دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 7 مهر 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 مهر 1401 خبر گزاری رسا 2 مهر 1401 خبر گزاری رسا 3 مهر 1401 خبر گزاری رسا 4 مهر 1401 خبر گزاری رسا 5 مهر 1401 خبر گزاری رسا 6 مهر 1401 خبر گزاری رسا 7 مهر 1401 خبر گزاری رسا 8 مهر 1401 خبر گزاری رسا 9 مهر 1401 خبر گزاری رسا 10 مهر 1401 خبر گزاری رسا 11 مهر 1401 خبر گزاری رسا 12 مهر 1401 خبر گزاری رسا 13 مهر 1401 خبر گزاری رسا 14 مهر 1401 خبر گزاری رسا 15 مهر 1401 خبر گزاری رسا 16 مهر 1401 خبر گزاری رسا 17 مهر 1401 خبر گزاری رسا 18 مهر 1401 خبر گزاری رسا 19 مهر 1401 خبر گزاری رسا 20 مهر 1401 خبر گزاری رسا 21 مهر 1401 خبر گزاری رسا 22 مهر 1401 خبر گزاری رسا 23 مهر 1401 خبر گزاری رسا 24 مهر 1401 خبر گزاری رسا 25 مهر 1401 خبر گزاری رسا 26 مهر 1401 خبر گزاری رسا 27 مهر 1401 خبر گزاری رسا 28 مهر 1401 خبر گزاری رسا 29 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۵    
علاسوند با اشاره به برخی زیرساخت های فکری و تربیتی نسل جدید، بر نقش اساسی خانواده در تربیت فرزند در دوران نونهالی و کودکی تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: همکاری های ما با آژانس ادامه دارد، اما یک مشکل اساسی وجود دارد، آژانس باید به وظایف فنی خود عمل کند اما مسیر سیاسی را در پیش می گیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۶    
مازندران - با فروکش کردن فتنه شهریور ماه 1401 با رمز مهسا امین، فرصتی برای تحلیل چیستی و چرایی این حادثه و بیان وجه ممیزه آن از رخدادهای سیاسی اجتماعی گذشته آن است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۳    
دومین همایش سالانه اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با عنوان بیانیه گام دوم؛ فکرورزی و آزاداندیشی برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۳    
دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی در خصوص جدیدترین آمار خسارت وارده به بانک ها در اغتشاشات اخیر گفت: تا کنون شیشه 323 بانک دچار شکستگی شیشه شده و از 11 شعبه بانک سرقت شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۳    
صهیونیست ها که در کنار محور آمریکایی-غربی-عربی و گروه های تروریستی و منافقان در تلاش برای تحریک اغتشاشگران و آشوب آفرینی در کشورمان بودند با ناامیدی اعتراف می کنند که پروژه شومشان در ایران شکست خورده ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۳    
جمعی از معلمان کشور از 15 استان در نامه ای خطاب به علی دایی در خصوص مواضع اخیر او مطالبی را بیان کردند. آن ها خواستار ورود جامع و غیرجانبدارانه علی دایی به عنوان یک قهرمان ملی به مسائل اخیر شده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۳    
بی بی سی فارسی در خبری به نقل از گروه هکری موسوم به "انانیموس" مدعی هک سایت پلیس ایران شده است!
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۳    
معاون اقتصادی رئیس جمهوری ضمن تاکید بر لزوم همبستگی بخش های مختلف اقتصاد کشور گفت: عضویت ایران در اتحادیه شانگهای فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۱    
شبکه خبری بی بی سی فارسی با پشت کردن به قواعد اطلاع رسانی مستند، ادعای عجیبی درباره مهسا امینی منتشر کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۳    
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه گفت: ملت ایران در تمام سال های بعد از دوران دفاع مقدس هم به خوبی وارد میدان مقابله با دشمن شدند و تمام توطئه های سخت و نرم دشمنان را با مقاومت و رشادت ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۳    
استحصال خاویار یا همان تخم درون شکم ماهیان خاویاری که به مروارید سیاه مشهور است حالا برای نخستین بار در جنوب شرق کشور در استان سیستان و بلوچستان عملیاتی شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۳    
خبر تحریم اسکار توسط روسیه بعد از تحریم جشنواره مسکو توسط آمریکا، نشان داد که با وجود ارزش های والای بدون قرار قبلی از منظر فرهنگی و هنری ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۸    
تا پیش از تصویب و ابلاغ "قانون جوانی جمعیت" و با توجه به استقرار 8 ساله دولت روحانی که قائل به بحرانی بودن شاخصه های جمعیتی کشورمان نبود ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۸    
منابع فلسطینی از حمله مجدد نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و بازداشت و زخمی شدن شمار دیگری از شهروندان فلسطینی خبر دادند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۸    
در حالی که سناتور "لیندسی گراهام " هشدار داد که استفاده احتمالی روسیه از سلاح های هسته ای در اوکراین به معنای "حمله به ناتو" است ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه، از شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات در این شهرستان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۹    
سازمان اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در اطلاعیه ای اعلام کرد که عامل اصلی کشف حجاب در اغتشاشات اخیر را دستگیر کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۹    
