یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۳۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 20 شهریور 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 شهریور 1397 روز پلاس 2 شهریور 1397 روز پلاس 3 شهریور 1397 روز پلاس 4 شهریور 1397 روز پلاس 5 شهریور 1397 روز پلاس 6 شهریور 1397 روز پلاس 7 شهریور 1397 روز پلاس 8 شهریور 1397 روز پلاس 9 شهریور 1397 روز پلاس 10 شهریور 1397 روز پلاس 11 شهریور 1397 روز پلاس 12 شهریور 1397 روز پلاس 13 شهریور 1397 روز پلاس 14 شهریور 1397 روز پلاس 15 شهریور 1397 روز پلاس 16 شهریور 1397 روز پلاس 17 شهریور 1397 روز پلاس 18 شهریور 1397 روز پلاس 19 شهریور 1397 روز پلاس 20 شهریور 1397 روز پلاس 21 شهریور 1397 روز پلاس 22 شهریور 1397 روز پلاس 23 شهریور 1397 روز پلاس 24 شهریور 1397 روز پلاس 25 شهریور 1397 روز پلاس 26 شهریور 1397 روز پلاس 27 شهریور 1397 روز پلاس 28 شهریور 1397 روز پلاس 29 شهریور 1397 روز پلاس 30 شهریور 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۹    
یک متخصص اختلالات طیف اتیسم ضمن تشریح مهم ترین علائم این بیماری، بر ضرورت برنامه ریزی و سیاست گذاری جهت تشخیص و مداخله به هنگام این بیماری کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۷:۰۰    
خطر ابتلا به فراموشی و ازدست دادن حافظه در این افراد نسبت به سایر مردم با گروه های خونی دیگر به مراتب بیشتر است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۲:۰۷    
از شایع ترین باورهای غلط که درباره پزشکان شنیدم این است که ما کاملا سالم هستیم و مریض نمی شویم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۲    
در نزدیکی شهرک سینترا در کشور پرتغال، بنایی عجیب وجود دارد که توانسته توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۶    
بویوک آدا یا جزیرهٔ پرنس بزرگ ترین جزیره از بین نه جزیره اطراف استانبول در دریای مرمره است. این جزیره ساختمانی تاریخی و 120 ساله را در خود جای داده است که پیشتر یتیم خانه اقلیت یونانی ها بوده و سال ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۰    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز 17 شهریور ماه در یک عملیات موشکی، مقرهای حزب تروریستی دموکرات کردستان را با 7 فروند موشک هدف قرار داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۵    
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: آخرین قسط سال 96 پاداش پایان خدمات فرهنگیان و بازنشستگان بر اساس اعلام معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این وزارتخانه، تا پایان شهریور ماه جاری پرداخت می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۷:۳۰    
بهاره رهنما در استوری خود عکسی از خود و همسرش در تولد فرزاد حسنی منتشر کرد و تولدش را تبریک گفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۳:۰۳    
محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار تصاویری از فاجعه زیست محیطی در جنوب تهران، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۱۵    
خوب لباس پوشیدن در شرایطی که ممکن است کسی جز خودتان شما را نبیند یا نهایتا هیچ غریبه ای دور و برتان نباشد، یک تمرین ذهنی است برای اینکه مرتب یادآوری کند به خودتان اهمیت می دهید
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۵۷    
ضروری ترین لباس های زمستانی مردانه که به شما امکان ساختن ست های متنوعی می دهند، کدام است؟ در این مقاله جواب این سوال را پیدا می کنیم
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۸    
همیشه چند روز مانده به مهمانی لباس هایی را که قرار است آن ها را بپوشید، بررسی کنید. پیراهن تان را چک کنید تا مبادا جایی از آن لکه داشته باشد یا چروک شده باشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۱    
ملائکه واسطه رسیدن فیض الهی به بقیه موجودات هستند، بنابراین در همه امور عالم دخیل هستند و فعلی در عالم انجام نمی گیرد، جز آنکه ملائکه انجام می دهند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۰    
در این ویدیو حضور اوباما در یک سوپرمارکت برای خرید را از زاویه دید دوربین مدار بسته فروشگاه ببینید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۶    
