پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۰۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای سبا724 23 دی 1394 - saba724.ir

سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی با بیان اینکه طرح خرید کالا شامل حال یک میلیون و دویست هزار نفر می شود گفت: پس از این که درخواستها به بانکهای عامل برسد،در کمتر از 3روز این وام پرداخت می شود.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۰    
خدمت جدید بانک ملت با عنوان یکبار رمز پیامکی(SMS OTP) در حاشیه پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت رونمایی شد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۵    
طی دو جلسه جداگانه مراسم معارفه و تودیع روسای جدید و سابق اداره کل روابط عمومی و همچنین معارفه مدیر صندوق پس انداز بانک ملی ایران برگزار شد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۵    
تفاهمنامه حمایت از یوزپلنگ ایرانی امروز وارد سال سوم خود می شود . حمایتی که به زعم بسیاری از دوست داران محیط زیست در عرصه حمایت از محیط زیست بی نظیر تلقی می شود.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۰    
معاون امور بین الملل بانک پارسیان، آخرین اقدامات بانکی برای دوران پسابرجام را اعلام کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۰    
با رشد 675 واحدی در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص بورس به کانال 63 هزار واحد صعود کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیرعامل بانک ملت با هدف تقویت بیش از پیش همکاری ها، نشست مشترکی برگزار کردند.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۰    
مشارکت مردمی به معنای همکاری داوطلبانه شهروندان در برنامه ریزی جوامع است که زمینه توسعه شهری را در تمامی ابعاد فراهم می آورد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۰    
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر گفت: روند تبدیل شدن از سهامی خاص به سهامی عام بانک قرض الحسنه مهر ایران به شکل مطلوب ادامه دارد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۰    
تعداد کارت های مجازی صادر شده توسط بانک صادرات ایران به دلیل استقبال مشتریان تا پایان آذر ماه سال1394 به مرز 13 هزار رسید.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۶    
ایساک مارتین باربرو مدیرکل آژانس سرمایه گذاری و تجارت اسپانیا با علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در محل این بانک دیدار و گفتگو کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۲    
با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و اجرای دو طرح دولت برای رونق تولید و تزریق منابع جدید، بار دیگر کارشناسان اقتصادی نسبت به اینکه موج جدیدی از نقدینگی در راه است، هشدار دادند.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۲    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (چهارشنبه) اعلام کرد : بر اساس این گزارش ، نرخ بانکی 19 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت 17 واحد پولی کاهش دارد ...
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۷    
پس از تصویب قانون برای تاکسیرانان، صیادان، قالیبافان و اصناف کم درآمد در دولت گذشته در طول 3 سال از دولت نهم تنها 200 میلیارد تومان حق بیمه از طرف دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد .
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در برنامه ریزی شهری، گفت: 90درصد منابع این بانک از سوی شهروندان تامین می شود.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۲    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه 30میلیارد دلار منابع بلوکه شده در خارج از کشور داریم گفت: با اجرایی شدن برجام بلافاصله تحریم ها برداشته خواهد شد و این منابع از هفته آینده در اختیار بانک مرکزی قرار ...