پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۱۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام خبر 19 فروردین 1396 - salamkhabar.com

سلام خبر 29 اسفند 1394 سلام خبر 30 اسفند 1395 سلام خبر 30 اردیبهشت 1396 سلام خبر 31 خرداد 1396 سلام خبر 31 تیر 1396 سلام خبر 31 مرداد 1396 سلام خبر 30 شهریور 1396 سلام خبر 30 مهر 1396 سلام خبر 30 آبان 1396 سلام خبر 30 آذر 1396 سلام خبر 30 دی 1396 سلام خبر 30 بهمن 1396 سلام خبر 29 اسفند 1396 سلام خبر 1 فروردین 1396 سلام خبر 2 فروردین 1396 سلام خبر 3 فروردین 1396 سلام خبر 4 فروردین 1396 سلام خبر 5 فروردین 1396 سلام خبر 6 فروردین 1396 سلام خبر 7 فروردین 1396 سلام خبر 8 فروردین 1396 سلام خبر 9 فروردین 1396 سلام خبر 10 فروردین 1396 سلام خبر 11 فروردین 1396 سلام خبر 12 فروردین 1396 سلام خبر 13 فروردین 1396 سلام خبر 14 فروردین 1396 سلام خبر 15 فروردین 1396 سلام خبر 16 فروردین 1396 سلام خبر 17 فروردین 1396 سلام خبر 18 فروردین 1396 سلام خبر 19 فروردین 1396 سلام خبر 20 فروردین 1396 سلام خبر 21 فروردین 1396 سلام خبر 22 فروردین 1396 سلام خبر 23 فروردین 1396 سلام خبر 24 فروردین 1396 سلام خبر 25 فروردین 1396 سلام خبر 26 فروردین 1396 سلام خبر 27 فروردین 1396 سلام خبر 28 فروردین 1396 سلام خبر 29 فروردین 1396 سلام خبر 30 فروردین 1396 سلام خبر 31 فروردین 1396 
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۶:۱۵    
محققان دریافتند سطح پایین ویتامین D باعث افزایش سستی می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۵    
دویدن یکی از ورزش های محبوب در سراسر دنیاست. با این حال دویدن چند کیلومتر با دویدن دوی ماراتن متفاوت است و ممکن است به راحتی نتوان در دوی ماراتن موفق بود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۵    
گاهی اوقات تنها یک عطسه یا سرفه نه تنها می تواند زندگی فرد را تغییر دهد بلکه زندگی همه اطرافیان را برای ماه ها یا حتی سال ها تحت تاثیر قرار می دهد و حتی به همه گیری جهانی بیماری تبدیل شود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۵    
بیشتر زنانی که از کودکان خود نگهداری می کنند زمان کافی برای ورزش کردن ندارند. این افراد می توانند با انجام تنها 10 دقیقه ورزش در روز قدرتمندتر شوند و آمادگی جسمانی بیشتری پیدا کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۵    
60 هزار اسکلت انسانی اینجا مدفون شده، آن هم به شیوه 5000 سال پیشِ ایران باستان. اسکلت هایی که در گودال های دایره ای، خشتی مستطیلی و مربعی و یا سردابه ای دفن شده اند ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۰    
همزمان با 21 فروردین ماه سالروز درگذشت سید مرتضی آوینی در ادامه دیدگاه های شهید آوینی درباره ی هنر را مرور می کنیم.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۰    
تصمیم درباره فیلتر و یا رفع فیلترینگ در حوزه اختیارات وزارت ارتباطات نیست و فیلتر شدن هشتگ آخوندی به فروردین سال گذشته مربوطه بوده که از سوی مراجع قضایی به شرکت ارتباطات زیرساخت برای اجرا ابلاغ شده ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جریمه کارفرمایان متخلف، گفت: بنا بر مصوبه شورای عالی کار درباره حداقل دستمزد در سال جاری ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۰    