مدیریت شهری مشهد به نمایندگی از مردم مشهد خدمت به زائرین و مجاورین بارگاه منور امام هشتم (ع) را در اولویت کاری نخست خود قرار داده و با شعار "همه خادم الرضاییم" تلاش دارد مشهد را به عنوان حیاط منزل ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۰    
طی مراسمی حجت الاسلام عرفانی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین معرفی شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۸    
پنجمین یادواره 565 شهید ارتش استان قم با محوریت نیروی دریایی 12 مهرماه برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۸    
آیت الله علیدوست با صدور بیانیه ای توهین به شعائر و به شهادت رساندن مدافعان امنیت را محکوم کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان بدانند که همواره در مقابل ملت ایران ناکام خواهند ماند گفت: امروز ایران، ایران مقتدر و قوی است و با این قدرت در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۳    
نیروی زمینی سپاه با صدور اطلاعیه ای درباره موشکباران مقر تروریست های مستقر در شمال عراق تاکید کرد: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۱    
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 360
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۱    
مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در همایش ملی جنگ بیولوژیک گفت: تعامل علمی پژوهشی مراکز حوزوی و دانشگاهی برای کشور راهگشا است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۶    
مراسم تجلیل از خانواده روحانیون شهید و ایثارگر استان با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۶    
مجلس خبرگان رهبری در پی حوادث اخیر با صدور بیانیه ای اغتشاشات و توهین به مقدسات دینی را محکوم و بر پیگرد قضایی آشوب طلبان تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۶    
دستاوردهای سفر آیت الله رئیسی در نیویورک و تعداد قابل توجهی از اخبار و حواشی پیرامون اغتشاشات اخیر و همه پرسی در مناطقی از اوکراین را در تحلیل این هفته بررسی کرده ایم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۱    
نشست نقش و وظایف اصحاب هنر و رسانه در جهاد تبیین به صورت برخط برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۱    
نیرو های اطلاعات سپاه استان قم فعالان یک شبکه 50 نفره سازمان یافته که محرک اغتشاشات بودند و تراکت های تبلیغاتی در فضای حقیقی پخش می کردند را شناسایی و دستگیر کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم به تشریح دستاوردهای وقف(فرهنگی، اجرای نیات وقف، عمرانی و...) و پروژه های سرمایه گذاری در وقف ازسوی این اداره کل پرد
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۶    
رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر گفت: طی 6 ماه نخست سال جاری دو هزار و 475 گردشگر از 57 کشور و 38 هزار و 140 زائر از 24 کشور عربی، در حرم مطهر بانوی کرامت حضور یافتند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: انقلاب ما ثمره خون شهدا است و شهید فرید کرم پور، رفت تا اسمش، یادش و تاریخش زنده بماند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۱    
فلاحی نیا با بیان اینکه شهدا با خون پاکشان از اسلام دفاع کردند، گفت: امروز با تربیت نسلی انقلابی باید به اسلام و انقلاب خدمت کرده و راه شهدا را ادامه دهیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمنان وحدت کشور را هدف قرار داده اند، گفت: دشمن بداند خون شهدا ضامن انقلاب و خنثی کننده توطئه های دشمن است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۱    
کرمانشاه حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: حامیان دیروز صدام دوباره کمر همت بسته اند تا افکار و مقدسات ما را از مسیر اصلی منحرف کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۱    
در 7 مهر 1361 امام راحل در بیانات بسیار مهمی در جمع مدیران، سردبیران، معاونان خبرگزاری و خبرنگاران به اهمیت نقش خبرگزاری ها در اطلاع رسانی صحیح و با کیفیت تأکید کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۶    
بیست و سومین دوفصلنامه مشاوره کاربردی به صاحب امتیازی دانشگاه شهید چمران اهواز با مدیرمسئولی خالد اصلانی و سردبیری عباس امان الهی منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۶    
کارشناس ارشد بین المللی گفت: سفر رئیسی نشان داد ایشان بدون اینکه نیاز به آموزش داشته باشد، با فضای سیاسی آشناست و همیشه برخورد عزت مندانه را دنبال می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۱    
بیست و سومین نشست از نشست های فصلی معاونان تهذیب مراکز مدیریت حوزه های علمیه استان ها در تاریخ 20 تا 23 مهرماه در استان همدان برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۶    
مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید حوزه علمیه استان خوزستان باحضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و مسئولان استانی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱    
