جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 2 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 3 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 4 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 5 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 6 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 7 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 8 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 9 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 10 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 11 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 12 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 13 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 14 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 15 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 16 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 17 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 18 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 19 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 20 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 21 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 22 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 23 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 24 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 25 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 26 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 27 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 28 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 29 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۸    
تجهیزات سرچاهی ساخت داخل با فشار 15000 پوند بر اینچ مربع در صنعت نفت با حضور وزیر نفت رونمایی شد
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۳    
وزیر دادگستری گفت: دستور رییس قوه قضائیه این است که به پرونده مجرمان جرائم خشن با دقت و سرعت رسیدگی شود و اگر در دادگاه برای قاضی احراز شود که شخص مجرم محارب است، باید برای او حکم اعدام صادر شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری اشراق گفت: یکی از میدان های آموزشی موفق، آموزش بازی ها می باشد؛ لذا بسیاری از مؤسسه ها می توانند به این عرصه ورود پیدا کرده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۳    
عضو شورای عالی حوزه برداشت اشتباه از استقلال حوزه را بی تفاوتی حوزه نسبت به امر حاکمیت اسلامی و نظام دانسته و آن را غیر قابل قبول خواند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۳    
یک نقص قانونی بزرگ در کشورمان باعث شده تا مردم در مقابل "حمله سگ های صاحب دار" بی دفاع بمانند! چرا که طبق ماده 525 قانون مجازات اسلامی، صاحب سگ می تواند با استناد به این ماده ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۳    
درحالی که آمریکایی ها و صهیونیست ها همچنان به تعلل و مانع تراشی در روند حل پرونده مناقشه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی ادامه می دهند ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۳    
در مجموعه خاطرات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که البته بیشتر شبیه اعتراف است به راحتی می توان درماندگی این ارتش و فشاری را که عناصر آن برای جنگ با حزب الله لبنان در سال 2006 متحمل می شدند، احساس کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تشریح اقدامات یک ساله دولت سیزدهم در اجرای قانون جهش تولید مسکن ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۳    
مسئول سابق تیم حفاظتی مسعود رجوی گفت: با تصمیم عربستان سعودی و مخصوصاً ترکی الفیصل مسئول سابق استخبارات سعودی قرار شده است شبکه اینترنشنال بازوی تبلیغاتی و زبان سازمان مجاهدین شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۳    
بعد از تأیید نشدن مهدی تاج از سوی نهادهای قضایی، برخی با مطرح کردن دو کلیدواژه تعلیق و تهدید به دنبال به هم زدن آرامش فوتبال ایران هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۳    
در مراسم رونمایی از فیلم کوتاه "نجان"، کارگردان فیلم محمدمهدی باقری بیان کرد که نظرات کارشناسان الزاماً سلیقه ای نیست بلکه مبنایی هم است ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۳    
روزنامه هم میهن امروز در گزارشی به بخشی از بیانیه اخیر موسوی در رابطه با حکومت موروثی واکنش نشان داد و نوشت: بازخوانی سخنان رهبری نشان از مخالفت مبنایی با شائبه طرح شده درباره شکل جانشینی دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۳    
بر اساس آمار مرکز آمار ایران قیمت مسکن در مردادماه امسال نسبت به تیر 1401 و ماه مشابه سال گذشته به ترتیب 2.8 و 32.6 درصد افزایش یافته است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۳    
وزیر امور خارجه کشورمان که در مالی به سر می برد تأکید کرد تجربه نشان داده سیاست تحریم علیه ملت ها موفقیت آمیز نبوده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۳    
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین در صفحه توئیتر خود نوشت: اکنون زمان مناسبی برای جمع بندی توافق احیای برجام بدون هرگونه تأخیر بیشتر است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۳    
رییس قوه قضائیه با ارسال نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار رفع ابهام در خصوص نحوه محاسبه نتیجه آزمون وکالت در قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۸    
منوچهر اسماعیلی دوبلور پیشکسوت دار فانی را وداع گفت؛ از جمله آثار ماندگار او می توان به دوبله آنتونی کوئین در فیلم محمد رسول الله اشاره کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۸    
مبادلات تجاری ایران و چین در 7 ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 22 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به مرز 10 میلیارد دلار رسید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۸    
