پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۱۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای سبا724 29 دی 1394 - saba724.ir

سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۹    
مدیرعامل بانک مسکن گفت :در مسیر جدید پیش روی بانک بیشتر در توسعه اقتصادی کشور و بخش مسکن ایفای نقش می کنیم
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۹    
طی مراسمی با حضور سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر و محمد رضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، تفاهم نامه همکاری فی مابین دو مجموعه منعقد گردید.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۹    
مدیرعامل بانک شهر بر استفاده بهینه از فضای پس از برجام در حوزه خدمات بانکی بین المللی تاکید و گفت: این امکان ایجاد شده تا در فضای موجود، شرایط متفاوتی را برای حمایت از پروژه های شهری فراهم کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۴    
بانک مرکزی در راستای مدیریت بازار بین بانکی ریالی اعلام کرد: نرخ تصریحی بهره بانکی تحت عنوان دامنه نرخ سود یا کریدور نرخ سود ، در دست بررسی است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۹    
سرانجام پس از مخالفت های فراوان کارشناسان و مسئولان حوزه پتروشیمی در قبال تلاش ها برای خروج معاملات محصولات پتروشیمی از بورس کالا، این بحث به صحن علنی مجلس کشیده شد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۹    
وزیر اموراقتصادی ودارایی سرمایه گذاری در بانک ها، بازار سرمایه و سرمایه گذاری مستقیم را برای فضای پسابرجام پیشنهاد داد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۴    
شاخص کل بورس اوراق بهادار خوزستان در روز سه شنبه به 66 هزار و 118 واحد رسید که نسبت به روز دوشنبه 999 واحد افزایش دارد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه با راه اندازی قرارگاه تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، 13 درصد در کشفیات افزایش داشته ایم، گفت: ناجا با صرافی های غیرمجاز برخورد می کند.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: تعیین دستوری نرخ سود و نبود زیرساخت های کافی در زمینه اعتبارسنجی مشتریان، از مهمترین موانع توسعه کارت اعتباری است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۱    
طبق صورت های مالی 9 ماهه بانک خاورمیانه سود انباشته این بانک با 36 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال مالی قبل به 744 میلیارد ریال رسید.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۶    
نوربخش:طبق دستور رئیس جمهوری در بودجه سال 95 منابع بیمه ای را کاملا تفکیک کرده ایم و امیدوارم با طراحی جدید این موضوع در ساختار سازمان تامین اجتماعی نیز تعیین شود چراکه ما معتقدیم یکپارچگی سازمان در ...
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۱    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز(سه شنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس نرخ بانکی 11 ارز نسبت به دیروز افزایش و قیمت 22 واحد پولی کاهش داشته است ...
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۶    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه مقدمه گشایش 1000 ال سی فراهم شده و روز گذشته نیز گشایش ها آغاز شده است، اعلام کرد: تا 6 ماه آینده به ارز تک نرخی خواهیم رسید.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی از آغاز جابه جایی منابع ارزی بلوکه ایران در خارج از کشور خبر داد و اعلام کرد: آرامش و ثبات در بازار ارز مورد توجه ویژه دولت در دوران پساتحریم است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۶    
بیمه مرکزی اعلام کرد: لایحه بیمه اجباری خسارت بیمه شخص ثالث در اثر حوادث وسایل نقلیه در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل بانک سپه، افزایش سرمایه بانک، بهره گیری از الزامات بانکداری بین الملل، تقویت سرمایه و بهبود ساختار ارزی شعب را از برنامه های این بانک برای دوران پساتحریم اعلام کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
بانک مرکزی ایران و شرکت Union Card روسیه مذاکراتی را برای متحد کردن نظام های پرداخت و انتشار کارت های بانکی مشترک آغاز کرده اند.