یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۷:۴۸Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام خبر 31 فروردین 1396 - salamkhabar.com

سلام خبر 29 اسفند 1394 سلام خبر 30 اسفند 1395 سلام خبر 30 اردیبهشت 1396 سلام خبر 31 خرداد 1396 سلام خبر 31 تیر 1396 سلام خبر 31 مرداد 1396 سلام خبر 30 شهریور 1396 سلام خبر 30 مهر 1396 سلام خبر 30 آبان 1396 سلام خبر 30 آذر 1396 سلام خبر 30 دی 1396 سلام خبر 30 بهمن 1396 سلام خبر 29 اسفند 1396 سلام خبر 1 فروردین 1396 سلام خبر 2 فروردین 1396 سلام خبر 3 فروردین 1396 سلام خبر 4 فروردین 1396 سلام خبر 5 فروردین 1396 سلام خبر 6 فروردین 1396 سلام خبر 7 فروردین 1396 سلام خبر 8 فروردین 1396 سلام خبر 9 فروردین 1396 سلام خبر 10 فروردین 1396 سلام خبر 11 فروردین 1396 سلام خبر 12 فروردین 1396 سلام خبر 13 فروردین 1396 سلام خبر 14 فروردین 1396 سلام خبر 15 فروردین 1396 سلام خبر 16 فروردین 1396 سلام خبر 17 فروردین 1396 سلام خبر 18 فروردین 1396 سلام خبر 19 فروردین 1396 سلام خبر 20 فروردین 1396 سلام خبر 21 فروردین 1396 سلام خبر 22 فروردین 1396 سلام خبر 23 فروردین 1396 سلام خبر 24 فروردین 1396 سلام خبر 25 فروردین 1396 سلام خبر 26 فروردین 1396 سلام خبر 27 فروردین 1396 سلام خبر 28 فروردین 1396 سلام خبر 29 فروردین 1396 سلام خبر 30 فروردین 1396 سلام خبر 31 فروردین 1396 
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۰    
رییس جمهور انتخابات را زمینه ساز افتخار ایران، شادی دوستان و یاس دشمنان دانست و با تاکید بر اینکه مردم را باید به صحنه سرنوشت فراخواند ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۵    
اسامی نامزدهای انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری اعلام شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۵    
ولیعهد عربستان با ارسال پیامی به وزیر خارجه بحرین وی را به عزل از منصبش تهدید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا موظف است که به تعهدات خود در برجام عمل کند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۵    
یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در صورتی که استراتژی نهایی نیروهای انقلاب، وحدت روی یک فرد اصلح رای آور باشد، حزب موتلفه اسلامی همچون گذشته تابع تصمیم روحانیت مبارز خواهد بود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فعال سیاسی باید امیدوارکننده باشد؛ آن چه به عملکرد جامعه لطمه می زند بعد منفی گرایی است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۰    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه با بیان اینکه نشست سه جانبه با واشنگتن و مسکو به تعویق افتاده گفت: آمریکا اعلام کرده نمی تواند در نشست سه جانبه شرکت کند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که باید اولویت وزارت خارجه باشد بحث افزایش جایگاه اقتصادی است زیرا این وزارتخانه از ابتدا در حوزه امنیتی و سیاسی ماموریت هایش را پیگیری ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۵    
معاون کنسولی وزارت امور خارجه گفت: ممکن است خیلی از بندهای توافق برجام هنوز عملیاتی نشده باشد این در حالی است که بسیاری از بندهای قطعنامه پایان جنگ هشت ساله نیز عملیاتی نشده؛ اما وضعیت گسترش توریسم ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۵    
معاون رییس جمهور آمریکا که پس از سفر به ئول اکنون در ژاپن به سر می برد، می گوید، این کشور فعلا برنامه ای برای مذاکره مستقیم با دولت کره شمالی ندارد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۵    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: بدون رشد اقتصادی و بدون تولید رشد یابنده، نمی توان از جایگاه مناسبی در عرصه بین المللی برخوردار بود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۰    
دیوان بین المللی لاهه درخواست اوکراین برای محکومیت حمایت های روسیه از شورشیان شرق اوکراین را رد کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بزرگترین دستاورد دولت طی چهار سال گذشته، بسترسازی آشتی دولت با اصحاب فرهنگ و هنر بود، به گونه ای که اصحاب فرهنگ و هنر به گفتمان ریییس جمهور اعتماد کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۰    
پل رایان اعلام کرد وی همچنان بر این باور است که توافق هسته ای ایران به قوت خود باقی خواهد ماند، اما لازم است که تحریم ها (علیه ایران) تشدید شود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس ائتلاف ملی عراق گفت: هیچ پیامی از سوی ایران به مصر نرساندم و در دیدار با عبدالفتاح سیسی پیشنهاد دادم که ایران، عربستان، ترکیه و عراق کنفرانس مشترک برگزار کنند و مصر آن را بر عهده بگیرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۰    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه ای اعلام کرد، آمریکا هنوز جزئیات راهکارهای خود را درخصوص سوریه مشخص نکرده است و همچنان بر اساس افکار کلی پراکنده بدون یک برنامه کامل و منسجم پیش می رود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۰    
سنگربان یوونتوس در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته و در 9 بازی تنها 2 بار دروازه او باز شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت تدبیر و امید در استان فارس بالغ بر 930 میلیارد تومان در قالب طرح تحول سلامت هزینه کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: معمولا در بازرسی هایی که از سوی تعزیزات و سایر نهادها صورت می گیرد به قیمت توجه می شود، در حالی که ممکن است کم فروشی مشکلات بیشتری برای مردم ایجاد کند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۰    
وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد این کشور در حال بازنگری جامعی از سیاست کلی خود در قبال ایران است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۵    
به دنبال انتشار اوراق پاناما که تجارت های خارجی و ثبت نشده خانواده نواز شریف را افشا کرد، دادگاه عالی پاکستان قرار است امروز (پنج شنبه) در خصوص اتهامات فساد سرنوشت نخست وزیر این کشور را تعیین کند که ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۵    
مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهوری سوریه گفت: ما از طریق روس ها دریافتیم که تجاوز آمریکا به سوریه دیگر تکرار نخواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق در دیدار با شیخ الأزهر بر اهمیت توانایی گروه های میانه رو برای مبارزه با افراط گرایی تاکید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵    
وزیر خارجه آلمان که به عراق سفر کرده تاکید کرد، هدف کشورش در عراق برقراری ثبات و بازسازی مناطق آزادشده از دست داعش است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵    
اینستاگرام به زودی در دستگاه های اندروید بدون اتصال به اینترنت نیز کار می کند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵    
نخست وزیر عراق در نشستی با فرماندهان حشد شعبی(بسیج مردمی)در شهر موصل تاکید کرد، پیروزی بسیار نزدیک شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
هر چهار سال یک بار افراد زیادی با ظاهری خاص در وزارت کشور ازدحام می کنند تا برای مهم ترین پست اجرایی کشور ثبت نام کنند و خود را در برابر دوربین های تلویزیونی، کاندیدای رییس جمهور بنامند!
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
آژانس وابسته به وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که وزارت خارجه این کشور با فروش تجهیزات نظامی به ارزش 295 ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
وزیر دفاع آمریکا در ادعایی بی اساس ایران را عامل تمام مشکلات منطقه خواند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰    
مقامات رژیم آل خلیفه در ادامه سلسله اقدامات خود در نقض حقوق بشر، سخنران مسجد الخیف در منطقه الدیر را بازداشت کردند که موج شدیدی از اعتراض ها را به دنبال داشته است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰    
سازمان منع تسلیحات شیمیایی (او پی سی دبلیو) می گوید که آزمایش هایش به کشف "غیرقابل انکار" این موضوع منجر شده است که در حمله خان شیخون در سوریه از گاز سارین یا ماده ای شبیه آن استفاده شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰    
معاون رییس جمهور آمریکا امروز (پنج شنبه) بر اهمیت روابط استراتژیک میان کشورش و پرجمعیت ترین کشور مسلمان جهان یعنی اندونزی تاکید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه نرخ افزایش مستمری ها در دولت نهم و دهم زیر نرخ تورم بوده است عنوان کرد: تنها در سال 88 و در سال انتخابات ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای فرانسوی خود تأکید کرد: از نظر مسکو حادثه حمله شیمیایی اخیر در ادلب سوریه اقدامی تحریک آمیز برای تضعیف آتش بس در این کشور بوده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
رجب طیب اردوغان اظهار داشت: هیچ کس به وحدت سوریه توجهی ندارد آنچه در حال حاضر در سوریه رخ می دهد تقسیم و تکه تکه کردن این کشور است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
شورای عالی انتخابات ترکیه به عنوان بالاترین نهادی که باید درباره هرگونه مناقشه درباره مسائل انتخاباتی این کشور تصمیم گیری کند، اعتراض تمام مخالفان به نتایج رفراندوم اخیر ترکیه را رد کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای اعمال مساعدت در جهت مرتفع نمودن مشکلات مالیاتی واحدهای کوچک و متوسط را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به نظریه فقهی اخیر شورای نگهبان درباره عدم حضور اقلیت های مذهبی در شورای مناطقی که اکثریت مسلمان هستند، گفت: از فقهای شورای نگهبان درخواست رسیدگی شده بود ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
در بین بازیگران ما متاسفانه از بعضی از آنها دیده ام و شنیده ام که وقتی می خواهند فیلمنامه را به آنها بدهند تا پیش از کار بخوانند ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
رسانه های آمریکایی به نقل از مقامات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مدعی شدند، نظام سوریه تمامی جنگنده هایش را به پایگاه حمیمیم روسیه در شهر لاذقیه در سواحل دریای مدیترانه منتقل کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
محمد شریعتمداری در پی برگزاری جشن قهرمانی تیم پرسپولیس پیام تبریک متفاوتی صادر کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که پس از بررسی برجام از سوی شورای امنیت ملی آمریکا پیشنهاداتی درباره اقدام بعدی در مورد برجام در اختیار ترامپ قرار می گیرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۰    
سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به آلمان در مهرماه سال گذشته حاشیه های عجیبی بدنبال داشت که با گذشت هفت ماه هنوز برخی ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۵