یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۰:۰۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 28 شهریور 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 شهریور 1397 روز پلاس 2 شهریور 1397 روز پلاس 3 شهریور 1397 روز پلاس 4 شهریور 1397 روز پلاس 5 شهریور 1397 روز پلاس 6 شهریور 1397 روز پلاس 7 شهریور 1397 روز پلاس 8 شهریور 1397 روز پلاس 9 شهریور 1397 روز پلاس 10 شهریور 1397 روز پلاس 11 شهریور 1397 روز پلاس 12 شهریور 1397 روز پلاس 13 شهریور 1397 روز پلاس 14 شهریور 1397 روز پلاس 15 شهریور 1397 روز پلاس 16 شهریور 1397 روز پلاس 17 شهریور 1397 روز پلاس 18 شهریور 1397 روز پلاس 19 شهریور 1397 روز پلاس 20 شهریور 1397 روز پلاس 21 شهریور 1397 روز پلاس 22 شهریور 1397 روز پلاس 23 شهریور 1397 روز پلاس 24 شهریور 1397 روز پلاس 25 شهریور 1397 روز پلاس 26 شهریور 1397 روز پلاس 27 شهریور 1397 روز پلاس 28 شهریور 1397 روز پلاس 29 شهریور 1397 روز پلاس 30 شهریور 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۲    
وقتی سلبریتی های زیبا را توی مجله ها و تلویزیون می بینید هیچوقت نمی توانید تصور کنید در زندگی واقعی شان به این خوبی نیستند چون همیشه تمیز و تازه به نظر می رسند سلبریتی ها بیشتر از همه به انواع و ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۱    
در دوران کودکی وقتی برای اولین بار پدرم از جشن تولد برادرم فیلم برداری کرد و فردای آن شب، فیلم را در خانه تماشا می کردیم، نخستین باری بود که صدای خودم را می شنیدم. از این صدا منتنفر بودم ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۱    
خبر رسانه های غربی حکایت از آن دارد که او در جریان نشست عالی رتبه مجمع عمومی سازمان ملل متحد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۰    
محققان با شبیه سازی رایانه ای قدرتمندترین ماده جهان را رصد کردند. این ماده پاستای هسته نام دارد و در پوسته ستاره نوترونی جای گرفته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۸:۲۰    
فاصله طبقاتی در تهران
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۷:۳۲    
در این بیمارستان، داروهای ساخت اسرائیل ، آمریکا و فرانسه و مقادیر زیادی دارو، واکسن و ابزارهای جراحی جدید و پیشرفته کشف شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۷:۰۲    
بوسه ی رهبر انقلاب بر سر سردار سلیمانی لحظاتی پیش از آغاز مراسم عزاداری شب عاشورا
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۹:۰۰    
رهبر انقلاب لحظاتی پیش از آغاز مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی بر سر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بوسه زدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۰    
شیلا خداداد با انتشار این عکس ایم عاشوا و تاسوعا را تسلیت گفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۲    
بازی شهاب حسینی که این روزها برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی شب در آمریکا به سر می برد در این اثر سینمایی آغاز شد، حسینی نقش اول این فیلم را بازی می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۰:۰۲    
عزاداری شب عاشورا در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای. 97/6/28
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۱    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت طبیعی را در کاهش قند و چربی خون موثر دانست.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۷:۱۵    
جک بلک در مراسم ستاره دار شدن در پیاده روی مشاهیر هالیوود فرصت را غنیمت شمرد و با الفاظی توهین آمیز دونالد ترامپ را تحقیر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۷:۱۲    
در سال جاری میلادی، شاهد به روزرسانی سخت افزاری در هوم پاد اپل نبودیم. اما براساس آخرین خبرها، ظاهرا اپل روز گذشته، به روزرسانی نرم افزاری خوبی برای هوم پاد منتشر کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۷:۱۲    
به نقل از تارنمای شرکت نفتی آمریکایی 'اویل پرایس' اعلام کرد: داستان تحریم هایی که قرار است آمریکا اوایل نوامبر علیه صنعت نفت ایران اعمال کند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۷:۰۶    
براساس بخشنامه ای که به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شده، ورود ارز به صورت اسکناس به داخل کشور بدون محدودیت و مطابق مقررات بانک مرکزی و مقررات مبارزه با پولشویی مجاز بوده و انجام تشریفات گمرکی با رعایت ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۷:۰۶    
رئیس جمهوری مخلوع مصر تأکید کرد که از صدور دستور بازداشت فرزندانش بسیار ناراحت است، اما به تصمیم دستگاه قضایی مصر احترام می گذارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۵:۳۲    
روزنامه انگلیسی میرور : راننده خودرو حین حمله شعارهای ضد اسلامی سر داده. به گفته نیروهای پلیس انگلیس این حادثه یک اقدام تروریستی در نظر گرفته شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۵:۰۲    
همراه داشتن برخی دارو ها در مسافرت البته با نظارت و تایید پزشک می تواند مانع از بروز برخی بیماری ها و انجام درمان های اولیه تا رسیدن به مراکز درمانی شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۴:۰۲    
یک کلاس درس شلوغ در پیش از انقلاب
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۷    
دادگاهی در عراق، یکی از معاونان و اعضای اصلی سازمان تروریستی تکفیری داعش را به اعدام محکوم کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی از دادستان کل کشور و وزیر بهداشت درخواست کرد دستور ویژه ای برای بررسی حادثه مضروب شدن حجت الاسلام تولایی و مراحل درمانش صادر کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۷    