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اعلام شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۰    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال، متن جدید قوانین داوری را که به تازگی دچار تغییرات شده، اعلام کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری بلومبرگ با اشاره به نامزدی رئیسی در انتخابات برای رویارویی با روحانی، وجود او را چالشی جدی برای انتخاب مجدد رئیس جمهور کنونی ایران می داند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۰    
بهمن فرمان آرا - کارگردان - روایتی از کنده شدن نهال گیلاسی که در کنار مزار عباس کیارستمی کاشته شده بود، مطرح کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۱۰    
وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود تأکید کرد که حمله آمریکا به سوریه فقط برای تروریست ها سودمند بوده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۰۰    
15 ماه از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام میان ایران و کشورهای 1+5 می گذرد و کشورمان همچنان به تایید آژانس بین المللی انرژی اتمی به درستی به تعهداتش پای بند بوده در حالی که در این دوره نه ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۷:۵۰    
چند روز پیش خبرنگار باشگاه خبرنگاران - متعلق به صدا و سیما - سؤالی از عباس آخوندی درباره خرید هواپیماهای برجامی پرسید و وزیر راه، با عصبانیت میکروفن را از دست او گرفت و پرخاش کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۷:۵۰    
غلامحسین کرباسچی با اشاره به احتمال حضور ابراهیم رئیس در انتخابات ریاست جمهوری، می گوید: شکل گیری فضای دوقطبی در عرصه انتخابات محتمل است. حالا هنوز که آقای رئیسی به صورت قطعی اعلام حضور نکرده است ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۰۰    
یک منبع آگاه در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی نسبت به تشکیل تشکلی سیاسی با عنوان جماران واکنش نشان داد و گفت که حضور این افراد در حسینیه جماران به هیچ وجه به نشانه تأیید این افراد و فعالیت آنها ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۰    
اگر هیچ دلیلی برای اثبات سعه صدر دولتمردان دولت یازدهم وجود نداشته باشد، برگزاری نشست خبری محمود احمدی نژاد در روز چهارشنبه گذشته، با توجه به آنچه او علیه دولت به زبان آورد ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۰    
با پیشنهاد دو عضو دولت، در صورت رضایت افراد، بر روی گواهینامه های رانندگی آنها علامتی درج خواهد شد که نشان می دهد از اهدای اعضای خود رضایت دارند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۰    
در شرایطی که آمریکا به سوریه حمله کرده، دولت ها باید از خود شکیبایی نشان دهند و تا حد امکان جلوی جنگ را بگیرند. ایران نیز در این شرایط باید هوشیار باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۰    
سخنان و نحوه برخورد احمدی نژاد در کنفرانس خبری روز چهارشنبه واکنش های منفی زیادی به دنبال داشته است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۰    
به تازگی و برای اولین بار اعظم آخوندی به عنوان اولین بانوی فوتسالیست ایرانی به تیمی مالدیوی (club immigration) ترانسفر شده است تا در یک تورنمنت یک ماهه این تیم باشگاهی را همراهی کند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۰    
ناب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازداشت تعدادی از مدیران کانال های تلگرامی، تأکید می کند که در مورد دستگیری این افراد باید در سطح حاکمیتی شفاف سازی شود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۰    
مرد جوانی که پس از ازدواج، همراه همسرش به خارج از کشور مهاجرت کرده بود با شکایت او از استرالیا اخراج شد و در ایران هم به خاطر ناتوانی درپرداخت مهریه به زندان افتاد!
