پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۴۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام خبر 15 اسفند 1394 - salamkhabar.com

سلام خبر 30 مهر 1394 سلام خبر 30 آبان 1394 سلام خبر 30 آذر 1394 سلام خبر 30 دی 1394 سلام خبر 30 بهمن 1394 سلام خبر 1 اسفند 1394 سلام خبر 2 اسفند 1394 سلام خبر 8 اسفند 1394 سلام خبر 9 اسفند 1394 سلام خبر 10 اسفند 1394 سلام خبر 11 اسفند 1394 سلام خبر 12 اسفند 1394 سلام خبر 13 اسفند 1394 سلام خبر 14 اسفند 1394 سلام خبر 15 اسفند 1394 سلام خبر 16 اسفند 1394 سلام خبر 17 اسفند 1394 سلام خبر 18 اسفند 1394 سلام خبر 19 اسفند 1394 سلام خبر 20 اسفند 1394 سلام خبر 21 اسفند 1394 سلام خبر 22 اسفند 1394 سلام خبر 23 اسفند 1394 سلام خبر 24 اسفند 1394 سلام خبر 25 اسفند 1394 سلام خبر 26 اسفند 1394 سلام خبر 27 اسفند 1394 سلام خبر 28 اسفند 1394 سلام خبر 29 اسفند 1394 
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۱    
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون جودو، مجید زارعیان از سرمربیگری تیم ملی جودو کنار گذاشته شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۸    
در پی درگذشت آیت الله سیدرضا برقعی از شاگردان و یاران امام راحل، یادگار امام پیام تسلیتی صادر کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره اخباری مبنی بر اعلام جرم علیه فاطمه هاشمی و سخنان اخیر فاطمه کروبی توضیحانی را ارائه کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه بر اراده این وزارتخانه برای استفاده از توانمندی های بخش ها و سازمان های غیردولتی تاکید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
معاون اول رییس جمهور گفت: در مقطعی که جهان اسلام با گرفتاری های زیادی مواجه است، همکاری های تهران و آنکارا نقش مهمی در حل این مشکلات ایفا می کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۲    
وزیر امور خارجه مالت در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان از گسترش همکاری های دوجانبه استقبال کرده و ایران را کشوری اثرگذار در عرصه های سیاسی و اقتصادی در دنیا دانست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۹    
تیم فوتبال الاهلی قطر در هفته بیست و یکم لیگ ستارگان مقابل تیم السیلیه شکست خورد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در اثر انفجار و حریق در یک کارگاه شارژ سیلندر 3 نفر مصدوم و یک خودرو در آتش سوخت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۲    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: اعتبارات عمرانی برای ساخت و تعمیرات سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سال 95 افزایش می یابد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۲    
جدال اسپرزها و توپچی ها در دربی حساس لندن برنده نداشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۴    
تاکنون 80 بیمار از بانک های اهدای سلول های بنیادی خون ساز و بانک خون بند ناف کشور، سلول های بنیادی دریافت کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۷    
ساره داوود اوغلو همسر نخست وزیر ترکیه که به همراه هیئتی وارد تهران شده است، علاقه خاصی به یکی از خدمات مهم سلامت ایران دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۲    
مسئول امنیت یوفا در جلسه با مسئولان ایرانی گفت: تمام نمونه های اجرای امنیت استادیوم ها در کشور انگلیس را در اختیار شما قرار می دهیم و شما می توانید آنها را بررسی و انتخاب کنید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۵    
تولید انواع خودرو در 11 ماهه منتهی به بهمن امسال خودرو سازان داخلی کشور به مرز878 هزارو 644دستگاه رسید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۰    
شهرکرد - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه برای اقامه نماز در نقاط گردشگری فاقد نمازخانه در چهارمحال و بختیاری فراهم شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی تبریز موفق به سنتز آزمایشگاهی نانوحامل های پلیمری شدند که از آنها می توان در ژن درمانی سلول های سرطانی استفاده کرد ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
نماینده حزب دموکرات خلق کردستان در آمریکا گفت: نیروهای امنیتی ترکیه طی هفته گذشته بیش از 137 کرد را در سیزره کشته اند ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۹    