در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزارت خارجه فرانسه، شرکت سه نفر از وزرای مشاور دولت این کشور در اعتراضاتی در پاریس کاردار سفارت فرانسه در تهران به وزارت خارجه احضار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۶    
حجت الاسلام والمسلین جوشقانیان با اشاره به رشادت های روحانیت در دفاع مقدس اظهار داشت: حضور روحانیون قوت قلب نیروهای رزمنده ایرانی بود که معنویت جبهه ها نیز از آن ها بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۶    
حجت الاسلام روستاآزاد از امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۱    
در همایش نقش مبلغان در دفاع مقدس از مبلغان ایثارگر و کارکنان جانباز دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور نماینده ولی فقیه در ارتش تقدیر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با اشاره به نیات صدام از حمله به ایران گفت: هدف تجزیه ایران از نیات صدام در شروع جنگ بود و این طرح همچنان در نظر بدخواهان قرار دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۶    
ضریح جدید مرقد مطهر حضرت زینب(سلام الله علیها) بعدازظهر دیروز، 6 مهرماه، از فرودگاه بین المللی نجف اشرف به سوریه منتقل شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۱    
طارق عز الدین در مصاحبه با خبرگزاری فارس، ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی تأکید کرد که تمامی گزینه های احتمالی از جمله پاسخ نظامی روی میز است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۱    
منابع خبری از تصمیم مقامات فرانسه برای بستن مسجد اوبرنای در منطقه باس رین واقع در شمال این کشور خبر دادند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۶    
رسانه های عبری به صراحت از ناامید شدن نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی از اغتشاشات در ایران و دور شدن مجدد رویای همیشگی صهیونیست ها در فروپاشی ایران خبر می دهند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۱    
مدیر مؤسسه فرهنگ و تمدن اسلامی گفت: علی رغم فضای گردشگری معنوی و مذهبی، ما در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری چنین بخشی نداریم و این مسأله باید در اسناد بالادستی نظام بیاید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۶    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: استکبار جهانی بداند نیروهای نظامی ایران در راستای امنیت مردم و اعتلای جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۶    
اسلامی با اشاره به دیدارش با مدیرکل آژانس انرژی اتمی در وین گفت: فضای همکاری بین آژانس و سازمان انرژی اتمی را مرور کردیم و درباره مسائل باقیمانده به گفت وگو پرداختیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۱    
اصفهان – محمود زاده از توزیع 90 بسته مهر تحصیلی به اقشار آسیب پذیر تحت پوشش مراکز افق بقاع متبرکه شهرستان کاشان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۱    
پیکر استوار یکم فرید کرم پور ، شهید مدافع امنیت نیروی انتظامی با حضور پرشور مردم و مسؤولان لرستان در شهر خرم آباد تشییع و به خاک سپرده شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۶    
اصفهان - مسؤول ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان فین کاشان از برگزاری این مراسم سنتی مذهبی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۱    
مازندران - مشاور فرمانده کل سپاه گفت: متأسفانه ماهیت و حقایق جنگ و دفاع را به درستی برای نسل جوان جامعه تبیین نشده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۱    
کرمانشاه جمعی از احزاب و تشکل های انقلابی کرمانشاه در بیانیه ای اغتشاشات و فتنه انگیزی دشمنان جمهوری اسلامی را محکوم کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۱    
شماره سیصد و شصتم هفته نامه خط حزب الله با عنوان ملت پیروز منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۶    
اسرائیل که روزانه تجاوزهای خود را ادامه می دهد و آن مقدار از خاکی را که در معامله قرن به دنبال آن است تصاحب کرده است؛ پس این هیاهو برای چه بود؟
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۱    
رهبر انقلاب اسلامی در سال 1361 در مصاحبه ای در مورد ابعاد گوناگون جنگ تحمیلی، فرمان امام خمینی(ره) که فرمود حصر آبادان باید شکسته شود را یک فرمان تاکتیکی امام راحل دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
چهارمین دوره استانی تربیت مدرس مهارت های پژوهشی تحت اشراف معاونت پژوهش حوزه های علمیه برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۶    
نمایندگان مدیر حوزه های علمیه با حجت الاسلام حسین شریف کاشانی از نوادگان مرحوم علامه ملاحبیب کاشانی دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۷:۵۱    
شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه در بیانیه ای از تلاش خستگی ناپذیر پلیس و نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۰:۳۱    
مشاور عالی فرماندهی کل قوا با توضیح دنیای پس از جنگ سرد و فروپاشی شوروی گفت: ایالات متحده قصد داشت قدرت هژمون خود را تثبیت کند از همین رو به افغانستان و عراق لشکرکشی کرد.