این پرنده وقتی بر فراز آسمان پرواز می کند، دنیا را به شیوه ای متفاوت تماشا می کند که بخشی از آن را در فیلم ذیل مشاهده می کنید
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۵    
کلیپی از سربازی که با جان ودل برای سالار شهیدان در ماه محرم عزاداری می کند را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۵    
نیروی انتظامی در اطلاعیه ای به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، به دسته جات و عزاداران حسینی توصیه هایی را متذکر شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۷    
به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل، یک دختر 11 ساله ویتنامی به تازگی به عارضه عجیبی مبتلا شده است که هنگام عرق کردن، خون از چهره وی جاری می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
این مادر در حدود چهار هزار سال پیش در مقابله با زلزله ای شدید فرزندش را به آغوش کشید اما هردو زیر آوار مدفون شدند.همانطور که می بینید، بعد از گذشت 4000 سال، هنوز این مادر از فرزندش مراقبت می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار تصاویری از برخورد شهید رجایی و وزیر بهداشت با یک پیرمرد نوشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر تصویری جالب پس از تصادف شتر با یک خودرو سمند را به اشتراک گذاشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
کودک ایستاده جلوی منبر احمد شاه قاجار است و دو نفر در طرفین کودک محافظین شاهزاده می باشند. 1280 ش
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
رئیس جمهور چین که در روسیه به سر می برد در کنار پوتین به آشپزی پرداخت.پوتین در حاشیه این اجلاس به همراه شی جین پینگ آشپزی کرد. آن ها در تصویر زیر در حال پختن پنکیک هستند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
به طور قطع، گنجاندن انواع ویتامین ها در رژیم غذایی روزانه می تواند تأثیر مثبتی روی سیستم های مختلف بدن داشته باشد و برخی از آنها نقش مهمی روی کیفیت خواب افراد ایفا می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
شهروندان معترض و ناراضی به عملکرد اعضای شورای پنجم شهر بروجرد درب ساختمان شورا را با جوشکاری تخته کرده و سپس با نصب بنری با این عنوان به علت عدم کارایی شورای شهر درب شورا تخته شد اعتراض و نارضایتی ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
کارشناسان با بررسی افرادی که خوراک روزانه خود را به محل کار می برند یا در محل کار خوراک خود را تحویل می گیرند دریافتند آن عده ای که برنامه ریزی مناسب برای صرف خوراک ندارند بیشتر دچار چاقی می شوند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۵:۳۰    
بعد از پایان دیدار تیم های ایران و ازبکستان کارلوس کی روش با اهدای پیراهن شماره 26 تیم ملی ایران به هکتور کوپر از وی به خاطر برگزاری این بازی تقدیر و تشکر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۵:۰۳    
ششمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 1398 کل کشور به ریاست محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور نمایندگانی از بخش خصوصی و دستگاه های ستادی برگزار شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۴:۳۰    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در تشریح دستور جلسه این هفته شورای نگهبان در توییتر نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۴:۰۳    
عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در صفحه شخصی خود در توییتر در باره تیتر یک روزنامه دولتی درباره تحصیل نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۳:۳۰    
غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توییتی از خبرنگاران وخبرگزاری هایی که در نقل اخبار و گفت و گوها امانت دار نیستند انتقاد کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۳:۰۰    
حسین دهباشی فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر در باره شایعتی که رسانه های اصلاح طلب در باره رابطه ایران و هراق منتشر می کنند، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۲:۳۰    
یک فعال رسانه ای در توییتر با انتشار تصویری از پست اینستاگرامی مسیح علینژاد که مولاوردی آن را لایک کرده بود، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۲:۰۰    
سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در توییتر در درباره فساد مالی و اخلاقی در شورای شهر بابل، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۶    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به کاهش 52 درصدی قدرت خرید کارگران گفت: قرار نیست مزد کارگران هشتصد هزار تومان افزایش داده شود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۱    
گرچه تعداد میکروب ها و باکتری های دارای نقش حیاتی در حفظ سلامتی روده ها اندک است اما می توان با روش های بی شمار این میکروب ها را خوشحال کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۵    
نوردلینگن در غربی ترین قسمت ایالت بایرن و بر روی یگ گودال به جا مانده از سقوط شهاب سنگ احداث شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
آمریکا در دور جدید فشار خود علیه ایران، به بهانه برنامه هسته ای کشورمان، مقابله با تامین مالی اشاعه ای (CFP) را در دستور کار خود قرار داده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۷    
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان به پیروزی رسید تا اولین گام را در راه آماده سازی جام ملت های آسیا با موفقیت بردارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۴۲    
رئیس جمهور: همه مسئولان، تریبون داران، احزاب و رسانه ها در معرض امتحان قرار دارند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۷    
آیین اهتزاز پرچم 1000 متری یاحسین(ع) برفراز مرتفع ترین برج پرچم خاورمیانه مصادف با شب اول محرم در بوستان طالقانی تهران برگزار شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۵    
برخی پایگاه های خبری سوریه در صفحات خود در شبکه های اجتماعی ویدئویی از یکی از عناصر مسلح سوریه در حالی که رییس جمهور ترکیه را تهدید می کند، منتشر کردند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۶    
میشل عون رئیس جمهوری لبنان گفت: آمریکا پس از حادثه 11 سپتامبر اعلام کرد که جهان را از تروریسم آزاد خواهد کرد اما به جای نابودی، تروریسم در سراسر جهان گسترش یافته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۵    
احمدی نژاد در نامه ای به مقام معظم رهبری درخواست کرد مقامات قضایی ضمن پذیرش اعاده دادرسی، نسبت به برقراری امکان تماس تلفنی آقای بقایی با خانواده و مرخصی وی اقدام نمایند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۶    
روسیه اعلام کرد تهدید های آمریکا درباره استفاده از زور در سوریه اخاذی است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (سه شنبه) سخنرانی را به مناسبت رخداد 11 سپتامبر ایراد کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۵    
ساختمان جدید کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره افتتاح شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۰    
سیستم لنفاوی بدن شما مسئول از بین بردن سموم است اما می تواند در طول زمان تضعیف شود و هر چند وقت یک بار نیاز به پاکسازی داشته باشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۷    
خودروی برقی بایتون اگرچه به عنوان یک استارت آپ چینی مطرح گردید اما اکنون شهرتی جهانی پیدا کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۱    
دعاها می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات بوده و از برخی خطرات انسان را مصون دارد، پیامبر و امامان تا جائیکه فرصت داشتند دعاهای مختلفی را به مردم یاد داده و برای نسل های بعد به یادگار گذاشتند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۱    
یازده بازیکن تیم ملی ایران در مصاف با ازبکستان مشخص شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۵    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محل استقرار و جلسه سران یکی از گروههای تروریستی در کردستان عراق را با 7 فروند موشک فاتح 110 هدف قرار داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۶    
وزیر امور خارجه ایران گفته است، اینکه آمریکا حتی قضات دیوان بین المللی کیفری را نیز به پیگرد قضایی در دادگاه های خود تهدید کرده، نشان می دهد که گستاخی رژیم آمریکا حد و مرزی ندارد .
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۳۶    
وزیر امور خارجه سعودی امروز سه شنبه از حمایت ریاض از راه حل سیاسی در سوریه براساس فرایند "ژنو 1" سخن گفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۱    
دولت آمریکا در ادامه فضاسازی ها علیه کشورمان، همانند سال گذشته با صدور بیانیه ای به شرکت های هواپیمایی درباره استفاده از آسمان ایران برای پرواز هشدار داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۵    
پلیس فنلاند از بازداشت 4 مهاجم ناشناس در جریان برگزاری یک تجمع در مقابل سفارت ایران در هلسینکی خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه با آسوشیتدپرس تاکید کرد ایران در صورت خروج از برجام، با سرعت بیشتری به برنامه هسته ای خود ادامه خواهد داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۶    
به غیر از افزایش سن، برخی عوامل در بروز چین و چروک ها در پیشانی و عمیق تر شدن آن ها موثرند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۰    
این مرد که در کشورهای عربی به جهت میزان اشتها و گنجایش عجیب معده اش بسیار معروف است در تازه ترین رکوردش یک لاشه بره 22 کیلویی را یک تنه می خورد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۶    
کلیپی ببینید از اتفاق عجیبی که یک سارق در هنگام سرقت مسلحانه رقم زد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۶    
دعا گناه را می آمرزد و خیری در زندگی انسان قرار می دهد؛ در روایات بسیاری آمده که دعا در برخی مکان ها و زمان ها به استجابت نزدیک تر است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۷    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح آخرین جزئیات از حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در کردستان عراق را تشریح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، از افزایش 2 برابری قیمت لاستیک خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۸    
73 نماینده مجلس شورای اسلامی برای کمپین شفافیت آراء اعلام آمادگی کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۳    
تصویری از محمدحسین مهدویان در حالی که سر صحنه فیلمبرداری ماجرای نیمروز، رد خون در تابوتی خوابیده است ببینید. این فیلم قسمت دوم ماجرای نیمروز است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۵    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، از ابتلا پنج میلیون ایرانی به دیابت و بی خبری 50 درصد این افراد از بیماری خود خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۲    
این کلیپ متعلق به سال 2013 است و روش ساده اما حرفه ای یک سارق چینی را برای دزدی گازوئیل ثبت کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۶    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش 800 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد وگفت: نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی به کیلویی 9000 تومان رسیده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۰    
رابطه عاشقانه سردار آزمون با سریک
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۱    
بهنوش بختیاری سرحال و قبراق در کانادا
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۲    
رومانو فناتی موتورسوار 22ساله ایتالیایی از حرکت بی شرمانه خود در مسابقات موتو2 سن مارینو عذرخواهی کرد. فناتی به دلیل این رفتار غیر حرفه ای از 2 مسابقه محروم شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اعلام چگونگی قطع خطوط تلفن ثابت دارای بدهی، گفت: عدم پرداخت قبض تلفن ثابت، پس از دو ماهه دوم صورتحساب، باعث قطع خط مشترک می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۱    
نتایج نهایی داوطلبان کنکور سراسری بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۵    
مواد مصرفی و ضخامت این کلاه پرقدرت، باعث شده است تا حتی شدیدترین ضربه ها را نیز خنثی کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۵    
روی ناخن شاهدخت آکیکوی میکاسا که به ترکیه سفر کرده است پرچم ژاپن و ترکیه نقاشی شده است و نظر رسانه ها را به خود جلب کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۳۶    
یکی از مشکلاتی که اغلب بین نوزادان مشاهده می شود و باعث آشفتگی پدر و مادر و خانواده های آنها می گردد نفخ و دل دردهای نوزاد است. گریه های بی امان این نوزادان هر مادری را بی تاب می کند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۳۰    
عکس زیر اصابت صاعقه به برج ساعت در مکه را نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۵    
در این ویدیو کمک مدافعان فوتبال را به دروازه بانان خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در انتقاد از تهدید جان بولتون مبنی بر اعمال تحریم هایی علیه مقامات دیوان بین المللی دادگستری، گفت: به نظر می رسد قلدری حکومت آمریکا مرزی نمی شناسد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۱    
دبیر شبکه تشکل ها و سمن های محیط زیست منابع طبیعی مازندران گفت: برای تامین بودجه مدیریت پسماند می توان از مسافران و گردشگران برای ورود به مناطق سرسبز عوارض دریافت کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۶    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج آزمون سراسری سال 97 عصر امروز منتشر می شود و تعداد 409 هزار و 353 نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی دانشگاه ها معرفی می شوند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی وزارت امورخارجه اعلام کرد: زوار ایرانی شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی در عراق برای دریافت روادید ریال پرداخت خواهند کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۱    
یک روان شناس گفت: والدین باید برای شرایط اضطراب آور مانند رفتن به مدرسه آماده باشند و اگر کودک در جدایی از یک والد مشکل دارد، او را مسئول بردن کودک به مدرسه کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۵    
در این جزیره می توان بدون خدمات دیجیتالی زندگی کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۰۳    
نوروز 95 بود و دید و بازدید های عید. تازه میهمانان رفته بودند و همسر رضا مشغول جمع و جور کردن خانه بود که ناگهان شوهرش با دردی ناگهانی در قفسه سینه، کتف و دست چپ روی کاناپه افتاد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۱    
تصاویری از عملکرد روباتی که اتاق و کمد به هم ریخته تان را مرتب می کند خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۲    
بی آنکه بدانید، بدنتان به مرز فروپاشی نزدیک می شود. در حالی که روی صندلی کارتان، ثابت نشسته اید و سس را روی ساندویچ می چکانید، سطح LDL خونتان هر لحظه بالاتر می رود و قلبتان بیمارتر می شود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۳۰    
مادر همه نقشه های جهان نمای اروپایی، عثمانی و چینی یک نقشه ایرانی منسوب به حمدالله مستوفی (قرن 8) است که حدود 100 سال پیش از کشف قاره آمریکا توسط کریستف کلمب ترسیم شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۶    
قدیمی ترین خانه مسکونی در آویرون فرانسه است، این خانه در قرن سیزدهم میلادی ساخته شده
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۱    
محققان اظهار کردند که لبخندزدن، همیشه نشانه خوشحالی نیست و گاهی به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۱    
مدل های اقتصادی و ارزان قیمت زیادی در بازار خودروی جهان وجود دارند که کیا ریو نیز یکی از آنهاست.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۲    
مراسم تقدیر از علیرضا جهانبخش در هلند برگزار شد که تصاویر آن را خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه در شرایط دشوار و خطیری هستیم، گفت: مدیران کم انگیزه یا بی انگیزه که اهل نق زدن هستند، افراد این شرایط خطیر نیستند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۵    
عکس زیر قایق سواری چند نوه و نتیجه دختری ناصرالدین شاه قاجار را در بابلسر در 17 فروردین سال 1342 نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۶    
در برخی از خیابان های تهران قدیم رسم بود خودروها در وسط خیابان پارک نمایند. عکس زیر این رسم عجیب را در خیابان سعدی تهران رو به میدان مخبرالدوله در سال 1330 نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۷    
تصویری از خودروی پرقدرت (Nissan GT-R) معروف به گودزیلا با پلاک گذرموقت که در یکی از خیابان های تهران پارک شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۳    
پسربچه 6ساله قزاق که شبیه پیرمرد های 100 ساله است ! یرنار الیبکوف کودکی بامزه و البته بیمار "سندروم اهلرز-دانلوس" است که با ظاهرش باعث تعجب پزشکان شده
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۷    
دریابان علی شمخانی بر یکی از محصولات آینده ایران خودرو در بازدید از خط تولید این شرکت یادگاری نوشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۲    
ثروتمندان همیشه آدم های چاق و راحت طلبی نیستند که پولشان را باد برایشان آورده باشد یا ارث برده باشند. در این نوشتار از 10 عادت رفتاری خوب افراد ثروتمند برایتان میگوییم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۵    
برای نخستین بار در 20 سال اخیر در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایتالیا هیچ بازیکنی از یوونتوس حضور نداشت.
  • ۱