پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۶:۳۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام خبر 16 اسفند 1394 - salamkhabar.com

سلام خبر 30 مهر 1394 سلام خبر 30 آبان 1394 سلام خبر 30 آذر 1394 سلام خبر 30 دی 1394 سلام خبر 30 بهمن 1394 سلام خبر 1 اسفند 1394 سلام خبر 2 اسفند 1394 سلام خبر 8 اسفند 1394 سلام خبر 9 اسفند 1394 سلام خبر 10 اسفند 1394 سلام خبر 11 اسفند 1394 سلام خبر 12 اسفند 1394 سلام خبر 13 اسفند 1394 سلام خبر 14 اسفند 1394 سلام خبر 15 اسفند 1394 سلام خبر 16 اسفند 1394 سلام خبر 17 اسفند 1394 سلام خبر 18 اسفند 1394 سلام خبر 19 اسفند 1394 سلام خبر 20 اسفند 1394 سلام خبر 21 اسفند 1394 سلام خبر 22 اسفند 1394 سلام خبر 23 اسفند 1394 سلام خبر 24 اسفند 1394 سلام خبر 25 اسفند 1394 سلام خبر 26 اسفند 1394 سلام خبر 27 اسفند 1394 سلام خبر 28 اسفند 1394 سلام خبر 29 اسفند 1394 
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۶    
گروه تروریستی موسوم به داعش قفقاز با انتشار ویدئوی اعدام یک مامور اطلاعاتی روسیه وعده داد که رئیس جمهور این کشور را هدف قرار خواهد داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۲    
وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: قطعا به رای صادره برای موکلم اعتراض خواهیم کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۴    
ترامپ با متهم کردن ایران به اطلاع داشتن از سرنوشت رابرت لوینسون وعده پیگیری سرنوشت وی در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
روحانی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری با غیرقانونی خواندن مصوبه ای مبنی بر ممنوع التصویر بودن رییس جمهور دولت هفتم و هشتم تصریح کرد: من قبلا هم در مورد این موضوع صحبت کردم ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۵    
از نقطه نظر پژوهشگران مختلف، پتانسیل اعتیادآور بودن یک ماده مخدر می تواند از جنبه های مختلف مانند میزان آسیبی که وارد می کند، ارزش خیابانی ماده مخدر ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۹    
معاون وزیر توسعه لهستان از آمادگی این کشور برای توسعه سرمایه گذاری مشترک در خراسان رضوی و استقبال از سرمایه گذاران این استان در کشورش خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۳    
روزنامه گاردین در گزارشی با پرداختن به پیشینه قدرت های غربی برای دخالت و سوء استفاده از منابع دیگر کشورها از طریق کودتا، نظیر ایران نوشت: ما باید از این که وانمود کنیم آمریکا ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۵    
افتتاحیه پاتوق فیلم کوتاه در موزه فرش برگزار و از سعید روستایی تجلیل شد گرچه وی در این مراسم از موانعی که مدیر انجمن سینمای جوانان برای فیلمسازی اش ایجاد کرده بود، گله کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۷    
رییس جمهور با بیان اینکه قول دولت به مردم برای انتخابات رقابت حداکثری و مشارکت حداکثری بود گفت: دولت همه توان خود را به کار گرفت تا افرادی که می توانند در انتخابات شرکت کنند بیشتر و بیشتر شوند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۱    
رئیس سازمان زندان ها از اعطای مرخصی نوروزی به زندانیان طبق بخشنامه رئیس قوه قضاییه خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۹    
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به فرصت های ایجاد شده برای سرمایه گذاری در ایران در شراط پسابرجام بر ضرورت حمایت ویژه از سرمایه گذاران داخلی تاکید و اظهار کرد ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۹    
یک محقق طب اسلامی با بیان راه های رفع دردهای عضلانی گفت: سنجد گوشتش گوشت می رویاند، هسته اش استخوان را رشد می دهد و پوستش پوست را می رویاند, کلیه ها را گرم میکند، معده را پاک می سازد ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۶    
در تازه ترین رده بندی پینگ پنگ بازان جهان، نیما عالمیان و ندا شهسواری همچنان برترین های تنیس روی میز ایران هستند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۶    
گارد ساحلی ترکیه از غرق شدن 18 تن از پناهجویان غیرقانونی در آبهای دریای اژه خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۵    
عموما سرطان های ثانویه ی چشمی از سرطان اولیه شایع تر است، اختلال یا زوال بخش هایی از میدان دید محیطی و با مشاهده ی جرقه های نور یا لکه ها و خطوط شناور در مبتلایان به سرطان چشم شایع است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۲    
تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و هشتم رقابتهای لالیگا در زمین ایبار به برتری پرگل دست یافت و روند پیروزی های متوالی خود را در این مسابقات حفظ کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۶    
وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای جزئیات مذاکره تلفنی وزرای خارجه روسیه و آمریکا در خصوص تحولات خاورمیانه را تشریح کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از مذاکره توکیو و ژاپن درباره توقف ساخت پایگاه جدید نظامی آمریکا در ژاپن خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه امروز این کمیسیون گفت: سازمان پست جمهوری اسلامی ایران به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۹    
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمان آغاز اردوهای راهیان نور دریایی در خلیج فارس به میزبانی بوشهر 24 اسفندماه و خاتمه آن 13 فروردین ماه سال 95 است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۹    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شرمنده هواداران متعصب پرسپولیس شدیم که نتوانستیم مقابل تراکتورسازی به برتری دست یابیم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۶    
رییس سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید که پرتاب نارنجک در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تاثیری در دعوای فدراسیون ایران و عربستان سعودی نخواهد داشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برای پیروزی مقابل تراکتورسازی باید فرصت های به دست آمده را گل می کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۱    
مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت از آمادگی شرکت نفت برای اعلام شماره حساب جدید برای پرداخت بدهی نفتی بابک زنجانی خبر داد و گفت: بدهکاران نفتی ایران ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۷    
با واژگون شدن یک قایق حامل آوارگان خارجی، روز یکشنبه، 13 آواره دیگر در دریای اژه کشته شدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۲    
رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه انتظار چنین رفتاری را از بازیکنان دو تیم نداشتیم گفت: اتفاقات این دیدار نقطه تاریک بازی امروز بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۴    
با حضور شماری از سرمایه گذاران بخش خصوصی کشور چین در نشستی با استاندار بوشهر مزیت های فعالیت های اقتصادی در این استان بررسی شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۹    
رئیس ستاد انتفاضه و قدس با بیان اینکه تروریست خواندن حزب الله لبنان توهین آشکار به امت اسلام است، گفت: این از عجایب تاریخ و از نشانه های جاهلیت مدرن است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۱    
ذوب آهن با شکست نفت جای پرسپولیس را در جدول رده بندی لیگ برتر گرفت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۶    
استاندار فارس گفت: تاکنون مشکل 140 واحد صنعتی در این استان بررسی و رفع شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۱    
نهادهای امنیتی هند در حالی در ایالت گجرات به حالت آماده باش درآمدند که مشاور امنیت ملی پاکستان با ارائه اطلاعات محرمانه به همتای هندی خود هشدار داد که 10 تروریست برای انجام عملیات تروریستی در مراسم ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۶    
با وجود لغو تحریم ها دریافت 6 میلیارد دلار پول نفت ایران از هند به مانع دیگری خورده است و آن اصرار پالایشگاه های هندی بر پرداخت پول نفت ایران بر اساس نرخ روپیه در سال 2013 است که مکانیسم پرداخت پول ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۷    
هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی شعار جدیدی برای دروازه بان پرسپولیس ساختند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۴    
معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص وضعیت فعلی سوریه گزارش داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
رییس دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت با بیان این که غذای ناسالم مشکلات حادی در کشور به وجود می آورد، انسجام بخشیدن به تحقیقات غذا و تغذیه در کشور با ایجاد شبکه ملی تحقیقات را خواستار شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۶    
