جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۸:۰۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری رضوی 21 مهر 1401 - razavi.news

خبرگزاری رضوی 29 اسفند 1399 خبرگزاری رضوی 28 اسفند 1400 خبرگزاری رضوی 31 فروردین 1401 خبرگزاری رضوی 29 اردیبهشت 1401 خبرگزاری رضوی 31 خرداد 1401 خبرگزاری رضوی 31 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 31 مرداد 1401 خبرگزاری رضوی 1 شهریور 1401 خبرگزاری رضوی 30 آبان 1401 خبرگزاری رضوی 30 آذر 1401 خبرگزاری رضوی 1 دی 1401 خبرگزاری رضوی 30 بهمن 1401 خبرگزاری رضوی 1 اسفند 1401 خبرگزاری رضوی 1 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 2 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 3 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 4 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 5 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 6 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 7 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 8 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 9 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 10 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 11 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 12 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 13 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 14 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 15 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 16 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 17 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 18 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 19 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 20 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 21 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 22 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 23 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 24 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 25 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 26 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 27 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 28 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 29 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 30 مهر 1401 
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۴    
آیین شکرانه خدمت به زائران دهه آخر صفر 1401 همزمان با ولادت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار و از خادمان و مدیران اجرایی استان و شهر مشهد که در این خدمت رسانی مشارکت داشتند تقدیر شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۴    
در حاشیه برگزاری سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی جمعی از میهمانان این کنفرانس از پژوهشگاه رویان بازدید کردند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۴    
یاسوج_ به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، محکومیت اقدامات هنجارشکنانه و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و قرآن کریم اجتماع باشکوه خانوادگی امت ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۴    
قشم_آئین پایانی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی سودای عشق بسیج هرمزگان با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین در جزیره قشم برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره توسط هیات داوران این دوره انتخاب و معرفی شدند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۴    
وزیر کشور با بیان اینکه برخی اغتشاشگران در خارج از کشور آموزش دیده بودند و برای آنها پول هم می فرستادند ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۷    
یک مقام کاخ سفید گفت، تحریم ها علیه ایران و گروه های نیابتی آن ادامه خواهد داشت و دستیابی به توافق هسته ای با ایران نزدیک نیست.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۴    
معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس از درگیری دو همسایه در فردیس خبر داد
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهور جدید عراق طی حکمی محمد شیاع السودانی را مأمور تشکیل کابینه جدید این کشور کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۹    
ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حاج ملا هادی سبزواری شخصیتی استثنایی در جهان فلسفه و عرفان است و آرامگاه این فیلسوف یک میراث فرهنگی بزرگ است که امروز 10 میلیارد ریال برای مرمت ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۴    
رئیس جمهور لبنان اعلام کرد پس از مشورت و رایزنی با نخست وزیر و رئیس پارلمان این کشور، نسخه نهایی توافق مرزی با رژیم صهیونیستی را پذیرفته است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۹    
تهران- پس از انعقاد قرارداد صادرات و فرآورده 200 تن زعفران ایران به مقصد کشور قطر، نخستین محموله از این قرارداد بارگیری و جهت فرآوری به این کشور ارسال شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۴    
تهران- رییس صداوسیما در پشت صحنه سریال سلمان فارسی با مهم خواندن جایگاه ساخت این سریال گفت: این اثر استاد میرباقری و همکاران شان مصداق جهاد تبیین به شمار می رود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۲۵    
تهران - ایرنا - عبداللطیف رشید نامزد حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق با کسب 95 رای نمایندگان مجلس به عنوان رئیس جمهور عراق انتخاب شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب قوانین کارآمد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر ایشان بود، با تمام توان در حال پیگیری است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۹    
