شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 17 مهر 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 مهر 1401 خبر گزاری رسا 2 مهر 1401 خبر گزاری رسا 3 مهر 1401 خبر گزاری رسا 4 مهر 1401 خبر گزاری رسا 5 مهر 1401 خبر گزاری رسا 6 مهر 1401 خبر گزاری رسا 7 مهر 1401 خبر گزاری رسا 8 مهر 1401 خبر گزاری رسا 9 مهر 1401 خبر گزاری رسا 10 مهر 1401 خبر گزاری رسا 11 مهر 1401 خبر گزاری رسا 12 مهر 1401 خبر گزاری رسا 13 مهر 1401 خبر گزاری رسا 14 مهر 1401 خبر گزاری رسا 15 مهر 1401 خبر گزاری رسا 16 مهر 1401 خبر گزاری رسا 17 مهر 1401 خبر گزاری رسا 18 مهر 1401 خبر گزاری رسا 19 مهر 1401 خبر گزاری رسا 20 مهر 1401 خبر گزاری رسا 21 مهر 1401 خبر گزاری رسا 22 مهر 1401 خبر گزاری رسا 23 مهر 1401 خبر گزاری رسا 24 مهر 1401 خبر گزاری رسا 25 مهر 1401 خبر گزاری رسا 26 مهر 1401 خبر گزاری رسا 27 مهر 1401 خبر گزاری رسا 28 مهر 1401 خبر گزاری رسا 29 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
نمایندگان مجلس با تقاضای بررسی دوفوریتی لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری موافقت کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی محور اصلی سی وششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی را تقبیح عادی سازی ارتباط با رژیم غاصب اسرائیل معرفی کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
با یکی از دوستانم از استانی در غرب کشور به تهران آمدیم و هنگامی که مشاهده کردیم مأموران پلیس به صورت مداوم به دلیل اغتشاشات، مشغول مناطق درگیر در اغتشاشات هستند، تصمیم گرفتیم از خانه ها سرقت کنیم!
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش 70درصدی ظرفیت صادرات ایران به کشور روسیه طی شش ماهه اول امسال گفت ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۶    
کریمی اصفهانی گفت: یک گروه سی، چهل نفره می خواست بازار را تعطیل کند اما بازاریان به آنها بی اعتنایی کردند و برای آنکه اموالشان به سرقت نرود، مغازه هایشان را ساعتی زودتر بستند که اقدام قابل تحسینی بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۶    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در واکنش به حضور دانش آموزان در حوادث اخیر و تأکید بر اینکه هیچ دانش آموزی از مدرسه اخراج نشده است، گفت: بیشترین جمعیت دانش آموزان در رشته انسانی تحصیل می کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۶    
استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: حوادث روزهای اخیر استان یک پیام مهم برای جهانیان و دشمنان داشت ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از عملکرد دولت های قبل در عدم تکمیل کریدورهای ترانزیتی کشور گفت: بعدازظهر امروز با روس ها برای تأمین مالی ساخت خط آهن رشت آستارا توافقی امضا خواهیم کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۶    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا می گوید نباید اجازه داد عده ای از مطالبه و اعتراض مردم سودجویی کنند، حرف مردم را به حاشیه ببرند و ناامنی و هرج ومرج ایجاد کنند ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۶    
بانک جهانی در جدیدترین ارزیابی خود از وضعیت اقتصادی ایران، رشد اقتصادی 2.9درصدی و بهبود وضعیت تراز حساب های جاری و تراز مالی ایران در سال 2022 را پیش بینی کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۶    
مدیر روابط شرکت توزیع برق اهواز گفت: شبکه برق کلانشهر اهواز که به دلیل رطوبت بالا در صبح امروز یکشنبه در مناطقی قطع شده بود به حالت عادی برگشت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۶    
فرمانده جبهه مقاومت گفت: اوج عجز و ناتوانی آمریکا در مقابل ایران حمله ناجوانمردانه به سردار سپبهد شهید قاسم سلیمانی بود که ایشان را بدون سلاح و تجهیزات جنگی با راکت موشکی مورد حمله قرار دادند و ترور ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۶    
طبق اعلام سازمان اموال تملیکی حدود 58 دستگاه خودرو به دلیل مغایرتی که در اطلاعات خودروها وجود داشت از لیست مزایده خارج شدند ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۶    
موساد معروف ترین سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی است که مأموریت های ویژه همچون ترورها را در خارج از فلسطین اشغالی اجرا می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۶    
