پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۲۰:۱۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 13 بهمن 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: کار اساسی اندیشمندان اسلامی تحصیل و تدریس علم و پژوهش برای حل مشکلات است که ثمره این تلاش ها غالباً در قالب مقالات و کتب نمایان می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۳    
چاپ دوم کتاب مهدویت پژوهی (مسئله شناسی، معرفت شناسی، مبانی شناسی) اثر حجت الاسلام الهی نژاد در 487 صفحه روانه بازار نشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۷    
چند روز بعد یعنی 20 مهرماه، کاوه، معاون اطلاعات خارجی ساواک در یک سفر سه روزه راهی پاریس شد تا با مقامات اطلاعاتی فرانسه درباره مهمان جدیدشان تبادل نظر کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۷    
کتاب شبهات پرتکرار انقلاب اسلامی نوشته بهرامی فرزانه منتشر شده و در آن به 66 شبهه پیرامون انقلاب اسلامی پاسخ داده شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۲    
دومین کمپین جهانی (زینب؛ خواهر عشق Zaynab Sister of love) به زبان های انگلیسی، عربی، اردو، اسپانیولی، فرانسوی، ترکی استامبولی، آلمانی در اقصی نقاط جهان برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۰۷:۴۲    
عزیزی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه طلاب و اساتید حوزه علمیه برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
دبیر شورای نگهبان گفت: تقدیر از عالمان دینی هم مانع فراموش شدن مجاهدت این مردان خدا می شود و هم الگوهایی برجسته پیش روی جوانان قرار می دهد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۷    
اصفهان حضرت آیت الله مظاهری در پیامی به همایش هفتمین چهره ماندگار تبلیغی اصفهان، آیت الله جوادی را راهگشا در راستای تبلیغ دین و ارشاد و دستگیری متدینین عنوان کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۷    
اصفهان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تلاش دولت مردمی معطوف بر ارتقای جایگاه معلم و آموزش و پرورش است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۲    
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، گسترش فعالیت های قرآنی را موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۲    
اصفهان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بر لزوم استفاده از ظرفیت معنوی اعتکاف برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۷    
مازندران - همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، 4600 سند املاک غصب شده دوران پهلوی به مردم غرب استان اعطاء شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۷    
دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در اطلاعیه ای اعلام کرد: اختصاص دو سوم سهم امام به زلزله زدگان خوی مجاز است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۲    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: فرصت حج، فرصتی طلایی است که تکرار آن بسیار دشوار است، لذا باید در آن اماکن مقدسه در پی چیزی باشند که در غیر آنجا یافت نمی شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۲    
حجت الاسلام اکبری گفت: مبارزه حضرت آیت الله صافی با بهائیت بسیار پررنگ بود و همچنین رابطه وی با انقلاب و نظام اسلامی و همراهی و همیاری با امام خمینی بر کسی پوشیده نیست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۸:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای دقایقی پیش در سفری بدون پروتکل های تشریفاتی و با پرواز عمومی وارد شهر مقدس مشهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی دولت با بیان اینکه نبرد امروز استکبار با ایران در حوزه ارز است، گفت: منابع ارزی دولت درحال حاضر وضعیت خوب و قابل قبولی دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۸:۱۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۸:۱۲    
سردار سلامی با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی، گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند؛ مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۲    
رئیس مؤسسه کتاب شناسی شیعه گفت: مرحوم حضرت آیت الله صافی گلپایگانی هزینه تهیه تصاویر کتب خطی کتابخانه ای در هند را متقبل شدند تا این میراث گرانقدر شیعه حفظ شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۲    
کتاب اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی نوشته مرتضی سرهنگی را می خوانیم. این کتاب، نخستین بار در سال 1363 توسط انتشارات سروش منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه در 19 استان شاهد کاهش بیکاری هستیم، گفت: باید کاری کنیم که مردمی که به ادارات می آیند ناراضی بیرون نروند. ما امروز خدمتگزار و نوکر مردم هستیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۷    