یک مقام رسمی کردهای سوریه اعلام کرد: ارتش ترکیه امروز شنبه مواضع کردهای سوریه در نزدیکی شهر قمیشلی را هدف قرار داده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۷    
رئیس مرکز آمار وزارت کار از برنامه ریزی برای تدوین برنامه سوم ملی آمار کشور خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۸    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: اولین انبار مکانیزه بازار بزرگ تهران با وسعت 10 هزار مترمکعب در چهارراه سیروس تا پایان سال 95 ساخته می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۸    
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های شهرداری تهران از اعزام بیش از 100 معتاد بهبود یافته به مراکز کار و زندگی بهاران خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۵    
بر اساس اعلام رسمی ارتش آمریکا، بمب افکن های غول پیکر و قاره پیمای B-52، تا ماه آینده جایگزین سوپر جت های فعلی B-1 در جنگ علیه داعش خواهند شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۲    
پاسارگاد- نشست ملی پاسارگاد در مسیر توسعه پایدار با حضور نمایندگان سازمان های غیر دولتی حوزه میراث فرهنگی و کارشناسان امر برگزار شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۲    
تخت های مراقبت ویژه در تمامی کشور ها و در تمامی مقاطع زمانی از حساس ترین و استراتژیک ترین ظرفیت های خدمات درمان بستر محسوب می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۶    
مشهد- واژگونی یک دستگاه خودروی سواری صیح شنبه در محور سبزوار-شاهرود تعداد دو مصدوم بر جای گذاشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۱    
اعراب و بویژه عرب های حاشیه خلیج فارس مدتی است که رابطه پنهان خود با رژیم صهیونیستی را بصورت کاملا آشکار دنبال می کنند و این در حالی است که اروپائیان رفته رفته از تل آویو فاصله می گیرند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۶    
معاون فرهنگی وزارت ارشاد درباره بازنگری برخی از کتاب های منتشر شده ی مجوزدار که اخیرا گزارش هایی مبنی بر بازنگری آنها در فضای رسانه ای منتشر شده است توضیحاتی ارائه کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۳    
صبح امروز مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و جمعی از مسئولان این شرکت با حضور در پایانه فتح آباد بیش از 2000 اصله درخت غرس کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۵    
یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به سفر نخست وزیر ترکیه به ایران نوشت: با وجود باقی ماندن اختلافات میان تهران و آنکارا بر سر سوریه، ترکیه به دنبال روابط نزدیک تر با ایران است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۲    
براساس آنچه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته است در سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای زمین ها و زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته وجود نخواهد داشت و در مناطق توسعه یافته نیز با ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۹    
تیم ثامن الحجج خراسان با اشاره به ایام سوگواری و تعطیلات رسمی در مشهد، اعلام کرده که برای دیدار رده بندی به ارومیه نمی رود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۶    
شورای نگهبان لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۳    
نتایج مثبت مهمترین سفر رئیس جمهور سوئیس بعد از 140 سال به ایران، حوزه ریلی را هم بی نصیب نگذاشت. از جمله 40 گروه همراه رئیس جمهور سوئیس، مدیران شرکت استادلر، یکی از بزرگ ترین واگن سازهای دنیا بودند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۳    
رسانه ها گزارش دادند که انس العبده به عنوان رئیس جدید ائتلاف مخالفان سوریه انتخاب شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۷    
با اعلام فدراسیون جهانی هندبال مجید کلاه دوزان و علیرضا موسویان در المپیک 2016 ریو قضاوت می کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۷    
روستوف به همراه مهاجم ایرانی خود برابر سوتوف سامارا پیروز شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۴    
رئیس پژوهشکده باستان شناسی گفت: مطالعات خطه خوزستان در کرانه و پس کرانه خلیج فارس می تواند مشکلاتی را که باعث جعل نام و تاریخ خلیج فارس شده، برطرف کرده و سندهای مهمی بر شناسنامه خلیج فارس اضافه کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