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به مبارزه قاطع و دائم با فساد گفت: باید گلوگاه های فساد را از بین ببریم و در راه مبارزه با فساد به هیچ عنوان کم نگذاریم و با تمام توان ریشه های فساد را بخشکانیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۸    
با عدم تولید و فعالیت کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز طی 3 ماه گذشته علی رغم پیگیری مسئولان استان، کارگران این کارخانه هرروز با ترس از دادن کار خود مواجه اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۸    
حماس و جهاد اسلامی ضمن برگزاری یک نشست در غزه در سطح رهبران دو جنبش با مشارکت رهبران سیاسی، نظامی و امنیتی به بررسی روابط دوجانبه در تمامی عرصه ها پرداخته و خواستار قطع همکاری امنیتی رام الله با دشمن ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۳    
دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که پیروزی سال 2000 به پروژه اسرائیل بزرگ پایان داد و اسطوره ارتش شکست ناپذیر را در هم شکست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۳    
رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان، تجدید میثاق کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۳    
اپیدمی کووید 19 و پاندمی در سطح جهانی یک عارضه ایستا نیست، بلکه موضوعی در حال تغییر است و مرتبا تغییر می کند ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۳    
یلدا ابتهاج دختر هوشنگ ابتهاج (سایه) در اینستاگرام خود از بازگشت پیکر پدرش به ایران و خاکسپاری در باغ محتشم رشت خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۳    
چاپ یازدهم کتاب راه یافته یا چگونه شیعه شدم اثر سیدمحمد تیجانی سماوی و ترجمه عباس جلالی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۳    
مجموعه داستان حسن یوسف مجموعه داستان های کوتاه با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زیر نظر سعید معتمدی تدوین و به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۳    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۸    
کتاب هیولای اولی از توهم تا واقعیت، که به بررسی تحلیلی انتقادی ماده و لوازم آن در فلسفه اسلامی پرداخته است از سوی مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۸    
رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: اقدامات عمرانی و فرهنگی اوقاف موجب تکریم امامزادگان و زائران شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۳    
القاصی گفت: آخرین پیگیری ها از کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی حاکی از این است که هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۸    
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۳    
وزیر امور خارجه رابطه با کشور های آفریقایی را از جمله اولویت های دولت خواند و با اشاره به تحریم ها علیه کشور مالی گفت: سیاست تحریم های دیوانه وار غرب شکست خورده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۳    
جمشیدی گفت: خارج کردن سپاه از لیست ترور (نه تحریم) پیشنهاد آمریکا به دولت قبل بود تا ایران را وادار به پذیرش مذاکرات منطقه ای و موشکی کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۸    
اصفهان _ حجت الاسلام کوچک زاد با اشاره به اهمیت مسجد محور شدن محلات گفت: مساجد باید محلی برای رسیدگی به امور مردم و رفع نیازهای جامعه باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۸    
دومین همایش جمعیت و خانواده با موضوع پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با حضور مدیر حوزه های علمیه و رئیس مرکز خدمات در قم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۳    
اختتامیه همایش حکمرانی روستایی و مبانی تسهیل گری با حضور وزیر کشور، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و مبلغان روستایی کشور در قم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۳    
اصفهان _ دبیر کمیته روحانیون یادواره شهدای شمال اصفهان گفت: شهدا به کشور عزت و اقتدار بخشیدند و کار برای آنها پربرکت است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۸    
اصفهان _ مسوول نمایندگی بعثه رهبری در اصفهان گفت: وضعیت فرهنگی اجتماعی کشور در شرایط مطلوبی نیست و برای مقابله با این موضوع باید اقدامات فرهنگی به صورت ریشه ای انجام شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۳    
اصفهان _ امام جمعه شمال اصفهان گفت: یادواره شهدای شمال اصفهان در بازه زمانی حدود دو ماه و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۳    
کرمانشاه آیت الله علما گفت: کسانی که در این نظام مسئولیتی دارند باید به کار خود اشراف کامل داشته باشند و برای توسعه و اعتلای این انقلاب نهایت استفاده را ببرند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۸    
مازندران - با حضور نماینده ولی فقیه در استان از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در استان مازندران رونمایی شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۸    
طلاب استعداد برتری که موفق به اخذ نوبت برای امتحانات شفاهی در پیشخوان نشده اند می توانند در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر در مصاحبه امتحانات شفاهی این مدرسه شرکت کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۸    
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان قم در نشستی با اصحاب رسانه، با بیان اینکه 222 شهید کارمند در قم شناسایی شده، به تشریح برنامه های این سازمان بسیج در هفته دولت پرداخت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۸    
از ابتدای سال 4 هزار و 414 پرونده پرداخت تسهیلات فرزندآوری در خراسان جنوبی تشکیل شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۳    
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نقش محوری مساجد در جامعه گفت: مساجد باید در مسیر ولایت و معرفت افزایی باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۳    
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: تسهیلات بانکی برای ازدواج و فرزندآوری سرمایه گذاری برای رشد جمعیت آینده کشور است و اهمیت آن کمتر از تسهیلات اقتصادی نیست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۳    