همزمان با برگزاری همایش نکوداشت پروفسور لطفی علی عسکرزاده - بنیان گذار نظریه منطق فازی - از مستند وی رونمایی می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
ایشان هیچ گاه رساله نداد که ظاهرا این کار به توصیه پدرشان بود. مرحوم حاج شیخ عبدالکریم حائری به پسرشان فرموده بودند: "من سراغ مرجعیت نرفتم، مرجعیت سراغ من آمد و من اشتباه کردم که قبول کردم ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۵    
پرونده مرد معتادی که بر سر پول شیشه دوستش را به قتل رسانده بود، پس از گذشت اولیای دم مقتول و رهایی از قصاص با صدور کیفرخواست برای جنبه عمومی جرم و پرداخت دیه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۲    
رییس مجلس خبرگان گفت: نتیجه انتخابات خبرگان را که اعلام شده است قبول دارم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۷    
برای اولین بار در کشور امکان خرید بلیت حمل و نقل ترکیبی هوایی و ریلی مسافران با مشارکت شرکت حمل و نقل ریلی رجاء و سایت علی بابا فراهم شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۲    
رئیس جمهوری افغانستان، پاکستان و ستیزه جویان خارجی را عوامل خارجی جنگ جاری کشورش خوانده و از طالبان خواسته که حساب خود را با آن ها مشخص کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی دستگاه قضا از شناسایی عوامل قتل شهردار سابق مهاباد خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
با افزایش ورود پناهجویان به مرز مقدونیه و یونان و شرایط بد زندگی آنها در هوای سرد، آژانس های امدادرسانی هشدار داده اند که بسیاری از آنها به خصوص کودکان دچار بیماری شده اند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، بودجه این وزارتخانه که پیش تر قرار بود 10 درصد کاهش یابد، تنها پنج درصد کاهش خواهد یافت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۲    
بوشهر - همایش ملی توسعه حرفه ای دبیران زبان انگلیسی به منظور ارتقاء سطح کیفی آموزش زبان در مراکز علمی و آموزشی در بوشهر آغاز شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۳    
تورم در اقتصاد ایران طی دو سال و نیم گذشته در حدود 28 درصد کاهش پیدا کرده است، روندی که به گفته تیم اقتصادی دولت همچنان کاهشی خواهد ماند و وزیر اقتصاد نیز قول تورم تک رقمی در انتهای دولت یازدهم را ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۴    
کاروان تدبیر و امیدبا هدف بررسی راه های شتاب بخشیدن به توسعه پایدار استان یزد، فردا عازم این استان یزد خواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۹    
مجمع روحانیون مبارز در پی درگذشت آیت الله واعظ طبسی پیام تسلیتی صادر کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۶    
دزفول- فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: دو کلاهبردار و سارق حرفه ای سکه های طلا در شهرستان دزفول با عملیات ضربتی به دام پلیس افتادند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای تاجیک خود در یک نشست صمیمی و خصوصی به تبادل نظر درباره روابط دوجانبه و مسائل مورد اهتمام دو کشور پرداخت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۵    
قم - سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: در هفته بیست و دوم لیگ بر تر فوتبال باشگاه های کشور صبا در اصفهان به دیدار سپاهان می رود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم اعدام برای سه متهم پرونده موسوم به فساد نفتی خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۲    
اردبیل – معاون پیشگیری بهزیستی استان اردبیل از اجرای طرح شیوع شناسی اعتیاد در این استان خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
نکیسا (نام هنری که وی برای خود انتخاب کرده) دختری کرد است که در چالوس متولد شد و در آنجا ادامه تحصیل داد. وی حاصل ازدواج یک مهندس عمران و یک مادر هنرمند است. او فرزند سوم یک خانواده پنج نفره است ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
مراسم پایانی دومین دوره پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران روز دوشنبه (17 دیماه) با حضور معاون اول رئیس جمهوری در تالار وحدت برگزار می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که در جنگل های شهرستان کیار هجوم آفت کرم برگ خوار و جوانه خوار مشاهده شده است ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