وزیر امور خارجه ایران همزمان با تاسوعای حسینی در حساب کاربری اش در توئیتر پیامی به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) منتشر کرد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۳۲    
یک رسانه اماراتی روز چهارشنبه سند 10 بندی توافق میان روسیه و ترکیه در سوچی درباره ادلب سوریه را منتشر کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۲۰    
حضور کمال کامیابی نیا در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی درهیئت ریحانة الحسین
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۱۱    
عصر امروز چهارشنبه بر اثر رعد و برق جوان 30 ساله ای در آذربایجان شرقی جان خود را از دست داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۳:۰۲    
در شب عاشورای حسینی، بارگاه منور رضوی یک دست سیاه پوش و عزادار و مملو از حضور زائران است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۲:۲۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی چین بر همکاری در خصوص تولید و ساخت راکتورهای کوچک و متوسط در ایران تاکید کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۲:۱۱    
دادگاه عالی اسلام آباد حکم حبس نخست وزیر پیشین پاکستان و دختر وی را به حالت تعلیق درآورد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۵۶    
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در حسینیه امام خمینی (رحمه الله) با حضور مردم، مسئولان و رهبر انقلاب برگزار شد
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۴۱    
طوفان امروز در خیابان خیام تهران باعث شکسته شدن درخت و افتادن بر روی خودروی پراید شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۱:۳۲    
کانیه وست، خواننده آمریکایی در اینستاگرام عکسی را به اشتراک گذاشته که به زبان فارسی روی آن نوشته شده است: ما عشق داریم . مشخص نیست که هدف این هنرمند از نوشتن این جمله چه بوده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۳۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش بارش ها در غرب کشور از فردا گفت: تا پایان هفته در منطقه زابل سیستان و بلوچستان شاهد وزش باد شدید که در بعضی از ساعات می تواند به طوفان تبدیل ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۲۵    
نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور ایران بار دیگر با دفاع از خروج آمریکا از برجام با طرح ادعاهایی خواستار توقف برنامه موشک های بالستیک ایران شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۶    
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران با توان نظامی و دفاعی خود برای مقابله با تهدیدات دشمن ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۰    
نماینده رئیس جمهور آمریکا در امور ایران با انتقاد دوباره از توافق هسته ای با ایران گفت کشورهای جهان باید در فشار به ایران به آمریکا بپیوندند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۵    
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رحمه الله برگزار شد و شخصیت های سیاسی و دولتی در آن حضور یافتند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۰    
تبلیغ وحشتناک یک چسب درتلویزیون روسیه که برای نشان دادن قدرت آن، تولیدکننده چسب، کفشهایش رادرارتفاع 5000 متری به تخته ای در کف بالون می چسباند ووارونه میشود تا استحکام چسب رانشان دهد!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۱۰    
یک متخصص طب سنتی گفت: برخی از گیاهان دارویی نقشی موثر در تقویت قوای جسمی و پیشگیری از بیماری ها دارند، در این خبر به معرفی گیاهی می پردازیم که به ویژه برای سلامت زنان موثر خواهد بود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۹:۰۱    
خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن گزارش داد که گروه موسوم به "اللواء الثالث عمالقه" با مزدوران "القاعده" در شمال شرق فرودگاه الحدیده در جنوب منطقه کیلو 16 در ساحل غرب یمن درگیر شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا در حمله ای شدید الحن به دادستان کل که منصوب خود اوست، از عملکرد جف سشنز به شدت ابراز نارضایتی کرد و گفت بود و نبود او تفاوتی ندارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۰    
به گزارش روزپلاس، یاکوف کدمی از مقام های بلندپایه سابق اطلاعاتی رژیم صهیونیستی می گوید حادثه اخیر بر فراز مدیترانه که به سقوط یک فروند هواپیمای شناسایی روس منجر شد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی در مورد تغذیه افرادی که در باشگاه برای افزایش یا کاهش وزن، حرفه ای ورزش می کنند به بیان توضیحاتی پرداخت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۶    
یک روانشناس گفت: پذیرش کودکان صرف نظر از توانایی ها، مشکلات، اخلاق یا قدرتشان موجب بالا رفتن اعتماد به نفس در آن ها می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۷    
پایگاه اینترنتی شبکه سی ان بی سی گزارشی را درباره کشور هایی که بیشترین تعداد افراد ثروتمند جهان در آنها ساکن هستند، منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۷    
نشریه فرانسوی ژورنال دو دیمانش در تحلیلی نوشت ایران، روسیه و ترکیه کاری کردند که غرب در سوریه فقط ناظر باشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۲    
روز نهم محرم، به اسم علمدار کربلا حضرت عباس (ع) و روز تاسوعا نامگذاری شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۱    
