جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۰۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری رضوی 25 مهر 1401 - razavi.news

خبرگزاری رضوی 29 اسفند 1399 خبرگزاری رضوی 28 اسفند 1400 خبرگزاری رضوی 31 فروردین 1401 خبرگزاری رضوی 29 اردیبهشت 1401 خبرگزاری رضوی 31 خرداد 1401 خبرگزاری رضوی 31 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 31 مرداد 1401 خبرگزاری رضوی 1 شهریور 1401 خبرگزاری رضوی 30 آبان 1401 خبرگزاری رضوی 30 آذر 1401 خبرگزاری رضوی 1 دی 1401 خبرگزاری رضوی 30 بهمن 1401 خبرگزاری رضوی 1 اسفند 1401 خبرگزاری رضوی 1 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 2 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 3 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 4 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 5 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 6 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 7 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 8 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 9 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 10 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 11 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 12 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 13 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 14 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 15 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 16 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 17 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 18 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 19 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 20 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 21 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 22 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 23 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 24 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 25 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 26 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 27 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 28 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 29 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 30 مهر 1401 
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۰    
سمنان - آئین بهره برداری از قطار مسافری سمنان مشهد مقدس روز پنجشنبه با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۷    
تهران- سرپرست حجاج ایرانی از مسئولان حوزه حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری خواست که با بکارگیری راهکار های مناسب، توصیه های رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج را تحقق بخشند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۱    
سمنان - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، نقش رسانه و اصحاب مطبوعات را در جهاد تبیین مهم خواند و گفت: امروز جنگ ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۷    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه خبر داد و اعلام کرد: شنبه آینده بارش ها در برخی مناطق از جمله غرب و شمال غرب تشدید می شود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۷    
سنگین ترین عملی که در روز قیامت، ترازو قرار می گیرد صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و محبت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۱:۲۲    
به اذعان رسانه های صهیونیستی، مزیت اصلی پهپاد شاهد قدرت آن در گمراه کردن سامانه های دفاعی و قابلیت به پرواز درآمدن در دسته های چندتایی است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۲    
تهران-مدیرعامل اتحادیه ناشران قرآنی گفت: 450 ناشر فعال قرآنی که حدود 400 عنوان کتاب داشتند هم اکنون عملا کتاب چاپ نمی کنند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۶    
قم-معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت اعلام کرد: بیش از 60 برنامه فرهنگی در بخش های مختلف از سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم تا روز شهادت آن حضرت تدارک دیده شده است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: در پاسخ به اقدام امروز شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا، بزودی تحریم های متقابل علیه اشخاص و نهادهای ذیربط اروپایی اعمال و اعلام خواهد شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۲:۰۶    
تهران - کارشناس مسائل منطقه ای گفت: نزدیکی گزینه های جدید دولت عراق به جریان های شیعه و کرد و ایران نشان دهنده آن است که چهره های انتخاب شده برای تشکیل دولت هوشمندانه برگزیده شده اند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۷    
تهران- وزیر امور خارجه در واکنش به تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران، تاکید کرد: اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ جای جهان تحمل نمی شود و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۷    
روندهای سیاسی و اجتماعی در سطوح ملی غالبا با تحولات بین المللی مرتبط و در هم تنیده است و از آن تأثیر می پذیرد و از این زاویه نگاه به صحنه حوادث و رویدادها می توان به فهم ریشه و ابعاد آن کمک بیشتری ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۲    
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی از تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به دنبال تخریب این مکان مقدس اسلامی هستند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۷    
تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر بزرگ ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۷    
وزیر خارجه سوریه در دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل از تداوم اشغالگری آمریکا و ترکیه در بخش هایی از خاک سوریه انتقاد کرد و محکومیت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورش را خواستار شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۹    
