پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۳:۴۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 5 بهمن 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۷    
فیلم سینمایی در آغوش درخت روایتی دراماتیک و مینیمال از یک خانواده، اولین ساخته سینمایی بابک خواجه پاشا، آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۹:۳۶    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه هایی از ورود سامانه بارشی به کشور و تقویت آن خبر داد و نسبت به بارش سنگین برف و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۲    
مردمی که در مقابل دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، قصد حمایت از روحانیون متحصن در مسجد دانشگاه تهران را داشتند که به ناگاه با شلیک گلوله از سوی ماموران رژیم پهلوی مواجه شدند ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۷    
کشورهای غربی همیشه داعیه آزادی بیان دارند و تلاش می کنند خود را مدعی حمایت از مظلومان نشان دهند اما آنچه در میدان عمل اتفاق می افتد، متفاوت است ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۲    
با اعلام اسامی فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ یا همان بخش مسابقه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، نام دو کارگردان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۲    
پهلوی دوم جلوی دوربین ها درباره حقوق و جایگاه زن در جامعه ایران و البته پیشرفت های زنان ایرانی سخنان قشنگ و همه پسند می گفت ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۲    
زن زندگی آزادی شعار این دوره از اغتشاشات در کشور به بهانه فوت مهسا امینی بود. اما گذشت زمان مشخص کرد که نه تنها اغتشاشگران و حامیانشان طرفدار آزادی نیستند بلکه دیکتاتور پلید درونشان حتی اجازه بلند ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۶:۵۷    
بعد از فاجعه دولت روحانی که در میان مردم به عنوان دولت عبرت شناخته می شود، پروژه احیای روحانی با امید فراموشی سال های گذشته و روایت سازی های جدید و نادرست، وارد فاز عملیاتی شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۲    
حجت الاسلام محمودی در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران جزییات برگزاری ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر در استان تهران را تشریح کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۲    
دغدغه بزرگ مرفهین بی درد رفع شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۲    
حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه نام نویسی در مراسم معنوی اعتکاف تا 14 بهمن ادامه دارد، گفت: این مراسم به میزبانی بیش از 100 مسجد برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی اهانت های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم را در چند کشور اروپایی محکوم کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۲    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: باید مباحث معرفتی یک گام جلوتر از مباحث اعتقادی پیش برده شوند و طرح ولایت، طرحی است که تمامی مولفه های لازم در آن جمع است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۰:۴۷    
کتاب اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی نوشته مرتضی سرهنگی را می خوانیم. این کتاب، نخستین بار در سال 1363 توسط انتشارات سروش منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۲    
عالم فرزانه و بزرگوار و شجاع آیت الله غفاری در حدود سال 1337ش به توصیه امام خمینی و به جهت مبارزه با رژیم منحوس پهلوی به تهران آمدند و مبارزات سیاسی خود را با این رژیم آغاز نمودند و به صف مجاهدان آن ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۲    
باید اذعان کرد پذیرفتن مسوولیت نخست وزیری در آن دوره از طرف بختیار، نشانه ای آشکار از بی اطلاعی، قهرمان نمایی، جاه طلبی و خودخواهی او اعلام شده که آرزوی نخست وزیر شدن داشت ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۹:۲۷    
اسماعیلی گفت: نگاه دولت آن است که از اهالی فرهنگ و هنر حمایت کند و خطای یک نفر را به کل مجموعه تسری ندهد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان گفت: رویش های معنوی دشمن را عصبانی کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: فلسفه برپایی جشن های دهه فجر احیای آرمان ها و باورهای انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۷    
نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: یکی از مولفه های اصلی و تأثیرگذار بر قیمت لوازم خانگی، مواد اولیه است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۷    
مرکز بسیج اساتید، مدیران ونخبگان حوزه علمیه قم در بیانیه ای جسارت و اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۲    
مسابقه کتابخوانی شرح قصیده تائیه دعبل خزاعی ویژه عموم طلاب و فضلای حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۲    
مدیر حوزه علمیه امام حسین(ع) آشتی کردن و دوری از قهر را از عوامل ناامید کننده شیطان و به لرزه انداختنش دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۷    
شمارش معکوس برای افتتاح نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان حاضر در پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر آغاز شده است و تنها 2 روز تا گشایش رسمی این رخداد هنری زمان باقی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۲    
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج کشور گفت: در حقیقت هدف ما ایجاد یک شبکه مردمی برای تبلیغ و ترویج ارزش های ملی و مذهبی در فضای مجازی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۷    
آیت الله جنتی گفت: مصوبه پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی ادامه تلاش های ناکامی است که دشمنان از ابتدای انقلاب برای متوقف کردن ایران داشته اند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۵۲    
مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرلشکر باقری صفحه ای در شبکه های اجتماعی خارجی در فضای مجازی ندارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۷    
