شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۲۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 19 شهریور 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 شهریور 1397 روز پلاس 2 شهریور 1397 روز پلاس 3 شهریور 1397 روز پلاس 4 شهریور 1397 روز پلاس 5 شهریور 1397 روز پلاس 6 شهریور 1397 روز پلاس 7 شهریور 1397 روز پلاس 8 شهریور 1397 روز پلاس 9 شهریور 1397 روز پلاس 10 شهریور 1397 روز پلاس 11 شهریور 1397 روز پلاس 12 شهریور 1397 روز پلاس 13 شهریور 1397 روز پلاس 14 شهریور 1397 روز پلاس 15 شهریور 1397 روز پلاس 16 شهریور 1397 روز پلاس 17 شهریور 1397 روز پلاس 18 شهریور 1397 روز پلاس 19 شهریور 1397 روز پلاس 20 شهریور 1397 روز پلاس 21 شهریور 1397 روز پلاس 22 شهریور 1397 روز پلاس 23 شهریور 1397 روز پلاس 24 شهریور 1397 روز پلاس 25 شهریور 1397 روز پلاس 26 شهریور 1397 روز پلاس 27 شهریور 1397 روز پلاس 28 شهریور 1397 روز پلاس 29 شهریور 1397 روز پلاس 30 شهریور 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۸:۲۰    
تصویری که در فضای مجازی منتشر شده است
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۱    
سمیه بعد از طلاق در پارتی شبانه با بهروز آشنا شد و به داخل باند لیسانسیه ها راه یافت. معمولا قشر تحصیل کرده و ثروتمند فریبشان را می خوردند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۴:۳۰    
نازنین بیاتی، بازیگر سینما در اینستاگرام خود نوشت: محرم، به جای پرداخت میلیاردها تومان به مداحان برای گریاندن شما آنرا هزینه خنداندن یتیمی کنید یک فعال فضای مجازی در توییتر در واکنش به اظهارات نازنین ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۲    
خیار و گوجه فرنگی دو میوه ی بسیار با خاصیت که روزانه تمام خانواده ها حتما مورد استفاده قرار می دهند بخصوص در سالادها. تحقیقات جدید بیان می کنند که خیار و گوجه فرنگی را نباید با هم خورد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
تیم فوتبال استقلال در سال 1368؛ ایستاده از راست: مختاری فر، ورمزیار، گروسی، هاشمی مقدم، حسن زاده، عزیزیان، نشسته از راست: قلعه نویی، بیانی، اردستانی، مطلق، شکورزاده
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
نیکی مظفری در اکران فیلم "آخرین بار کی سحر رو دیدی؟ " حضور داشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۶:۰۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و هیئت همراه در تاریخ 97/6/16، نکاتی را درباره همکاری های ایران و روسیه و مسائل منطقه برشمردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۲    
شرکت خودروسازی سایپا که با پراید 50 میلیونی مردم ایران را غافلگیر کرده بود، در بازار سوریه با عرضه مدل های پراید و تیبا با قیمت های بیش از 135 میلیون تومان؛ با تخفیف؛ غافلگیرکننده تر ظاهر شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۳    
سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس امروز با یک خودرو دوج چلنجر به تمرین تیمش رفت و حسابی مورد توجه قرار گرفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۶    
رهبرانقلاب: محرّم ماه امام حسین است، ماه حسینی است، ماه همه ی آن ارزشهایی است که در وجود سیّدالشّهدا (سلام الله علیه) متجلّی و متبلور است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۸    
تماشاگران برای دیدن فیلم سینمایی همه می دانند ، در جشنواره تورنتو صف کشیدند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۳    
عزت الله ضرغامی خاطره ای را از واکنش رهبر معظم انقلاب به روبوسی عباس کیارستمی با بازیگر زن فرانسوی در جشنواره کن تعریف کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۲    
بعد از بمباران مقر تروریست های کردستان عراق با موشک های سپاه، صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی به این عملیات واکنش نشان داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۵    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و شینزو آبه نخست وزیر ژاپن از یک کارخانه تولید خودروی مزدا در منطقه ولادی وستوک روسیه بازدید کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۷    
