یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 25 مهر 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 مهر 1401 خبر گزاری رسا 2 مهر 1401 خبر گزاری رسا 3 مهر 1401 خبر گزاری رسا 4 مهر 1401 خبر گزاری رسا 5 مهر 1401 خبر گزاری رسا 6 مهر 1401 خبر گزاری رسا 7 مهر 1401 خبر گزاری رسا 8 مهر 1401 خبر گزاری رسا 9 مهر 1401 خبر گزاری رسا 10 مهر 1401 خبر گزاری رسا 11 مهر 1401 خبر گزاری رسا 12 مهر 1401 خبر گزاری رسا 13 مهر 1401 خبر گزاری رسا 14 مهر 1401 خبر گزاری رسا 15 مهر 1401 خبر گزاری رسا 16 مهر 1401 خبر گزاری رسا 17 مهر 1401 خبر گزاری رسا 18 مهر 1401 خبر گزاری رسا 19 مهر 1401 خبر گزاری رسا 20 مهر 1401 خبر گزاری رسا 21 مهر 1401 خبر گزاری رسا 22 مهر 1401 خبر گزاری رسا 23 مهر 1401 خبر گزاری رسا 24 مهر 1401 خبر گزاری رسا 25 مهر 1401 خبر گزاری رسا 26 مهر 1401 خبر گزاری رسا 27 مهر 1401 خبر گزاری رسا 28 مهر 1401 خبر گزاری رسا 29 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۱۷:۴۵    
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت سیزدهم تمرکز خود را بر کنترل عوامل تورم زایی گذاشته است که سال ها مهار نشده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
آیت الله اراکی با بیان اینکه حاج قاسم نماد وحدت اعتباری اسلام است گفت: دفاع از خاک اسلام عین مصالح ملی ماست و ما مصالح ملی و مصالح اسلامی را جدای از هم نمی دانیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۰    
چاپ دوم کتاب خمس با ویرایش جدید و مطابق با فتاوای امام خمینی (ره)، آیت الله خامنه ای و آیت الله سیستانی توسط نشر بین الملل منتشرشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۰    
با توجه به وقوع سیلاب و طغیان برخی از رودخانه ها، کمک های غذایی و دارویی از سوی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی کشور نیجریه در ایالت شمالی جیگاوا رسید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۰    
یک شاهزاده سعودی در ویدئویی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی کشورهای غربی را تهدید کرد که نباید به فکر ضربه زدن به عربستان سعودی باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۸:۰۰    
تحلیلگر مشهور استرالیایی که به دلیل مواضع ضداستکباری و ضدصهیونیستی اش از دانشگاه استرالیا اخراج شده معتقد است شعار لیبرالی و گول زننده آزادی در راستای تروریسم و جنگ اقتصادی برجسته سازی می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۰    
یکی از تفاوت های آشوب های اخیر با موارد قبلی، تمرکز ویژه دشمن بر گسل های قومیتی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۰    
گاف بزرگ شبکه تلویزیونی سعودی اینترنشنال در روز گذشته( یکشنبه) به سوژه طنز کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۰    
رسانه امروز تنها یک منبع خبر و اطلاع رسانی در کنار سرگرمی هایی مثل سینما نیست، بلکه یکی از ارکان قدرت در جنگ نرم محسوب می شود اما خانواده ها چطور باید در برابر فریبکاری های رسانه های معاند و فریبکار ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۰    
در ادامه عملیات روانی علیه مردم ایران، معاندان دست به انتشار مطلبی جعلی منسوب به یک مسؤول کشورمان زدند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۰    
زمانی پیش می آید که به جای الگوسازی خانواده و انتقال آن به جامعه، نوجوان داده های دروغ را از جامعه به خانواده منتقل کرده و در آن پیاده می کند ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۰    
امید به بهبود تقاضا در چین قیمت نفت را در معاملات امروز بالا برد و هر بشکه نفت 92.71 دلار فروخته شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۰    
منابع رسانه ای از وقوع چند انفجار در نتیجه حملات پهپادی شدید روسیه به کی یف پایتخت و دیگر نقاط اوکراین خبر دادند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره تلاش اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم علیه ایران با بیان اینکه متناسب با تصمیم و اقدام اروپا تصمیم گرفته و اقدام می کنیم ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۰    
چرا دشمن و رسانه های ضد ایرانی هر روز دروغ جدیدی را به خورد مخاطب می دهند؟! این دروغ ها که چهره شان را کدر می کند و اعتماد بخشی از مخاطبان شان را از آنها سلب می کند چه فایده ای برایشان دارد؟!
