شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 8 دی 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 1 دی 1401 خبر گزاری رسا 2 دی 1401 خبر گزاری رسا 3 دی 1401 خبر گزاری رسا 4 دی 1401 خبر گزاری رسا 5 دی 1401 خبر گزاری رسا 6 دی 1401 خبر گزاری رسا 7 دی 1401 خبر گزاری رسا 8 دی 1401 خبر گزاری رسا 9 دی 1401 خبر گزاری رسا 10 دی 1401 خبر گزاری رسا 11 دی 1401 خبر گزاری رسا 12 دی 1401 خبر گزاری رسا 13 دی 1401 خبر گزاری رسا 14 دی 1401 خبر گزاری رسا 15 دی 1401 خبر گزاری رسا 16 دی 1401 خبر گزاری رسا 17 دی 1401 خبر گزاری رسا 18 دی 1401 خبر گزاری رسا 19 دی 1401 خبر گزاری رسا 20 دی 1401 خبر گزاری رسا 21 دی 1401 خبر گزاری رسا 22 دی 1401 خبر گزاری رسا 23 دی 1401 خبر گزاری رسا 24 دی 1401 خبر گزاری رسا 25 دی 1401 خبر گزاری رسا 26 دی 1401 خبر گزاری رسا 27 دی 1401 خبر گزاری رسا 28 دی 1401 خبر گزاری رسا 29 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۲    
عزیزی، از برگزاری جشنواره بانوان تمدن ساز ایران اسلامی در لرستان خبر داد و گفت:
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۲    
با تشدید حملاتِ دموکرات ها و حتی جمهوری خواهان علیه رئیس جمهور پیشین، موضع گیری های او هم تندوتیزتر شده و حالا باید منتظر کنش و واکنش های آتی این جدال در میدان سیاست آمریکا بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۲    
اصفهان مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، به مناسبت سالروز حماسه 9 دی با صدور بیانه ای این روز بزرگ و مهم را گرامی داشت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام سرلک شهید سلیمانی را الگویی برای بشریت خواند و گفت: مکتب سلیمانی امروز نیاز جامعه و درس آموز است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه تریبون نمازجمعه فرصتی برای مطالبه گری مشکلات مردم است، گفت: ائمه جمعه بایدمطالبه گر مشکلات مردم باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۲    
آخرین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۷    
رجبی دوانی در پاسخ به شیطنت رسانه های معاند، نسبت به تحریف و برداشت ناصحیح از مصاحبه خود با خبرگزاری رسا واکنش نشان داد و بر مطالب گذشته تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۲    
باید با یک نظر تسامح یا عذر تراشی به یکدیگر نگاه کنیم و به هم دیگر حق بدهیم تا هر کسی نظر خود را طرح کند و بی جهت هم کسی را تکفیر و تفسیق نکنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۷    
"سین جین های خواستگاری" اثری از مسلم داوودی نژاد که به یکی از مسائل مهم جوانان در آستانه ازدواج، یعنی چگونگی برخورد با این پدیده می پردازد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۲    
"تویی به جای همه" به قلم سیدمهدی شجاعی داستان امامی است که به او ظلم کردیم؛ مردی که بیمار و نحیف و رنجور شناساندیم و بعد در میان سطور تاریخ، گمش کردیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۲    
فرمانده سپاه در دیدار خانواده شهید عجمیان گفت: سید روح الله افتخار همه ماست؛ او و دیگر جوانانی که این روز ها به شهادت رسیدند، ادامه دهنده راه شهید همت ها و حججی ها هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۲    
خانم کرباسی گفت: در این جشنواره، 120 نفر از طلاب جامعة الزهرا(س) و خانواده هایشان به صورت حضوری در رشته های حفظ و قرائت و در رشته های حفظ و ترتیل شرکت کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۷    
فیاضی گفت: اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی، قرارگاه مرکزی جریان بازسازی ساختار فرهنگی کشور است، باید همه زیر نظر آن فعالیت کنند، نه این که هر دستگاهی راه خودش را برود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: با توجه به شبهاتی که دشمن ایجاد می کند باید در مقابل آن ها جنبه تهاجمی و مقابله ای داشته باشیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۲    