استاندار اردبیل گفت: درخت و جنگل در تلطیف روابط فردی و اجتماعی انسان موثر است
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۶    
دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال اهواز با برتری پرگل تبریز ی ها به پایان رسید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۳    
صحنه هایی از سری دوم سریال دودکش امروز - شنبه - در مقابل مدیر شبکه اول و مدیر مرکز امور نمایشی سیما تصویربرداری شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۳    
درخواست انجمن خبرنگاران مصر از دولت قاهره برای آزادی خبرنگاران مصری که بدون اتهام یا محاکمه زندانی شده اند ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۰    
وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: کارگزاران بانک مقصدی که بانک مرکزی و شرکت نفت برای واریز بدهی موکلم در خارج از کشور معرفی کرده بود، از دریافت وجه و انتقال آن خودداری کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل راه آهن جنوب گفت: در ایام عادی توسط 3 قطار جابجایی مردم انجام می شود که به منظور رفاه حال مردم و تردد بیشتر مسافرین در ایام نوروز ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: سیستم سنتی مواظبت و نگهداری از منابع طبیعی با توجه به گستردگی آن ناکافی است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۴    
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز گفت: مردم اهواز به سلامتی نیاز دارند و فضای سبز موجود پاسخگوی منطقه گرم اهواز نیست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران نسبت به اتفاقات جلسه هفته گذشته شورای شهر و عدم فرصت دهی به اصلاح طلبان شورا برای تشکر از مردم پایتخت و اعتراض به کوفی خواندن مردم پایتخت توضیحاتی را ارائه ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۸    
وزیر امور خارجه عربستان امروز (شنبه) در جریان سفر به پاریس گفت: بشار اسد باید در آغاز فرایند گذار سیاسی در سوریه از قدرت کنار برود نه در انتهای آن.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
تئودور تئودوریدیس از یونان، جایگزین موقت اینفانتینو به عنوان دبیر کل یوفا خواهد بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
خطیب نماز جمعه تهران، روز گذشته ادبیاتی را به کار برد که می تواند الگوی مناسبی برای گفتمان حاکم بر خطبا و تریبون داران در دوران جدید باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس اتحادیه شرکتهای تعاونی مسافری کشور با اشاره به افزایش 15درصدی نرخ بلیت اتوبوس از 25 اسفند ماه امسال و اینکه این نرخ ها پس از تعطیلات نوروزی به حالت قبل بازنمی گردد و همچنان اعمال می شود ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
همسر شهید رجایی گفت: خواهر شهید رجایی همنام من است و ایشان 10 روز است که از دنیا رفته اند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در معاملات اولین روز هفته به یک میلیون و 12 هزار تومان رسید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۱    
معاون اول رئیس جمهوری حضور گروه های تروریستی را برهم زننده امنیت و ثبات کل منطقه دانست و افزود: منافع مشترک ایران و ترکیه در استقرار امنیت و ثبات در کل منطقه است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۱    
واکنش به اظهارات اخیر نادر قاضی پور - نماینده ارومیه در مجلس - به فعالان سیاسی و رسانه ای محدود نشده است و چهره های غیرسیاسی نیز به این سخنان انتقاد کرده اند؛ از جمله دختر شهید باکری ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: از اول اسفند تاکنون تخلفی در زمینه اجرای نرخ جدید سود بانکی نداشته ایم زیرا بانک ها مصمم هستند این نرخ ها را اجرا کنند اما پیش از آن ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اسیدپاشی به دو زن جوان در سمنان خبر داد و گفت: این متهم انگیزه خود از این جنایت را سرقت اعلام کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۷    
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران درحالی قرار است 11 اردیبهشت 95 برگزار شود که با انگشت گذاشتن سازمان بازرسی بر روی یک خلاء قانونی بزرگ بازمانده از دولت نهم ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۱    