این روزها پرسش مهمی ذهن مردم را به خود معطوف کرده است: اگر بپذیریم که دولت و بانک مرکزی عزمی برای کنترل دلار و سکه دارد، چرا هیچ کنترلی بر بازار سکه و دلار ندارد و قیمت ها بشدت در نوسان است!؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۵۱    
صوفی های هندی طی یک مراسم مذهبی، با چاقو و شمشیرهای تیز، حدقه چشم خود را بیرون می آورند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۴۲    
قد بلندی جزو جذابیت هاست و جایی خواندم با پاستیل قدبلند شوید یعنی امکان داشت که به همین سادگی این آرزویم برآورده شود؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۴۸    
عکس زیر خیابانی را در شمال شهر تهران نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۲۱    
اگر می خواهید پوستی شاداب داشته باشید باید در مرحله اول روح خود را آرام کنید و به اصطلاح کاری انجم دهید که حال دلتان خوب باشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۱۲    
در شرایطی که بازار پوشک و محصولات بهداشتی ملتهب شده، عده ای هم هستند که لاکچری شدن کودکان شان را از بدو تولد آغاز کرده اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۰۶    
عکس زیرخاکی از رضاعطاران و رامبد جوان در دیدار با رهبر معظم انقلاب را می بینید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۰۰    
زین الدین زیدان ستاره مسلمان دنیای فوتبال پس از کسب عناوین مختلف و ثبت رکورد های جاودانه از جمله 3 قهرمانی متوالی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا از ادامه حضور در برنابئو امتناع و در حال حاضر در ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۶:۳۰    
احمد امیرآبادی فرهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر درباره اظهارات اخیر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درمورد مجلس خبرگان خطاب به علی مطهری نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۶:۰۳    
کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس درباره ارز مجازی و اقدامات انجام شده در توییتر خود نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۴:۰۰    
در حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر حزب دموکرات کردستان در عراق، ستاد فرماندهی حزب دموکرات مورد حمله موشکی قرار گرفت. 16 نفر از اعضای این گروهک از جمله شماری از اعضای کادر رهبری آن کشته شدند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۳:۳۳    
یک فعال رسانه ای در توییتر تصویری از حمل داربست با خودرو پراید را به اشتراک گذاشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۳:۰۳    
علی کریمی در اینستاگرام خود جمله به نقل از افلاطون نوشت: به دوست خود دروغ بگو؛ اگر دیدی آن را بعد از مدتی افشا نکرد، آنگاه می توانی حقایق را با او در میان بگذاری.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۲:۳۳    
محمد علی ابطحی فعال اصلاح طلب در صفحه شخصی خود در توییتر درباره شرایط اقتصادی کنونی، بحران بیکاری، کنایه به دولت نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۲:۰۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با تلاش برای به رخ کشیدن عملکرد اقتصادی دولتش به همتای سابق خود گفت که یک چوبدستی جادویی در اختیار دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا درخصوص استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه هشدار داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران پیرامون امنیت خود و تعدی عناصر تروریست، معاند، وابسته و ضدایران مماشات نخواهد کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۱    
پراید ها برای چه کسی به پرواز در می آیند؟ عنوان کارتون بزرگمهر حسین پور است که برای جلد روزنامه سازندگی با تیتر چه کسی پرایدها را خرید؟! طراحی و در اینستاگرامش منتشرکرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۱    
امروز یعنی 10 سپتامبر روز پیشگیری از خودکشی است. به همین مناسبت نگاهی به آمار مرگ های مشکوک به خودکشی در سال 96 می اندازیم. میزان خودکشی در ایران، نصف نرخ جهانی است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۲    
عکس هوایی زیر شهر سیل زده سیماپو را در چین نشان می دهد. نکته جالب این عکس ، نظمی است که در شهرسازی این شهر دیده می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان اینکه ایران در بحث امنیت ملی با هیچ کس تعارف ندارد، گفت: هدف قرار دادن تروریست ها در کردستان عراق، پاسخی به تجاوزات آنها بود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۶    