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین مروی عنوان کرد: آستان قدس رضوی به میزان توان و امکانات برای رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد اقدام می کند و توزیع بسته های معیشتی را در این مناطق ادامه خواهد داد اما اشتغال زایی و ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور از وزارت آموزش و پرورش خواست تا در کنار راهیان نور ، راهیان پیشرفت را در مدارس راه اندازی کند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دومین مرحله طرح آموزش هنر برای همه ذیل فعالیت های قرارگاه محرومیت زدایی فرهنگی وزارت فرهنگ در سراسر کشور آغاز شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، بر اهمیت غربالگری در جذب نیروی انسانی کارآمد و متخصص در بدنه وزارت بهداشت تاکید کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۶    
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون حدود 5300 فلسطینی را بازداشت کرده اند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۲    
تهران- رئیس جمهور با تاکید بر محاسبه غلط آمریکا در حمایت و تشدید آشوب ها، گفت: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۵    
حالا با رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس می توانند برای صدور پروانه اقدام کنند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۲    
بندرعباس-شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ارزیابی های ستاد اقامه نماز استان هرمزگان موفق به کسب رتبه شد و از سوی نماینده ولی فقیه در استان ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۳    
مشهد-رئیس کمیسیون حاشیه شهر در شورای شهر مشهد از مطالعات اولیه احداث دومین بزرگراه در حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۶    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در جلسه ای با رئیس جمهور گزارشی از فعالیت 14 ماهه خود ارائه می دهیم و یکی از درخواست هایمان در مورد تجهیزات است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۹    
مشهد-نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر ضرورت ساخت و توسعه زائرسرای ارزان قیمت تأکید کرد و گفت: میزبانی از زائران امام هشتم، تکلیف مشهدی ها است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۷    
اهواز- استاندار ویژه خوزستان با حضور در بیمارستان گلستان اهواز ضمن عیادت از قاسم ساعدی ، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، در جریان آخرین وضعیت روند درمانی وی قرار گرفت.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۵    
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه معلمان اولین رابطان جهاد تبیین هستند، گفت: معلمان باید در ارتباط با مسائل تبیینی، توجیه شوند زیرا رسالت سنگینی بر دوش دارند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۵    
آرمان رمضانی مهاجم استقلال با انجام فیزیوتراپی، به تمرینات تیم باز می گردد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۹    
تنکابن - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ائمه جماعات و روحانیون می توانند افسران کارآمد در زمینه جهاد تبلیغ، تبیین و تبین باشند، با دروغ پراکنان که مردم را به جان یکدیگر می اندازند برخورد شود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۶    
ساری - دراجلاس سراسری روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کشور، از دکترعباس رضایی رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان مازندران و واحد ساری به عنوان رییس باشگاه برتر کشور تقدیر شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی وزارت صمت با تاکید بر اینکه اشکالات باعث ابطال آیین نامه واردات نخواهد شد افزود: در حال حاضر نمی توان زمان دقیقی برای آغاز واردات خودرو اعلام کرد چرا که این موضوع نیازمند اجرای سایر فرایندها ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی چند روز گذشته در تماس هایی با مسئولان نهادهای امنیتی، پیگیر آخرین وضعیت برخی فعالان حوزه ICT شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۵    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که حادثه زندان اوین جنایتی بوده که به دست عوامل دشمن رخ داده دستوراتی را درخصوص این حادثه اتفاق مطرح کرده و بر ضرورت شناسایی عوامل آن تأکید کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۲    
رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی قبل در منطقه عمومی ارس واقع در شمال استان های آذربایجان شرقی و اردبیل آغاز شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اروپا را به پرهیز از رفتارهای مداخله گرایانه دعوت می کنیم، اظهار داشت: ایران در صورت ادامه رفتارهای مداخله گرایانه اروپا واکنش متقابل و متناسب نشان خواهد داد ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها و اظهارات مداخله جویانه درباره حوادث اخیر از بسته تحریمی جدید علیه ایران خبر داد که در دست بررسی وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا قرار دارد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۳    
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، ورزشگاه امام رضای مشهد میزبان دیدار سوپرجام خواهد بود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۶    
رئیس جمهور صبح امروز از وزارت آموزش و پرورش بازدید و با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار و گفت و گو کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۲    
ساری - جلسه سیاست گذاری دومین جشنواره بومی و محلی کئی پلا باهدف احیاء و ترویج بخشی از فرهنگ مازندران و برگزاری مطلوب این برنامه فرهنگی در شهرداری ساری برگزار شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۱    
آخرین قیمت دلار و یورو برای امروز دوشنبه 25 مهر 1401 منتشر شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۳    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی اگر محقق شود قابلیت مجازات دارد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور قطر را به عنوان میزبان مسابقات جام ملت های 2023 آسیا انتخاب کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۳    
4 نفر دیگر از مجروحان حادثه حریق زندان اوین درگذشتند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۸    
طبق پیش بینی سازمان هواشناسی با تقویت جریانات شمالی استان های ساحلی از فردا با کاهش دما و وزش باد روبرو هستند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۷:۵۶    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نیازمند قانونمند کردن فضای مجازی هستیم و باید در مورد دروغ پراکنی ها و تخلفاتی که در فضای مجازی صورت می گیرد، جرم انگاری شود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۷:۴۸    
مهم ترین سیگنال ها برای بورس امروز دوشنبه 25 مهر 1401 کدام است؟