همایش یک قرن حافظه تاریخی روحانیت به منظور بیان دیدگاه حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در خصوص روحانیت در ایران معاصر، در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۲    
آقای حاجی کاظم در گفت وگو با خبرنگار گروه جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، به معرفی اندیشکده مردمی حریم حیات جنین پرداخت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۷    
در پی ارسال پیامکی جعلی با سوءاستفاده از نام سازمان تأمین اجتماعی به تعدادی از مردم، تأمین اجتماعی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد این پیامک ارتباطی با سازمان نداشته و موضوع از اساس جعلی و دروغ پردازی ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۷:۰۲    
رئیس جامعةالمصطفی گفت: غرق شدن در مادیات، انسان را به جایی رسانده است که تنها هدفش از تلاش و کوشش، بدست آوردن فرصت برای تلاش و کار بیشتر است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۵۷    
مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از آغاز ثبت نام هشتمین دوره طرح ولایت خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۲    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه جایگاه با اهمیت تهذیب و تربیت در حوزه های علمیه را مورد توجه قرار داد و از آن به عنوان با اولویت ترین دغدغه یاد کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۲    
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: مصوبه سران قوا در خصوص مولد سازی، گامی مهم برای پویایی و استفاده بهینه از دارایی های دولت است که مورد تایید و حمایت ما است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۲    
دبیر دوازدهمین همایش ملی سیره علوی در لرستان از ارسال 230 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: 118 مقاله به مرحله داوری راه یافتند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۲    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تشکیل حکومت اسلامی، بیداری مسلمانان جهان و بیداری عدالت طلبان جهان را از اهداف سه گانه امام خمینی از انقلاب اسلامی برشمرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۷    
کارشناس سینما گفت: عده ای از سینما گران می گویند ما ممکن است نقد و انتقاداتی داشته باشیم، ولی پای ایران، نظام و جمهوری اسلامی ایستاده ایم و به آن وفادار هستیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۷    
سفارت آمریکا در پاریس، دوماه پس از حضور امام در آن کشور، گزارشی از نظرات فرانسه درباره امام را به وزارت امورخارجه آمریکا منعکس می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۷    
زیویار با بیان اینکه امام علی(ع) الگوی بنیانگذار جمهوری اسلامی در تمام مسائل بود، گفت: محبان و پیروان علوی در جهان انسان هایی آزاده، عدالت خواه و حامی مظلومان هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۲    
هفدهمین آئین ملی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی در آرامستان زرتشتیان تهران برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۲    
آیت الله اراکی با بیان اینکه امروز جامعه ایران به برکت انقلاب، امام و رهبری جامعه میزان در دنیا است، گفت: تمام شخصیت های دنیا جامعه ایران را میزان می شناسند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۲    
حجت الاسلام علیخانی با اشاره به شناسایی بیش از 1470 گروه جهادی در حوزه علمیه، به تبیین جایگاه و رسالت گروه های جهادی پرداخت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۷    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه 22بهمن نمودی برای گم نشدن راه است گفت: گرامیداشت مراسماتی مثل 22بهمن برای آن است که راه گم نشود و کسی نتواند راه را اشتباهی به مردم نشان دهد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۲    
وزیر کشور گفت: مشارکت سیاسی بحث کلیدی است که باید همه تلاش ما به سمت انتخابات پرشور برود و در سطح استان به گونه ای برنامه ریزی شود که مشارکت حداکثری محقق شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۲    
در داخل محوطه بهشت زهرا مأموران انتظامی مخصوص که از میان توده مردم برگزیده شده بودند مستقر شدند و وسایل نقلیه و افراد را مورد بازرسی قرار می دادند ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۷    
اساتید مرکز آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه طی مراسمی با حضور قائم مقام حوزه های علمیه مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۲    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: گروه های نوظهور و نسل جدید که تربیت یافته رزمندگان قدیمی هستند، با کشتن تعدادی از اشغالگران پیام مهمی را به نتانیاهو دادند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۲    