طائف با اشاره به برگزاری دوره 2 روزه تخصصی گروه های اجتماعی گرای جهاد در لرستان گفت: 600 گروه اجتماعی توسط بانوان استان فعالیت می کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۲    
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: همه دستگاه های فرهنگی باید تلاش کنند تا اختلافات در خانواده ها کمتر شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۷    
نماینده سابق رهبر معظم انقلاب در آمریکای لاتین گفت: تبیین مصائب حضرت زهرا سلام الله علیها در قالب نمایش تئاتر سایه، کاری خیلی خوب و ابتکاری بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۷    
همایش بین المللی مخطوطات مشرق زمین هفتمین پیش نشست تصحیح معیار دست نویس های اسلامی الگوها و آسیب ها برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۲    
نشست علمی پژوهش نافع در علوم انسانی (شاخص ها، سازکارها و کاربست ها) با مشارکت مجمع پژوهشگاه هی علوم انسانی اسلامی و معاونت پژوهشی وزارت علوم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۲    
علمای شیعه همواره در طول تاریخ تشیع مدافع دین و پناه ملت بوده اند و هرگاه شرایط و اقتضائات به آنها فرصت ترویج دین داده از این شرایط جهت گسترش فرهنگ اسلامی بهره می جستند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۷    
حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: اگر روابط بین الملل ما قوی نباشد و از دیگر مذاهب اسلامی فاصله بگیریم، نمی توانیم حرف خودمان را به جهان منتقل کنیم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۲    
فعالان بازار طلا و ارز با تأکید بر کاهشی شدن قیمت ها در بازار به مردم توصیه کردند که مراقب خریدهایشان باشد چراکه قیمت ها ریزشی شده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۷    
جامعه مدرسین در بیانیه ای تصریح کرد: نهم دی نماد همدلی و عمل به هنگام بود؛ در آن یوم الله، دست قدرت خدا از آستین ملت بیرون آمد و کارستانی بزرگ رقم زد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۷    
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از خاطرات خود عنوان کرد: توان تحمل دشمنان از جنگ سی و سه روزه به دو روز رسیده است و این از اثرات این انقلاب اسلامی، اثرات اسلام بر ایران و استحکام ایران است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۲    
آقای حائری تحصیلاتش تمام شده بود و حالت انزوا داشتند نه مسجدی می رفتند نه منبری. هر کسی هم پیشنهادی می داد نوعاً به سختی قبول می کردند.. ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۷    
سردار سلیمانی گفت: مردم به فتنه گران فهماندند که پای ارزشهای خود هستند و به دشمنان ایران خاطر نشان کردند که ایران متاعی نیست که بتوانند همچون گذشته آن را به یغما برند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۷    
مراسم پرشکوه فاطمیه در حسینیه امام خمینی، سفر رئیس مجلس به قم و دیدار با مراجع تقلید درباره وضع اقتصاد و نظارت ستادی دولت از وزارت صمت را در تحلیل اخبار این هفته بخوانید.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین خطیب در پیامی به مناسبت یوم الله 9 دی اعلام کرد: 9 دی دشمن کینه توز را در اجرای توطئه های فتنه گرانه خود ناکام گذاشت.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۲    
حماسه 9 دی از روز های تاریخی انقلاب است که مردم، حضور حماسی خود را در صحنه اثبات کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۷    
رئیس مجلس خبرگان در پیامی به مناسبت نکوداشت آیت الله شفیعی تصریح کرد: ایشان از پیشگامان نهضت مقدس اسلامی در خوزستان به شمار می روند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۷    
حضرت آیت الله نوری همدانی نقش علما در رفع نابسامانی های امت اسلامی را برجسته دانست و گفت: در اجتماع بزرگ حج باید مسائل و مشکلات جهان اسلام مورد بحث و گفت وگو قرار گیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۲    
حجت الاسلام نجفی زاده با بررسی منطق مواجهه غربی ها با مقوله آزادی، گفت: غربی ها در برخورد با مقوله آزادی منافع خود را دنبال می کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۲    
