دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۵:۳۱Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزاروز 21 دی 1396 - rouzarouz.ir

روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۴۸    
وزارت دفاع یمن از شلیک یک موشک بالستیک به پادگان متجاوزان سعودی خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۳    
فرماندار تهران با بیان این که در 47 سال گذشته کم ترین میزان آب را داشته ایم و اگر بارندگی ها در تهران به همین روند باشد 52 درصد مردم تهران فاقد آب شرب خواهند بود ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۴    
حجم تسهیلات پرداختی بانک صادرات ایران به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه تا نیمه دی ماه سال جاری از 100 میلیارد ریال فراتر رفت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۵    
استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی معتقد است وقوع زلزله های پی در پی در منطقه سومار در جنوب ازگله که متوسط با بزرگایی 5 و تا 5 ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۴۵    
محمد هاشمی گفت: حرف هایی که احمدی نژاد و اطرافیانش زدند اگر کس دیگری می گفت چه برخوردی با او می کردند. حالا به چه دلیل مصلحت است به آقای احمدی نژاد کاری نداشته باشند، دیگر باید از بزرگان سئوال کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۵    
وزیر امور خارجه ترکیه هشدار داد: اگر دست سازمان های تروریستی را باز بگذاریم و به آن ها سلاح بدهیم، تلاش های صلح در سوریه به سختی به نتیجه خواهند رسید.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۵    
رئیس پلیس راهور ناجا بر لزوم افزایش آمبولانس های هوایی و پایگاه های امداد و نجات در کشور تاکید کرد و گفت: نیمی از تلفات جاده ای در ایران در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهند
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۵    
شاید این سؤال برای شما هم مطرح شده باشد که در چه هنگامی می توانید تلفن هوشمند را در اختیار کودکتان بگذارید.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۰۵    
مشکل اصلی بین مهاجم پرسپولیس و باشگاه الغرافه برای عقد قرارداد یک سال ونیمه معلوم شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۵۵    
قرارداد خط اعتباری فاینانس پنج میلیارد یورویی بین بانکهای ایرانی و موسسه اینویتالیا گلوبال اینوستمنت - Invitalia Global Investment - به منظور تامین مالی پروژه های عمرانی و تولیدی کشور امضا شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۵۵    
بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه با انتشار پیامی توییتری ضمن اشاره به اهمیت برجام، بر عزم اروپا برای حفظ این معاهده بین المللی تاکید کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۵۵    
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید دردیدار وزیر دفاع گفت: از نظر تجهیزات نظامی و نیروهای انسانی در جایگاه و شرایط مطلوبی قرار داریم که همه آن را مدیون اسلام هستیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۵۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش قیمت بنزین در سال 97 شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۵    
دادستان کل کشور خبر خودکشی یکی از بازداشتی های اخیر در زندان دزفول را جعلی عنوان کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۵    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ضمن حضور در کلیسای حضرت مریم مقدس تهران از موزه اسقف اعظم آرداک مانوکیان (موزه مردم شناسی ارامنه) بازدید کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۵    
جابر صادق زاده در فینال کشتی پهلوانی وزن به اضافه یکصد کیلوگرم قهرمانی کشور در مشهد با پیروزی مقابل احمد میرزاپور ، برای چهارمین مرتبه صاحب بازوبند پهلوانی ایران شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کارکنان این وزارتخانه با وجود تحریم های شکننده توانسته اند صنعت دفاعی را با اقتدار به پیش برده و موجبات سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم تسریع در توسعه و ساخت بیمارستان جدید فارابی و تکمیل بخش های آن تاکید کرد و گفت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۵    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بهره برداری از توپ 155 میلیمتری چرخدار عاشورا در نخستین رزمایش نزاجا خبر داد و گفت: این توپ مصداق بارز پاسخ به نیاز روز نیروی زمینی ارتش است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه فیلتر تلگرام موجب از دست رفتن چند هزار شغل شده است، گفت:اینکه مردم را به چند پیام رسان ارجاع بدهیم که نمی توانند مخاطب جذب کنند، راه حل نیست.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه هرگونه دستخوش توافق هسته ای غیرقابل قبول است، گفت: اتحادیه اروپا متعهد شده است که اقداماتش را برای تضمین بهره مندی مردم از منافع اقتصصادی برجام دوچندان کنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه در نشست بروکسل اجماع بر این بود که ایران به برجام پایبند است، گفت: اروپا می داند ادامه پایبندی ایران به برجام منوط به پایبندی آمریکاست.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۵    
محبی نژاد گفت:بازار خودرو و قطعه ایران به قدری برای شرکت های خارجی جذاب است که اگر مجبور به انتخاب بین بازار ایران و امریکا شوند کشورمان را انتخاب می کنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۵    