یکی از محققان گروه Fluid Interfaces به تازگی از پروژه AlterEgo رونمایی کرده است. این دستگاه می تواند افکار شما را بخواند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۲    
رجبی دوانی کارشناس و محقق تاریخ اسلام، بخشی از زندگی قیس بن اشعث بن کندی یکی از دشمنان امام حسین (ع) را تشریح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۳    
جف بیزوس و بیل گیتس، علاوه بر اینکه ثروتمندترین مردان دنیا هستند، هردو در مصاحبه گفتند که هر شب ظرف های کثیف خانه رو خودشان میشویند! طبق تحقیقات ظرف شستن باعث کاهش استرس و افزایش خلاقیت میشود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۲    
ماهیگیر استرالیایی با دیدن این صحنه وحشت کرده،تصور میکرد موجودی عجیب وحشتناک کشف کرده,ولی معلوم شد این موجود عجیب جسد نهنگی مرده است که با جمع شدن گاز داخل بدنش به این شکل درآمده
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۵:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا تحولات مربوط به دیدار رهبران دو کره در پیونگ یانگ را بسیار هیجان انگیز توصیف کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۱    
ساندویچ خوری افشین سنگ چاپ با خانواده.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۰    
مصطفی کیایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: اگر چه نمیشه روز تولدت رو امسال جشن بگیریم ولی زادروزت رو عزیزم از صمیم قلب بهت تبریک میگم و آرزو میکنم کنار من و کارن و جانان همیشه لبخند به لبت ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۴:۰۰    
یک خودرو با چند سرنشین به جمعی از عزاداران حسینی در برابر مسجدی در منطقه کریکوود لندن حمله کرده که منجر به زخمی شدن دست کم پنج تن شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۲    
بهمن حسین پور با تکذیب هزینه 2 میلیون دلاری سفر رئیس جمهوری به نیویورک برای شرکت در مجمع سالیانه سازمان ملل متحد، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۲    
یک استاد جامعه شناسی در دانشگاهی واقع در شهر لاس وگاس آمریکا در اعتراض به ریاست جمهوری ترامپ، به خودش شلیک کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۷    
رئیس جمهور کشورمان جهت شرکت و سخنرانی در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، یکشنبه اول مهر ماه به نیویورک سفر می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۵    
یک وب سایت عراقی ادعا کرد سرکرده گروهک داعش مبتلا به سرطان ریه است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد، مون جائه-این و کیم جونگ اون فردا به کوه "پکتو" در کره شمالی می روند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۲    
عکس زیر حضور کمال کامیابی نیا در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی را در هیئت ریحانة الحسین نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۷    
عکس زیر حضور سیدمهدی رحمتی در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی درهیئت ریحانة الحسین را نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۱    
سوزش ادرار یا دیزوری، اصطلاحی برای تشخیص درد در هنگام دفع ادرار می باشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۲    
حضور پدر و فرزند شهید دانشمند هسته ای، مصطفی احمدی روشن در سومین شب عزاداری ایام محرم 1440 در حسینیه امام خمینی را ببینید
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به انتقاد صریح و آشکار از پلیس فدرال ایالات متحده "اف بی آی" پرداخته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۶    
رئیس شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی کشور را طی دو هفته آینده تشریح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۵    
وفاداری عباس(ع) به امام حسین(ع) بر کسی پوشیده نبود و همه می دانستند که عباس کسی نیست که پشت برادر را خالی کند، اما با همه این توصیفات اتفاقی در شب عاشورا دل عباس را به درد آور ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۶    
سران کره شمالی و جنوبی برای اولین بار و به طور مشخص گام هایی را که باید برای خلع سلاح هسته ای برداشته شود، تعیین و تدوین کردند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۲    
سرپرست پلیس امنیت عمومی درخصوص ساعت عزاداری هیئت ها، برخورد با رانندگانی که آلودگی صوتی ایجاد می کنند و همچنین مراسم قمه زنی در ملاعام خبرداد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۶    
در برخی از محور های استان های اردبیل، مازندران و گیلان بارش پراکنده باران و مه گرفتگی را شاهد هستیم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۵    
دوستداران محیط زیست در میلواکی ایالت ویسکانسین، پس از مشاهده 5 سنجاب نابالغ که به دلیل گره خوردن دم هایشان امکان حرکت را از دست داده بودند آن ها را نزد دامپزشکان بردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۸:۲۶    
تصویری از سخنرانی سید احمد خمینی را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۸:۱۱    
مداحی غلامحسین پیروانی ، مربی فوتبال در مجلس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۷:۴۷    
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توییتر درباره فساد ارزی توسط صرافی ها و عدم نظارت بانک مرکزی از این موضوع، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۳:۳۲    
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی توییتی درباره سفر گران قیمت رئیس جمهور و همراهانش به نیویورک در این اوضاع اقتصادی کشور نوشت: