پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۵۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام خبر 28 اسفند 1394 - salamkhabar.com

سلام خبر 30 مهر 1394 سلام خبر 30 آبان 1394 سلام خبر 30 آذر 1394 سلام خبر 30 دی 1394 سلام خبر 30 بهمن 1394 سلام خبر 1 اسفند 1394 سلام خبر 2 اسفند 1394 سلام خبر 8 اسفند 1394 سلام خبر 9 اسفند 1394 سلام خبر 10 اسفند 1394 سلام خبر 11 اسفند 1394 سلام خبر 12 اسفند 1394 سلام خبر 13 اسفند 1394 سلام خبر 14 اسفند 1394 سلام خبر 15 اسفند 1394 سلام خبر 16 اسفند 1394 سلام خبر 17 اسفند 1394 سلام خبر 18 اسفند 1394 سلام خبر 19 اسفند 1394 سلام خبر 20 اسفند 1394 سلام خبر 21 اسفند 1394 سلام خبر 22 اسفند 1394 سلام خبر 23 اسفند 1394 سلام خبر 24 اسفند 1394 سلام خبر 25 اسفند 1394 سلام خبر 26 اسفند 1394 سلام خبر 27 اسفند 1394 سلام خبر 28 اسفند 1394 سلام خبر 29 اسفند 1394 
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۰    
وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه با انتشار بیانیه ای اظهارات فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را که از جامعه جهانی خواستار تحریم روسیه شده بود متکبرانه خواند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۳    
وزرای امور خارجه ایران و روسیه با یکدیگر گفت و گوی تلفنی کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۸    
کمیته حقوق بشر بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که طی هفته گذشته رژیم آل خلیفه 21 شهروند بحرینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت و 17 زندانی سیاسی را مورد شکنجه قرار داده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۳    
مشهد- مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک موتورسیکلت در محور سبزوار- نیشابور راکب موتورسیکلت در صحنه جان خود را از دست داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم گفت: تصور من این است که آقای روحانی از جایگاه رییس جمهور طبق وعده ای که برای دفاع از حقوق کاندیدا ها داده بود تلاش هایی کرد ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۷    
صلاح عبدالسلام عامل فراری حملات تروریستی پاریس روز جمعه در جریان تیراندازی و عملیات پلیس بروکسل پایتخت بلژیک، بازداشت شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۹    
پیام نوروزی وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به ایرانیان خارج از کشور منتشر شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۳    
ژنرال سرگئی رودسکوی رئیس اداره عملیات ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرد: عملیات هوافضای روسیه علیه گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در سوریه ادامه دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۰    
سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید از قرعه تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۱    
محققان دریافته اند که زمان غذا خوردن بسیار برای سالم ماندن مهم است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۷    
دولت حسن روحانی در سال های گذشته عواید مالیاتی خود را افزایش داده و اعلام کرده است از نهادهای شبه دولتی که فعالیت های اقتصادی گسترده ای دارند و بسیاری از آنها از دادن مالیات معارف اند ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۳    
آیین قرعه کشی رقابت های لیگ اروپا امروز(جمعه) درنیون سوییس برگزار و تیم های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۷    
مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، اظهارداشت: در ارتباط با داروی طبیعی و شیمیایی هیچ شوخی با کسی نداریم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۳    
مسکو طی هفته های آینده تحویل سامانه دفاع از هواپیما موسوم به پرزیدنت اس را به دولت مصر آغاز می کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
غار یخی در غرب ایسلند صف توزیع غذا در کمپ پناهجویان در آتن یونان طبیعت بهاری سرینگر کشمیر اجرای مراسم مذهبی از سوی کشیش ارتدوکس روسی پیش از پرتاب ماهواره سایوز روسی از پایگاه فضایی بایکونور ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۵    
در حالی که امروز (جمعه) دومین سالروز الحاق منطقه کریمه به روسیه است، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای به نمایندگی از وزیران امور خارجه 28 کشور عضو این اتحادیه ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۲    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از لغو اجرا و اعمال طرح های ترافیکی و زوج و فرد پایتخت از امروز(28 اسفند) تا شنبه (14 فروردین 95) خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۹    
اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اسفند ماه 1394 برای 30 رسانه خارجی مجوز صدور روادید برای فعالیت موقت در ایران، صادر کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۹    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: 14 هزار نفر در 10 ماهه امسال در تصادفات جان خود را از دست داده اند .
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۰    
رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: تعداد معاملات خرید و فروش مسکن کل کشور در اسفندماه نسبت به بهمن ماه تقریبا نصف شد و در تهران نیز افت کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۶    
سازمان هوا شناسی با انتشار اطلاعیه ای وضعیت آب وهوای 2 روز اول سال 95 را پیش بینی کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۵    
وزارت دفاع عراق اعلام کرد: یک سرکرده داعش و 8 تن از معاونانش در بمباران هوایی در استان الانبار در غرب این کشور به هلاکت رسیدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری اسپوتنیک فارسی در تحلیلی با عنوان چطور است که هیچ ایرانی عضو داعش نیست؟ به بررسی این موضوع پرداخت که چرا گروه تروریستی داعش در بین مردم ایران از جایگاه و طرفداری برخوردار نیست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۹    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه عرب جبور واقع در حومه بغداد پایتخت عراق به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن 5 تَن دیگر انجامید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۳    
معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگوی تلفنی با نماینده سازمان ملل در امور سوریه، از حضور برخی چهره های شناخته شده تروریستی در ژنو و تلاش برای حضور در میز مذاکره انتقاد کرد و آن را ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۳    
طلای جهانی با وجود کاهش اندک قیمت روز جمعه، در پی افزایش قیمت چشمگیری که پس از تصمیم اخیر بانک مرکزی آمریکا پیدا کرد به سوی رشد هفتگی پیش می رود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت تعطیلات نوروز 70 دستگاه ماشین آتش نشانی در مناطق مختلف استان استقرار یافته است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۸    
مشهد- بارش های پراکنده که طی دو روز گذشته بیشتر مناطق استان خراسان رضوی را فرا گرفته است امروز هم با بارش باران و همچنین برف در مناطق کوهستانی ادامه یافت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۵    
باشگاه بایرن مونیخ قرارداد جدیدی را با مدافع اتریشی خود امضا کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۴    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، خواستار آماده باش موسسات و مراکز درمانی بخش خصوصی جهت خدمت رسانی به مردم در تعطیلات نوروز شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
دولت عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از این پس صادرات نفت این کشور از طریق اقلیم کردستان انجام نخواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۵    
'جهانبخش مظفری' سفیر ایران در ایتالیا با اشاره به نتایج برجسته توافق هسته ای گفت: با اینکه به توافق رسیدیم و این گام سیاسی برداشته شد، اما آنها (امریکا) در اجرای برجام کارشکنی می کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۴    
فیلم های سینمایی اکران نوروز 95 توانستند در اولین روزهای اکران فروش قابل قبوبی را کسب کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۲    
نخست وزیر ایالت نیدرزاکسن آلمان اظهار داشت که ایران می تواند نقش مهمی را در کاهش سرازیرشدن موج پناهجویان به سوی اروپا بازی کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۶    
'سرگئی لاوروف' وزیر امور خارجه روسیه و 'خالد بن محمدالعطیه' وزیر امور خارجه قطر در گفت وگویی تلفنی بر لزوم تقویت و تداوم آتش بس در سوریه تاکید کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۶    
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: با توجه به شناسایی چندین کانون بیماری تب برفکی در استان و در راستای محدودسازی و جلوگیری از گسترش بیماری باید دامداران اردبیلی ابتلاء دام ها به تب برفکی را جدی بگیرید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۰    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از استقرار19 فروند بالگرد در استان های کشور خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۴    
آخرین تمرین تیم ملی در سال 94 بسیار با نشاط و در حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری اینترفکس روسیه از تحویل 40 فروند بالگرد پیشرفته نظامی 'ام آی – 28 ان ای' ساخت روسیه به الجزایر خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۰    
آنکارا می گوید اظهارات همسوی رئیس جمهوری ونخست وزیریونان و رئیس جمهوری ارمنستان در آتن در خصوص ترکیه وکشتارارامنه درآخرین دوران امپراطوری عثمانی را به عنوان نشاندهنده دستاورد ذهنیت بیماری می داند که ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۰    
رئیس شورای راهبری روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران که دربیروت به سر می برد، در ادامه دیدارهای فشرده خود با مقامات ارشد سیاسی و مذهبی لبنان با آنان درباره مناسبات ایران و کشورهای منطقه از جمله لبنان و ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۹    
انتشار اطلاعات مربوط به کاهش فعالیت های کارخانه های چین، رشد تولید نفت اوپک، برگزاری جلسه چهارم دسامبر اوپک و به توافق نرسیدن اعضا بر سر کاهش تولید ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۱    
شرق استان تهران-معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: هشت کانکس نوروزی توسط پلیس راهور در شرق استان تهران مستقر می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد با اشاره به تساوی خانگی برابر لیورپول گفت: بازیکنانم در بین دو نیمه ناامید شدند چرا که زدن سه گل در نیمه دوم آسان نبود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در تشریح اقدامات این سازمان در سال 95 از ابلاغ برنامه آماده سازی مدارس در برابر زلزله و تهیه سند آسیب شناسی کلانشهرها به عنوان مهمترین طرح ها در سال 94 نام برد و گفت ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
دبیر کمیته ایمنی زیستی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تایید ایمنی محصولات غذایی تراریخته دارای مجوز مصرف در کشور گفت ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
رسانه های عربستان سخنان وزیر ورزش و جوانان کشورمان را درباره رأی نهایی AFC در اختلافات فوتبالی ایران و این کشور پوشش داده و آن را عناد و سرکشی مسئولان ایران دانستند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۷    
چین اعلام کرد که از اندونزی برای مقابله با تروریست ها و شکار آنها حمایت می کند و مایل است همکاری خود با جاکارتا را در این عرصه تقویت کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
در طول بخش عمده ای از دوره ای که از قرن پانزدهم تا اکنون را شامل می شود، اروپا مردمان آفریقا را از پشت حجاب منحرف کننده نژادپرستی و تئوری های نژادی مشاهده کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۲    
توصیه محمدامین قانعی راد برای کتاب خوان ها: "کین توزی" نوشته ماکس شلر با ترجمه صالح نجفی را بخوانید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۶    
فرستاده سازمان ملل به سوریه در راستای تلاش هایش برای دستیابی به راه حلی برای بحران این کشور که وارد سال ششم خود شده امروز (جمعه) نشستهای خود را در ژنو ادامه خواهد داد و با دو هیات دمشق و مخالفان سوری ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۱    
وزارت دفاع کره جنوبی امروز - جمعه - از احتمال پرتاب یک موشک بالستیک دیگر توسط کره شمالی خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۲    
همزمان با نزدیک شدن فصل بهار در ایران و آغاز سال نو خورشیدی، رادیو 'بی.اف.ام' مالزی ترانه 'آرام جان' محمد اصفهانی را پخش کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۰    
برنامه 100 برگ 29 فروردین ماه به مدت دو ساعت و به صورت زنده، با حضور تمام مجریان این برنامه و با پخش آیتم های ویژه بهاری به استقبال نوروز می رود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۷    
سرمربی تیم بوکس پیوند سابکو که به نمایندگی از ایران در رقابت های جام جاده ابریشم حضور پیدا کرده بود بر لزوم حمایت از مسعود عبداللهی که مقابل بوکسور رژیم صهیونیستی به میدان نرفت تاکید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۴    
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان قرار است شامگاه دوشنبه آینده در گفت وگو با شبکه المیادین پیامی بازدارنده را به رژِیم صهیونیستی گوشزد کند که از اهمیت خاصی در زمینه درگیری مستقیم با این رژیم ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۸    
محور مقاومت از تصمیم دوشنبه گذشته ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای کاهش تعدادی از نیروهای نظامی روس که در جنگ علیه تروریسم در سوریه شرکت کرده اند ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۵    
