پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۴۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سبا724 30 دی 1394 - saba724.ir

سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۸    
بانک مرکزی اسامی 12 بانک رفع تحریم شده را اعلام کرد؛ بر این اساس بانک های مرکزی، تجارت، رفاه کارگران، توسعه صادرات، سپه، پست بانک، صنعت و معدن، ایران و اروپا، توسعه تعاون، سینا ...
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۳    
بلوک های 2.39 درصدی سهام بانک تجارت، 3.84 درصدی سهام بانک صادرات و 1.95 درصدی سهام بانک ملت از طریق بورس واگذار می شوند.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۸    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : رایزنی با بانک صادرات در حال انجام است تا 'کاراکارت' برای بازنشستگان کشوری نیز صادر شود،و اعتباری که در این طرح در نظر گرفته شده ...
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۸    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت بانک مرکزی آلمان در پیامی رسمی لغو همه تحریم ها علیه بانک های صنعت و معدن و ایران و اروپا را اعلام کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۳    
مدیرعامل بانک ملی گفت: تلاش دولت تدبیر و امید توانست موفقیت خوبی را برای کشور به ارمغان بیاورد و این نیست مگر به همت و تلاش و تدبیر دولت مردان و صبر و پایداری ملت بزرگ ایران.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۳    
رئیس کل بانک مرکزی خواستار جلوگیری از فعالیت های جدید موسسه های غیرمجاز شد و گفت: با هماهنگی های بانک مرکزی، مراجع قضایی، نیروی انتظامی و وزارت کشور ...
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۸    
مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که پیرو نهایی شدن سند برجام، بالغ بر 64فقره معادل585 میلیارد ریال و همچنین حواله های متعدد به مقصد اروپا را در همین زمان کوتاه، کارسازی کرده است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۸    
تحلیلگر ارشد کیتکونیوز بر این باور است که چشم انداز قیمت جهانی طلا در 3 ماه نخست امسال پیچیده خواهد بود و نمی توان دورنمای روشنی را برای قیمت طلا تا ماه مارس تصور کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۳    
بانک مرکزی تغییرات نرخ بانکی ارزها را امروز چهارشنبه برای فروش در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۳    
شورای پول و اعتبار در نشست عصر سه شنبه خود با بررسی وضعیت تعاونی اعتبار ثامن الحجج، تصمیمات جدیدی در این باره اتخاذ کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۳    
شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز با 444 واحد افزایش به رقم 66 هزار و 562 واحد رسید.