شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۱۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزاروز 26 دی 1396 - rouzarouz.ir

روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 3 ریشتر حوالی فیروزکوه در استان تهران را لرزاند .
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۷    
قیمت طلا 18عیار در بازار آزاد هم اکنون 144هزار و 300 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 528 هزار تومان است، ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد به مرز 4670 تومان رسیده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۸    
به گفته محققان، خوردن صبحانه سرشار از فیبر حاوی جو دوسر و میوه و سبزیجات کافی در طول روز می تواند از تحلیل استخوان ها پیشگیری نماید.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه منع بکارگیری بازنشستگان دوشغله در بخش عمومی، خصوصی و دولتی در کمیسیون تلفیق تصویب شد، گفت: برای هر ایرانی واجد شرایط یک فقره کارت اشتغال صادر می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: دولت مکلف است بخشی از هزینه بیماران متابولیک، ام اس، بال پروانه ای و اوتیسم را مانند بیماری های خاص محاسبه و پرداخت کند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۰    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران اعلام کرد: بر اساس قانون برنامه ششم و همچنین برنامه چشم انداز ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تکریم زحمات احمد دوست حسینی و معارفه مرتضی شهیدزاده رئیس سابق و جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی از ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی در سال آینده خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با بیان اینکه پکن عملیات امداد و نجات سرنشینان نفتکش سانچی را به سرعت و به بهترین شکل انجام داد ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۰    
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی سپاه که در ستاد فرماندهی کل سپاه در تهران برگزار شد گفت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران بر توسعه روابط با پاکستان تاکید دارد، گفت: توسعه همکاری های دفاعی میان ایران و پاکستان زمینه ساز تحکیم امنیت و ثبات منطقه است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی عروج شهادت گونه جانباختگان حادثه نفتکش سانچی در شرق دریای چین را تسلیت گفت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۵    
شرکت "کوئیکا"(Quika) اولین ماهواره خدمات اینترنت رایگان برای کشورهای در حال توسعه را به فضا می فرستد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۵    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان اعلام کرد هشتمین گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه در ارتباط با برجام برای ارائه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اماده شده است .
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۰    
پخش سریال فرار از زندان از هفته آینده از شبکه تماشا آغاز می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۵    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه 39 دانشجوی بازداشتی تجمعات اخیر این دانشگاه آزاد شدند، گفت: دانشجویان بازداشتی که به دلیل بازداشت امکان حضور در جلسه امتحان پایان ترم را نداشته اند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۰    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند :بدون تردید فلسطین یک مجموعه و تاریخ از بحر تا نهر است و قدس نیز پایتخت آن است و امکان هیچ خدشه ای بر این حقیقت، وجود ندارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۳۱    
رئیس اداره خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به سهم 10 درصدی موتورسیکلت ها در آلایندگی هوا ،تعداد موتورسواران فوت شده بر اثر تصادفات را 4200 نفر اعلام کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۶    
مجلس ملی فلسطین از کشورهای عربی خواست روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع و موضوع عضویت کامل فلسطین را در سازمان ملل دنبال کنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۷    
فرزاد طالبی در واکنش به خبری تحت عنوان ممنوعیت استفاده از واژه بَند در کنار اسامی گروه هایی چون پازل و ماکان می گوید اتفاق جدیدی نیفتاده و نام ثبت شده گروه ها در دفتر موسیقی، از ابتدا ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۲    
استاد پژوهشگاه زلزله شناسی هشدار داد؛ دقت بیشتر توسط مسئولان محترم به فعالیت های این منطقه و آمادگی لازم در تهران در ماه های آینده امری منطقی و ضروری است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۲    
پس از سخنان رییس جمهوری در اهمیت نقد در حکومت معصومین که مورد انتقاد مخالفان دولت قرار گرفت روزنامه کیهان در سرمقاله اش به قلم حسین شریعتمداری به گونه ای متفاوت به موضوع پرداخته.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۲    
مسئولان پنتاگون در این سند هشدار دادند که روسیه سلاح های متنوعی دارد که می تواند از آنها در انجام حملات هسته ای استفاده کند
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۷    
عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی در جدیدترین اظهارات مداخله جویانه خود مدعی شد که توافق هسته ای ایران نیاز به اصلاح دارد تا تهران نتواند به غنی سازی اورانیوم بپردازد!