میوه های قرمز سرشار از آنتی اکسیدان هستند و به جلوگیری از رشد سلول های سرطانی کمک می کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۰    
رهبر کره شمالی در گفتگو با نماینده روسیه در مراسم تاسیس کره شمالی اعلام کرده که اقدامی یکجانبه از سوی کشورش برای خلع سلاح صورت نخواهد گرفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۷    
کمیسر جدید شورای حقوق بشر سازمان ملل در نخستین سخنان خود در نشست این شورا، از دولت بحرین به دلیل اوضاع نابسامان حقوق بشری در این کشور انتقاد کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۰۲    
نخست وزیر عراق امروز در حالی وارد بصره شد که شیوخ عشایر و نمایندگان آن، هرگونه دیدار و گفت وگو با او درباره آخرین تحولات استان را رد کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۶    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک به تصویری از یک بزمجه بنگالی در پناهگاه آناویلونداوای سریلانکا که زبانش را از دهان بیرون آورده اختصاص یافت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۶    
معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه امروز (دوشنبه) در تهران درباره برجام به رایزنی پرداخته و بر تداوم مشورت های دوجانبه در آینده تأکید کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۲    
کمبود آهن می تواند بر عملکرد صحیح مغز اثر سوء بگذارد، رفتار فرد را تغییر دهد، و در شغل و زندگی او اثرگذار می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۰    
مدیر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ضمن ارائه لیست اقلام ممنوعه در بوفه های مدارس و راه های پیشگیری از چاقی در دانش آموزان درباره وضعیت توزیع شیر مدارس در سال تحصیلی جدید توضیح داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۷    
نخستین تاکسی هوایی انگلیس آزمایش شد. این وسیله نقلیه که بدنه ای شبیه بالگرد دارد می تواند به مدت 5 دقیقه با حداکثر سرعت 80 کیلومتر برساعت حرکت کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی: اقتصاد کشور وقتی سازنده است که دست مردم باشد و دولت بخش خصوصی را حمایت کند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۰    
عرضه ارز مسافرتی در شعب منتخب بانکی، امروز هم ادامه یافت با این تفاوت که دلار در اختیار مسافران قرار نمی گیرد؛ ولی نرخ یورو نسبت به روز گذشته 1000 تومان کاهش یافته و به 13700 رسیده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست امروز شورای حکام تصریح کرد که ایران تعهدات برجامی خود را اجرا می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۲۶    
تشکیلات خودگردان از خبر تصمیم بسته شدن دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در آمریکا ابراز تأسف کرد و گفت هدف آمریکا، حمایت از رژیم اشغالگر و جنایت های آن است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۲    
حضور نیلوفر پارسا هنرپیشه سینما و تلویزیون در کنار گروه موسیقی معروف آلمانی را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۶    
سرویس امنیت فدرال روسیه می گوید سرویس های جاسوسی اوکراین نیروهای داعش را به خدمت گرفته اند تا حملاتی تروریستی در روسیه طراحی و اجرا کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۰    
صمیمیت و نزدیکی در ازدواج موضوعی است که بیشتر از آنچه تصورش را بکنید پیچیدگی دارد. خیلی از همسران عقیده دارند صمیمیت همان چیزی است که آن ها در حال تجربه اش هستند، اما اینطور نیست!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۱    
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:سارقان مأمورنما که در پوشش پلیس مبارزه با موادمخدر گوشی های تلفن همراه شهروندان را سرقت می کردند، دستگیر شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۰۲    
در این فیلم شاهد دریفت زیبای اونتادور S و اوراکان LP610-4 در برف هستیم. شاید دریفت در زمین پوشیده از برف برای سوپر اسپرت ها بیگانه باشد ولی این دو خودرو سیستم های 4 چرخ محرک پیشرفته ای دارند که به ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۷    
با این آموزش شما می توانید از کارتون های خالی برای دکور استفاده کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۵    