خوشحالی، خرسندی و یا شادی یک حالت روانی است که در آن فرد احساس عشق، لذت، خوشبختی و یا شادی می کند. دانشمندان دریافته اند که شادی و خوشحالی سبب تقویت سیستم دفاعی بدن و همچنین سیستم اعصاب انسان می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۳    
بشر همواره به دنبال کشف رازهای کهکشان ها و کره های دیگر است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۵    
در مراسم تشییع پیکر آیت الله واعظ طبسی، مقام معظم رهبری بر پیکر مطهر این عالم ربانی اقامه نماز کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۵    
کوچه بی نام کابوس اکران بعد از جشنواره را به رویایی شیرین تبدیل کرده است. اتفاقی که تهیه کننده اش پارامترهای بسیاری را برای شکل گرفتنش موثر می داند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۴    
سفر آسیایی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه از امشب آغاز می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۱    
رابطه خوب کوین ریچاردسون با شیرهای درنده در آفریقای جنوبی باعث شده تا وی به سوژه اصلی تیزرهای تبلیغاتی شرکت های بزرگ نظیر مرسدس بنز بدل شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۵    
ایران و ترکیه هر دو بر دور ماندن شهروندان عادی و غیرنظامی از خشونت ها و درگیری ها و جنگ تاکید می کنند ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۶    
آلبوم موسیقی دخت پری وار اثر جدید مهیار علیزاده با صدای علیرضا قربانی رونمایی شد و برخی هنرمندان درباره ی این اثر اظهار نظر کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۳    
کنگره ملی خلق چین پودر رنگ در جشنواره ای فرهنگی در نیوزیلند نشست خبری لوییس ایناسیو لولا داسیلوا رییس جمهور سابق برزیل پس از بازجویی 4 ساعته از او در سائوپائولو برزیل ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در ادامه مراسم تشییع پیکر آیت الله واعظ طبسی بر پیکر مطهر این عالم ربانی در حرم مطهر رضوی اقامه نماز کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۹    
پادشاه بحرین آغاز روابط دیپلماتیک بین چند کشور عربی و رژیم صهیونیستی را حتمی دانست .
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
خطوط هوایی مالزی (مالیزیا ایرلاین) روز شنبه احتمال داد بلیط های این شرکت هوایی در تهران عرضه شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
مطالعات اخیر، اثرات مخرب استرس مزمن بر حافظه و سیستم ایمنی را بیش از پیش تایید می کند و نشان می دهد تاثیر استرس بر جسم و روح غیر قابل جبران است و استرس بدون تردید سبب گسترش سرطان در بدن می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۶    
دبیر دهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 از مسئولان حوزه هنری درخواست کرد تا این جشنواره به صورت سالیانه برگزار شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۰    
دانشمندان معتقدند که می توان با استفاده از سامانه دفاع لیزری در فضا از نزدیک شدن شهاب سنگ های بزرگ و خطر به دام افتادن آنها در گرانش زمین جلوگیری کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۰    
متوسط قیمت واقعی خانه در تهران متری 3 میلیون و 920 هزار تومان است و مبالغ هنگفتی که از سوی برخی سایت ها اعلام می شود مبنای واقعی ندارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۳    
خوب کردن های بیش از حد و خارج از عرف باشگاه ایرانی در میزبانی از لخویا، قطری ها را به خیال بد انداخته که علیه ایران و ایرانی سخن سرایی کنند و بر طبل ادعاهای واهی سعودی ها بکوبند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
معاون پزشکی باشگاه استقلال به تشریح وضعیت مصدومان تیم فوتبال این باشگاه پرداخت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
بهای نفت روز جمعه تحت تأثیر داده های قوی در مورد رشد اشتغالزایی در آمریکا که امید به بهبود تقاضا در بزرگترین مصرف کننده نفت خام در جهان را بالابرد، باز هم افزایش یافت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
جشنواره سینمایی کن 2016 که در اردیبهشت ماه برگزار می شود، میزبان چند فیلم کوتاه ایرانی در بخش غیررقابتی خواهد بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