حملات سنگین و چند روزه سپاه به مقر تروریستها در اقلیم کردستان عراق واکنش مقامات این منطقه را در پی داشته و آنها اعلام کردند که تروریستهای تجزیه طلب را متوقف خواهند کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۶    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ضمن هشدار به آشوبگران گفت: از امروز به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۱    
یک مقام وزارت خارجه روسیه گفت: مسکو تلاش میانجیگرانه دیگر کشورها در مذاکرات با اوکراین را رد نمی کند، ولی انتخاب مردم ساکن مناطق دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپروژیا ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۱    
یکی از نمایندگان حزب الله در پارلمان لبنان با اشاره به سلسله پیروزی های مقاومت در برابر محور آمریکایی صهیونیستی تأکید کرد، در مقابل موضع واحد لبنانی ها در پرونده مرزبندی ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۱    
ایری گفت: متأسفانه انسجام کافی در بخش ها و دستگاه های مختلف برای اجرای قانون جهش تولید مسکن وجود ندارد که همین امر موجب شده است اقدامات انجام شده از برنامه تا حد زیادی عقب باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۱    
والدین تهرانی همچنان با مشکلات سرویس مدارس مواجه هستند و با گذشت دو هفته از آغاز سال تحصیلی هنوز خبری از برقراری سرویس برای بسیاری از دانش آموزان نیست! در این میان ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه مردم از دستگاه قضایی برخورد با اغتشاش گران را مطالبه دارند ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انصافاً مجموعه فرماندهی کل انتظامی در تمامی شرایط کشور، چه در برقراری امنیت و چه در رشد و توسعه اقتصادی کشور و رسیدگی به امورات جاری و در تمامی شئونات زندگی مردم ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۵    
به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات با همکاری بنیاد رسول رحمت(ص) همایش پیامبر رحمت، الگوی جهانی را برگزار می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۰    
مرکزتخصصی ائمه اطهار(ع) در رشته کلام اسلامی تحت اشراف آیت الله فاضل لنکرانی در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان پاکدشت افتتاح شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۰    
رسانه های رژیم اسرائیل کشته شدن یک نظامی این رژیم در عملیات قدس اشغالی را تأیید کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۵    
مردم و زائران شهر مقدس قم به مناسبت هفتمین روز شهادت مهدی زاهدلویی شهید مدافع امنیت، در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گردهم می آیند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۵    
مدیر حوزه های علمیه کشور همزمان همزمان با آغاز هفته وحدت به استان گلستان سفر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۵    
آیت الله اعرافی در ارتباط تلفنی جویای حال حضرت آیت الله نوری همدانی در بیمارستان شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۵    
دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور با حضور فرمانده کل سپاه، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر ورزش و جوانان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۰    
رئیس جامعةالمصطفی بر لزوم برقراری ارتباط علمی با مراکز علمی هندوستان تأکید کرد و گفت: هندوستان از کشورهای توانمند در چرخه معادلات بین المللی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۸:۰۵    
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه همه ما در ادامه راه شهدا رسالت سنگینی بر دوش داریم، گفت: با بصیرت و هوشیاری و عمل به وظایف خود باید به خوبی ایفای نقش کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۸:۰۰    
کرمانشاه حجت الاسلام زنگنه گفت: دشمن با سرمایه گذاری های کلان درصدد ایجاد تفرقه بین سنی و شیعه است و برای رسیدن به هدف خود از هیچ فعالیتی فروگذار نکرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۷:۱۵    
وزیر نیرو با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در بخش های نفت و گاز، فولاد و نیروگاه ها پیشرفت قابل توجهی کرده است ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۵    
رئیس جمهور گفت: دشمن از پیشرفت های کشور لطمه خورده و می خواهد در این مسیر اخلال ایجاد کند، لذا باید با کار مضاعف دشمن را مأیوس و مردم را امیدوار کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۹    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۹    
