1401 خبر گزاری رسا 24 مهر 1401 خبر گزاری رسا 25 مهر 1401 خبر گزاری رسا 26 مهر 1401 خبر گزاری رسا 27 مهر 1401 خبر گزاری رسا 28 مهر 1401 خبر گزاری رسا 29 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۸    
تیم ایران با کسب 4 مدال طلا و یک مدال نقره به عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال (امید) در اسپانیا دست یافت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۸    
مشکلات قضایی و حقوقی جزو مشکلات فراگیری هستند که عموم مردم کم یا زیاد در طول زندگی خود با آنها مواجه می شوند ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۸    
این یک آخرهفته متفاوت است. سفری یک روزه به مکانی مقدس که هم حس سبک بالی با خود دارد و هم لذت یک سفر جذاب برون شهری. بله؛ مقصد امروزمان تپه نورالشهدای پردیس است ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۸    
چرا ایرانیان خارج از کشور در قضیه مهسا امینی تا این حد گسترده دست به تجمع زدند؟ چرا سابق بر این 100 نفر هم در این تجمعات شرکت نمی کردند؟
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۸    
خبر انتشار اولین تصویر رنگی توسط تلسکوپ رصدخانه ملی ایران در روزهای گذشته بازتاب فراوانی در محافل علمی جهان داشته است ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۹    
حجت الاسلام قاسمی گفت: در 6 ماه نخست امسال 40 هزار و 615 گردشگر و زائر غیرایرانی مسلمان از 57 کشور دنیا در حرم کریمه اهل بیت(س) حضور یافتند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۷    
وزیر اقتصاد با اشاره به تدوین سند مشترک دو وزارتخانه درباره واگذاری خودروسازها، گفت: اولویت مسئله واگذاری مدیریت و تصدی گری است؛ البته موضوع مالکیت و اصلاح آن هم مدنظر دولت است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
هشتاد و چهارمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از اتمام 86 روز ماموریت در آب های آزاد و بین المللی و اسکورت کشتی های تجاری و نفتکش کشور ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
کشتی گیران وزن 70 و 97 کیلوگرم کشورمان کشورمان با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
تغییر مرزها بسیار مهم است؛ کشور آذربایجان به دنبال آنچه بود به آن رسید و قره باغ آزاد شد و ما هم تبریک گفتیم اما امروز اگر بخواهد تجاوزی صورت گیرد و مرزهای ما تغییر کند و راه های چندین هزار ساله ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
رییس شورای شهر تهران در نهمین روز جشنواره وحدت اقوام ایرانی ایران عزیز از برنامه های این جشنواره بازدید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: تحریف اظهارات رئیس قوه قضائیه اقدامی موذیانه بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
شورای حقوق بشر سازمان ملل نتایج تحقیقی را منتشر کرد که نشان می دهد رژیم صهیونیستی دست به سرکوب، اشغالگری و غصب حقوق فلسطینی ها زده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۲    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: 24 کشتی حامل نهاده های دامی هم اینک در بنادر کشور پهلو گرفته اند
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: تمامی بانک ها می توانند بر اساس مجوز اعطا شده به آنان و برای تجهیز منابع، به اندازه 2300 میلیارد تومان اوراق سپرده عام منتشر کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۲    
بلندترین دوره مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مربوط است به محسن چینی فروشان. در این سال ها بود که نام کانون با عروسک های دارا و سارا و جشنواره های گوناگون سر زبان ها افتاد ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۲    
علی سلیمانپور فرمانده گردان حضرت رسول بانه در یک درگیری در محاصره گروهک های ضدانقلاب قرار می گیرد، وی که اوضاع را بحرانی می بیند به همراه چند تن از نیروهایش به سوی یکی از ارتفاعات اطراف که از نظر ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۲    
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق انتخاب وزاری کابینه را به محمد السودانی سپرد و از او خواست تا دو وزارتخانه ی مهم را از سهم خواهی های حزبی مستثنی کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۲    
رئیس فدراسیون تکواندو در واکنش به عدم صدور روادید تیم ملی تکواندوی ایران از سوی کشور انگلیس گفت: نامه اعتراض خودمان را به فدراسیون جهانی ارسال خواهیم کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۲    
گفته می شود، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا که در حال چانه زنی برای خرید سهام توئیتر است، 75 درصد کارمندان توئیتر را مازاد می داند و برنامه اخراج آنها را در نظر دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۱    
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: برای مددجویان تحت پوشش خود می توانیم نمایندگی حقوقی صادر کنیم و همکاران ما پس از تنظیم این نمایندگی در محاکم قضایی حاضر می شوند و به مددجویان ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۱    
کاربران فروشگاهی فارس من می گویند: پلتفرم دیوار با توجیه دریافت گزارش شکایت از سوی کاربران و بدون ارائه مدرک، اقدام به بستن حساب کاربری فروشگاه و کسب وکار می کند و هیچ مبلغی را هم عودت نمی دهد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۱    
عین اللهی گفت: برای جوان سازی جمعیت هم اکنون 4 و نیم میلیون زوج نابارور را زیرپوشش بیمه قرار داده ایم که 90 درصد هزینه های درمان آنها زیرپوشش بیمه قرار دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۶    