این موضوع عدم شفافیت تنها خواست قوه قضائیه نیست که وقتی ضابطینش افرادی را بازداشت می کنند آمار درستی از آن بازداشت ها نمی دهند. قوه مقننه و قوه مجریه هم در مواردی از این دست همین گونه عمل می کنند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۵    
سرمربی تیم سایپای تهران گفت: تیم استقلال با آمدن شفر متحول شده اما با این حال فردا(جمعه) برای یک امتیاز به میدان نمی رویم، بلکه هر سه امتیاز را می خواهیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۵    
برنامه مرحله مقدماتی والیبال قهرمانی مردان جهان اعلام شد و بر این اساس تیم ملی ایران در گروه چهارم و در نخستین دیدار 21 شهریور سال 97 در بلغارستان به مصاف پورتوریکو می رود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیران امور خارجه فرانسه ، انگلیس و آلمان روز پنجشنبه بار دیگر بر لزوم حفظ و اجرای برجام و بهره مند شدن مردم ایران از مزایای اقتصادی لغو تحریم ها تاکید کردند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۵    
نشست مشترک وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیران خارجه فرانسه، آلمان و انگلستان ظهر امروز در مقر اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار شد و در این نشست تداوم اجرای برجام ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۵    
مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح پنج شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۵    
رییس پلیس راهور بزرگ در خصوص طرح زوج و فرد در سال آینده گفت: طرح زوج و فرد بدون هیچگونه تغییری در سال 1397 مانند سال جاری اجرا خواهد شد ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۵    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: این اتفاقات ناشی از بی توجهی به جوانان و ناامیدی آنان است، سال ها قول و وعده و امید به جوانان داده شده اما عملیاتی نشده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۵    
به گزارش روزاروز به نقل از جماران، روز گذشته آیت الله سید عباس قائم مقامی در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی درباره تفاوت های حیات انسان با سایر موجودات از منظر عرفان گفت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۵    
نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه عدم حضور معترضان سال 88 در این تظاهرات اخیر دلیل بر این است که اتهامات برانداز برای آنها غلط است ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۵    
دادستان کل کشور توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بازداشتی های اخیر ارائه کرد و گفت: یکی از بازداشت شدگان حوادث اخیر در زندان اوین معتاد بوده که خودکشی کرده و فیلم آن هم موجود است ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۵    
وزرای خارجه ایران و فرانسه درباره سازوکارهای حفظ توافق هسته ای با یکدیگر رایزنی کردند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۵    
وزیر نفت با بیان اینکه مرحوم هاشمی رابطه مستمری با تکنوکرات ها و فن سالارها داشت و آنها را می فهمید، گفت: مرحوم هاشمی کسی نبود که ابهتش دیگران را بگیرد و دیگران جرات می کردند در مقابلش حرف بزنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۵    
حجم یارانه نقدی پرداخت شده از ابتدای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها تا کنون بیش از یک و نیم برابر اعتبارات عمرانی پرداختی در این دوره زمانی است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۵    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نسبت به همکاری مدیر عامل تلگرام با ایران و یا تعهد مسئولان برای رفع فیلتر این پیام رسان اطلاعی ندارم چرا که در جلسات برگزار شده این مسئله مطرح نشده ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی کمیته اضطرار نفتکش سانچی گفت: از ساعت6/30صبح به وقت ایران عملیات با 4 کشتی آتش خوار در حال انجام است و چند کشتی دیگر برای کمک در راه هستند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۵    
وزیر خارجه آلمان تاکید کرد که کشورش خواستار حفظ توافق هسته ای با ایران است و برای این مساله تلاش می کند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۵    
زلزله 5 ریشتری بازهم سومار در کرمانشاه را لرزاند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۵    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید قصد دارد با همکاری سناتورهای ارشد آمریکایی، توافق هسته ای با ایران را از گزند تهدیدات ترامپ حفظ کند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۵    
کاخ سفید یک بار دیگر در دخالتی آشکار در امور داخلی ایران، ضمن حمایت از اغتشاشگران بیانیه ای صادر کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۵    
کارگردان جمعه ایرانی درباره تولید دوباره این برنامه بیان کرد که قرار بود از نیمه دی ماه شروع شود ولی هنوز درگیر مسایل مالی و جزییات دیگر است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۵    
وزیر توسعه بین الملل انگلستان تاکید کرد که عربستان هیچ دلیلی برای منع ورود کمک های بشردوستانه به یمن ندارد و اگر این کشور به رفتار خود ادامه دهد قوانین بین المللی را نقض کرده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.6 ریشتر حوالی سومار در استان ایلام و کرمانشاه را لرزاند. این زمین لرزه در عمق 8 کیلومتری زمین روی داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۵    
در راستای حمایت از تولید نرم افزارهای کاربردی ایمن و محتوای چندرسانه ای موبایل، وزارت ارتباطات مبلغ 15میلیون تومان تسهیلات برای هر درخواست توسعه دهندگان این نرم افزارها درنظر گرفت.