شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 21 مهر 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 مهر 1401 خبر گزاری رسا 2 مهر 1401 خبر گزاری رسا 3 مهر 1401 خبر گزاری رسا 4 مهر 1401 خبر گزاری رسا 5 مهر 1401 خبر گزاری رسا 6 مهر 1401 خبر گزاری رسا 7 مهر 1401 خبر گزاری رسا 8 مهر 1401 خبر گزاری رسا 9 مهر 1401 خبر گزاری رسا 10 مهر 1401 خبر گزاری رسا 11 مهر 1401 خبر گزاری رسا 12 مهر 1401 خبر گزاری رسا 13 مهر 1401 خبر گزاری رسا 14 مهر 1401 خبر گزاری رسا 15 مهر 1401 خبر گزاری رسا 16 مهر 1401 خبر گزاری رسا 17 مهر 1401 خبر گزاری رسا 18 مهر 1401 خبر گزاری رسا 19 مهر 1401 خبر گزاری رسا 20 مهر 1401 خبر گزاری رسا 21 مهر 1401 خبر گزاری رسا 22 مهر 1401 خبر گزاری رسا 23 مهر 1401 خبر گزاری رسا 24 مهر 1401 خبر گزاری رسا 25 مهر 1401 خبر گزاری رسا 26 مهر 1401 خبر گزاری رسا 27 مهر 1401 خبر گزاری رسا 28 مهر 1401 خبر گزاری رسا 29 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۱    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری اجتماع سراسری ملت ایران در محکومیت توهین به مقدسات و ارزش های دینی و انقلابی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۱    
مرکز خدمات حوزه های علمیه در سفر استانی خود به استان یزد با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه، آیت الله مدرسی یزدی امام جمعه و مدیران مدارس علمیه دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۱    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی انتخاب عبداللطیف رشید را به عنوان رئیس جمهوری عراق به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۵۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه سیکا سازوکاری مهم در همگرایی، همکاری و امنیت آسیا است گفت: توسعه روابط جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه و آسیا شتاب قابل توجهی گرفته است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۴۱    
وحیدی با بیان اینکه برخی اغتشاشگران در خارج از کشور آموزش دیده بودند و برای آنها پول هم می فرستادند، گفت: برای یکی از اینها مرتب پول واریز می شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۳۱    
سکوت عجیب خواص بعد از تذکر رهبری، بستری شدن و سلامتی آیت الله نوری همدانی، سفر آیت الله رئیسی به قزاقستان و سیلی نیروهای مسلح به دشمن را در تحلیل این هفته بخوانید.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۲۱    
جمعی از جامعه ستایشگران اهلبیت عصمت و طهارت(ع) در پی حوادث اخیر با صدور بیانیه ای اغتشاشات و توهین به مقدسات دینی را محکوم کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۱    
فرزند آوری در آئینه آیات قرآن امری اصیل، فطری، مُسلَّم و مطلوب است و آیات متعدّدی در قرآن فرزندان و فرزندآوری را با تعابیر و توصیفاتی زیبا ستوده اند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۶    
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۱    
استاد حوزه و دانشگاه، فیلمنامه نمایش بزرگ فصل شیدایی را برگرفته شده از آیات و روایات معتبر دانست و گفت: محتوای این نمایش، جذاب و ارزشمند بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۶    
در شب هفدهم ربیع الاول مراسم جشن به زبان اردو و در شام هفدهم ربیع الاول نیز مراسم جشن به زبان عربی را در حرم مطهر حضرت معصومه برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۶    
مدیر حوزه های علمیه از مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) قم بازدید و با اساتید و طلاب دیدار و گفت و گو کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۶    
چهارمین جشنواره ملی مهدویت با محوریت گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار در چهار بخش ادبی، هنر و رسانه، ایده پردازی و نوآوری و کتابخوانی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۱    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مرحوم نائینی در تعریف حکومت به مردم، سرزمین و سرنوشت آنها توجه خاصی دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۶    
دفتر پژوهش های کیهان اولین اثر خود درباره توافق نامه هسته ای موسوم به برجام را با عنوان توهم یا واقعیت روانه بازار کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۱    
استاد درس خارج حوزه گفت: شیعیان تندرو که لعن و دشنام می فرستند خیال می کنند به صدیقه طاهره خدمت می کنند در حالیکه دارند خیانت می کنند زیرا این مسائل جز ضرر هیچ چیز ندارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین یزدان پناه گفت: لازم است اندیشه های شیعی را در مورد رجعت، امامت، جبر و اختیار به عمق برسانیم و از برکت بزرگان استفاده کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۱    
شاگرد علامه حسن زاده آملی با بازخوانی مواضع آن علامه فقید در حمایت از انقلاب و رهبر معظم گفت: علامه حسن زاده که یک عارف بالله بود نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت نبود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۶    
سی و هفتمین فصلنامه علمی پژوهشی نهج البلاغه به صاحب امتیازی دانشگاه بوعلی سینا منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۰    
شاگرد مرحوم علامه حسن زاده آملی با تأکید بر تلاش آن مرحوم در تربیت طلاب علوم دینی گفت: وی از تربیت عموم مردم غافل نبود و خود پاسخگوی مردم بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) مسئله وحدت را یک امر ضروری در راستای ایجاد جبهه واحد برشمرد و گفت ...