داده های و نظرسنجی های جدید از شهروندان انگلیسی نشان می دهد که نیمی از خانواده ها به دلیل تورم بالا در این کشور وعده هایی غذایی خود را کاهش دادند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۶    
در سایه تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، وزیر کشاورزی رژیم آل خلیفه با همتای صهیونیست خود توافقنامه گسترش همکاری امضا کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۱    
حجت الاسلام لیوانی گفت: موضوع جوانی جمعیت و رشد جمعیت جوان برای کشور بسیار اهمیت دارد و باید مسئولان دغدغه های اشتغال و درآمد جوانان را برطرف کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۶    
رضا پهلوی، فرزند شاه معدوم ایران در آخرین اظهار نظرش گفته است که در نظام سیاسی آینده، هیچ نقشی برای خود نمی بیند و به دنبال رسیدن به پست خاصی نیست ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۶    
محمدحسین پویانفر، مداح اهل بیت علیهم السلام، ضمن مقایسه وطن فروش و تن فروش نوشت: کسی که وطن فروشی می کند، هم وطن ما نیست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۶    
مادر شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان می گوید: شب قبل از شهادت محمدرضا، احساس کردم مهر محمدرضا از دلم جدا شده است. آن موقع نیمه شب از خواب بیدار شدم ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۱    
وزیر کشور با اشاره به ظرفیت های نمایشگاه شهرآفتاب گفت: بهتر است نمایشگاه ها در این مجموعه برگزار شود تا مزاحمتی در مرکز شهر برای شهروندان پیش نیاید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۱    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: حوزه و دانشگاه از فرصت طلایی انقلاب اسلامی که امام خمینی(ره) شالوده آن را ایجاد کرد باید بیش از پیش استفاده کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: امنیت و اقتصاد کشور با کاهش جمعیت به مخاطره می افتد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایران با حضور مقتدرانه در منطقه با هرگونه حرکتی که موجب به خطر افتادن امنیت و ایمنی دریانوردی شود، برخورد قاطع و کوبنده خواهد کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۵    
معاون هماهنگی و امور کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با رد برخی از شایعات، خبر سرپرستی خود در این وزارتخانه را رد کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۵    
کارشناس ضدایرانی شبکه اسکای نیوز تاکید کرد که دولت آمریکا باوجود تحریم و جاسوس پروری در حمایت از اغتشاشات ایران، باز هم در مقابل این کشور دست بسته است و کاری پیش نمی برد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۵    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هوشیاری مردم نسبت به توطئه های گوناگون دشمنان به عنوان رمز ناکامی چندین باره نظام سلطه، گفت: اغواگری جوانان و اختلاف افکنی میان نسل ها، اقوام ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۵    
شکاف نسل ها در میان اعضای خانواده اختلاف و پرخاشگری به وجود می آورد و بحران های بیرونی را به محیط امن و آرام خانواده می کشاند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: متاسفانه شاهد عدم توجه به انضباط مالی در برخی بانک های خصوصی هستیم و در سامانه کدال می بینیم که نرخ های مصوب را صراحتاً پشت سر می گذارند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۰    
تهران - ایرنا - بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی از ایران و هشت کشور دیگر ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۰    
هشدار هواشناسی سازمان هواشناسی با انتشار هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما خبر داد و بر پرهیز از اسکان درحاشیه مسیل ها و فعالیت های کوه نوردی تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۰    
تهران- ایرنا- سامانه پایش کار گامی در راستای صیانت از کارگران در بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی است تا نحوه تأمین ایمنی، سلامت شغلی، ارتقای بهره وری کار و پایداری مشاغل مورد بررسی قرار گیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۰    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از کاهش محسوس دما در اغلب مناطق و بارش برف در ارتفاعات شمال غربی کشور خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۰    
خزانه دار کل کشور گفت: در زمینه فروش اموال و دارایی های مازاد دولت در سال جاری این انتظار وجود دارد که عملکرد به مراتب بهتری داشته باشیم و باید تلاش و جدیت بیشتری در این زمینه انجام دهیم و مدیران کل ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
ایران اینترنشنال پس از افتادن در دام تایید ناخواسته سندرم مرگ افسران موساد مرتبط با موضوع ایران، توجیهات فضایی جالبی برای مرگ آنها تراشیده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
نیروهای مسلح یمن بیانیه ای درباره عملیات پهپادی در بندر نفتی الضبه که در اشغال ائتلاف سعودی اماراتی و مزدورانشان است، صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
با وجود تکذیب مکرر ادعای غربی ها مبنی بر ارسال پهپاد ایرانی برای روسیه ، کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان در دنباله روی از آمریکا و در راستای اهداف خاص که تاکنون در تحقق آن ناکام بوده اند ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