بورس تهران در معاملات آخرین روز کاری هفته مطابق با آنچه در روزهای اخیر به نمایش گذاشته بود ، پیش رفت و در عین حال که برخی در حال نقد کردن برای تسویه اعتبارات و نیاز شب عید بودند اما در کل سر و شکل ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۹    
کشورهای اردوگاه ضدسوری به ویژه آمریکا و عربستان سعودی با اتکا به طرح ب به عنوان جایگزین آتش بس در سوریه، تلاش های خود را برای گرفتن امتیاز در شرایط ترک مخاصمه این کشور متمرکز کرده اند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور صبح شنبه برای شرکت در مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی؛ یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و از پیشتازان نهضت اسلامی ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۶    
در حالی صحبت از حذف قیمت مصرف کننده از برخی کالاها به میان آمده که به گفته رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان، مادامی که طرح جدیدی توسط این سازمان اعلام نشده ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۴    
ز دست دیده و دل، داد وبیداد/ که هم دل کرده و هم دیده ایراد/ ولی با این همه شادم چون که/ نمانده جا برای لیست حداد...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۵    
ولیعهد عربستان در سفر به فرانسه با رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره مسائل منطقه و روابط دوجانبه بحث و گفتگو کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۵    
یک انتخابات ویژه با نتایج ویژه. جمعه ای که گذشت ایرانی ها با پای صندوق رفتن و رأی دادنشان به نامزدهای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک بار دیگر نشان دادند که هنوز هم می توانند شگفتی ساز باشند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۲    
بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در دیداری حساس ساعت 21:00 شنبه به وقت ایران برابر هم به میدان خواهند رفت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۲    
علی پروین بازیکن جوان پرسپولیس را نصیحت کرد. او به طارمی گفته است:تو نباید دنبال اعتصاب باشی پسرجان
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۹    
برای افزایش آمادگی جسمانی و کاهش وزن در مدت زمان کوتاه بهتر است که از رژیم سخت و سنگین استفاده نکنید، می توانید با کمک روش های خاص در مدت زمان کوتاه تر آمادگی جسمانی بهتری پیدا کنید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۶    
مردم عزادار مشهد، شامگاه جمعه با پیکر آیت الله عباس طبسی تولیت آستان قدس رضوی در حسینیه امام رضا(ع) وداع کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۰    
مهدی هاشمی با بیان اینکه درصد بالایی از انتخابات اخیر سالم برگزار شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه باید به سمت خوب شدن رفت ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بهتر است بعد از استفاده از صابون ها یا شوینده ها، از کرم های مرطوب کننده استفاده شود تا پوست دست ها آسیب نبیند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۴    
یک کشتی اندونزیایی با ده ها سرنشین در تنگه ای بین جزیره بالی اندونزی و جاوا غرق شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۸    
متخصصان معتقدند نوشیدن قهوه با کاهش خطر ابتلا به بیماری ام اس مرتبط است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۶    
همه دعا ها مستجاب می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۲۰    
عضو هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران ضمن اشاره به رویکرد مثبت وزارت بهداشت به مساله سلامت دهان، افزایش فراگیرتر پوشش بیمه ای این خدمات و همچنین کاهش تعرفه واردات تجهیزات پزشکی را در کاهش هزینه خدمات ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۱۴    
دبیرکل سازمان ملل در گزارشی ضمن اعتراف به تجاوزات صورت گرفته توسط صلح بانان این سازمان در گزارشی رسمی ملیت صلح بانان متجاوز را فاش کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۰۸    
یک کارشناس بازار کار با انتقاد از رفتار خشن و ضربتی با دستفروشان، بر ضرورت فراهم کردن فضا و مکانی مناسب از سوی شهرداری ها برای ساماندهی دستفروشان تاکید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۲    
علاوه بر کسب درآمد از نفت، گروه داعش یک منبع سنتی در زمینه بازارهای پولی است و میلیون ها دلار پول را در بازارهای مالی خاورمیانه به غارت می برد ...
  • ۱