تهران- رئیس جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی انتخاب عبداللطیف رشید را به عنوان رئیس جمهوری عراق به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۹    
در آستانه هفدهم ربیع الاول؛ سالروز میلاد باسعادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، صحن و سرای رضوی مملو از نور و گل شده تا در این عید خجسته از زائران و مجاوران میزبانی کند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۴    
رئیس جمهور با تاکید بر درون زا بودن امنیت در آسیا، گفت: دخالت کشورهای خارجی راه حل مسائل منطقه نیست و این موضوع در اجلاس سیکا مورد تاکید قرار گرفت.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۴    
پیش بینی بورس در روزهای آینده به کدام سمت خواهد رفت؟
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۳    
مشهد- همایش وحدت اسلامی در پرتو عقلانیت و مهرورزی همزمان با هفته وحدت در مشهد برگزار شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۳    
یاسوج- سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه کانون ها نقش به سزایی در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی جامعه دارند ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۳    
همزمان با فرارسیدن 17 ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) دو تجمع بزرگ در تهران و شهرری برگزار می شود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۱    
یک کارشناس گفت: پیامبر اسلام(ص) هرگز با کسی جدل و مناظره نمی کردند، همواره به خویشاوندان خود احسان می کردند و عذرخواهی دیگران را می پذیرفتند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۳    
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 285 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و همچنین 4 نفر نیز جان خود را به علت ابتلا به این بیماری از دست دادند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنانه دولت برای خودکفایی در تولید کاغذ گفت: کارخانه کاغذسازی زاگرس در استان فارس یکی از امیدهای اصلی عملیاتی شدن این هدف است و امید ما این است که با بهره برداری ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۵    
به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۳    
استاندار مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس شناسنامه و هویت به شمار می رود که برگرفته از فرهنگ عاشورایی و کربلا است، گفت: دفاع مقدس سبک زندگی است و لازم است با زبان جوانان این موضوع تبیین شود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۲    
پراید صندوقدار یا 131 به عنوان ارزان ترین محصول داخلی امروز پنجشنبه 21 مهر در بازار آزاد 184 میلیون تومان ارزش دارد و دیروز با همین قیمت معامله می شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت :پیوند اردوهای راهیان نور و اردوهای پیشرفت علمی برای دانش آموزان هویت ساز است و ادامه پیشرفت همه جانبه کشور را تضمین می کند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۲    
وحدت کلیدی ترین مفهوم در حفظ موجودیت مسلمانان در عصری است که گسترش اسلام در دنیای مدرن و پست مدرن حساسیت سیاستمدارن و اصحاب قدرت را از یک سو و ارباب ادیان تحریف شده از جانب دیگر را برانگیخته است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی اغتشاشات، ظلم به مردم و آینده است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۱    
یک کارشناس علوم قرآن گفت: یکی از مهمترین پیام های رسالت پیامبر اکرم (ص) در حقیقت معرفی جایگاه امامت و ولایت بوده موضوعی که متاسفانه امروزه بسیار کم رنگ شده و جامعه اسلامی تا حدودی آن را به فراموشی ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۲    
بجنورد- مردم شیعه و اهل تسنن خراسان شمالی همانند یک خانواده در کنار یکدیگر زندگی می کنند و نشان داده اند گرفتار توطئه های ریز و درشت دشمن نخواهند شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۰    
در مهر 1401 نیز، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر فرد و در صورتیکه جزو دهک های چهارم تا نهم قرار دارند ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۶    
2 مسابقه فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۰    
ایلام-معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: ترویج فرهنگ استاندارد برای پیشبرد در تولید در جامعه است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۲    
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اولین هدف پیامبر اسلام ایجاد وحدت و همدلی میان مسلمانان و انسان ها بود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۷    
پرسپولیس امروز و در ورزشگاه ازادی تهران قرار است به مصاف مس رفسنجان برود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروزه جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمندِ نقش آفرینی مؤثرترِ سازوکارهای منطقه ای برای ایجاد فرصت های بیشتر جهت تعامل عینی کنشگرانِ بین المللی و حل وفصل مسالمت آمیزِ مسایلِ ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۶    
کلاله- مدیر حوزه علمیه کلاله گفت: وحدت مسلمانان باعث قدرت گرفتن آن ها و ناتوان شدن دشمنان اسلام و کشور خواهد شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۱    
حداقل افزایش حقوق کارکنان دولت یک میلیون تومان/ ممکن است در مورد برخی کارمندان تا دو و نیم میلیون هم برسد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۷:۴۸    
سرخپوشان پرسپولیس که در دو دیدار اخیر خود امتیازات حساسی را از دست داده اند و در صدر جدول شریک پیدا کرده اند، برای پایان دادن به این شرایط باید از سد تیمی بگذرند که باخت نداشته است.