سرهنگ ثریا به تعبیری روایت صداها است؛ صداهایی که از آن سوی پادگان اشرف با بلندگوها فریاد می شود و قرار است به گوش آدم های آن طرف برسد اما حکایت آنها صُمٌّ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لا یَرجِعونَ است ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۵:۳۷    
کرمانشاه آیت الله علما گفت: از شما طلاب طرح امین انتظار داریم که با سعه صدر نسبت به تربیت و پرورش دانش آموزان اهتمام داشته باشید.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۵:۲۷    
مولوی شهنوازی گفت: به کسانی که علیه مسلمانان مظلوم فلسطین، وحدت شیعه و سنی و انقلاب اسلامی یاوه گویی می کنند، می گویم، اظهارات شما نزد اهل سنت محکوم است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۵:۲۲    
تکیه دولت از سال1285 قمری به دستور ناصرالدین شاه برای عزاداری و تعزیه خوانی احداث شد و محلی برای عزاداری شاهان قاجار شد ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
محمد بن سلمان از هر ابزاری برای لاپوشانی جنایت هایش استفاده می کند. او پس از تکه تکه کردن جمال خاشقچی، به دنبال خرید باشگاه های ورزشی همچون نیوکاسل و منچستر یونایتد است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۲    
پس از آن که 35 سال وعده مبارزه با فساد در دوره پهلوی به نتیجه نرسید بالاخره در سال 1355 اعلام شد که کمیسیون شاهنشاهی تشکیل می شود و مقابله با فساد جدی شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۲    
ژنرال هایزر آمریکایی در خاطراتش از روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی می نویسد: به دستور خمینی، حمله جدیدی به ارتش انجام شد که سلاح به کار گرفته در آن،عشق و مهربانی بود ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۲    
مدیر حوزه علمیه خراسان طی احکامی جداگانه معاون جدید فرهنگی تبلیغی، مدیر دفتر امور مدارس و سرپرست مرکزبرنامه ریزی وفناوری این حوزه علمیه را منصوب کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی مجاهد و صادق حجت الاسلام حاج شیخ غلامرضا اسدی را تسلیت گفتند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۷    
ایت الله سیفی مازندرانی ضمن اشاره به عظمت نعمت انقلاب اسلامی، اجرای احکام الهی را منوط به برپایی حکومت دانست.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۷    
یکی از مباحث مهم و کلیدی در زندگی سراسر افتخار امیرالمؤمنین علیه السلام اعلمیت و أفضلیت آن حضرت بر اولین و آخرین به جزء رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۲    
چهاردهمین اجلاسیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با موضوع رسالت اساتید نسبت به حوزه و نظام، همراه با گزارش شش کمیسیون از این مجمع برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۷    
کرمانشاه آیت الله علما گفت: برخی مسائل در کرمانشاه با وجود وعده های داده شده شاید بیش از 15 سال است که زمین مانده و درست نشده که نمونه آن پالایشگاه آناهیتا است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۷    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن که ذهن جوانان ما را نشانه گرفته، جهاد تبیین است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۲    
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تباربا اشاره به اینکه سراسر عمر نورانی امام خمینی(ره) درس و برکت بود، گفت: احیاء دین یکی از برکات عمر امام خمینی(ره) است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۲    
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اعزام دومین کاروان ایثارگران لرستان به سفر معنوی عتبات گفت: امروز سفر به عتبات در سایه امنیت و آسایش حاصل خون شهدا است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۷    
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: مسؤولی که نسبت به ارزش های انقلاب بیگانه باشد، نشستن او پشت میز غیر شرعی است و شهدا از این امر راضی نیستند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۲    
حجت الاسلام سید حسین مؤذن، امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) افسریه تهران درگذشت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۷    
اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه با تجلیل از رتبه های برتر، برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۲    
اجلاسیه تبیین ضرورت ها و ظرفیت های میدانی طرح ولایت با حضور آیت الله رجبی و حجج اسلام والمسلمین ملکی و عالم زاده نوری برگزار شد.