حجت الاسلام مقدمی گفت: برای به دست آوردن ثمرات مورد انتظار از مجمع نمایندگان لازم است که در خصوص برخی از نمایندگان تجدید نظر صورت گیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی استعدادیابی و هویت بخشی را از وظایف مهم معلمان برشمرد و بر جایگاه مهم سند تحول آموزش و پرورش و حذف مطالب غیرضروری از کتاب های درسی تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۸    
سرکار خانم سایری گفت: حریم شکنی در دولت های لیبرال وضعیت فرهنگی و حجاب را به اینجا رسانده است، لذا دیگر با این قبح زدایی در جامعه نمی توانیم جوان جامعه اسلامی را مواخذه کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۸    
معاون سازماندهی و سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: محیط زیست، بحران کم آبی و گرانی ها، مطالبات اصلی ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۳    
مراسم معرفی و رونمایی از کتاب یک مشت مروارید با حضور نویسنده کتاب حجت الاسلام حیدری ابهری و منتقدین در خبرگزاری رسا برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه به قوه قضائیه ارجاع شده است و مجلس در خصوص برخورد با متخلفین نمی تواند کاری کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۴    
حجت الاسلام غلامی بر ضرورت احیای مساجد تاکید کرد و گفت: در راستای احیای کارکردهای مساجد و تقویت فعالیت های مسجد محور، اطلس مساجد لرستان تهیه شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۴    
لرستان - عزیزی از برگزاری دوره تخصصی تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب خواهر حوزه علمیه لرستان خبر داد و گفت: طلاب سطح دو و سه حوزه می توانند در این دوره شرکت کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۵    
با نهایی شدن توافق ایران و عراق، گذرنامه فاقد اعتبار زائران اربعین با یک مُهر که توسط اداره گذرنامه ثبت می شود، به مدت 6 ماه برای سفر اربعین معتبر خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۰    
خوزستان - رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان با حضور در محل برگزاری دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه استان با شرکت کنندگان در این دوره دیدار و گفتگو کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۵    
تی راجا سینگ، عضو مجلس قانونگذاری تلانگانا روز سه شنبه به دلیل اظهارات توهین آمیز علیه پیامبر اسلام بازداشت شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۰    
اسرای فلسطینی در اعتراض به بازداشت های اداری ، دست به اعتصاب غذا می زنند اقدامی که رسانه ها نامش را نبرد شکم های گرسنه با رژیم صهیونیستی گذاشته اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۰    
قیس المحمداوی جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش عراق از تشکیل یک کمیته عالی امنیتی برای تامین مراسم اربعین در این کشور خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۰    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از شهادت سردار شهید مدافع حرم ابوالفضل علیجانی حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۰    
آشوبگران حامی مقتدی صدر پیش از ظهر امروز مقابل ساختمان شورای عالی قضایی عراق تجمع کرده و چادرهای تحصن را برپا کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۰    
سیره تربیتی امام سجاد از کامل ترین سیره های تربیتی برای پرورش نسلی ایمانی و شکل دهی جامعه توحیدی است که عبودیت و بندگی؛ انفاق و مواسات از مهمترین شاخصه های آن است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۰    
عبدالغنی الخنجر با تاکید بر آن که آل خلیفه دستورات آمریکا را بر اساس منافع واشنگتن به طور کامل اجرا می کند گفت: رابطه آمریکا و رژیم آل خلیفه براساس رژیم ارباب و برده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۰    
جمعی از فعالان سیاسی در نامه ای به سران جریان اصلاحات از سکوت آن ها مقابل مواضع میرحسین موسوی انتقاد کردند و این سکوت را نشانه ناجوانمردی و بی معرفتی سیاسی دانستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۰    
سید حسن نصرالله در سخنرانی به مناسبت پایان جشنهای چهلمین سالگرد تأسیس این جنبش تأکید کرد که امام خمینی (ره) بزرگترین الهام بخش حزب الله در عصر کنونی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۰    
سرلشکر سلامی گفت: ارزش نیروهای مسلح در جامعه به پاک بودن آن هاست، چرا که آن ها مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و فروتنی و تواضع در هنگام قوی و مقتدر بودن معنا پیدا می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۵    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همانا فروپاشی نظام سلامت بود، تاریخ ساز و فراموش نشدنی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۵    
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: جایگاه پزشکان در جامعه بسیار رفیع است زیرا این عزیزان حامیان و نگهبانان سلامت جامعه محسوب می شوند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۰    
با توجه به زمان یک ساله و موانع و محدودیت های موجود از آثار تخریبی دولت گذشته، عملکرد دولت سیزدهم، در عرصه اقتصاد، قابل تقدیر و بلکه در بعضی از جهات فوق العاده بوده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۵    
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: خلأهای فکری و دینی که محصول شبهات دشمن است باید توسط حوزه های علمیه پر شوند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۰    
آیت الله رئیسی با بیان اینکه نگاه امام به مردم نگاه تشریفاتی نبود، گفت: امروز آماده ایم با امام میثاق ببنیدم که خدمتمان به مردم فقط برای خدا باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۵    
خراسان رضوی - مصاحبه های پذیرفته شدگان در آزمون ورودی اختصاصی دانشگاه رضوی از 22 مرداد آغاز و تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۰    
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) گفت: حضور حوزه های علمیه در موضوع مشاوره از اهمیتی مضاعف برخوردار است، چرا که مشاوره ارتباطی مستقیم با سرنوشت انسان ها دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۵    
رئیس اندیشگاه گام دوم انقلاب گفت: خواستگاه انقلاب از بعد فکری و بعد اجتماعی حوزه علمیه بوده و بستری که امروز برای نقش آفرینی فکری حوزویان فراهم بوده همین گام دوم است.