مربی تیم ملی ریکرو پس از برکناری از مربیگری تیروکمان گفت: واقعا تعجب کردم که چرا فدراسیون در حال حاضر که تنها 3 ماه زمان برای حضور در آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک داریم، دست به تغییرات زده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۵    
اعتقاد شعیان به شباهت زندگی امام عصر (عج) به زندگی حضرت مسیح، افترایی است که گروهی برای متوهم نشان دادن شعیان آن به بیان و ترویج آن اقدام کرده اند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
اگر خدا دائما و کثیرا به یاد کسی باشد، آن شخص هرگز از وسوسه های شیطان، آسیب نمی بیند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاثیر لایحه کنگره آمریکا بر حضور مهمانان خارجی جشنواره های داخل ایران را زیاد جدی ندانست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۷    
مسئول بخش نمایه سازی مدیریت امور اسناد آستان قدس رضوی گفت: براساس اسناد موجود در این مرکز، پیشینه برگزاری جشن نوروز باستانی در آستان ملک پاسبان رضوی به 400 سال قبل بازمی گردد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۳    
حمید سوریان فرنگی کار وزن 59 کیلوگرم ایران در دور نخست رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا نتیجه را به حریف ژاپنی واگذار کرد و از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۴    
در اولین روز سال نو و پس از آمدن بهار، سامانه بارشی شرق سویی نیز از شمال غرب وارد کشور می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۲۸    
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که مراحل تحویل سامانه اس – 300 به ایران طبق برنامه پیش می رود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۷:۰۲    
تحقیقات دانشمندان موسسه کارولیسنکا در سوئد و بریتیش کلمبیا در کانادا نشان می دهد افرادی که روزانه مقدار زیادی قهوه می نوشند ممکن است کمتر در معرض خطر ابتلا به ام اس قرار داشته باشند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۶:۵۹    
حمید سوریان حریفان خود را در رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا شناخت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۴:۵۲    
برخی شیرینی های سنتی در کشورمان با بیش از 150 تا 200 سال قدمت تولید می شود و این در حالی است که قطب شیرینی های سنتی در غرب ایران است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۳:۵۳    
37 تن از عناصر تروریستی داعش از جمله دو سرکرده، در سلسله حملات هوایی ارتش عراق به محل تجمع آنها در منطقه الحویجه در کرکوک کشته شدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۲:۴۲    
پیش از طارمی بازیکنانی مثل سردار، سعید عزت اللهی و جهانبخش از لیگ ایران به اروپا رفتند که هنوز به اندازه مهدی در لیگ برتر ندرخشیده بودند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۱:۲۲    
هیاتی از کردستان عراق برای مذاکره در خصوص کمک های نظامی به روسیه می رود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۱:۱۶    
نخست وزیر هند با ابراز نگرانی از گسترش خشونت و تروریسم در کشورهای مختلف خاطرنشان کرد جنگ علیه تروریسم ،مقابله با هیچ دین و آئینی نیست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۱:۱۳    
با دستور مستقیم رییس جمهور حقوق بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۱:۱۰    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو با تحریم یکجانبه کره شمالی مخالف است و آن را غیرسازنده می داند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۱:۰۴    
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : هم اکنون تردد در مسیر کرج به چالوس با توجه آغاز تعطیلات نوروزی سنگین است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۰:۵۹    
چندی پیش معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از نصب و راه اندازی ایستگاههای ثابت اندازه گیری تشعشعات غیریونساز تا 18 گیگا هرتز در شهر تهران خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۰:۵۳    
مولاوردی در آستانه آغاز سال نو با همسر و فرزندان شهید سعید جعفری، یکی از جان باختگان فاجعه منا دیدار و گفت و گو کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۰:۱۸    
رنگ موی LANCOME مجوز ندارد.