مراسم سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام هادی(ع) در دفتر مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی (ره) در قم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۷    
قیمت دلار در تابلوی صرافی ها امروز چهارشنبه 5 بهمن 1401 برابر 42 هزار و 200 تومان درج شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۲    
همایش ملی تحول در تعلیم و تربیت با محوریت اندیشه های آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی به همت دانشگاه شیراز و همکاری سازمان ها و نهاد های متولی تعلیم و تربیت برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۲    
رضا پهلوی با کمپین وکالت می دهم در سودای گفتن قصه ای تازه بود اما کاراکتر سیاسی او آن چنان اسیر قصه های گفته شده است که حتی همین وکالت می دهم هم در نظر شنوندگان جز ناقصه ای ارتجاعی از بازگشت به عقب و ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۷    
اسامی فیلم های حاضر در بخش سودای سیمرغ چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۷    
انتشارات انقلاب اسلامی چاپ بیست و دوم کتاب جهاد تبیین منتشر کرد؛ با این حساب تاکنون 55 هزار نسخه از این اثر طی یک سال روانه بازار شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۲    
شورای صدور مجوز تولید آثار حرفه ای سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، طرح فیلمنامه 40 سریال را در 6 ماه گذشته مورد تایید قرار داده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۲    
مرحوم آیت الله تهرانی می گوید: در ماه رجب زیاد بگویید: اَسْتَغْفِراللهَ وَاَسْئَلُهُ التَّوْبَةَ ؛ در ذیل روایت دارد: ماه رجب رحمتِ خداوند بر امت زیاد ریزش می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۲    
نشست نقد و بررسی کتاب مهارت ها و راهکار های تربیت مهدوی با حضور نویسنده و کارشناسان حوزه مهدویت برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۲    
کتاب فضیلت های فراموش شده اثر حسینعلی راشد است که توسط انتشارات اطلاعات چاپ و منتشر شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۲    
ناوگروه86 (360) نیروی دریایی ارتش نخستین ناوگروهی است که قرار است یک بار دور کره زمین را گردش کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۲    
حجت الاسلام زمانی گفت: شناخت من از رهبر معظم انقلاب اسلامی به دوران قبل از انقلاب و زمانی که ایشان در مساجد و مدارس علمیه تفسیرقرآن می گفتند برمی گردد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۲    
امام هادی(ع) علاوه بر آنکه امام دهم شیعیان بودند و از این جهت مورد محبت مردم قرار داشتند، از سجایای اخلاقی والایی چه در بعد فردی و چه در بعد اجتماعی بهره می بردند و همین نیز از ایشان شخصیتی محبوب و ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۷    
سازمان هواشناسی از افزایش آلودگی در کلان شهرها تا حد بسیار ناسالم و بارش برف، باران و وزش باد تا یکشنبه آینده در برخی استان ها خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۷    
استفاده از کلام معصومین در زندگی به ما کمک می کند تا ارتباطی بهتر با خانواده و دیگران داشته باشیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۲    
سینما های مردمی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به تفکیک سینما ها در استان تهران اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۷    
وزیر اطلاعات از دستگیری اعضای 12 تیم تروریستی وابسته اسرائیل در ایران خبر داد و گفت: این تیم های تروریستی قصد داشتند با عملیات های مختلف انتقام شکست های اخیر را بگیرند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۷    
حجت الاسلام آزموده گفت: از نظر قرآن، تقابل جبهه ایمان با جوسازی ها با برپایی نماز جمعه و انجام شعائر الهی راهکار بسیار مهمی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
همسر یک جانباز در خصوص نحوه برخورد مسئولان با همسرش در بیمارستان ساسان می گوید: می گویند سقف هزینه درمانی همسر شما که توسط بیمه دی تأمین می شود پر شده و دیگر امکان نگهداری در این بیمارستان وجود ندارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم مشارکت مردم در ساخت زائر سرا تأکید کرد و گفت: مشارکت در ساخت زائرسرا برای زائران امام رضا پاداش و ثواب ابدی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
آیت الله کریمی جهرمی گفت: مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از ابتکارات مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی و منشأ خدمات بسیاری به جامعه اسلامی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: یادآوری ایام الله و عبرت های مرتبط برای نسل جوان و دانشجویان هم دستور قرآن است و هم جهاد تبیین و بصیرت دهی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
نشست تبلیغی نقش آفرینی مبلغان غیرایرانی در جهاد تبیین با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری در جامعه الزهرا(س) برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
"حسن فیروزی"، فردی که رسانه های ضد انقلاب در هفته های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و براثر شکنجه به کما رفته ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
رئیس جمهور گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست های خود برای مدیریت بازار ارز را به شکل موفق اجرا و اعمال کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
اطلاعیه فراخوان ثبت نام تبلیغ ویژه ایام الله دهه فجر و ماه رجب از سوی اداره کل تبلیغ جامعة الزهرا(س) اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۲    
استاد انصاریان بابیان این که اگر ثروت اتصال به خداوند متعال نداشته باشد، بی ارزش خواهد شد، گفت: اتصال ثروت به خداوند متعال درگرو پرداخت زکات است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۷    
نمایشگاه دستاوردهای مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی در مجلس با شعار امتداد مسئله محوری در چرخه حکمرانی افتتاح شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۰۱:۳۲    
از منظر رهبر معظم انقلاب مسئله جوانی و پیری جمعیت از آن مسائلی نیست که بگوئیم حالا ده سال دیگر فکر می کنیم؛ نه اگر چند سال بگذرد وقتی نسل ها پیر شدند، دیگر قابل علاج نیست و باید در لحظه به فکر بود.