هنگ کنگ به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی جهان دوچرخه سواری پیست 2017 انتخاب شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
معاون ارتباطات واموربین الملل انجمن بیماران کلیوی باتشریح جزئیات مراسم روزجهانی کلیه، برنقش کلیدی رسانه های گروهی، والدین ومربیان بهداشت مدارس در پیشگیری ازشیوع بیماری های کلیوی هشدار داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
معاون وزیر کشاورزی از وفور عرضه مرغ و گوشت در بازار شب عید خبر داد و قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار برای هر کیلو گرم مرغ و گوشت را اعلام کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
محققان موسسه گلداستون موفق به شناسایی ابزاری برای تولید نوع جدیدی از سلول شده اند که حد وسط میان سلول های بالغ قلب و سلول های بنیادی جنینی است ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۸    
وزیر بهداشت گفت: هزاران سال از عمر مفید بهترین جوانان ایران به کام مرگ کشیده می شود که دلیل آن تصادفات جاده ای و شهری است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۵    
خانه سینما اعلام کرد با حمایت ریاست سازمان سینمایی، در سال 95 مسئولیت کامل اجرای بیمه تکمیلی اعضای خود را به عهده خواهد گرفت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۲    
شواری استانداری کربلا از دستگیری چند داعشی که قصد انتقال یک خودروی بمب گذاری شده به کربلا داشتند، خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۶    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تشریح کارنامه عملکرد امسال و اولویت های اجرایی سال آینده این حوزه، درباره پروژه های آماده بهره برداری در بهار 95 ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۰    
رئیس اتاق اصناف هرات گفت: مشکلات گمرکی مهمترین معضل تجارت افغانستان و ایران است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۱    
وزیر بهداشت از اجاره 19 بالگرد از ارتش برای امداد هوایی خبر داد و در عین حال گفت که برای پوشش کامل کشور 45 فروند بالگرد نیاز است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۸    
وزارت راه و شهرسازی آمار پروازها در 11 ماهه ابتدایی سال 1394 را اعلام کرده که براساس آن تعداد پروازها در این سال پنج درصد و تعداد مسافران جابه جا شده چهار درصد افزایش یافته است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۵    
در پی اقدام کینه توزانه شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله لبنان و فشارهای عربستان، منابع دیپلماتیک می گویند احتمالا اتحادیه عرب نیز این حزب را در لیست "تروریستی" خود قرار دهد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۹    
گروهی از محققان دانشگاه لیدز، گلاسکو و ناتینگهام در انگلستان نشان داده اند که یک گروه از داروهایی که در حال حاضر برای درمان بیماری هایی مانند افسردگی بکار می روند ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
بازیگر مجموعه دورهمی درباره ویژگی های این کار سخن گفت و بیان کرد در این مجموعه که از شبکه نسیم پخش می شود نقش یک روح خلبان را دارد که سال ها پیش هواپیمایش سقوط کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
سنندج – با اعلام کادر فنی تیم های ملی، سه ورزشکار کردستانی در رشته های هندبال، بدمینتون و بوکس به اردوی تیم های ملی دعوت شدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب کتاب سال یکی از طرح های ماندگار فرهنگی در دانشگاه است که امیدواریم کتابخانه ملی و وزارت ارشاد در این حوزه به ما کمک کنند تا بتوانیم فرهنگ کتابخوانی و ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
اجلاس فوق العاده سران سازمان همکاری اسلامی امروز یکشنبه با حضور سران و وزیران ده ها کشور عضو این سازمان از جمله 'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه کشورمان برای بررسی موضوع فلسطین و مسجد الاقصی برگزار می ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
روزنامه فرهیختگان در شماره یکشنبه 16 اسفند در یادداشتی به قلم عبدالرضا فرجی راد استاد ژئوپلیتیک می نویسد: احمد داود اوغلو به همراه تعدادی از وزرای اقتصادی ترکیه روز جمعه وارد ایران شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
مدیرعامل خانه کتاب با اعلام اینکه امسال 74 هزار عنوان کتاب در کشور تولید شده است، گفت: آمار انتشار کتاب در سال های 48 و 49 در بهترین حالت چیزی نزدیک به 8 هزار عنوان کتاب بوده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