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیکنان جوانی را که در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور دارند، مورد بررسی قرار داد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
معاون نخست وزیر مجارستان که به همراه یک هیأت بلند پایه از جمله معاون رئیس پارلمان مجارستان و نیز قائم مقام وزیر انرژی آن کشور در ایران به سر می برند ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
مروری بر آمارهای رسمی ارائه شده گویای آن است که در 10 ماه اول سال 1395 به ترتیب چین، امارات متحده عربی و عراق بیشترین حجم صادرات ایران را به خود اختصاص داده اند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی به تشریح آخرین وضعیت قیمت ها از بازار میوه و تره بار پرداخت و از متعال شدن بازار قیمت اقلام میوه نسبت به ایام تعطیلات نوروز خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۰    
امام جمعه موقت اهواز گفت: آنچه موجب تحیر جامعه مسلمانان و پاسخی به سوالات درباره سن کم ایشان هنگام رسیدن به امامت بود ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در هفته جاری در مورد تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام تولیدکننده، واردکننده ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
پلیس آگاهی وزارت کشور روسیه و نیروهای امنیتی این کشور با حمایت نیروهای گارد ملی، اعضای گروه جنایتکار سازماندهی شده مظنون به آدم ربایی و اخاذی را در مسکو دستگیر کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
اولین برنامه سیاسی و تحلیلی نگاه یک در سال 1396، امشب به روی آنتن خواهد رفت.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
حمله نظامی آمریکا به سوریه باعث افزایش 2 درصدی قیمت نفت در بازارهای جهانی شد. افزایش قیمتی که برخی از کارشناسان آن را به نفع کشورهای تولیدکننده نفت و برخی دیگر بر این باورند این افزایش قیمت باعث ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
جان مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکایی یک روز پس حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه، گفت، کاخ سفید در حال بررسی استراتژی جامع تری در قبال مساله سوریه است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در پایتخت سوئد که منجر به کشته و زخمی شدن عده ای از شهروندان بی گناه آن کشور شد ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
کامیون یک شرکت تولید آبجو در سوئد که از سوی فرد مهاجم ربوده و به عنوان ابزار کشتار به داخل فروشگاهی در مرکز شهر استکهلم رانده شد سیل در شهر سائوپائولو برزیل ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
رئیس جمهور کشورمان ضمن محکوم کردن شدید حمله اخیر آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه، خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب در این زمینه شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
اتحادیه اروپا، آلمان و ترکیه اعلام کردند، آمریکا پیش از حمله موشکی به سوریه آنها را از تصمیم خود برای انجام این اقدام مطلع کرده بود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
هیئت عالی مخالفان سوریه از حمله موشکی آمریکا به فرودگاه نظامی الشعیرات استقبال و آن را "آغاز واقعی جنگ علیه تروریسم دانست"!
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
داعش به عملیات وحشیانه در زمینه کشتار دسته جمعی شهروندان عراقی موصل ادامه می دهد و در این راستا دست به اعدام ساکنانی کرده که قصد فرار از شهر را داشتند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
یکی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا می گوید درباره این موضوع که دولت سوریه عامل حملات شیمیایی اخیر در این کشور بوده که طی آن ده ها تن از مردم این کشور کشته شده اند، شک دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
10 ماه پس ازدرگذشت حبیب محبیان ، پسر بزرگ این خواننده در یک همکاری با سمیر زند موفق به گرفتن مجوزهای لازم برای ورود به دنیای رسمی موسیقی شد و نخستین اثر رسمی اش به انتشار درآمد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۰    
عربستان تاکید کرد، هرگز پاکستان را در زمان گرفتاری و مشکلات تنها نخواهد گذاشت و دو کشور از روابطی با ریشه های عمیق بر پایه دین مردمشان یعنی اسلام برخوردار هستند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۰    
نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با معاون رئیس جمهور آمریکا خواهان ایجاد طرحی فراگیر برای پایان دادن به تنش و آشوب در سوریه و متحد کردن تلاش ها برای مبارزه با تروریسم شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۰    
در پی حمله هوایی آمریکا به یک پایگاه هوایی سوریه، نخست وزیر روسیه گفت که آمریکا یک گام تا درگیری با ارتش روسیه فاصله دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۰    
بنعالی ییلدیریم با اعلام اینکه مقدمات لازم برای حمایت از پناهجویان سوری فراهم شده است، بار دیگر بر ایجاد مناطق امن در کشور جنگ زده سوریه تاکید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۰    