رئیس جمهور با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از حضرت آیت الله نوری همدانی عیادت کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۹    
پیشنهاد نام گذاری هفته ای به نام هفتۀ وحدت و برگزاری جشن هایی به مناسبت میلاد حضرت رسول (ص)، اقدام وحدت آفرین حضرت آیت الله خامنه ای در پیش از انقلاب در راستای زدودن اختلافات مذهبی در دوران تبعید ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۴    
معاون پژوهش حوزه تأکید کرد که امروزه علوم در صورتی راهگشای جامعه می تواند باشد که از حوزه عمومی به تخصصی و از حوزه تخصصی به تمحضی ارتقاء یابد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۴    
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی 9 مساله مهم و دارای اولویت فرهنگی و اجتماعی را بررسی و بر مبنای آن راهبردها و برنامه های اقدام را تنظیم و تصویب کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۹    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۴    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۹    
عزیزی گفت: به مناسبت هفته وحدت مسابقات قرآن و عترت ویژه خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان آغاز شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۴    
اصفهان – سرهنگ اکبری فتنه اخیر را یک جنگ شناختی و فتنه فرهنگی اعتقادی دانست و گفت: رهبری سال ها است موضوع جهاد تبیین را برای ما لازم و واجب و ضروری دانسته اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۴    
اصفهان – سرهنگ کاکاوند گفت: مردم مومن، ولایتمدار و با بصیرت کاشان با عدم حضور در فراخوان اغتشاگران نقشه آن ها را نقش برآب و اجازه تجمع به معدود فریب خوردگان را ندادند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۹    
اصفهان – هاشمی طاهری گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود رهبر معظم انقلاب و برخورداری از نعمت ولایت هیچگاه به بن بست نخواهد رسید و روز به روز به اقتدار آن افزوده خواهد شد
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۹    
حجت الاسلام شمس به تشریح آخرین وضعیت جسمانی حضرت آیت الله نوری همدانی پرداخت و گفت: حال عمومی ایشان مساعد است و فردا از بیمارستان مرخص می شوند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۹    
مرحوم شیخ عبدالکریم حائری، موسس حوزه علمیه قم، علاقه ای به اینکه سوژه عکسِ عکاس ها باشد نداشت؛ به همین خاطر عکس های کمی از ایشان به یادگار مانده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۹    
گفتگویی که می خوانید شرح چگونگی تاسیس مجله مکتب اسلام و وضعیت انتشار مطبوعات دینی در قم از سال 1313 از زبان مرحوم سید هادی خسروشاهی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۴    
صد و ششمین دوفصلنامه علمی تاریخ و فرهنگ صاحب امتیازی دانشگاه فردوسی مشهد با مدیرمسئولی و سردبیری عبدالرحیم قنوات منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۹    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه های آن ها به سرعت برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۴    
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه به مناسبت هفته وحدت بیانیه ای صادر و تأکید کرد که راه رهایی از سلطه بیگانگان وحدت کلمه است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۴    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۴    
استاد حوزه گفت: مطرودین حوزه از ثروت و ریاست برخوردار بودند؛ اما اکنون دستشان از بیت المال کوتاه شده و می گویند یا ما در قدرت باشیم یا فتنه می کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۴    
چهل و چهارمین فصلنامه جامعه شناسی فرهنگی با 6 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۹    
سریال تلویزیونی بی همگان مجموعه تلویزیونی با موضوعی درام و خانوادگی این شب ها مهمان ویژه خانواده های ایرانی است که شب های طولانی پاییزی بی همگان به سر نشود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۹    
چهل و چهارمین فصلنامه جستار های سیاسی معاصر با 7 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۹    
چاپ پنجم کتاب زندگانی امام حسن مجتبی(ع) اثر آیت الله سیدهاشم رسولی محلاتی به همت مؤسسه بوستان کتاب روانه بازار نشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۴    
خانم عرب زاده گفت: امروزه جنگ دشمنان با ما جنگ ترکیبی است که همه شاهد این هستیم و قطعاً دفاع ما نیز در برابر حمله دشمنان باید به صورت ترکیبی و همه جانبه باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۹    