پنجمین دوره مسابقات نجات تخم مرغ روز چهارشنبه (19 اسفندماه) به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درحالی برگزار می شود که نسبت به دوره های قبل، یک طبقه به ارتفاع پرتاب تخم مرغ ها اضافه شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
دبیر علمی دومین جشنواره ادبیات کودک شیراز از برگزاری این جشنواره در 25 اردیبهشت ماه سال 95 خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی برابر دورتموند تاکید کرد تیمش در این دیدار شایسته پیروزی بوده است و اگر بد شانس نبود، سه امتیاز را بدست آورده بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
رئیس اقلیم کردستان عراق خواهان بکارگیری تمامی امکانات برای ریشه کن کردن پدیده فساد در این کشور شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
یافته های اخیر محققان نشان می دهد نیش پشه ناقل ویروس زیکا ممکن است موجب بروز عفونت و مرگ نوعی سلول مغزی شود که برای رشد مغز ضروری است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
تحولات سریع، چند لایه و متنوعی که در چند سال اخیر منطقه خاورمیانه را به شدت با خود درگیر کرده است، بستر خوبی برای ارزیابی دقیق از توان سیاست خارجی ترکیه ایجاد کرد و در نتیجه علی رغم تمام تلاش های ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
تونس و الجزایر در ادامه مخالفت های سلسله وار خود با سیاست های مثلث واشنگتن، تل آویو و ریاض، این بار با تروریستی خواندن حزب الله لبنان توسط شورهای همکاری خلیج فارس به مخالفت کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
امسال چهارصدمین سالگرد مرگ شکسپیر است به همین دلیل بیست و سومین دوره جشنواره موسیقی البستان در بیروت به موسیقی و شکسپیر اختصاص دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
بیماری "فقرا" نام گرفته؛ روزانه جان حدود 10 ایرانی را می گیرد و داغش بر تن هزاران نفر دیگر باقی می ماند؛ بیماری ای که درمان و امکانات درمانش استاندارد نیست و البته سایه بیمه هم بر سرش سنگین است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
مطالعه محققان نشان می دهد رفتار خصمانه و مهارت های ضعیف مقابله با استرس می تواند بر عملکرد شناختی فرد تاثیر داشته باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
مطالعه جدید محققان نشان می دهد مصرف مکمل های ویتامین D در طول دوران بارداری موجب بهبود تراکم استخوان نوزاد نمی شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
معاون وزیر صنعت با بیان اینکه دوران انتظار برای نهایی شدن برجام، اقتصاد ایران را شکننده کرد، گفت: سال 95 به رشد صنعتی سال 93 برخواهیم گشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
فیلم کوتاه متاسفانه برنده جایزه نقره ای جشنواره ifva هنگ کنگ شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۶    
مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال با دیدار حساس شهرداری اراک و دانشگاه آزاد فردا دوشنبه ادامه پیدا می کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۶    
منابع سودانی از درگذشت رئیس حزب کنگره مردمی در سن 84 سالگی خبر دادند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۳    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران برای سال تحصیلی 96-95 خبر داد و گفت: با رعایت تمام ضوابط مربوط، انجام پیش ثبت نام از زمان ابلاغ شهریه مجاز است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۰    
ستاره سابق الإتحاد عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا را به جانبداری از ایران متهم و تاکید کرد که رای AFC به سود ایران خواهد بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۹    
خاطرات و تجربیات 150 طراح برتر پوشاک، طی 100 سال اخیر، گردآوری و به صورت کتاب منتشر می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۶    
مدیر کل بهزیستی استان تهران از واگذاری 240 کودک به عنوان فرزندخوانده به خانواده های متقاضی خبر داد و گفت: تعداد کودکان واگذار شده نسبت به گذشته دو برابر شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۳    
عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان دلیل نتیجه نگرفتن در قهرمانی آسیا را اولین حضور خود در رده ی بزرگسالان بیان کرد.
  • ۱