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۰    
نتایج نظرسنجی خبرگزاری رسا از مخاطبین خود درباره ادامه همکاری رسانه ملی با سلبریتی هایی که در امر اغتشاش فعال بوده اند منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۰    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به شخصیت ممتاز مرحوم آیت الله میرزای نائینی، گفت: ایشان در اصول فقه، مبتکر و مکتب ساز بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۰    
دبیر کل کنگره بین اللملی میرزای نایینی به ارائه گزارشی از این کنگره پرداخت و از ارائه 160 مقاله علمی به آن خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم گفت: 25 بقعه شاخص استان قم، میزبان جشن سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) خواهند بود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۵    
تاریخ معاصر ایران شورش و آشوب زیاد دارد اما شورش نایبیان کاشان ماجرایی دیگر دارد؛ مشهورترین شورش ایران 10 سال طول کشید و پر از ماجراهای تلخ است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر امروز برخی از جوانان و نوجوانان ما فریب می خورند به خاطر این است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص کشور صورت نگرفته است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۰    
لاریجانی گفت: علامه حسن زاده به علوم مختلف ورود داشت و این ورود از روی تفریح نبود بلکه معتقد بود علمای دین باید نظام هستی را بشناسند و دانشمندان نیز بصیرت داشته باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۰    
سی و یکمین فصلنامه علمی تاریخ نامه ایران بعد از اسلام با 7 مقاله منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۵    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به موضوع دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۵    
سردار پاکپور از آغاز برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در چند روز آینده در منطقه عمومی ارس در شمال کشور خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۵    
یکی از تولیدات فرهنگی دفتر پژوهش های مؤسسه کیهان کتابی با عنوان ادوارد براون، جاسوسی در پوشش ایران شناسی ، می باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور کشورمان و امیر قطر در دیدار با یکدیگر بر ارتقای سطح فعلی روابط فیمابین به روابط راهبردی تاکید کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۵    
تصور اینکه با افزایش جمعیت، امکانات کاهش می یابد و نسل های آینده با مشکلات مواجه می شوند نادرست است زیرا نیروی انسانی توانمند، امکانات بالقوه را فعلیت می بخشد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۰    
معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب به ارزیابی مراکز فعال در زمینه تقریب مذاهب پرداخت و گفت: جهاد تبیین از راهکارهای اساسی تقویت وحدت است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۰    
کرمانشاه حیدری گفت: یکی از استراتژی های دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور گفت: آنچه موجب موفقیت ملت ایران شده و سلطه گران را به وحشت انداخته، توجه ملت ایران به پیشرفت بر اساس قدرت کنونی خود است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۰    
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در ابتدای جلسه درس خارج فقه خود ضمن شرح حدیثی درباره سیره ی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم به بیان اهمیت مردمی بودن و انس گرفتن با طبقات مختلف مردم پرداختند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۵    
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: وقتی می گوییم فقه ما می تواند در همه شرایط و در همه کشورها حضور پیدا کرده و اجرا شود صرف یک ادعا نیست، بلکه پشتوانه علمی دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۰    
فرمانده سپاه گفت: اتفاقاتی که امروز در درون کشور ما جاری است دقیقا ظهور عینی تقابل بین انقلاب و نظام در حال افول سلطه است و جوهره اصلی این تقابل، تقابل جهل و آگاهی است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۵    
به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع)، رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 1862 نفر از محکومان موافقت کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۵    
مجموعه ای از خاطرات و بیانات حضرت امام خمینی(ره) که کمتر شنیده شده اند در قالب کتاب خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده گنجانده شده و مطالعه آن نیز از ضرورت خاصی برخوردار است.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۵    
نشست علمی مبانی فقهی سیاستگذاری حجاب به همت معاونت پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۵    
نماینده خبرگان با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمنان برای براندازی نظام اسلامی هر روز در اتاق های فکرشان به دنبال بهانه جدید برای آشوب هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۰    
فراخوان مقاله ویژه پژوهشگران عرصه های جهادی و خدمت رسانی از سوی دبیرخانه گروه های جهادی حوزه های علمیه منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۰    
آیت الله رمضانی در مراسم نکوداشت علامه حسن زاده آملی گفت: به اقرار حضرت آیت الله جوادی آملی هیچکس به اندازه این عالم به یاد مرحوم حسن زاده آملی نیست.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۵    
اجلاسیه 1330شهید نهضت جهانی اسلام با حضور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده شهدا برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۰    
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در سفر استانی به یزد با مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران شهر یزد دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۰    
حجت الاسلام اسلامی تنها گفت: فرایند تصویری شدن و ادراک اشیا و پدیده های دنیوی منجر به فراگیری دیده شدن، خودنمایی، برهنگی و بی حجابی انسان معاصر در غرب شد.
رسا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۰    
معاون فرهنگی حشد الشعبی بر لزوم جهاد تبیین در جبهه فرهنگی اشاره کرد و گفت: شناخت دشمن در جبهه نرم به مراتب از جبهه نظامی سخت تر است و سلاح نظامی کارایی نخواهد داشت.