پس از سفر رئیس جمهوری به روستای تنگه شاه کرمان و دستور وی مبنی بر راه اندازی ارتباط صوتی و اینترنتی در این روستای صعب العبور ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
رییس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش 15 درصدی خرید طلا و جواهر در کشور در پی اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: نوسانات بازار طلا در 10 روز اخیر کمتر از گذشته بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سیاست پالایشگاهداری فراسرزمینی و بازسازی این پالایشگاه ها، مسیر تبدیل شدن نفت ایران به فرآورده را هموار خواهد کرد که در راستای افزایش تولید فرآورده ها و اجتناب از ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۰    
معاونت پژوهش حوزه های علمیه با هدف شناسایی و عملیاتی سازی ایده های پژوهشی، فراخوان ایده پردازی برای ارتقای انگیزش پژوهشی طلاب را منتشر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۵    
مدیر حوزه های علمیه تأکید کرد که در طرح آمایش، کارویژه روحانیت، تربیت نیرو و تولید علم برای حوزه، نظام، جامعه و بین الملل در نظر گرفته شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۵    
کرمانشاه حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: آمریکا و اروپایی ها مدتی است که دور دوم جنگ اراده ها را آغاز کرده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۵    
آیت الله حسینی همدانی گفت: استکبار به خاطر روحیه استعماری که دارد در هر زمان که بتواند تلاش می کند ملت ها را زیر یوغ خود داشته باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۰    
کرمانشاه حجت الاسلام صالحی گفت: رسیدن به وحدت در جهان اسلام امری غیرممکن نیست تنها نیازمند یک عزم بزرگ و ایستادگی در مقابل دشمنان وحدت است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار آغاز و تشدید فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما در 13 استان از احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و سیلاب ناگهانی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۰    
منابع خبری فلسطین از شهادت یک نفر از فلسطینیان و زخمی شدن سه نفر در پی حمله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین کرانه باختری خبر دادند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: طبق لایحه دولت قرار نیست خودروی فرسوده از رده خارج شود بلکه قرار است یک صندوقی پر شود که تضمینی بر هزینه کرد آن نیست علاوه بر این همین رقم نیز توسط خودروساز پرداخت ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۰    
کرمانشاه حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: کسانی که اسیر هژمونی غرب شده اند دچار خطای تحلیل می شوند و به دام دشمن می افتند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۵    
لرستان- حجت الاسلام شمسی فر، با بیان اینکه دشمن با هدف قرار دادن مردم به دنبال ضربه زدن به اصل نظام است، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن توسط مردم به کشور ضربه بزند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۵    
کرمانشاه آیت الله علما گفت: اگر امروز می بینیم که ایران در منطقه و حتی جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است این را باید معلول بصیرت و بینش ملت دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۰    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ضمن تأکید بر ارتقای هم افزایی های سازمانی، از آمادگی حوزه های علمیه برای همیاری با جامعه پزشکی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: سیره قرآن، پیامبر اکرم و امیرالمؤمنین این است که با آن کسانی که به ملت خیانت کردند و آب به آسیاب دشمنان ریخته اند، برخورد شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۰    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: نخبه ایرانی باید ضمن شناخت ظرفیت های کشور دشمن شناس نیز باشد و از استعداد های خدادادی خود برای حل مشکلات استفاده کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۰    
دومین اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان با عنوان بزرگداشت بیش از 1000 شهید اصناف استان قم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۵    
آیت الله سعیدی گفت: رصد، کنترل و مقابله با سرشاخه های آشوبگر امر مهمی است و مردم از قوه قضاییه انتظار دارند تا با سرشاخه های اغتشاشات برخورد قاطع شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۰    
مازندران - امام جمعه ساری گفت: آشوب و اغشاتشات به این دلیل است که ایران اسلامی را از درون تحت فشار قرار دهند تا کشورمان ناچار شود تسلیم نظام تحلیلی غرب گرایانه شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۵    
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ مقاومت در برابر ظالم کلید واژه پیروزی ایران اسلامی در تمام عرصه ها است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۰    
آیت الله مهدوی کنی می گوید: دکتر شریعتی آن وقتی که سخنرانی می کرد و ممنوع المنبر نشده بود ظاهرا تغییر روش داده بود و در یک سخنرانی از روحانیت دفاع کرد و گفت شما زیر یک قرارداد استعماری ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۵    
آیت الله محمدرضا مهدوی کنی از پیشگامان مبارزه علیه رژیم پهلوی بود. ایشان از سال 1340 در تهران فعالیت مذهبی و حوزوی داشت و از مجتهدان متنفذ تهران محسوب می شد ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۰    
بیست و نهمین فصلنامه علمی پژوهش های علوم تاریخی با 6 مقاله منتشر شد.