شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۰۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزاروز 27 دی 1396 - rouzarouz.ir

روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۲    
از زمان وقوع زمین لرزه شدید سرپل ذهاب، از سوی مردم محلی گزارش شده که صداهایی از درون زمین اهالی شهرستان سرابله واقع در استان ایلام را نگران کرده است ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۵    
وکیل مدافع حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور پیشین می گوید موکلش در تمام اتهامات مطرح شده در کیفرخواست صادره از سوی دادستانی، محکوم و دادگاه در هر عنوان اتهامی، اشد مجازات را در نظر گرفته است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۰    
ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته 96 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه 28 دی ماه آغاز شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۵    
در بیست و سومین جلسه کمیته دائمی پدافند غیرعامل، سند راهبردی پدافندغیرعامل منابع و ذخائر ژنتیک کشور به تصویب رسید.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در یادداشتی به انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد و به شبهات مطرح شده پاسخ داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۰    
رئیس سازمان ثبت احوال کشورگفت: براساس بخشنامه دولت به سازمان ثبت احوال، این سازمان مکلف شد تا به صورت پایلوت در استان های( سمنان ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۰    
وقتی مردم درباره علائم رایج ام اس با هم صحبت می کنند بیشتر از مشکلاتی مانند مشکلات بینایی، سوزش و بی حسی و خستگی می گویند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۰    
کارشناس طب سنتی گفت: "اندیشه کارهای مهم" در سلامت بدن مؤثر است چرا که فکر انجام کاری مهم، انسان را از درد و بیماری غافل می کند, نداشتن اندیشه های مهم ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۰    
وزارت حمل و نقل چین از پیدا شدن محل دقیق شناور مغروق سانچی در آبهای این کشور و ادامه عملیات خارج سازی خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۰    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: دولت در لایحه بودجه پیشنهاد داده بود که متوسط 10 درصد افزایش حقوق داشته باشیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۰    
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود باید مجددا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۰    
علی اکبر ولایتی با اشاره برگزاری اجلاس روسای پارلمانی کشورهای اسلامی اظهار داشت: این اجلاس گویای نقش موثر و نفوذ جمهوری اسلامی ایران و اعتبار آن در بین کشورهای جهان و به خصوص کشورهای اسلامی است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۵    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور درباره جواز انتقاد از معصومین علیهم السلام گفت: صرف نظر از اینکه محتوای کلام دقیقاً چه بوده است، معصومین خط قرمز ما هستند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۰    
نیروهای یمنی با یک فروند موشک بالستیک مرکز عملیات ارتش سعودی در گذرگاه الخضراء در نجران را در هم کوبیدند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۵    
مدیر شبکه سه سیما حضور مهران مدیری در مقام مجری برنامه سینمایی هفت را تایید کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۵    
معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد که با سید حسن نصرالله درباره راهبرد مشترک مقابله با رژیم اشغال گر اسرائیل بحث و تبادل نظر کردند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۲۰    
درآمد ایران از فروش نفت خام در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 67 درصد رشد کرده و به دنبال آن پرداخت های عمرانی نیز 51 درصد افزایش یافته است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۲۰    
شرکت خودروسازی "بی.ام.و" به امید مقابله با ترافیک شهری یک اپلیکیشن پارک خودرو خریداری کرده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۰    
رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران از آغاز پویش مردمی پرچم با هشتگ من عاشق پرچمم در آستانه دهه فجر خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رد ادعای انجام مذاکرات موشکی ایران گفت: هیچ مذاکره ای در گذشته درباره موضوعات موشکی انجام نشده است و بنا هم نداریم که داشته باشیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۵    
رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی استان از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه از بروز حادثه جلوگیری کنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان طی مراسمی معاونان جدید خود را بر اساس ساختار جدید معرفی کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۰    
به دنبال انتشار نامه اخطار بانک به آرش میراسماعیلی در یکی از سایت های خبری، وی با ثبت شکایت در مراجع قضایی پیگیر این موضوع شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است گسترش فولاد به سختی می بازد چون می خواهد پیروزی هفته گذشته تیمش مقابل مشکی پوشان را اثبات کند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۵    
مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه گفت: پس از زمین لرزه 7.3 ریشتری شامگاه 21 آبان، یک هزار و 781 پس لرزه تاکنون در استان کرمانشاه به وقوع پیوسته است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۰    
رییس جمهوری با بیان اینکه بهرمند شدن از فضای مجازی با تاکید بر تقویت حاکمیت ملی و تلاش برای افزایش ظرفیت بومی نیازمند سرمایه گذاری بیشتر است گفت دولت نباید در حوزه اقتصاد فضای مجازی از جهان عقب نماند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار رییس مجلس سنای پاکستان با تاکید بر این که دو کشور دشمنان مشترکی دارند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای روزنامه فایننشال تایمز با تاکید بر این که برنامه دفاع موشکی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تیمی برای ارزیابی خسارات وارده به ناوشکن دماوند فرستاده ایم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۵    
رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت:در حال طراحی سامانه رصد عملکرد دستگاه های همکار در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در وزارت کشور هستیم و دستگاه ها موظفند در این سامانه کارنامه عملکردشان را ارائه کنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: احتمال می دهیم واسط هفته آینده رئیس جمهور با مردم صحبت کند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت یارانه اضافی به ارزش 247 میلیارد تومان برای اولین بار از طریق کمیته امداد خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۵    
رییس کمیسیون عمران گفت: کمیسیون عمران و صحن علنی مجلس از هزینه کرد درآمدهای شهرداری در انتخابات ریاست جمهوری 96 توسط قالیباف و همکارانش در روزهای پایانی کاریشان بی اطلاع بود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در حال حاضر نمی توان درباره قصور احتمالی چین در حادثه نفتکش سانچی نظر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در برازیلیا در پی آتش سوزی نفتکش سانچی، دفتر یادبودی برای جان باختگان این حادثه گشود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت پیشرفت های خوبی میان کنگره و دولت برای دستیابی به قانونی در خصوص اصلاح برجام صورت گرفته و افزود هدف ما برای ماندن در سوریه مقابله با داعش است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۰    
نخستین سفرشان بود اما آخرین سفرشان شد. مقصد، کره جنوبی بود؛ مقصدی که هرگز نرسیدند و در نیمه راه بازماندند. پوریا و سجاد دو پسرخاله، دو هم دانشگاهی، دو رفیق و دو همکار بودند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز عیدی 43 هزار مستمری بگیر تحت پوشش این صندوق همزمان با حقوق بهمن ماه خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۰    
دولت پکن می گوید غرق شدن نفتکش ایرانی سانچی، دو لکه نفتی به وسعت 109 کیلومتر را در دریای چین بر جای گذاشته است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۵    
محققان دانشگاه مدیسن ویسکانسین آمریکا تکنیک جدیدی را برای جایگزینی دریچه های اشک چشم ها به منظور درمان آب سیاه ابداع کردند.