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۲    
170 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به روسای سه قوه خواستار حمایت از نرم افزارهای پیام رسان داخلی و ساماندهی فیلترشکن ها شدند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۷    
رئیس جمهور چین در گفتگو با همتای آمریکایی خود از وقوع تغییرات مثبت در موضوع کره شمالی سخن گفته است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۲    
رئیس مرکز پیش بینی زلزله پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی گفت: از کسانی که ادعای پیش بینی زلزله دارند دعوت می کنیم تا در یک مجموعه علمی به موضوع پیش بینی زمین لرزه بپردازند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۷    
هشتاد و سومین مرحله از یارانه های نقدی ساعت 24 امشب (سه شنبه 26 دی ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستور کار هیئت رئیسه مجلس خارج شده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در کشورمان نیروهای مسلح با مسئولیت، اقتدار و بازدارندگی سازماندهی شده مسئولیت مهمی در مقابله با تهدیدات و حفظ امنیت بر عهده دارند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۷    
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه برای اجرای منشور حقوق شهروندی با موانع زیادی رو به رو بوده ایم، تصریح کرد: دولت به صورت مصمم پیگیر اجرای منشور حقوق شهروندی است ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۲    
40 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه های جداگانه ای به رییس جمهور و رییس قوه قضاییه، خواستار آزادی هر چه سریعتر بازداشت شدگان اعتراضات اخیر به ویژه دانشجویان و دانشجویان دختر بازداشتی شدند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۲    
جلسه هیأت امناء پارک فناوری پردیس ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۷    
رئیس جمهور امروز سه شنبه با روسای مجلس چند کشور از جمله قطر، عراق، الجزایر، سوریه و سنگال دیدار و گفت وگو کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۷    
مرتضی حیدری که از امشب مقابل دوربین برنامه پایش می رود توضیح داد: به تازگی ویژه برنامه پایش با رویکرد اشتغال طراحی شده است که سه شنبه شب ها از تلویزیون پخش می شود ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۷    
نماینده ویژه رییس جمهور در حادثه سانچی از راه اندازی سایت دولتی برای پاسخ به ابهامات حادثه سانچی و اعلام نتایج این موضوع خبر داد و گفت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۷    
رئیس مرکز سنجش پذیرش دانشگاه آزاد از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ساعت 8 صبح امروز خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۸    
سایپا امروز با اعلام قیمت های پیشنهادی خود برای خودروی کوییک فروش فوری آن را آغاز کرده اما قیمت نهایی این خودروها پس از تأیید شورای رقابت در دعوتنامه ها اعلام خواهد شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۸    
رئیس شورای شهر تهران گفت: باید مراقب بروز شایعات در فضای مجازی و سناریوسازی از سوی برخی جریانات مطرود تنها با هدف القای تشویش و نگرانی به مردم داغدار و ماتم زده ایران که تنها نتیجه آن کاهش سرمایه ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۸    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تاکید بر اینکه عده ای باید پاسخگوی مرگ ناشی از آلودگی هوا باشند گفت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۸    
مدریرعامل رنوپارس گفت: تا دو سال آینده 85 استاندارد جدید خودرویی اجباری می شود و تولید خیلی از خودروها از جمله محصولات فعلی رنو باید متوقف شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۳    
بنا به گفته مسئولان کتابخانه آستان قدس رضوی(ع)، رهبر معظم انقلاب بزرگترین واقف آثار هنری در این مرکز هستند. ایشان تاکنون بیش از 18هزار اثر شامل نسخ خطی و چاپ سنگی به مجموعه مخطوطات اهدا کرده اند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۳    
یکی از نزدیکان مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: جست و جو برای یافتن وصیت نامه آیت الله هاشمی همچنان ادامه دارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۸    
رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال می گوید فیفا نامه احتمال کسر شش امتیاز از ملوان به خاطر مطالبات سرگئی پاشنکو را به این باشگاه و فدراسیون فوتبال ارسال کرده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۸    
وزیر امور خارجه چین در پیامی به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان حادثه نفتکش سانچی که منجر به جان باختن تمامی سرنشینان آن شد را تسلیت گفت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۸    
در هفته دوم رقابت های لیگ حرفه ای ووشوی چین، یک پیروزی و یک شکست دستاورد بانوان لژیونر ایران بود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۸    
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر یکی از موضوعات مهم جهان اسلام مساله فلسطین و حرکت در راستای دفاع از حقوق مردم این منطقه است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۳    
رئیس پلیس تهران بزرگ نتایج اجرای هفتمین مرحله از طرح سراسری رعد را تشریح کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۸    
کمبود آهن که به آن کم خونی یا آنمی ناشی از فقر آهن نیز گفته می شود و در شرایطی به وجود می آید که آهن دریافتی کافی نباشد یا به اندازه کافی جذب نشود و در نهایت این مقدار پاسخگوی نیاز روزانه بدن به آهن ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته با حضور در جمع خبرنگاران درباره مسائل مختلف مربوط به موسیقی سخن گفت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۳    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اعلام دو خواسته ایران از چین در رابطه با سانحه نفتکش سانچی گفت: دولت از تمام توان و دیپلماسی خود استفاده کرد تا بتواند برای نجات و یا حتی پیدا کردن پیکر خدمه کاری ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۳    
با وجود درخواست باشگاه الغرافه برای صدور ITC مهدی طارمی، پرسپولیسی ها فعلا منتظر تسویه حساب این بازیکن هستند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۸    
دولت اسرائیل با اختصاص 15 میلیون "شِکِل" به اجرای پروژه کشیدن خط راه آهن به گذرگاه مرزی در اردن موافقت کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۸    
یکی از مطالبی که گاه و بیگاه شنیده می شود این است که ویتامین D همان کلسیم است. باور غلطی که به دلیل رابطه بین این ویتامین و کلسیم وجود دارد ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۳    
اغلب افراد به هنگام بیماری این تردید را دارند که می توانند ورزش کنند یا نه. قانونی در این رابطه وجود دارد که می تواند به افراد برای تصمیم گیری درباره ورزش کردن در زمان بیماری کمک کند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۳    
مدیر فروش شرکت هواپیماسازی ایرباس برآورد کرده است که تحویل هواپیماهای ایرباسی که در قراردادهای پسابرجامی با ایران منعقد شده بود، ممکن است با تاخیر انجام شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۳    
قیمت تخم مرغ که طی هفته های اخیر به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته بود،با کاهشی تا حدود 10 درصدی در روزهای اخیر همراه شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اعلام تشکیل نیروی مرزی جدید آمریکا در سوریه، مداخله آشکار در امور داخلی این کشور و موجب تشدید بحران است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۳    
معاون آموزشی وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشجویان کارشناسی ارشد در همه زیرنظام ها موظف به ارائه پایان نامه هستند،گفت: با دانشگاه هایی که خارج از آیین نامه های آموزشی ابلاغی تصمیم گیری کنند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۸    
وزیر بهداشت ضمن ابراز تاسف نسبت به درگذشت دریانوردان ایرانی در نفکش سانچی گفت: یک و نیم برابر این حادثه هر روز در کشور اتفاق می افتد مانند تصادفات و نزاع ها و سانچی فقط بخشی از آن است ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۸    
مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف به گزارش اخیر ارائه شده توسط نجفی، شهردار تهران در شورای شهر که ادعاهایی نسبت به عملکرد قالیباف داشته، واکنش نشان داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۳    
رییس جمهور با تاکید بر اینکه "اسلام دین مردمسالاری و صلح و نه دین جنگ است"، از نمایندگان مردم مسلمان در مجالس قانونگذاری کشورهای اسلامی خواست همه تلاش خود را بر کمک به رهبران و مقامات سیاسی - حکومتی ...