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی کاخ سفید بیان اینکه درهای دیپلماسی با ایران مفتوح می ماند گفت که فعلا چشم اندازی برای بازگشت به برجام در آینده نزدیک وجود ندارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به عربستان سعودی هشدار داد که "رسانه های خود را کنترل کنید" ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۵    
وزیر امور خارجه در واکنش به تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران، تاکید کرد: اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ جای جهان تحمل نمی شود و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۵    
یک مقام ارشد پنتاگون امروز دوشنبه گفت: نمی توانیم تایید کنیم پهپادهای استفاده شده توسط روسیه در اوکراین، ساخت ایران هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۵    
یک رسانه فلسطینی در تحلیلی از عملکرد مقاومت در کرانه باختری و قدس تاکید کرد، عملکرد گروه های فلسطینی طی چند روز اخیر به همگان ثابت کرد ارتش اسرائیل تا چه حد شکننده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۵    
مادر شهیدان زین الدین پس از تماشای نمایش فصل شیدایی در قم، گفت: عوامل این نمایش وقایع مهم تاریخ را به زیبایی در صحنه نمایش نشان دادند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۵    
حجت الاسلام منصوری به ظرفیت حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: همکاری حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر می تواند منشا ارائه خدمات ارزشمند در جامعه باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۰    
با تشدید اختلافات نتانیاهو و شاکید و افزایش شکاف میان اعضای حزب لیکود، مبارزات انتخاباتی رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۰    
روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" اسنادی را برای اولین بار فاش کرد که به طور رسمی ثابت می کند این رژیم در سال 1948 با تصمیم سران صهیونیست و در صدر آنها "دیوید بن گورین" اولین نخست وزیر صهیونیستها اقدام به ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۰    
مسئول اداره قانونی کمیته اسرا در دولت نجات ملی یمن آخرین تحولات مربوط به تبادل اسیران میان صنعا و ریاض را تشریح کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۰    
دولت چین به شرکت دولتی گاز این کشور دستور داده تا صادرات مجدد گاز ال. ان. جی را به کشورهایی آسیایی و اروپایی به منظور اطمینان از اینکه در زمستان امسال و فصل سرما از گاز کافی برخوردار خواهد بود ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۷:۵۵    
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت برخورد قاطع با دروغ پراکنانی که به دنبال بر هم زدن آرامش و امنیت کشور هستند، تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۰    
رهبر جریان آزاد ملی لبنان دیدار امروز دوشنبه خود با رئیس پارلمان این کشور درباره پرونده انتخاب رئیس جمهور جدید را مثبت خواند و بر ادامه گفت وگو برای دستیابی به توافق در این باره تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۰    
امامعلی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان در اظهاراتی حاکی از انتقاد، از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درخواست کرد که سیاستی را در قبال کشورهای آسیای مرکزی مانند آنچه در اتحاد جماهیر شوروی سابق بود ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۰    
نگرانی ها در بوداپست بالا گرفته مبنی بر اینکه ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان ممکن است تصویب الحاق فنلاند و سوئد به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را به دلایل سیاسی به تاخیر اندازد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۰    
سازمان اطلاعاتی (استخبارات) طالبان با انتشار ویدئویی از بازداشت یکی از سرکردگان بخش ترور و مطبوعات گروه تروریستی داعش در شهر کابل خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۰    
رئیسان سازمان های امنیت خارجی و داخلی آلمان روز دوشنبه هم زمان با درخواست پکن برای سیاسی نکردن روابط اقتصادی ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۶:۲۰    
زندانیان سیاسی دربند حکومت بحرین با صدور بیانیه ای هرگونه مشارکت در انتخابات پارلمانی پیش رو را خیانت به ملت این کشور دانستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۵:۲۰    
حکایت باغ و جنگل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تبعیض قائل شدن میان اروپا و سایر کشورها، بار دیگر نشان داد که سیاستمداران اروپایی از صحبت در چارچوب گفتمان برتری طلب ابایی ندارند اما آیا تکرار ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور گفت: آمریکا به غلط تصور می کرد تحریم های آنها ایران را متوقف خواهد کرد اما ایران به پیشرفت خود ادامه داد و به همین خاطر به فتنه انگیزی علیه ایران روی آورد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