سردار تناور با اشاره به اهمیت گروه های مقاومت در منطقه گفت:اجلاسیه 1330شهید نهضت جهانی اسلام در شهر مقدس قم و مهد انقلاب برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۹    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۹    
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از حضرت آیت الله نوری همدانی عیادت و سلام رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۴    
نشست علمی اندیشه عبدالکریم سروش در بوته نقد و نظر از سوی معاونت تحقیقات کاربردی خبرگزاری رسا برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۴    
بی بی سی رسانه ای است که تاریخ ایران شاهد خباثت هایش بوده است؛ رسانه ای که نمی توان از نقش بی بدیلش در فتنه انگیزی و خیانت در ایران چشم پوشی کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۹    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۹    
دویست و شانزدهمین فصلنامه جستار های نوین ادبی با 6 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۴    
کرمانشاه آیت الله علما گفت: قرآن بر دیگر کتاب آسمانی ارجحیت دارد و این را باید معجزه جاوید رسول اکرم(ص) دانست و تأسی به این کتاب زمینه سعادت نوع بشر است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۹    
کرمانشاه به مناسبت هفته وحدت و میلاد پربرکت حضرت محمد(ص)، جشن وحدت در مسجد امام شافعی کرمانشاه با حضور آیت الله علما برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۹    
ابوکفاح غازی دبور عضو شورای فرماندهی جبهه شعبی برای آزادی فلسطین گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین اساسی و بی بدیل است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۴    
عطوان تصمیم اخیر اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت را ضربه محکمی به غرب دانست و به کشور های حاشیه خلیج فارس توصیه کرد روابط خود را با ایران بهبود بخشند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۹    
هر جریان داخلی که به نحوی در زمین دشمنان بازی کند، خواه ناخواه در این خیانت آنان علیه ملت ایران سهیم خواهند بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۴    
1716 نفر از اساتید و محققان حوزه علمیه قم در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اغتشاش آشوب طلبان، مراتب قدردانی و سپاس خود را از مجاهدت تمامی نیرو های جان برکف اعلام کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۴    
آیت الله خاتمی گفت: نمایش فصل شیدایی بیان صادق تاریخ به زبان هنر است و اگر بتوانیم از زبان هنر در راستای ترویج فرهنگ های مختلف استفاده کنیم، قطعا موفق خواهیم شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۹    
عضو فقهای شورای نگهبان به وظایف سنگین روحانیت در جامعه کنونی اشاره کرد و سیره علما و بزرگان حوزه را دوری از عناوین و عدم پذیرش مرجعیت دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۹    
مصوبات چهارمین نشست راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی در قالب سند راهبردی پنج سال آینده دفتر از طرف هیئت امناء دفتر تصویب و ابلاغ شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۹    
همایش روز ملی دامپزشکی با حضور مدیرکل و رئیس نظام دامپزشکی استان در تالار مفید دانشگاه قم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۴    
حجت الاسلام رهنما ضمن تشریح جزئیات فعالیت های صورت گرفته در دومین دوره پودمانی تعالی به چشم انداز و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت این طرح اشاره کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۲۲    
ادامه سلسله مباحث دانش تبلیغ دین توسط حجت الاسلام والمسلمین پناهیان که در ادامه بحث اصول و مبانی تبلیغ است برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۲    
مازندران - حجت الاسلام فلاح راه شکست توطئه های دشمنان را وحدت و همبستگی ملی دانست و گفت: ملت بصیر ایران اجازه موج سواری به جریان های معاند انقلاب را نخواهند داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۷:۴۲    
اگرچه طرح جدید مرکز خدمات و اردوهای خانوادگی جای تقدیر و تشکر دارد اما شاید با کمی دقت نظر و تامل بیشتر می توانستند راهی بهتر و طرحی شایسته تر را برای طلاب برگزینند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۷:۳۲    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تفاوت های موجود در انسان ها، گفت: دقت در این تفاوت ها باعث می شود که انسان ها به سادگی درباره دیگران قضاوت نکند.