یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۵۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 21 شهریور 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 شهریور 1397 روز پلاس 2 شهریور 1397 روز پلاس 3 شهریور 1397 روز پلاس 4 شهریور 1397 روز پلاس 5 شهریور 1397 روز پلاس 6 شهریور 1397 روز پلاس 7 شهریور 1397 روز پلاس 8 شهریور 1397 روز پلاس 9 شهریور 1397 روز پلاس 10 شهریور 1397 روز پلاس 11 شهریور 1397 روز پلاس 12 شهریور 1397 روز پلاس 13 شهریور 1397 روز پلاس 14 شهریور 1397 روز پلاس 15 شهریور 1397 روز پلاس 16 شهریور 1397 روز پلاس 17 شهریور 1397 روز پلاس 18 شهریور 1397 روز پلاس 19 شهریور 1397 روز پلاس 20 شهریور 1397 روز پلاس 21 شهریور 1397 روز پلاس 22 شهریور 1397 روز پلاس 23 شهریور 1397 روز پلاس 24 شهریور 1397 روز پلاس 25 شهریور 1397 روز پلاس 26 شهریور 1397 روز پلاس 27 شهریور 1397 روز پلاس 28 شهریور 1397 روز پلاس 29 شهریور 1397 روز پلاس 30 شهریور 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۵۷    
نوشیدن آب به همراه لیمو در هر زمان از روز می تواند به بهبود شرایط سلامت شما کمک کند. آب به دلیل این که مواد مغذی را به سلول های شما منتقل می کند، مفید است و همچنین به دفع مواد زائد از بدن کمک می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۱    
امروزه فناوری های پیشرفته جراحی برای زیبایی و کوچک کردن بینی به کار گرفته می شوند که هزینه بسیار بالایی در پی دارند. ولی دانشمندان روش ساده و بدون هزینه ای را پیشنهاد می کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۰۳    
محمدرضا هدایتی عکسی دلگیر از پشت صحنه قهوه تلخ منتشر کرد که در آن بازیگرانی به چشم می خورند که دیگر در قید حیات نیستند و دار فانی را وداع گفته اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۷:۰۶    
عکسی از نمای زیبای داخلی ضریح سیدالشهدا(ع)
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۲:۳۳    
امیرسیاح کارشناس مسایل اقتصادی در اینستاگرام خود نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۶    
آنجلا کینکی، گوینده اخبار شبکه KELO – TV آمریکا که دختر جوانش را در اثر زیاده روی در مصرف مواد مخدر از دست داد، خبر مرگ او را شخصا اعلام کرد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۱    
زیتون منبعی سرشار از فواید سلامت مختلف است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۸    
در ادامه این فرد در رابطه با فعالیتش در این اتاقک گفت: من مهندس کشاورزی هستم و برای انجام تحقیقات و آزمایشات خود در این اتاقک گیاهان بسیاری مانند بلوبری، زعفران و توت فرنگی را پرورش می دهم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۵:۰۳    
چند روز گذشته فیلمی از دوربین های مدار بسته در فضای مجازی منتشر شد که ادعا شد بود پسر بچه ای اصفهانی، دختر عموی خود را به درونی چاهی در حسین آباد اصفهان پرت می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۰:۱۷    
جمعی از مردم عراق امروز با حضور در ساختمان سابق سرکنسولگری ایران در بصره، اقدام به نظافت ساختمان کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۲:۰۱    
نشستن زیاد در پشت میز اداری در طول روز قطعا به سلامتی بدن ضرر میزند اما انجام کارهای کوچک می تواند به بهبود این وضعیت کمک فراوانی کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۵    
پیشتر کمیته برگزار کننده تظاهرات بصره در بیانیه ای از اقدام اغتشاگران در حمله به مراکز دولتی، بسیج مردمی و نیز کنسولگری ایران اعلام برائت کرده و گفته بود عده ای نفوذی وابسته به حزب بعث و داعش اقدام ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۵۶    
امروزه محصولات غذایی بازار رقابت داغی دارد و از جمله مواد غذایی که مدتی است وارد بازار شده و مطلوب ذائقه مردم نیز قرار گرفته، شیرهای طعم دار است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۷    
در این مطلب می خواهیم شهر کوچک مونووی در ایالات نبراسکا را به شما معرفی کنیم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۲۳    
معلمان در واشنگتن آمریکا به دلیل کافی نبودن افزایش حقوق هایشان دست به اعتصاب زدند. این اعتصاب برای سومین روز متوالی موجب تعطیلی مدارس شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۱۱    
ورزش کردن بوریس جانسون وزیر امور خارجه سابق انگلیس در نزدیکی خانه اش در آکسفوردشایر
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۷:۴۷    
رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی طی توییتی درباره شفافیت آراء نمایندگان مجلس مخالفت خود را اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۷:۱۲    
این شب ها مهدی سماواتی در بیت المهدی برای مستمعین روضه خوانی می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۷:۱۲    
دکتر چمران حدود پنج ماه از شروع جنگ تحمیلی با توجه به نداشتن امکانات لازم اولین موشک دست ساز ساده را می سازد و به آزمایش می گذارد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۷:۰۶    
عکس زیر ژست عجیب ترامپ را در پیش از شرکت در مراسم یادبود کشته شدگان 11 سپتامبر نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۶:۳۰    