4 نفر دیگر از مجروحان حادثه حریق زندان اوین درگذشتند؛ با احتساب فوت این 4 نفر، مجموع فوتی های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی در زندان اوین به 8 نفر رسید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
مدیرعامل شرکت سازنده واکسن اسپوتنیک در ایران با بیان اینکه حدود 2 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک در کشورمان تولید کردیم، گفت: وزارت بهداشت از ما این واکسن ها را خریداری نمی کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
وزارت دفاع روسیه گزارش داد که نیروهای مسلح این کشور روز یکشنبه بار دیگر با استفاده از تسلیحات هدایت شونده بسیار دقیق به مراکز فرماندهی و کنترل نظامی و همچنین تأسیسات انرژی در خاک اوکراین حمله کردند و ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
میزبانی جام ملت های آسیا 2023 به قهرمان دوره گذشته این مسابقات رسید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
حاجی اصفهانی آزادشده از زندان های سعودی با روایت 80 روز زندانی شدنش در زندانهای عربستان گفت: رفتار مسئولان زندان با همه بسیار وحشیانه، تحقیرآمیز و حیوانی و غذاهایشان از نظر کیفی و کمّی بسیار ضعیف بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
کارشناس اقتصادی گفت: اقتصاد ایران علیرغم تمام چالش ها و نکات منفی که دائما در مورد آن ها صحبت می شود، در سال جاری و با اقداماتی که دولت سیزدهم انجام داده است ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
سرویس جاسوسی موساد که بر کل ارکان رژیم صهیونیستی سیطره دارد از روش های کثیفی برای به دام انداختن طعمه ها و جذب آنها برای انجام عملیات های جاسوسی استفاده می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
معاون رئیس پارلمان لبنان با اشاره به اینکه بیروت و تل آویو قرار نیست یک معاهده بین المللی رسمی با یکدیگر امضا کنند تأکید کرد که میزان منابع انرژی موجود در میدان قانا تقریباً برابر با میدان کاریش است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی و نفوذ هوای سرد به کشور، توصیه های مهم هواشناسی به کشاورزان 11 استان ارائه کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
روابط عمومی شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده اظهارات منتسب به کبری خزعلی، رئیس این شورا را تکذیب کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
قیمت کاغذ در بازار آزاد امروز مرز یک میلیون و 300 هزار تومان را رد کرد، این در حالی است که تولیدکنندگان داخلی نیز وضعیت تولید را چندان مناسب ارزیابی نمی کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
حمله جنگنده های روسیه به مقر آموزش تروریست ها در اطراف حلب سوریه، به کشته شدن 100 نفر از آنها منجر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
نیروهای پلیس فرانسه برای سرکوب معترضان از گاز اشک آور استفاده و شماری از آنها را بازداشت کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: حقوق شاغلان یک میلیون تومان و حقوق بازنشستگان نیز 900هزار تومان افزایش می یابد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
نخستین جلسه از دادگاه رسیدگی به اتهامات دو تن از مدیران کل سابق استان فارس برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
رزمایش سه روزۀ نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار ایران مقتدر در منطقه ارس آغاز شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه از افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری به میزان 900هزار تومان به علاوه 5درصد خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۵    
رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با بیان اینکه تا کنون بیش از 93 هزار نفر بیننده فصل شیدایی بوده اند، گفت: به علت استقبال، اجرای این سینمایش در قم 3 شب دیگر تمدید شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۰    
آیت الله حسینی بوشهری گفت: بیشتر مدارس علمیه در دل شهرها و کنار بازار شهر احداث شده است و این بیانگر ضرورت ارتباط گیری حوزه های علمیه با بطن جامعه است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۰    
بیست و هفتمین دوفصلنامه علمی و پژوهشی پژوهش نامه عرفان با 11 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۰    
مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت، طلبه بسیجی عرفانی نیا همراه با وداع از پیکر مطهر شهید گمنام در مدرسه علمیه قرآنی امام علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۵    
سریال ها در شبکه نمایش خانگی میهمان خانه های مردم می شوند، خانه هایی که افراد درسنین مختلف ممکن است پای این سریال ها بنشینند تا در کنار هم داستانی را دنبال کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۰    
آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در پیامی درگذشت حجت الاسلام محفوظی مدیر فقید مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهور ارائه آموزش مهارتی در نظام تعلیم و تربیت را بسیار ضروری و مهم دانست و گفت: راهیان پیشرفت در کنار راهیان نور راه اندازی شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۵    
مدیر حوزه های کشور با اشاره به اجرایی شدن درختواره دانشی و گرایش های جدید حوزوی، گفت: در این چند سال درختواره دانشی حوزه تبیین و جمع آوری شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۰    
شماری از کارکنان و اساتید جامعه الزهرا با خانواده شهیده صمصامی دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۰    
نماینده مجلس خبرگان گفت: مردم امنیت، حفظ مال و جان خود را خواستار هستند، از این رو بر قوه قضاییه لازم است قاطعانه با برهم زنندگان امنیت کشور برخورد کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۵    
اولین گردهمایی کانون دانش آموختگان موسسه اخلاق و تربیت با سخنرانی آیت الله اعرافی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۵    
مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین عرب محفوظی از اساتید حوزه را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۵    
چهل و نهمین فصلنامه پژوهشنامه معارف قرآنی با 7 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۰    
کاروان نمادین ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم پنجشنبه با حضور گسترده مردم ولایی این شهر تا حرم حضرت همراهی می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۰    
رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس گفت: سرعت سالمندی در ایران بسیار بالاست و تا 30 سال آینده کشورمان با بحران سالمندی شدید روبرو می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۰    
سرلشکر سلامی با اشاره به شیطنت های رسانه های وابسته به عربستان، به آل سعود هشدار داد و گفت: رسانه هایتان را کنترل کنید وگرنه دود آن به چشم شما خواهد رفت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۵    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه نسل جوان باید مراقب یزیدیان زمان باشد، گفت: آمریکا و اسرائیل کودک کش یزیدیان امروز هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۰    
اصفهان در پی نشر اخبار دروغین توسط برخی سلبریتی ها علیه آیت الله طباطبایی نژاد، دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، با صدور بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۰    
کرمانشاه امیری مقدم گفت: ملت ایران به خوبی می دانند که آرمان های انقلاب اسلامی فرامذهبی و فراقومی است و این مهم در عمل نشان داده شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۵    
کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: فعالان رسانه ای ما در مقابل این هجم بزرگ از شانتاژهای رسانه ای دشمن ضعیف عمل می کنند که این می تواند در بلندمدت خطرآفرین باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حادثه رخ داده در بخشی از زندان اوین، گفت: آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۵    
نه دلیلی بر ضمان نیروی انتظامی در مقام اجرای تعزیرات حکومتی وجود دارد و نه عنوان فقهی مطرح شده در کلام سروش محلاتی، مثبت قتل در حادثه مذکور می باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۵    
حادثه زندان اوین نه تنها حرکت سیاسی؛ بلکه تلاشی برای فرار از زندان بود که با اقدام به موقع خنثی شد اما رسانه های معاند در تلاشند تا از این حادثه یک پیام سیاسی مخابره شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: از باب نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی اگر محقق شود قابلیت مجازات دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز مرحله اصلی رزمایش اقتدار در منطقه عمومی ارس خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۰    
رئیس جمهور از وزارت آموزش و پرورش بازدید و با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار و گفت و گو کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۴    
دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی (آشنایی با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب) در سه بخش منظومه فکری معرفتی، ارزشی و کنشی با تدریس اساتید مجرب از قم و تهران برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۴    
ثبت نام دوره تربیت استاد تجوید به همراه ارائه گواهی پایان دوره آغاز شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۴    
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه اهل بیت عصمت و طهارت در مکارم اخلاق در بالاترین مرتبه قرار دارند، گفت: اهل بیت عصمت و طهارت دریای فضائل اخلاقی هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۰۹    
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، ملت ایران را بهترین داشته انقلاب و نظام دانست و گفت: فتنه اخیر با هوشیاری و عدم همراهی مردم شکست خورد.