وقتی اسیرمان کردند با ماشین ما را به روستایی بردند. هم عربی صحبت می کردند، هم انگلیسی. سومالیایی هم که زبان اصلی شان بود. بازجویی ها شروع شد ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۲    
کرمانشاه آیت الله علما از شهدا به عنوان حقیقت های روشن جامعه یاد کرد و گفت: شهدا مایه عزت کشور و چراغ هدایت ما هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۲    
کرمانشاه حجت الاسلام مفید گفت: 9 دی نماد عزت و بصیرت است چرا که در آن روز توطئه های دشمنان نظام با استقامت مردم حماسه ساز و به پشتوانه رهبری نقش بر آب شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۲    
خانم ربانی با بیان اینکه تقرب الهی از حرکت در مسیر اهل بیت محقق می شود، گفت: آیات و روایات زیبایی درباره حضرت فاطمه وجود دارد که بیانگر عظمتشان است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۲    
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ملت با بصیرت ایران در 8 و 9 دی ماه 88 با حضور میلیونی و به موقع خود در صحنه بساط فتنه 8 ماهه را جمع کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۲    
حجت الاسلام آزموده گفت: مهم ترین هدف فشار اقتصادی ازکارانداختن تولید در کشور باهدف ناراضی سازی مردم از نظام اسلامی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۷    
کتاب اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی نوشته مرتضی سرهنگی را می خوانیم. این کتاب، نخستین بار در سال 1363 توسط انتشارات سروش منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۲    
شیخ مطابق معمول هر سال در جمادی الاولی به مناسبت ایام فاطمیه مجلس روضه خوانی برپا می کرد. آن سال نیز طبق معمول در مسجد جامع چادری بر پا کرد تا مجلس عزا برقرار کند ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۷    
همسر شهید بریری می گوید: پسرم که حدود 6 سال داشت از سردار سلیمانی خواست هدیه ای به او بدهد. سردار یک انگشتر به پسرم داد، اما وقتی دید انگشتر برایش بزرگ است با ناراحتی بچگانه به سردار پس داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از مشاهده نخستین مورد ابتلا به زیر سویه های جدید اومیکرون در کشور خبر داد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۷    
ویژگی بارز شهید قاضی، تلاش و اهتمام ایشان در رفع مشکلات مردم بود. ایشان درباره مسائل اخلاقی سخنرانی نمی کرد بلکه با عمل خود به اخلاق اجتماعی اسلامی عینیت می بخشید ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۷    
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم عملیاتی کردن بیانیه گام دوم در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: بیانیه گام دوم ریل گذاری برای نزدیک شدن ظهور است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به تلاش پنهانی دشمن برای گسترش آسیب های فرهنگی گفت: پیشگیری و رفع آثار سوء آسیب های پنهان فرهنگی رسالت شورای حل اختلاف است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۰۷:۴۷    
کرمانشاه حجت الاسلام فاطمی نسب بر لزوم روشنگری، تقویت بصیرت، دشمن شناسی و جهاد تبیین به خصوص در میان نسل جوان تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۰۷:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین صالحیان گفت: 9 دی سوزش خیانت جمل و نهروان را خنک و از تکرار غربت 25 ساله جلوگیری کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۰۷:۳۷    
مدیر رادیو مقاومت گفت: پویش های #وصیت_نامه_خوانی، #شهید_وطن و #به_نیت_حاج_قاسم در رادیو مقاومت راه اندازی شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۰۷:۳۲    
حجت الاسلام فرزین گفت: ما نیازهای طلاب و دانش پژوهان دینی تراز انقلاب و نظام اسلامی در عرصه جهان بین الملل را بررسی کرده و 14 حوزه دانشی و مهارتی برای آن تعریف کرده ایم.
رسا   ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۰۷:۲۷    
دوره آموزشی آشنایی با فرق و ادیان و عرفان های نوظهور با حضور مبلغان و مبلغات دوره ابتدایی مدارس طرح امین برگزار شد.