اعلام آمادگی ضرغامی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و روش های عجیب ابداعی در دوره ریاست وی بر سازمان صداوسیما برای مخفی کردن سازهای موسیقی و سانسور فیلم های و سریال های خارجی ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای ترکیه ای خود به بررسی اوضاع سوریه در پی حمله موشکی آمریکا علیه پایگاه هوایی "الشعیرات" در این کشور پرداخت.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
امام جواد (ع) اسوه جود و تقوا است به گونه ای که با با رفتار حسنه خود اثار زیادی بر جامعه زمان خود و هدایت آیندگان داشته است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال می گوید اگر باشگاهی حتی یک پرونده بدهکاری در فیفا داشته باشد اجازه جذب هیچ بازیکن و مربی خارجی دیگری را نخواهد داشت.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی از انجام معاینه فنی و ارائه خدمات به 1.2 میلیون دستگاه خودرو در سال 95 در مراکز معاینه فنی شهر تهران خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور اجرای توافقنامه مربوط به هماهنگی پروازها در سوریه با آمریکا را از جمعه شب متوقف کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
رهبر حزب کارگر انگلیس گفته است، حملات موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه تنها باعث دامن زدن به جنگ داخلی این کشور می شود که تاکنون باعث کشته شدن صدها هزار تن شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
مدیر امور طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه مردم ایران بیشتر خرید مرغ های درشت را ترجیح می دهند، گفت: بر اساس استانداردهای جهانی وزن مرغ باید کمتر از 1 ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
در حالی که دولت آلمان به صورت ضمنی از اقدام نظامی آمریکا در سوریه حمایت کرده و آن را حملاتی "محدود و هدفمند" خوانده اپوزیسیون این کشور اقدام دولت ترامپ در سوریه را مورد انتقاد قرار داد ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل بار دیگر به تکرار ادعاهای خود علیه ایران و روسیه پرداخت و گفت: این دو کشور برای آنچه در سوریه روی می دهد، مسئول هستند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی روز جاری (شنبه) شرایط کیفی هوای سالم برقرار خواهد بود و انتظار می رود تا روز یکشنبه، شرایط مطلوب کیفی هوا همچنان تداوم داشته باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
روز دهم فروردین، چند اتوبوس و مینی بوس تعدادی بسیجی را به پایگاه آوردند. آقای نوژدی گفت: اینها خیلی کم سن و سال و ریزه میزه هستند، به درد جنگ در کردستان نمی خورند و باید برگردند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
یک منبع در وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که کشورش درباره احتمال دست داشتن روسیه در حمله شیمیایی به شهرک "خان شیخون" در حومه ادلب سوریه تحقیق می کند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
بر اساس اطلاعات خام بازار املاک از یکم تا هفدهم فروردین ماه سال جاری 412 مورد معامله مسکن در شهر تهران انجام شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
امروز نوزدهم فروردین ماه سالروز شهادت سردار شهید محمدحسن طوسی قائم مقام فرماندهی لشکر25 کربلا در دروان دفاع مقدس است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
علی مطهری گفت جلوگیری از نقض قانون اساسی مخصوصا فصل سوم آن در مورد حقوق ملت منحصر به مجلس است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
دولت آمریکا از اعمال تحریم های جدید این کشور علیه سوریه در آینده نزدیک خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
عملیات کربلا8 با رمز مبارک یا صاحب الزمان (عج ) و با هدف انهدام نیروهای دشمن و تحکیم مواضع بدست آمده در عملیات کربلا5 به مدت پنج روز در منطقه عملیاتی شرق بصره توسط رزمندگان اسلام در نیروی زمینی سپاه ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
پادشاه عربستان از رئیس جمهور آمریکا به خاطر حمله این کشور به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه قدردانی کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
به دنبال حمله آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات در سوریه، شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن حمایت قاطع خود از دمشق را در اتخاذ هرگونه تصمیمی برای پاسخ به اقدام دشمن آمریکایی صهیونیستی اعلام کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
شورای نگهبان در اطلاعیه ای اعلام کرد داوطلبانی که بر اساس نظر هیأت مرکزی نظارت، صلاحیت آنها احراز نشده است؛ می توانند شکایت خود را تحویل دهند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
همایش ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی با حضور رئیس جمهور در تالار بزرگ وزارت کشور آغاز شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
شورای امنیت شب گذشته جلسه فوق العاده ای را برای بررسی حمله موشکی آمریکا که پایگاه هوایی الشعیرات در حمص سوریه را هدف قرار داد، برگزار کرد که بار دیگر صحنه تنش شدید بین روسیه و آمریکا بود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
تیم ملی فوتبال ایران در دوره شش ساله حضور کی روش در راس کادرفنی این تیم توانسته بعد از حدود یک دهه بار دیگر به جمع 30 تیم برتر جهان باز گردد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری میزبان زنگنه و طیب نیا؛ وزرای نفت و امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سوال 15 نماینده مجلس هستند.