دولت آمریکا، قضات دادگاه بین المللی کیفری را تهدید کرد در صورتی که روند جنایات جنگی این کشور در افغانستان را بررسی کنند، هدف تحریم های واشنگتن قرار می گیرند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۶    
امروز در صرافی ها، هر قطعه سکه طرح قدیم چهار میلیون و 310 هزار تومان و سکه طرح جدید سه میلیون و 956 هزارتومان به فروش رسید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۷    
با این نوشیدنی های یخی میوه ای، تابستانی خنک داشته باشید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۷    
بر اساس معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 120 هزار تومان افزایش، به چهارمیلیون و 320 هزار تومان رسید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۷    
این راننده دیوانه با نوع رانندگی خود لحظات پر استرسی را خلق کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۱    
کاهش 6 میلیون تومانی قیمت دنا پلاس و 3 میلیون و 500 هزار تومانی پژو 206 صندوق دار
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۲    
تصاویر جالبی از انواع شکلات را در این ویدیو خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۶    
بعد از تشر جدی رئیس جمهور به صادرکنندگان غیر نفتی روز گذشته میزان عرضه ارز صادراتی به شکل قابل توجهی جهش کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۷    
عمولا برای نوشیدن یک قهوه در مکانی آرام و دور از هیاهو و لذت بردن از موسیقی ملایم به یک کافه می روند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۷    
این ویدیو را با صدا گوش دهید و از آن لذت ببرید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۲    
معاون اول قوه قضاییه گفت: اطمینان می دهیم که هیچ خط قرمزی برای رسیدگی به تخلفات وجود نخواهد داشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۷    
تصویری از ویدا جوان در کنار همسرش ایلا تهرانی را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۱    
دستگاه گوارش مهم ترین سیستم داخلی بدن است که بر سلامت عمومی بدن تاثیر چشمگیری دارد، در این مطلب به چند باور اشتباه در مورد دستگاه گوارش اشاره می کنیم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۲    
پس از رونمایی از چهره مردانه نیوشا ضیغمی، حالا اولین تصاویر از گریم بهاره رهنما منتشر شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۳    
تصویر لورفته آیفون 10 اس دو سیم کارته در رنگ های متنوع
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۵    
در کلیپ زیر تصاویر فوتبالیست هایی که پدرشان سرمربی آنها بودند را خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۶    
دومین همایش ملی تجلیل از پیشکسوتان جهاد مقاومت در تالار خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مقام معظم رهبری بعد از چندبار رد و بدل شدن نامه با دفتر ایشان در خصوص اعلام نظر درباره لوایح چهارگانه FATF اعلام کردند که در این باره مجلس و دولت نظر ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۰    
تبلیغات شهرداری تهران علیه حجاب به روایت وحید یامین پور
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۰    
ویدئویی از لحظه زمین خوردن مورینیو در برابر دوربین رسانه ها در هنگام خروج از ورزشگاه را خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۵    
کلیپی خواهید دید از دعوای عجیب در مجلس افغانستان که منجر به پرتاب کفش و دمپایی به یکدیگر شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: راهبردهای تحریم آمریکا را با اتکا به راهکارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی ناکام می گذاریم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۵    
مثلث برمودا یا مثلث شیطان دربخش غربی اقیانوس اطلس شمالی قراردارد راسهای این مثلث،برمودا،فلوریدا و پورتوریکوست.این مثلث یک منطقه ناشناخته ست وتقریبا هرچیزی را به درون خودمی بلعد
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۲    
فرزندی هفت ساله دارید که تا چند روز دیگر برای اولین بار مدرسه رفتن را تجربه می کند؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۲    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به یک اقدام مهم وزارت بهداشت برای سلامت دندانی دانش آموزان درباره زیان قیمتگذاری دارو براساس بازار آزاد که باعث حذف پوشش بیمه می شود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۲    