محمدصادق کوشکی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در توییتر درباره داوطلابان تبلیغ محرم در شهرهای محروم کشور و مسکو و اروپا نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۶:۰۳    
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در توییتر از وزیر ارتباطات درباره گران شدن بی سرو صدای بسته های اینترنت همراه انتقاد کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۴:۰۳    
یک فعال رسانه ای در توییتر اعلام کرد که چین و روسیه توافقات حذف دلار را از چرخه مبادلاتی شان آغاز کردند و از روحانی پرسید که شما درابن 5 سال چه اقدامی دراین باره انجام دادید؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۳:۳۳    
یک روزنامه نگار در مسائل خاورمیانه در توییتر درباره این که "چرا بصره مهم است؟" نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۲:۳۳    
وحید یامین پور مجری و تهیه کننده تلویزیون، در صفحه شخصی خود در توییتر درباره پست ها و اظهارات پرت و پلای سلبریتی ها در فضای مجازی
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۲:۰۶    
حمید گودرزی بازیگر معروف سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از نقش هایی که تا به حال بازی کرده است را به اشتراک گذاشت و نوشت: روز ملی سینما مبارک
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۳    
پلیس در جستجوی تنها مظنون و متهم پرونده قتل زن 30 ساله ای است که 8 اسفند 95 با ضربات متعدد جسم تیز در داخل منزلش به قتل رسیده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۳    
رونالدو و هم تیمی هایش در تمرین امروز یوونتوس ژست جالبی گرفتند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۲۱    
خروپف عارضه ای است که تمامی افراد دنیا از آن هراس دارند، در یک کلام هیچ کس دوست ندارد هنگام خوابیدن صدای خروپف کسی آزارش دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۵    
یک مشاور خانواده گفت: اصولا زمانی که کودک مطلبی را با آب و تاب بیان می کند، باید دانست، ممکن است صحبت او دروغ باشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۶    
پرسپولیس در نمایشی فوق العاده در نیمه دوم و با سود بردن از تجربه بالای خود توانست به برتری برابر نساجی دست یابد و به رده دوم جدول صعود کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۷    
مدیرکل فرودگاه های استان یزد از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری مسیر تهران بندرعباس در فرودگاه یزد به دلیل نقص فنی خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب واکنش نشان داد
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۰    
حادثه برای بالگرد شنوک متعلق به نیروی هوایی ارتش در اطراف کرج/ این بالگرد فرود سخت داشته و دچار آسیب شده است و سرنشینان این بالگرد همگی در سلامت هستند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۸    
خبرگزاری رویترز نوشته نگرانی معامله گران نفت خام در هفته های اخیر از تاثیر احتمالی تحریم های ایالات متحده علیه ایران و در دسترس بودن نفت خام در پایان سال جاری (2018) افزایش یافته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۸    
کاهش ساعات روشنایی روز یک اثر مشخص در بسیاری از افراد دارد و آن ابتلا به افسردگی فصلی و تغییرات خلق و خوی است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه فرمانی را برای امضا کرد که بستر قانونی لازم را برای اعمال تحریم های جدید علیه شرکت ها یا افراد خارجی مظنون به دخالت در انتخابات آمریکا را فراهم می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۷    
فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا امروز (چهارشنبه) از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خواست تا اختلافات خود را کنار بگذارند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۷    
پیش از ظهر امروز یک فروند بالگرد شنوک متعلق به نیروی هوایی ارتش فرود اضطراری داشته که آسیب جدی به آن وارد نشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب علیه ایران را فرافکنی و تلاش آنها برای انحراف افکار عمومی از جنگ افروزی و حمایت شان از تروریسم دانست.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۲    
تصور کنید که هر کاری برای کاهش وزن انجام داده اید؛ اما نتیجه برایتان رضایت بخش نبوده است. در این مقاله نکاتی را بیان می کنیم که شاید شما هم در روند کاهش وزن به آن ها نیاز داشته باشید ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۲    
با اعلام امیرحسین فتحی پنج تن از پیشکسوتان باشگاه استقلال به عنوان اعضای کمیته فنی این تیم معرفی شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۶    
این زوج که با خودروی خود در حال عبور از یکی از خیابان های شهر "نانتونگ" در استان جیانگسو چین بودند در اثر واژگونی خودرو دچار حادثه شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۱    
منابع یمنی از حمله موشکی تلافی جویانه ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع و تجمعات نظامیان سعودی در جیزان و نجران خبر دادند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۱    
وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی ضمن تأکید بر شکست سیاست های تحریمی واشنگتن، اعلام کرد: آمریکا اول تحریم، بعد تشدید تحریم و در گام آخر مذاکره می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال سایپا هرگونه تماس از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده مطالباتش از باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۰    
جزئیات افزایش هزینه سرانه مصرف حداقلی مواد غذایی یک خانوار کارگری که در کمیته دستمزد شورای عالی کار، مورد توافق قرار گرفته، اعلام شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۱    
رئیس جمهور چین که در روسیه به سر می برد در کنار پوتین به آشپزی پرداخت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۸    
حجت الاسلام وحید هروآبادی از روحانیون حامی احمدی نژاد در اعتراض به اخراجش پس از سخنرانی مقابل دادگاه انقلاب، در خیابان 16 آذر تهران، آدامس و کیک فروخت!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۲    
یک عضو ائتلاف سائرون به رهبری مقتدی صدر از توافق با العامری خبر داد و در عین حال خاطرنشان کرد که تمام گفت وگوهایی که میان سائرون و الفتح در جریان است، هنور به مرحله امضای توافق نرسیده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۵    
مراسم تشییع پیکر حسین عرفانی دوبلور و صدا پیشه رادیو و تلویزیون، فردا پنجشنبه (22 شهریور) برگزار می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۶    
امروز در صرافی ها هر قطعه سکه طرح قدیم 4 میلیون و 390 هزار تومان و سکه طرح جدید 4 میلیون و 56 هزارتومان به فروش رسید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از واژگونی یک دستگاه تریلر حامل بیل مکانیکی در خیابان تهرانپارس خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۵    
یک منبع آگاه در دادگاه کارکنان دولت گفت: حکم حمید بقایی به اتهام توهین به مسئولان از سوی دادگاه ویژه کارکنان دولت صادر شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۶    
دادگاه انقلاب حکم اسفندیار رحیم مشایی و علی اکبر جوانفکر را اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۱    
بانک سرمایه به منظور برداشتن گامی کوچک در راستای ترویج و پاسداشت فرهنگ حسینی؛ مسابقه عکاسی عاشورا سرمایه معنوی را برگزار میکند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۱    
هوتن شکیبا در دومین تجربه موزیکال خود ایفاگر نقش موسیو تناردیه در موزیکال بینوایان شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۸    
تصویری از یورش نظامیان سعودی به تکیه ها و حسینیه ها در شرق عربستان
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۰    
حسین عرفانی دوبلور پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما، امروز در سن 76 سالگی، در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۰    
مقصران گرانی کالا از نگاه مجری معروف را بشناسید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۱    
اغلب جوش های دوران نوجوانی یا آکنه در روی پوست صورت، گردن، سینه، پشت و شانه ها ظاهر می شوند؛ به طور کلی هر جایی از پوست که دارای مقدار زیادی غده چربی باشد، مستعد بروز جوش است؛ با درمان مناسب ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۵    
یک برنامه زنده تلویزیونی در هند با اتفاق نارحت کننده ای همراه بود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۲    
یوسف تیموری در کنار ضریح امام رضا
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۰    
شهردار لندن این پوستر رو پشت اتوبوس های شهر گذاشته نوشته 1400 سال پیش مردی همه چیزشو فدا کرد تا انسانیت از بین نره اون مرد امام حسین(ع) بود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۰    
هانیه توسلی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: رنج و غم را حق پی آن آفرید تا بدین ضد خوش دلی آید پدید
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۵    
آنچه در این ویدیو خواهید دید آموزش کوتاه کردن دمپای شلوار بدون امکانات خیاطی است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۰    
یک مرد عربستانی در شهر تبوک برای شکستن رکورد گینس 49 کیلو معادل 373 هزار زنبور عسل را روی بدن خود جای داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۵    
با دیدن این ویدیو می توانید در خانه کیک بپذید و آن را تزئین کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۰    
نیکی مظفری در اکران فیلم "آخرین بار کی سحر رو دیدی؟" حضور داشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۷    
کافه گردی سیاوش خیرابی با رفیقش
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۱    
کلیپی از رشیدپور را خواهید دید وقتی نقش سانسورچی را برای دخترش بازی می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۲    
در شرایطی که آبلیمو حاوی طیف گسترده ای از فواید سلامت است، مصرف بیش از حد آن می تواند موجب عوارض جانبی خطرناکی برای سلامت شما شود که از آن جمله می توان به وخیم تر شدن شرایط زخم های معده و ابتلا به ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۶    
دبیر علمی بیستمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق ایران، نسبت به عوارض یکی از بیماری های قلبی که برای مردم ناشناخته است، هشدار داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۱    
زیادی وجود دارند که سوابق موفقی در راه اندازی و اجرای تجارت های موفق داشته اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۸    
این راننده پس از اینکه کنترل خودرویش را از دست داد به لاین مخالف وارد شد و با چهار خودروی دیگر تصادف شدیدی کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۲    
روحانی گفت که امروز روز وفاداری و پیمودن راه ابوالفضل و پشت سر نظام قرار گرفتن و سینه سپر کردن در برابر دشمن و با ایستادگی دشمن را از پای در آوردن است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۷    
بهاره رهنما بازیگر معروف سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت: دهانت را میبویند مبادا گفته باشی:یا حسین ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۱    
سحر قریشی در گذر زمان
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۵    
در این ویدیو به بررسی 5 موضوع سانسور شده توسط صداوسیما پرداختیم که هر چند بسیار مهم و دردناک هستند اما کمتر کسی در مورد آن ها صحبت می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۶    
بیشترین نرخ بیکاری به رشته های تحصیلی حفاظت محیط زیست، علوم حیاتی، معماری و ساختمانی، علوم فیزیکی اختصاص دارد و همچنین کمترین نرخ بیکاری مربوط به گروه بهداشت است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۷    
پیرزن 83 ساله چینی شش سال است که به عنوان دی جی فعالیت می کند و آن قدر در کارش حرفه ای است که به کشورهای دیگر دعوت به کار می شود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۸    
ساختمان جدید کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره پس از آتش زدن آن توسط آشوب گران، امروز افتتاح شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۲    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توییتر از رضا رشید پور دعوت کرد تا در انتخابات آتی ناظر باشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۱    
حجم نقدینگی با نرخ سود های سپرده موهومی که توسط شبکه بانکی توزیع می شود، در حال رشد است
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۵    
آخرین جزئیات خروج از کشور برای سفر زیارتی اربعین را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۲    
در حالی که یک مقاومت فنی کلیدی مانع از رشد قیمت طلا شده و به دلیل نگرانی از تشدید جنگ تجاری، ارزش یوان در برابر دلار آمریکا کاهش یافته است، قیمت فلز زرد امروز با کاهش مواجه بود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۷    
رضا ضراب تاجر ایرانی تبار که شهروند ترکیه نیز هست، هنگام حضور در رستورانی در محله "سوهو" نیویورک، دیده شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۱    
تاجر ایرانی الاصل رضا ضراب که در ترکیه از او به نام رضا صراف نام برده می شود و حق شهروندی آن کشور را به دست آورده، هنوز هم مورد توجه رسانه ها قرار دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۶    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان می گوید کسی که کودک اصفهانی را به چاه انداخت مشکل روانی داشته و مسئولیت کیفری ندارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۸    
دلنوشته های اینستاگرامی صابر ابر: 23 دلار!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۶    
ماشین عروس ساده و غیرعادی عروس و داماد شیرازی
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۳    
پ مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه با اشاره به بازگشایی مدارس در ابتدای مهر گفت: برای مهر ماه سر فاصله قطار ها را روی 4 دقیقه حفظ کرده ایم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۲    
عکس زیر یک دستگاه خودروی نیسان ماکسیمای 2017 با پلاک گذر موقت را در تهران نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۰    
عکس زیر شاهزادگان قاجاری را روی ریل راه آهن جنوب تهران در تاریخ 20 شهریور 1316 نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۸    
لاریجانی گفت:12سالی است که با ماجرای هسته ای در چالش هستیم،درحالی که در مسائل بین المللی و هسته ای،استراتژی روشنی را دنبال کرده ایم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
" کتاب سرنوشت" قدمتی هزاران ساله دارد که زبان آن شبیه هیچ یک از باستانیان نیست. در این کتاب، مراحل ربوده شدن انسان توسط فرازمینی ها نیز توضیح داده شده
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
شما هم جز آن افرادی هستید که بلافاصله بعد از خرید لباس دوست دارید آن را بپوشید؟ تا به حال پیش آمده لباس های جدیدتان را بعد از خرید بشویید؟ به نظر شما اصلاً به شستن لباس های نو احتیاجی هست؟ فکر می ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
کره جنوبی اولین کشوری که واردات نفت خود از ایران را "به صفر رساند"! کره جنوبی در راستای پایبندی به تحریم های آمریکا تمام واردات نفت ازایران را قطع کرد.
  • ۱