آنجلینا جولی جهت تبلیغ مزایای استفاده از حشرات به عنوان غذا، در سفر دیروزش به کامبوج، سوسک و عنکبوت پخت و خورد. به زودی به علت افزایش جمعیت، بسیاری از مردم مجبورند به خوردن حشرات روی آورند!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۶    
اینطور ثابت شده که آب میوه های سبز که مخلوطی از سبزیجات مختلف هستند، دارای خواص چربی سوزی بوده و به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک می کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۶    
پرونده جوانی که در حمایت از برادرش وارد درگیری شد و با چاقو به قتل رسید، در حالی رسیدگی شد که یکی از متهمان به اروپا فرار کرده و متهم دیگر نیز قتل را انکار کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۵    
این حمله تروریستی با خمپاره انجام شده و تلفات آن اعلام نشده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
واکنش جنجالی شهرزاد عبدالمجید به شایعه اعتیادش را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
ودکی در انگلیس از زمان تولد با بیماری عجیب و نادری دست و پنچه نرم می کند. زبان این کودک پیوسته در حال رشد است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۲    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه دوره شرایط سخت امروز کاهش می یابد،گفت: اگر در زمینه افزایش امید مردم به آینده به خوبی عمل کنیم، شرایط سخت در همین سال 97 پایان می یابد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۰    
عکس زیر قنادی حاجی نایب را در خیابان لاله زار تهران قدیم نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۱    
حسین محب اهری با بیان اینکه همچنان مراحل درمان را سپری می کند، گفت: مشکلات برای هر کسی وجود دارد و من هم باید تحمل کنم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۷    
یک کارفرمای مستبد با روش عجیبی که کارمندانش را مورد تنبیه قرار داد خبرساز شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۲    
حسین فلاح کارشناس ارشد تغذیه دفتر بهبود تغذیه باتوجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و تغذیه سالم برای دانش آموزان گفت ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۷    
جاده مرگبار یونگاس بولیوی! این جاده هیچ حفاظی برای جلوگیری از سقوط خودروها به قعر دره ندارد و علاوه بر وحشتناک و مرگبار بودنش رکورد طولانی ترین مسیر سراشیبی دنیا را هم دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۲    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به حذف دلار از مبادلات ایران و عراق، گفت: هزینه ویزای زائران اربعین حسینی بر اساس دینار محاسبه می شود و پس از اعلام هزینه قطعی از سوی عراق ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۱    
همبرگر 75 دلاری (حدود 975 هزار تومان بر اساس دلار 13000 تومانی) ورزشگاه آریزونا کاردینال با 3 کیلو وزن شامل پنج تکه گوشت، 5 تکه هات داگ، 8 برش بیکن ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۶    
پنیر پیتزای موزارلا در اصل از شیر بوفالو تهیه می شود ولی هم اکنون تولید آن بر اساس شیر گاو است.این پنیر، سفید رنگ و گاهی اوقات زرد و از نظربافت یک ترکیب نیمه جامد است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۰۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از بررسی حذف یارانه افراد پردرآمد در این کمیسیون خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۴:۳۲    
درحالی که روزگذشته رسانه ها از مکاتبه رئیس کل بانک مرکزی با وزیر کشور درخصوص ورود اسکناس خبر داده اند، از یک ماه قبل ورود ارزهای خارجی به کشور به میزان قابل توجهی تسهیل شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۳:۳۲    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر کی روش واقعاً با پرسپولیس و برانکو لجبازی کند در واقع با خودش لجبازی کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۳:۰۲    
عمر البشیر رئیس جمهور سودان یکشنبه شب دولت وفاق ملی این کشور به ریاست بکری حسن صالح را منحل؛ و معتز موسی را به نخست وزیری تعیین کرد.